هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: تـئوری‌ها و استدلال حوادث

عکس های جادویی یا جاسوسهای زنده


آیا تا به حال به اتاق دامبلدور و عکسهای مدیران هاگوارتز توجه کرده اید ؟
عکسها پیام های دامبلدور را می رسانند با او صحبت و مشورت می کنند برای او خبر می آورند و حتی داخل هاگوارتز دانش آموزان را از وقایع اتفاق افتاده با حضور هری و فاج و اجکومب و کینگزلی و... با خبر می کنند.وقتی چشم هری به عکس بلا می افتد در او دلپیچه ایجاد میزند وبلب در عکسهایش با توجه داشته باشید با بدجنسی به هری نگاه می کند
در واقع رولینگ با نوشته هایش نقش نوعی جاسوس رابه آنها داده است حال بیابید تصور کنیم که عکس بلا می تواند در داخل اتاق کریچر از جلسات محفل با خبر شده(اتاق کریچر در آشپزخونه قرار دارد) و به لرد سیاه خبر دهد و حتی عکسهای آنها می توانند به اتاق کارآگاهان رفته و از اقداماتی که بر علیه آنها و لرد ولدمورت در حال صورت گیری است با خبر شوند(عکس مجرمین روی دیوار) حتی به داخل هاگوارتز رخنه کرده و از اتفاقات داخل آن نیز با خبر شوند
.............................آیا رولینگ از چنین چیزی غافل است؟
یا اینکه می خواهد از این موضوع در کتابهای بعدی استفاده کند شاید به همین دلیل دامبلدور عکسهای داخل اتاق خود را مصل یک ارتش به کار می گیرد نظر شما چیه؟
قبلی « اشکالات فیلم 3 پسری 14 ساله{مروری بر زندگی دانیل رادکلیف} » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۹ ۱۵:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۹ ۱۵:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 عنوان
خوب بود
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 Re: موافقم
مگه بلاتریکس مرده؟
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۹:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 خیالبافی
خیالبافیه محضه بابا
torshi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۳ ۲۳:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۳ ۲۳:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۲
از: خونمون
پیام: 360
 هوم
شايد حق با تو باشه... اما حالا نه دامبلدور هست و نه محفل ققنوس توي خونه ي سيريوسه.
harrypotter1449
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۲۴ ۱۶:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۲۴ ۱۶:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۰
از: کوهستان اشباح
پیام: 217
 Re: موافقم
شاید درست بگی
hp25000
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۱۶ ۱۲:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۱۶ ۱۲:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۵
از:
پیام: 390
 عکس دامبلدور
نظرتون راجع به عکس مرحوم دامبلدور که تازه اضافه شده چیه؟
SHAGGY_MEISAM
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۴ ۳:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۴ ۳:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۰
از: bestwizards.com
پیام: 403
 تابلو ها
من با نظرت موافق نيستم ولي مقاله جالبي بود جاي خوندن داشت دستت درد نكنه
ژان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۸/۶ ۸:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۸/۶ ۸:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱۲
از:
پیام: 433
 عکس های جاسوس !!!
منم یه جورایی با پروفسور اسنیپ موافقم تازه اگه بلا از همه قرار ها و ... محفل با خبر بوده پس اسنیپ هیچ چیز مهمی نداشته که بخواد به ولدمور گفته باشه و ولدمور هم اونو ببخشه
horcruxes
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۲۰ ۱۸:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۲۰ ۱۸:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۶
از: سرزمین جاودانه
پیام: 103
 تابلو
خب این یه خاصیت تابلو هاست ولی اگه روی این کار دقیق بشی میتونی غلطهای زیادی از رولینگ در بیاری
negin_ata
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱ ۱۶:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۱ ۱۶:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: کوچه ی ناکترن
پیام: 139
 نه
کسی تو کتاب نگفته عکس ها حرف میزنن این تابلو ها هستن که حرف میزنن
فرد ويزلي
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۳۰ ۱۲:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۳۰ ۱۲:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۳
از: بارو
پیام: 271
 Re: موافقم
منم همين طور فكر ميكنم....
بلاتریکس666
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۴ ۱۳:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۴ ۱۳:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳
از: چه می دونم ... ولی تا چند وقت پیش آزکابان
پیام: 22
 موافقم
به نظر منم مقررات خاصی برای حرکت عکس ها نیست اما بازم فکر نمی کنم همه ی عکس ها بتونن حرف بزنن(مثل عکس سیریوس و پدر و مادر هری)
tonks
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۹ ۲۳:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۹ ۲۳:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۵
از: همونجایی که دلبر خونه داره
پیام: 149
 موافقم
منم با اندرومیدا موافقم چون عکس های پدر و مادر هری هم نمیتونن حرف بزنن..........
:bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss:
Comwow
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۹ ۲۳:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۹ ۲۳:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۰
از: برزخ
پیام: 375
 Re: موافقم
موافقم لاهات ولی یه سری مسائلی هست که الان حوصله تایپ کردن نندارم ! ایشالا بعدا
اندرومیدا
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۶ ۱۴:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۶ ۱۴:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲
از: معلوم نیست!دوره گردم!
پیام: 660
 Re: موافقم
شاید یه سری عکس خاص می تونن از توی قاب عکس حرف بزنن.
اخه عکس سیریوس که حرف نمی زد وگرنه می تونست تمام واقعیت را توی کتاب 3 به هری بگه.
darkness
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۶ ۱۳:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۶ ۱۳:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۷
از: تالار راونکلا
پیام: 255
 Re: موافقم
کاملا موافقم
kalin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۶ ۱۱:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۶ ۱۱:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۴
از: لندن-یه عکاسی موگلی نزدیک کوچه دیاگون
پیام: 704
 Re: با سپاس و درود فراوان و همچني...
من از همینجا از تمام کسانی که مثل جیمز عزیز اظهار وجود کردن تشکر نمیکنم...سوسک جان ممنون...دمت حموم... ...اسنیپ عزیز من فکر نمیکنم مقررات خاضص باشه...هری چرا احساس بدی داشت وقتی به بلا نگاه میکرد؟
SOOOSK
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۱۹ ۱۵:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۱۹ ۱۵:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۴
از: چاه فاضلاب
پیام: 715
 با سپاس و درود فراوان و همچنين آرزوي بلاياي آشماني براي نويسنده!
اسنيپ عزيز
من با شما مخالفم... فكر نميكنم كه رفت و آمد عكس ها قانون خاصي داشته باشه.... از نويسنده ي مقاله تشكر ميكنم...
snip
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۶ ۲۰:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۶ ۲۰:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۹
از: جنگلهای اطراف هاگوارتز
پیام: 118
 مخالفم
مطمئن باش برای رفت و آمد این عکسها هم مقررّاتی هست و تمام عکسها نمی توانند به راحتی به هر کجا که میخواهند بروند .
آن هم عکس چند قاتل فراری
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۹ ۱۶:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۲۹ ۱۶:۲۳
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: موافقم
محفل ققنوس تيز ترازاين حرفاس مگه يادتون رفته براي اينکه فرد و جرج استراق سمع نکنن خانم ويزلي رو در جلسه ي اد طلسم نفوذ ناپذيري گذاشته بود ممکنه از همين طلسم به سرتا سر خونه اجرا شده باشه
james_potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۴ ۲۰:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۴ ۲۰:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۶
از: تهران
پیام: 431
 Re: موافقم
من که با اینا کار ندارم
kalin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۵ ۷:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۵ ۷:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۴
از: لندن-یه عکاسی موگلی نزدیک کوچه دیاگون
پیام: 704
 Re: موافقم
خدایا شغل ما را برای هری یک کار بی خطر بفرما...
خانواده کریوی:الهی آمین!!!
من:آللهم کل شفا فی الزمین و در فضا(از هوا رسیدم به فضا جمله قبلی اللهم کل شفا فی الزمین و در هوا ...کدومش بهتره؟)
voltan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۴ ۲۰:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۴ ۲۰:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷
از: 127.0.0.1
پیام: 1391
 عکس
بابا تو که خودت اینکاره ای ولی راس میگی
kalin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۲ ۱:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۲ ۱:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۴
از: لندن-یه عکاسی موگلی نزدیک کوچه دیاگون
پیام: 704
 Re: موافقم
هری چیزی ممکنه آقای الیواندر عزیز اما از رولینگ هیچی بعید نیست شاید از این قضیه استفاده کنه؟کی میدونه؟
آقای الیواندر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۰ ۲۳:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۲۰ ۲۳:۴۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۱
از: مغازه چوب فروشی الیواندر
پیام: 39
 Re: موافقم
بله ولی بلب تو کابینت بود و امکان داره دامبلدور با طلسمهای قوی آنها را مجبور به رازداری کرده باشد.
kalin
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۵ ۲۲:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۵ ۲۲:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۴
از: لندن-یه عکاسی موگلی نزدیک کوچه دیاگون
پیام: 704
 Re: موافقم
چو عزیز می تونی امتحان کنی برو تو یه کابینت بگو حرف بزنه یکی با صدای معمولی ببین می شنوی یا نه تازه کابینت که چیزی نیست شما پشت در اتاقم باشی می تونی حرفها رو بشنوی
و ممکنه کریچر هم در کابینت رو به عمد باز بزاره تا بلا بهتر بشنوه
چو چانگ
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۳ ۱۶:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۶/۱۳ ۱۶:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۱۵
از: کنار مک!!!
پیام: 1771
 موافقم
كاملا باهات موافقم ولي عكس بلا تو كابينت بود!!!!چطور ميتونست استراق سمع كنه؟

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.