هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: تـئوری‌ها و استدلال حوادث

حدس هايی در مورد کتاب ۷(بخش ۱-جان پيچ ها)


لرد ولدمورت با درست کردن جان پیچ ها همان طور که خود می گوید، نزدیک ترین شخص به جاودانگی است.
جان پیچ های او عبارتند از:
1(.دفترچه ی تام ریدل(نابود شده
2.حلقه ی ماروولو گونت(نابود شده)
3.فنجان هلگا هافلپاف
4.قاب آویز سالازار اسلایترین
5.نجینی
6.احتمالا چیزی از ریونکلاو یا گریفندور
7.بخشی از روح ولدمورت که در بدن خودش قرار دارد

الف) بحث اصلی در حال حاضر بر سر قاب آویز است که توسط ر.ا.ب. ربوده شده.اون طور که خیلی ها احتمال می دن این شخص ریگولس بلک برادر سیریوس بلکه که در کتاب 5 اشاره ی کوچکی به او شد.تا جایی که حتی سایت اطلس هری پاتر اعلام کرد که ر.ا.ب. از حرف اول کلمات ریگولس آرکتوس بلک که ستاره ای است در آسمان گرفته شده.این حدس به این دلیل است که سیریوس و بلاتریکس هم هر دو از نام ستاره هایی در نزدیکی همین ستاره و در یک صورت فلکی گرفته شده اند.نکته ی دیگه این که همون طور که ر.ا.ب. میگه اون هم مرگخوار بوده و می دانسته که کشته خواهد شد.و یه نکته ی خیلی جالب دیگه هم اینه:در کتاب 5 وقتی هری و دیگران مشغول تمیز کردن قرار گاه محفل ققنوس هستند به بعضی از اشیاء عجیب و مرموزی که آنها به شون بر می خورند اشاره میشه که یکی از اونا اینه: [1](هری پاتر و محفل ققنوس-جلد اول-ترجمه ی ویدا اسلامیه-کتابسرای تندیس-فصل 6-صفحه ی ۱۶۸)و این با احتمال خیلی زیاد ممکنه همون قاب آویز جان پیچ باشه که ریگولس قبل از مرگش و با اطلاع از این که ولدمورت بالاخره خواهد فهمید اونو به خانه ی والدینش آورده.و اما یه احتمال دیگه که ممکنه به نظر عجیب و مسخره بیادوممکنه شمام منو مسخره کنید که خاهش دارم نکنید(ولی باید همه چیز رو از رولینگ انتظار داشت)اینه که ر.ا.ب. ممکنه پروفسور بینز باشه.چرا که ما اسم کوچک اونو نمی دونیم و این که تا حالا نقش مهمی در کتاب ها نداشته و از همه مهم تر مرده و احتمالا می دونسته که می میره و حالا موقعیت مناسبیه تا نقش پررنگی رو در هدایت هری ایفا کنه.

قاب آویز احتمالا نخستین جان پیچی خواهد بود که هری در کتاب 7 به دنبال آن خواهد رفت و نابودش خواهد کرد.چون اطلاعات زیادی در مورد اون وجود داره.

ب)در داستان ها تا حالا هیچ اشاره ای به شی ئی از ریونکلاو نشده اما از گریفندور شمشیرش رو دیده ایم که البته دامبلدور در رابطه با اون گفت که جان پیچ نیست.اما آیا ممکن نیست اشتباه کرده باشه؟و یه چیز دیگه آیا ممکنه کلاه قاضی ساخته ی گریفندور و یا ریونکلاو و یا حتی هر دوی آنها باشه؟

و ما یه چیز دیگه این که ممکنه هری یه جان پیچ باشه،چون ممکنه به هنگام حمله ی ولدمورت به او در یک سالگی،بخشی از روحش به او منتقل شده باشد(که شده) چرا که همون طور که دامبلدور گفت در زمان حمله ی ولدمورت به خانه ی پاترها هنوز یکی از جان پیچ ها مونده بود.و همین طور ممکنه جای زخم هری به جای خود اون جان پیچ باشه.و اون موقعه که در پایان کتاب 7 هری مجبور خواهد بود که خودشو بکشه (یا کشته بشه) تا در تهایت شخص دیگری ولدمورت رو که دیگه هیچ جان پیچی نداره رو از بین ببره.

پيوست ۱: يه نفر به من خبر داد که رولينگ در جايی گفته کلاه قاضی جان پيچ نيست.

نظر یادتون نره
Anjelina!15/2006
یادداشت ها
  1. .......در قفسه قاب آويزی بود که هيچ يک نتوانستند آن را باز کنند،........
قبلی « مالفوی همدست دامبلدور؟ تئوري در باره جان پيچ و راب » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
smart
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۲۳ ۲۰:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۲۳ ۲۰:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۳
از: این تابلو به اون تابلو!
پیام: 341
 Re: حدس هايی در مورد کتاب ۷(بخش ۱-جان پيچ ها)
bache ha khodamam midoonam masjharas ama kasi ta hala be bill fekr karde? 1
akhe kasi nagofte ke r.a.b hatman aval esm o famile tarafe!1
shaiad ie chiza to maie haie Relly Angry Bill
midoonam kheili maskharas ama az binz ke behtare
dalilamam kamelan vasehan ama chon farsi saz nadaram setam mishod benevisam
khodetoon ie kam fekr konin mitahmin
shaghayeghsheedeh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۲۳ ۱۰:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۲۳ ۱۰:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۲/۵
از: دنیای دموناتا
پیام: 20
 Re: حدس هايی در مورد کتاب ۷(بخش ۱-جان پيچ ها)
خوب مقالت جالب بود
ولی چند تا نظر دارم
اولا اینکه چجوری هری می تونه جان پیچ باشه در حالی که ما میدونیم که اول باید جان پیچ ها نابود بشن بعد هری بره سراغ ولدمورت... چجوری ممکنه که هری هم جان پیچ باشه هم بخواد ولدمورت را بکشه اینجوری که اول باید خودشو بکشه و بعد کی میره سراغ ولدمورت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
و دوما در مورد بینز می تونم بگم که فکر بکریه ولی من شخصا فکر می کنم که ر.ا.ب همون ریگولوس بلکه
بقیه نظراتم هم دوستان دیگه دادن
ولی با این حال مرسی از بابت مقاله خوبت
mina3110_3110
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱ ۱۵:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱ ۱۵:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: تهران
پیام: 44
 Re: Snap
snapجان
ازم خواسته بودی نظرمو درمورد نظرت بگم منم یه پیام شخصی برات زدم و خاصتم نظرتو در مورد حرفام بگی
پس کو نظرت چرا جوابمو نمیدی؟
farshadi23
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۷ ۱۳:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۷ ۱۳:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۱
از: شماره 12 گريمولد
پیام: 31
 جان پيچ ها
مقاله ات خيلي خوب بود اما در مورد نجيني بايد بگم اگر كتاب و را خوب بررسي كني ميفهمي كه دامبلدور ميگه ولدمورت مي خواست با كشتن هري آخرين جان پيچ را بسازد چون مي خواست آخرين جان پيچ قوي باشه كه موفق نشد پس جان پيچ هفتم وجود ندارد ولدمورت مي خواهد با كشتن هري آخرين جاودانه ساز را بسازد و اسنيپ به همين دليل هري را نكشت در آخر كتاب 6 و گفت او براي لرد سياه است (نظرت را لطفا برام بفرست) (esnip
mina3110_3110
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۵ ۲۰:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۵ ۲۰:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: تهران
پیام: 44
 Re: یه چیز جدید !!!!!!
سلام من دوباره اومدم تا یه حرفی بزنم
برای اونایی که میگن هری جان پیچ نیست
1- ولدمورت ناخواسته روحش رو به هری منتقل کرد
2- بنا نمیشه هرکس که قسمتی از روح ولدمورت در بدنشه بد باشه و بخواد جادوی سیاه یاد بگیره
3-در مورد بینز: اینا همش نظریه بود
4- درضمن نگین جان بخواطر اینکه خوب نظریات منو درک کردی و دوباره برایه بچه ها توضیح دادی ممنون
5- از همگی بخواطر انتقادات و پیشنها داشون ممنون
mina3110_3110
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۵ ۱۱:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۵ ۱۱:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: تهران
پیام: 44
 Re: ممنوووووووون
تشکر از همه شما عزیزا
یکی گفته بود جاودانه ساز نه جان پیچ عزیزم جاودانه ساز همون جان پیچه
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۹:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۹:۰۹
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: شايد
بد نیست نظر منو هم بخونید!!!!!!! شاید قانع شدید
ehsanjegartala
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۳:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۳:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۱
از: تالار اسرار گيريفيندور
پیام: 4
 khob bod_خوب بود
خوب ولي جان پيچ آخري مار ولدمورت (نجيني) نيست . به احتمال زياد بايد در حفرهء گودريك آخرين محل زندگي جيمز و ليلي پاتر باشد . به هر حال ممنون.
khob bod vale jan peh akhare mar voldemort najene nestbe be ahteml zeyad bayad dar hofreye godrek akharen mahale zendege gemz va lele patter bashad. be har hal mamnon.
ساعد
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۱:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۱۱:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۹
از: كرج
پیام: 7
 نظر به سوال ريگولس.
1:احتمال اينكه ر.ا.ب برادر سيريوس بلك باشه خيلي زياده.2: از خانم رولينگ هيچ چيز بعيد نست ولي احتمال اينكه پرفسور بينز باشه خيلي كمه چرا كه اون زمان ولدمورتي وجود نداشته.نامه را فراموش كردي؟(خطاب به لرد سياه)پس به احتمال خيلي قوي اون شخص مرگ خوار بوده.3:احتمال اينكه هري سال هفتم به دنبال قاب آويز بره خيليه ولي بايد از خانم رولينگ انتظار همه چي رو داشته باشي.4:به نظر من غير ممكنه شمشير جان پيچ باشه مگه يادت رفته(فقط يك گريفيندوري واقعي ميتونه اونو از كلاه در بياره)و فكر ميكني با وجود دامبلدور ولدمورت چطوري تونسته به شمشير دست پيدا كنه؟5:دامبلدور گفته كه من چند سال پياپي كه دارم در مورد ريدل تحقيق ميكنم ايا به خودش زحمت اينكه شمشير را بررسي كنه نداده؟6:فكر كنم تا حالا معلوم شده كه كلاه را گودريك گريفيندور ساخته.غير ممكنه هري جان پيچ باشه.(جان پيچ وسيلهايه كه به وسيله يك عمل شيطاني يعني ارتكاب به قتل به وجود مياد)و دامبلدور در سال 5 به هري گفت ولدمورت بدون عذابي فراتر از مرگ نميتونه به بدنت وارد بشه پس چطور ممكنه روح ولدمورت در بدن كسي كه قدرت عشق در آن نهفته باشه؟7:غير ممكنه جز هري كسي ديگر ولدمورت را بكشه چون پيشگويي اينطور ميگه.اميدوارم از انتقاد من ناراحت نشده باشي.
samyvily
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۸:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۸:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۵
از: تهران
پیام: 16
 بله
ممكنه
ولي اون جان پيچ نيست جاودانه سازه
sh@khd@r
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۰:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۳ ۰:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۲۸
از: گودريک هالو
پیام: 6
 اين هم نضر من
به نظر من اكثر صحبتهاي شما اشتباه است چون كه هر گردي گردو نميشه و هر كي كه اول فاميليش ب باشه قرار نيست ر.ا.ب باشه در ضمن دامبلدور اون قدر اوشگول نيست كه نفهمه كلاه قاضي جان پيچ هست يا نه و درمورد اينكه هري جان پيچ باشه بايد بگم كه ولرمورت ديوانه نيست كه از هري به عنوان جان پيچ استفاده كنه و بعد بخواد اونو بكشه در ضمن همينطوري هم نميشه كه اشتباهي طلسم آواداكداورا هري رو تبديل به جان پيچ كنه
1390
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۷:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۷:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۰
از:
پیام: 13
 ممنون
عالیه ایول
1390
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۷:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۷:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۰
از:
پیام: 13
 Re: بماند
عالیه ایول
1390
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۷:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۱۷:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۰
از:
پیام: 13
 Re: بماند
عالیه ایول
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۹:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۹:۱۹
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 خبر تازه!!!!!!
من که هر چی خبر برای سایت ارسال می کنم که تأیید نمیشه ؟؟؟
یکی از سایت های هری پاتر را ش کردن
www.voldemort.ir
عجیب نیست؟
یه خبر دیگه هم هست که بالای هیجده ساله
یه مصاحبه با دلورس آمبریج
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۹:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۲ ۹:۰۴
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: شايد
با اجازه ریگلوس مالفوی

اون کسایی که می گو یند ( چه با ادب) هری جان پیچ نیست و میگن که برای چی ولدمورت می خواسته اونو بکشه یا نفرین آواکداورا چه دخلی به هوکراکس داره .... اولا باید بگم که نابود کردن هوکراکس خیلی سخته همون طور که همه می دونن پس با طلسم آواکداورا از بین نمیره باید وردهای مختلفی را اجرا کنیم و دوما شاید ولدمورت وقتی که می خواسته هری را بکشه خودش هم متوجه نشده و قسمتی از روحش را به هری منتقل کرده بنابراین هیچ کس نمی دون حتی دامبلدور که مرده که من فکر می کنم که هری در آخر می فهمه( وقتی که تمام هوکراکس ها را نابود می کنه) و برای این که ولدمورت در آخر نابود بشه خودشو می کشه .
البته شاید درست نباشه
باز هم مرسی
Arious
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۵:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۵:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۲۰
از: دفتر پيام امروز
پیام: 111
 شايد
اتفاقا من گاهي اوقات ميگم شايد هري پاتر خودش يكي از اون هوكراكس ها باشه ولي بعدش ميگم خب ولده مورت ميخواسته هري رو بكشه و نفرين آواكداورا جه دخلي به هوكراكس داره؟!
شهرزاد شایگان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۱ ۱:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۲۱
از:
پیام: 1
 جان پیچ
نظریه ی جالبی بود . نیاز به فکر کردن داره
عالی بوووووووووووووووووووود
ghiozila
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۰ ۳:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۰ ۳:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: بالاتر از دست راست !
پیام: 291
 عالیترین مقاله!!!!!!!!!!!!11
به نظر من ایده ی خیلی خوبیه که خوده هری هم هوراکسس باشه اینجوری داستان جالبتر میشه
دستت وری زیاد درد نکنه
راستی من اولین باره فارسی مینویسمااااااااااااااااااا
دست دست رقص
حالا برعکس
Aripotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۲۲:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۲۲:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: ناکجا آباد
پیام: 400
 مقاله ات زیاد خوب نبود
خب مقاله ات خوب بود.
یه نکته اش رو که خودت باطلش کردی می مونه بینز از نظر من که نیست.
خب به نظر من نیست.
چون الآن که بینز روحش توی هاگوارتز می تونست در مورد این حقیقت به دامبلدور که ولدمورت ازش می ترسه بگه.
در ضمن اون مرگ خوار بوده.
sadegh16
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۲۱:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۲۱:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۹
از: Everland
پیام: 17
 سلام
مقاله ی بسیار جالبی بود .
همه چیزش ممکن به عیر از جان پیچ بودن هری . چون خود دامبلدور تو کتاب 6 میگه ولدمورت می خواسته آخرین جان پیچش رو بعد از کشتن هری درست کنه ولی نتونسته چون قدرتش از بین رفته و بعد از دوباره به قدرت رسیدنش آخرین جان پیچ یعنی نجینی رو با به قتل رسوندن برتا جورکینز درست کرده .
با تشکر
keira
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۲۱:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۲۱:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۵
از: تالار هافلپاف
پیام: 457
 ممکنه!
از نظريه ت درباره ی اين که ممکنه خود هری جان پيچ باشه خوشم اومد و به نظرم منطقيه.
بقيه ی نظريه هات هم جالب بودن به جز اونی که درباره ی پروفسور بينز بود(البته من اونو جوک حساب میارم نه نظريه)
mam
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۷:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۷:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۷
از: فعلا هاگوارتز البته اگه بسته نشه
پیام: 8
 مرسی
من واقعا در عجبم که چرا هیچ کدوم از شما یادتون نیست که آخر کتاب 4 ولدمورت از ته دل میخواست هری کشته بشه ا اینکه هری شانس آورد ولی اگه نمی آورد خیلی راحت کشته می شد.
به هر حال از نظر ن جان پیچ بودن هری منتفیه.......
ولی دستت درد نکنه خیلی مقالت جالب بود
koodak4
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۷:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۷:۳۲
مرگخواران
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۵
از: یخچال خانه ریدل
پیام: 1708
 Re: جالبه !
در موردمسائلی که گفتین همه نظر دادن برای همین ترجیح میدم نظرات بقیه رو دوباره تکرار نکنم .
فقط در مورد پروفسور بینز بگم که نمیتونه ر.آ.ب باشه . چون فکر میکنم همه ما بر روی این نکته توافق داشته باشیم که اون موقع جون ر.آ.ب در خطر بوده . و به احتمال 99% توسط ولدمورت و دار و دستش کشته شده . اما پروفسور بینز مرگش طبیعی بوده . یادم نیست توی کدوم یکی از کتاب های هری پاتر خوندم . ولی یادمه که پروفسور بینز یه شب خوابیده بعد فرداش بلند شده و نفهمیده که مرده و در غالب روح رفته سر کلاس یعنی تو خواب مرده بنابراین مرگش کاملا طبیعیه و هیچ مشکوک به نظر نمیرسه بخصوص الان روحشم هست اگر واقعا اتفاقی افتاده بود حتما خودش میگفت . در صورتی که ر.آ.ب به قتل رسیده .

2- پروفسور بینز مرگخوار نبوده و نیست ولی ر.آ.ب یا مرگخوار بوده یا به هر حال با ولدمورت ارتباط داشته .

3- بینز زیر دست دامبلدوره اگر قرار بود چیز بدونه حتما دامبلدور رو هم در جریان میذاشت .
profosor esneip
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۷:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۷:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۹
از:
پیام: 41
 enteghad
be nazare man harry nemitoone jan pich bashe. chon agar hata ye zare az roohe voldmort dar badane harry bod nemitoonest enghadr mehraboon bashe va zatesh kami taghir mikard. hich kas nemitoone az khodesh motenafer bashe age kami az roohe voldmort dar badane harry bood nemitoonest az voldmort motenafer bashe.
1385
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۷:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۷:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۵
از: درون تام
پیام: 101
 Re: مرسی
ایول خیلی جالب بود.مخصوصاً بینز
mina3110_3110
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۶:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۶:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: تهران
پیام: 44
 Re: مرسی
اوه چقدر نظر
ازهمتون ممنون عزیزا
راستی فیلت ویک فکر نمی کنی در مورد جنسیت من اشتباه کردی
punkwiz
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۴:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۴:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۸
از:
پیام: 35
 جالبه!
اینکه هری جان پیچ باشه ایدهء جالبیه اما از طرفی این ایده برابر با مرگ هریه!! و البته از رولینگ() سنگدل بر میاد هری رو بکشه ( همونطور که دامبلدور و سیریوس جون رو کشت!!!!! ) اما به نظر من این کارو نمی کنه چون رولینگ همیشه در پی اینه که کارای غیر منتظره انجام بده. درسته که در اوایل مشهوریت داستان کسی مرگ هری رو انتظار نمی رفت اما حالا...حالا دیگه اینقدر خود رولینگ و بقیه به این موضوع اشاره کردند که هیچ کس شوکه نمی شه از مرگ هری و این مخالف خواستهء رولینگه! حالا نمی دونم شایدم بکشتش ولی به نظر من اونطوری لوس می شه چون همه شخصیتهای محبوبو داره میکشه آخه یعنی چی یکی جلوشو بگیره!!!
325281
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۴:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۴:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۶
از: اتاق آبی
پیام: 189
 حدس هایی در مورد کتاب هفت(بخش 1 جان پیچ ها)
من نمی دونم هری جان پیچ هست یا نه.اگه جان پیچ باشه معنی ش اینه که این همه سال دامبلدور ، محفل،اهالی هاگوارتز و در کل جامعه ی جادوگری (حتی دورسلی های مشنگ) تمام تلاششون رو کردن تا به یکی از جان پیچ های جناب لرد (هری) هیچ آسیبی نرسه و خطری از طرف لرد ( که اگر هری را جان پیچ بدانیم هری همه ی شهرتش و توانمندی اش را مدیون انتخاب شدنش توسط لرد باید بداند) اورا تهدید نکند.تا حالا اکثر جان پیچ های ولدمورت اشیاء عتیقه بوده اند و نجینی که جاندار هست حامل بخشی از خباثت های لرد است.ولی اگر هری جان پیچ باشد چرا یک سری از استعدادهای و توانمندی های لرد به او منتقل شده؟؟؟ چرا این انتخاب لرد هیچ اثری در روح و جان هری به لحاظ ویژگی های زشت لرد نگذاشته!من فکر می کنم لرد حقیر تر و پست تر از آنیست که هری پاتر واسطه ی جاودانگی او باشد.همان کسی که او را یک بار نابود کرده بود...
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۴:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۴:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 جالبه !
جالب بود . مرسي . نظريه ت در مورد بينز شايان توجه بود . اما اينكه هري يه جان پيچ باشه ، به نظر من بهتره صبر كنيم و انقدر سرش بحث نكنيم . چون رولينگ كارهاش غير قابل پيش بينيه.
mohsen_2xl14
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۳:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۳:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۵
از: خوابگاه هافل
پیام: 246
 جالب بيد
جالب بيد. ولي اينو هم در نظر داشته باشين كه اينا همش حدس و گمانه و از اين رولينگ هر كاري برمياد.
يك موردش رو هم بگم كه قرار بود دامبلدور برگرده. ولي الان نظرش برگشت و گفت كه اصلا برنميگرده انگار كه اصلا نبوده
bnooshin_66
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۱:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۱:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۱۵
از:
پیام: 119
 کتاب هفتم
دستت درد نکنه جالب و زیبا بود به نظر من هم هری یک جان پیچ است و در اخر کتاب هم کشته میشه
سانی بودلر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۱:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۱:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۸
از: V.F.D
پیام: 125
 هری جان پیچه!؟
ما که تا حالا نفهمیدیم رولینگ می خواد چی کار کنه. ولی به نظر من هری جان پیچ نیست .چون اگه جان پیچ بود دوست داشت جادوی سیاه یاد بگیره در صورتی که تا حالا تمایلی به جادوی سیاه نداشته .تازه مگه جان پیچ شئ نیست!؟
hsn_az
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۱:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۱۱:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: زیر سایه ی ارباب لرد ولدومرت کبیر
پیام: 329
 جالب
نظرات جالبی بود
یادمه تو تالار اسرار خیلی در این مورد بحث کردیم
باز هم ممنون
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۸:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۸:۱۳
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: هري جان پيچه
از اون جایی که فکر می کنم هری در نبردی که بین ولدمورت و هری رخ می ده باید خودش نابود بشه تا ولدمورت هم نابود بشه (من هم با این که هری یه جان پیچ باشه موافقم اما شک دارم )
و بینز واقعا نظر جالبی بود چون تاحالا در مورد این فکر نکرده بودم

مقاله ی بسیار جالبی بود و جدید


چرا من هرچی اخبار یا مصاحبه می فرستم برای سایت
اصلا انگار وجود نداشته
faraz_potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۳:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۳:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۸
از: fozool sanj
پیام: 280
 Re: امکانش بیده
barikalla.
bayad begam gol kashti. dasto panjolet dard nakone
mamadmm
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۲:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۹ ۲:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۳۱
از: همونجا که بقیه میایُن
پیام: 319
 امکانش بیده
اینکه هری جان پیچ باشه خیلی امکانش زیاده.
چون که رولینگ اگه توجه کرده باشین هیچجا صحنه ی مرگ پدر و مادر هری را درست توصیف نکرده.
هر امکانی هست.
tahere
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۳:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۳:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۷
از: سنـــــــت..مانگــــــــــو
پیام: 235
 خوبه
ممنونم..جالب بود..
aftab jan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۲:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۲:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۵
از: توي قفسم ، هر جايي كه رون باشه
پیام: 43
 هري جان پيچه
من با اين نظر كه هري جان پيچه موافقم البته تا حدودي چون خيلي وقت بود كه ذهن منو به خودش مشغول كرده بود اگه هري جان پيچ بود ولدمورت از طريق اون تيكه از روحش كه تو بدن هري بود مي تونست بهش دست بزنه اما نتونست از طرفي هري از بعضي از تصميمات ولدمورت آگاه ميشد و اين يه دليله كه هري ميتونه جان پيچ باشه هري يك سري از قدر تهاي ولدمورتو داره واين يه دليل ديگه س مثل مار زبون بودذنش بنابراين اگه هري جان پيچ باشه اين دوتا با هم تناقض دارن بايد ببينيم كه اين دفعه رولينگ چه جوري مي خواد توجيهش كنه
hoort18
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۲:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۲:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۳
از: از یه جهنم دره ای میام دیگه!
پیام: 283
 Re: هوم!
خوب بود!
cool
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۱:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۲:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۴
از:
پیام: 3
 نظر
اینکه شمشیر یا کلاه جان پیچ باشن غیره ممکنه چون هر2 تو دفتره دامبلیدوره و ما می دونیم که ولدومورت از دامبلیدور خیلی میترسه .
اگر هم هری جان پیچ بود باید ولدومورت از پشت سرش میزد بیرون.یا اصلا لارم نبود ولدومورت تو وزارت خونه بدن هری تصاحب کنه.
اما در مورد بینز نظر خیلی جالبیه
D-Y-Z-2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۱:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۸ ۲۱:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۱۵
از: مریخ
پیام: 241
 بماند
آقا یا خانوم مینا واتسون که من احتمال میدم که آقا باشین ( چون مردا نمی تونن حرفشون رو رک بزنن )
به نظر من مقاله شما یکی از بهترین هاست که میشه روش کار کرد. به جای اینکه یه جا بشینین و مثل یقیه مزخرف بگین چیزهایی گفتین که من نمی دونستم. مثلا این یارو بینز من اصلا روش فکر نکرده بودم. اما اینکه هری جان پیچ باشه من خودم شاید اولین نفری باشم که خیلی جاها اینو گفتم و دربارش یه داستان کوتاه یه قسمتی هم نوشتم اما باک بیک اونو مجاز ندونست و نذاشت تو سایت. به هر حال. ممنون
ایلیا

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.