هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: تـئوری‌ها و استدلال حوادث

زنده شدن جیمز و لی لی


زنده شدن جیمز و لی لی با چند احتمال از آینه نفاق انگیز در کتاب سنگ جادو
با خوندن کتاب سنگ جادو که روی سایت قرار گرفت این مطلب به ذهنم رسید که ممکن است در کتاب 6 و بیشتر 7 پدر و مادر هری به دنیا برگردن با این استلال که :
1-اگه در کتاب سنگ جادو آینه نفاق انگیز یادتون باشه میدونید وقتی که هری جلوی این آینه می ایستاد تصویر پدر و مادرشو میدید که برایش دست تکان میدهند و همینطور با قرار گرفتن رون جلوی اون آینه تصویر ارشد شدن و در دست گرفتن جام کویدیچ رو بهش نشون میداد که برای خود رون باور نکردنی بود ولی بالاخره در کتاب 5 این تصویر حقیت پیدا کرد و رون به آرزوی خودش رسید.
2- رون به هری گفت که ممکن است این آینه آینده را پیش بینی کند.( از اونجایی که حرفهای رون درست در میاد)
3- هنگامی که هری در دام کوییرل افتاده بود تنها آرزویش این بود که بتواند سنگ جاد رو زودتر از ولدمورت بدست آورد که با قرار گرفتن جلوی آینه به آرزوی آن لحظه اش رسید و توانست سنگ را بدست آورد.
4- دامبلدور از سوال هری در مورد تصویرش در اینه طفره میره و احتمالا نمیخواهد که هری از ارزویش مطلع شود .(ممکن است آرزوی دامبلدور نابودی ولدمورت باشد و این اتفاق را به هری نمیگوید تا هری به خودش مغرور نشود که حتما در مقابل ولدمورت پیروز است.)
حالا با این احتمالات امکان داره که این اینه آرزوهای انسان رو نشون بده و از اونجایی که ارزوی رون و همچنین هری در دام کوییرل به حقیقت پیوست نیز ممکن است این آینه آینده رو پیش بینی کنه. بنابراین مشه گفت پدر و مادر هری که در آینه حضور دارن دوباره به حیاتشون ادامه بدن مثلا با مرگ ولدمورت تمام قربانی ها زنده میشن(خودم تعجب کردم از این حرف )البته این جوری یه کم داستان هندی میشه اما احتمال دیگه ببینم نظر شما چیه.
قبلی « خلاصه کتاب داستانی برای کتاب 6 » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
viyana
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۴۰۰/۳/۷ ۱۱:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۴۰۰/۱۰/۹ ۲۱:۲۲
عضویت از: ۱۴۰۰/۱/۱۴
از: داخل کلاه گروهبندی!
پیام: 116
 زنده شدن لی لی و جیمز پاتر
مطلب جالبی بود. فقط چیزی که دامبلدور تو ابنه می دید خانوادهش بودند نه نابودی ولدمورت
2007
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۱۰ ۱۵:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۱۰ ۱۵:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۰
از: كنار بر بچ مرگ خوار
پیام: 789
 Re: اینم میشه
خب حرفات جالبه اما من باهات مخالفم چون كوييرل هم ديد كه داره سنگ رو به اربابش ميده اما اون مرد و اين اتفاق هم نيفتاد
elenah
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۹ ۱۸:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۹ ۱۸:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: شجره نامه ی خاندان بلک
پیام: 141
 اینم میشه
خوب من با قسمت هایی ازش موافقم. اینکه رون هرچی رو که دید بهش رسید. اما مثل همیشه می گم که نمی شه هیچ وقت پیش بینی کرد اونم کارهای رولینگ رو
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۸ ۱۵:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۸ ۱۵:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 haaaaaaaa
mer30
سارا90
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۰:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۰:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۰
از:
پیام: 22
 !!!
راست میگه
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۰:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۲۰:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 Re: شاهرخ خان
اشاره ی خوبی شد .شما ها که بهتر رولینگ رو میشناسین.اون اصلا" از کولی بازی و هندی بازی خوشش نمیاد.
shadmehr
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۲ ۱۰:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۲ ۱۰:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۳
از: آمپول می ترسم !!
پیام: 646
 شاهرخ خان
اگه يه هندي اينو بنويسه اينجوري مي شه در ضمن رولينگ گفته كه ننه باباي هري بر نمي گردن ولي نقش مهمي رو ايفا مي كنند كه احتمالا منظورش همون كتاب 4 هست كه باعث مي شن هري فرار كنه
torshi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۲ ۸:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۲ ۸:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۲
از: خونمون
پیام: 360
 هوووووووووووووووووووووووووووووووممممم
يه ذره غيرعادي به نظر مي رسه. در ضمن اگه بعد از مرگ ولدمرت همه ي مقتول هاي ولدي بخوان زنده بشن كه هري و هركسي كه بخواد توي كتاب هفتم بميره زنده مي شه.پس در اينصورت هيچكس كه توي كتاب هفت نمي ميره هيچ خيلي ها هم زنده مي شن(غيرعادي نيس)!؟!
gini
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۴ ۱۶:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۴ ۱۶:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۵
از: پناهگاه
پیام: 22
 زنده شدن مرده ها
بابا خود دامبلدور تو كتاب 4 گفت كه هيچ جادويي مرده رو زنده نمي كنه
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۸ ۱۸:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۲۸ ۱۸:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 موافق نيستم
فراموش نكنين كه رولينگ گفته افرادي كه مردن دوباره عينا زنده نمي شن و به دنياي جادوگرا بر نمي گردن . افرادي مثل سرنيكلاس و پروفسور بينز هم چيزي بيش از يك روح نيستن.
SHAGGY_MEISAM
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۴ ۴:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۴ ۴:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۰
از: bestwizards.com
پیام: 403
 زنده شدن جیمز و لی لی
خوب به نظر من نظريه جالبي بود چون از ذهن رولينگ كسي با خبر نيست و هر چيزي امكان داره اما فكر نميكنم ديگه مادر و پدر هري بر گردن در ضمن من تا به حال نشنيدم يا نخوندم تو كتاب كه هري بره سره قبره پدر و مادرش در كل مقاله عالي بود دستت درد نكنه
Magazi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۱/۲۰ ۱۹:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۱/۲۰ ۱۹:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۰
از: جاي كه وجود ندارد
پیام: 8
 زنده شدن ***جيمز و ليلي***
دلايل قانع كننده اي نبود(به نظر من)
elnaz hayejan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۳۰ ۴:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۳۰ ۴:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۲
از: تو آسمون.روی ابرها
پیام: 5
 زنده شدن لی لی وجیمز
لی لی وجیمز مردنودیگه هم زنده نمی شوندچون اگر مرده ها می توانستند زنده شوند کشتن اساساٌ کار بیهوده ای بودولی با نظر استیو لئوپارد موافقم
مينا لوپين
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۲۱ ۱۶:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۲۱ ۱۶:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۹
از: شيون آوارگان
پیام: 26
 درباره ی احتمال زنده شدن لیلی و جیمز
نه بابا خوشم اومد دليلات خوب بود فقط فكر نميكني اگه داستان با جمله "و ليلي و جيمز زنده شدند و با هري در كنار هم به خوبي خوشي تا آخر عمر زندگي كردند"
تموم بشه چقدر داستان ...خلاصه من كه اصلا خوشم نمياد
MIKE_L
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۲۱ ۱۵:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱۳
از: هاگزمید
پیام: 545
 زنده شدن جیمز و لیلی
من بعید می دونم.... چطور ممکنه زنده بشن...........
ژان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۷/۲۹ ۹:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۷/۲۹ ۹:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱۲
از:
پیام: 433
 لی لی و جیمز .زنده یا مرده.....
مطمئنا لی لی و جیمز مردن و به هیچ وجه زنده نمیشن
horcruxes
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱۹ ۱۵:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱۹ ۱۵:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۶
از: سرزمین جاودانه
پیام: 103
 اشتباه
البته این موضوع که دامبلدور اون چیزی زو که در اینه میدید به هری نمیگفت قبل از این بود که هری از پیشگویی باخبر بشه و به خاطر رویای دامبلدور مغرور بشه.
هری اون موقع هیچوقت فکرش به اونجا قد نمیداد که اون تنها از بین برنده لرد سیاه خواهد بوداشتباه فاحش
فرد ويزلي
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۲۴ ۱۷:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۲۴ ۱۷:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۳
از: بارو
پیام: 271
 Re: ابدا
با اينكه خيلي دلم مي خواد زنده بشن ولي مطمؤنم كه نميشه...
حسین پاتر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۲۴ ۱۱:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۲۴ ۱۱:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۷
از: دره گودریک
پیام: 63
 عمرا
منم با استيو لئوپارد موافقم رولینگ همه جا مخصوصا در کتاب جادو گری در پشت چهره ی هری پاتر گفته که مرده ها هیچوقت زنده نمیشن اما در نقش داستان دخالتی اساسی دارد.
elahe naz
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۱۱ ۱۹:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۱۱ ۱۹:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۱۲
از: جنگل ممنوع
پیام: 88
 Re: درباره ی احتمال زنده شدن لیلی...
احتمال زنده شدن اونا اصلا وجود نداره ولي احتمال برگشتنشون هست چون خود رولينگ چند بار توي كتاب گفته كه با جادو نميشه مرده ها رو زنده كرد و راهي براي زنده شدنشون وجود نداره ولي ممكنه برگردن و اين يه چيزيه كه به اتاق مرگ در وزارتخانه مربوط ميشه اونا در حال مطالعه بر روي مرگ هستند لونا هم اطمينان داشت كه دوباره مادرشو ميبينه به نظر من جادوگرا بعد از مردن به اتاق مرگ منتقل ميشن و براي بازشتشون مطالعه ميشه اما هيچكس نميتونه اونا رو زنده كنه ولي ممكنه كه بتونن باهاشون ارتباط برقرار كنن و ارواحي هم كه مثل نيك بي سر باقي موندن منتظر اين ارتباط هستند كه ببينند اونجايي كه مرده ها ميرن چه خبره چون از رفتن مي ترسيدن و مرده ها مي تونن به اونا اطلاعاتي از دنياي مردگان بدن راستي براي جادوگرا بعد از مرگ چه اتفاقي ميفته اونا هم بهشت و جهنم دارن؟
SOOOSK
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۶ ۱۸:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۶ ۱۸:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۴
از: چاه فاضلاب
پیام: 715
 Re: zende beshan??????shayad
امكان زنده شدن اون ها به هيچ وجه وجود نداره. به هيچ وجه. اما يك راه هايي هم داره. من فردا مقاله اي به نام قدح انديشه رو در سايت قرار ميدم. بخونينش شايد مفيد باشه.
Narcissa
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۳ ۱۴:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۳ ۱۴:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۳
از: ?Be foozoolesh cherabti dare
پیام: 41
 zende beshan??????shayad
az ye nazar manteghie.az ye nazar ham nist .akhe voldomort namorde bood.baraye hamin ham zende shod
vali.........
نوید2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۱ ۱۵:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۱ ۱۵:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۹
از: هاگواتز
پیام: 70
 لیلی و جیمز
به نظر من ممکن نیست که انها زنده شوند
برای لیلی و جیمز
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۹ ۱۶:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۹ ۱۶:۱۹
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: درباره ی احتمال زنده شدن لیلی...
باک بيک عزيز درمورد اينکه گفتي جادوگري مثل ولدمورت در گذشته و جود نداشته مي خواستم بگم از کجا ميدوني درهر قرني جادوگر يا جادوگرهاي پليد وجود داشتن حتي تو کتاب ميگن(( ولدمورت پليد ترين جادوگر قرن ) ) نه اولين جادوگر پليد در ضمن يادته در سال اول پشت قورباغه شکلاتي که عکس دامبلدور روش بود نوشه بود دامبلدور پس از کشتن جادوگر پليدي بنام گرينالد مشهور شد) در ضمن خوشحال ميشم نظرت رو راجع به اين موضوع بگي
ايگر كاركارف
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۰ ۱۳:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۰ ۱۳:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۳
از: بلغارستان
پیام: 109
 Re: با نقل قول :
به نظر من ليلي و جيمز زنده نمي شن ولدي واسه اين زنده شد كه نمرده بود
براي ليلي و جيمز
دين توماس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۴ ۱۳:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۴ ۱۳:۴۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۱۰
از:
پیام: 46
 Re: با نقل قول :
امکانش هست چرا که در آن اينه رون ديده بود تو تيم کوئيديچ حالا هم هست و داره جام رو می بره که در مسابقه با راونکلاو برنده شد و جام را برد
Buckbeak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۱ ۲۳:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۱ ۲۳:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۵
از: جنگل ممنوع
پیام: 340
 با نقل قول :
خواهش میکنم اگه نظری یا انتقادی در مورد مطلب خاصی دارید با زدن نقل قول من هم متوجه کنید من نفهمیدم منظور Anjelina_Janson چی بود.

الان نظر دادی انتقاد کردی .پیشنهاد کردی چیکار کردی.
خودت سوال کردی بد با سوال جواب سوالتو دادی
پری دریایی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۱ ۱۹:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۱ ۱۹:۴۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۲۷
از: حمام ارشدها_داخل تابلو
پیام: 120
 یه سوال؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر شما پر ققنوسی که توی چوب جادوی هری و ولد مورت هست ربطی به اسم کتاب5 یعنی محفل ققنوس ندارد؟
پس اگه ربطی نداره چرا اسم کتاب محفل ققنوسه؟
البته فکر نمی کنم ربطی داشته باشه چون این اسم از زمان های قدیم بوده یعنی در محفل ققنوس پس چراااااااااااااااااا؟
Buckbeak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۰ ۱۲:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۱ ۲۳:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۵
از: جنگل ممنوع
پیام: 340
 Re: ققنوس (پرنده ای که دوباره زند...
ممنون که به فکر هری بودی مگه اینکه تو با من باشی اینا که با پدر مادر هری پدرکشتگی دارن اصلا نمیخوان قبول کنن که شاید جیمز و لی لی برگردن.
چو چانگ
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۰ ۹:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۰ ۹:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۱۵
از: کنار مک!!!
پیام: 1771
 Re: ققنوس (پرنده ای که دوباره زند...
يه نمورايي جالب و منطقي بود ممكنه ليلي و جيمز و پدربزرگ و مكادربزرگ هري زنده باشن بعيد نيست
Buckbeak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۹ ۲۲:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۹ ۲۲:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۵
از: جنگل ممنوع
پیام: 340
 Re: ققنوس (پرنده ای که دوباره زند...
شرمندم ولی اصلا ربط شو به این موضوع نمیفهمم اگه واضح تر صحبت کنی ممنون میشم.
شما یه چیزهای واضح رو دوباره توضیح دادید.همین
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۹ ۲۱:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۹ ۲۱:۳۸
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: ققنوس (پرنده ای که دوباره زند...
خوب باک بیک باید بگم چون هری همتای لردولدمورت محسوب میشه قدرتهای اون رو داره همون طور که میدونی کلاه گروه بندی هم قدرت های اسلایترین رادر هری دیده بود و همچنین اقای الیوندرز هم گفت که این چوبدستیه که جادوگر رو انتخاب میکنه وچون هری و ولدمورت همتای هم هستند چوبدستی شون باید از یه جنس باشه البته نوشته ی همه ی ما یه نظریی ی اثبات نشده ست و باید منتظر بود :bigkiss:
Buckbeak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۹ ۲۱:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۱ ۲۳:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۵
از: جنگل ممنوع
پیام: 340
 ققنوس (پرنده ای که دوباره زنده میشود)
1-هیچ کس حتی دامبلدور نمیدونه که آیا قربانی های ولدمورت زنده میشن یا نه . چون تا به حال سابقه ای از وجود افرادی مثل ولدمورت نبوده.(اگه ولدمورتی در گذشته با چوب دستیی شامل پر ققنوس وجود داشت دامبلدور میتونست با استناد به مرگ اون به صورت قاطع بگه کسی بعد از مرگ زنده نمیشه).نظر م اینه که بعد از مرگ ولدمورت همه قربانی ها زنده میشن.
2-درسته طلسم آواکادا.. زندگی رو به طور کامل نابود میکنه و دیگه هیچ راهی برای زنده شدن نمیزاره ولی توجه کن که تو چوب هری و ولدمورت از پر ققنوس استفاده شده .
3-به نظر شما چرا رولینگ از پر ققنوس توی چوب هری و ولدمورت استفاده میکنه. (مگه نمیتونسته از مو یا پر تک شاخ یا هر جک و جونور دیگه ای استفاده کنه) به نظر من به این خاطر بوده که بتونه به واسطه قدرتی که ققنوس داره جیمز ، لی لی و تمام قربانی های ولدمورت رو برگردونه.(قربانی های ولدمورت تا پایان کتاب4 پنج نفر بوده که در همان کتاب شاهد بیرون آمدن روح آن ها از چوب دستی ولدمورت بودیم)
خب این از مشکل برگشت زندگی !!
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۹ ۱۹:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۹ ۱۹:۳۶
عضویت از:
از:
پیام:
 درباره ی احتمال زنده شدن لیلی و جیمز
خوب به نظر من استدلال هایی که کردی درست نیست تنها اینو بدون که رولینگ گفته هیچ ضد طلسمی برای اواداکداوارا وجود نداره اما زنده شدن لرد سیاه یک استثناست و جزو اسراره که احتمالا در کتاب های بعدی مشخص می شه همین !!!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.