هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: اطلس هری پاتر: شخصیت های اصلی

همه چیز درباره لوسیوس مالفوی


کتاب های هری پاتر
لوسيوس مالفوي
همه چیز درباره لوسیوس مالفوی

مو : بلند و طلایی رنگ

قد : 180 سانتی متر ( 1 متر و 80 سانتی متر )

چشم : سبز روشن ( روشن تر از چشمان هری پاتر )

ظاهر : مردی قد بلند ، با موهای بلند و طلایی رنگ که آن ها را گوشه ای از سرش جمع میکند ، با چشمانی سبز و نافذ ، و با ردای پر پیچ و تاب

ویژگی : همیشه عصای بلندی در دست دارد که در راس آن یک افعی با دهان باز جا خوش کرده است .

تخصص : رام کردن وزرای  سحر و جادو

شغل : رئیس یکی از بخش های تصمیم گیری برای فعالیت های وزارت سحر و جادو

محل زندگی : در کاخ های شخصی خود در ویلی اشتاینر و دیگر مکان ها

لوسیوس مالفوی جادوگر 45 ساله ای است که همسر نارسیسا بلک است و یک فرزند پسر به نام دراکو دارد . لوسیوس یکی از جادوگران پر قدرت و داراي نفوذ در وزارت سحر و جادو است،  توانسته با کوه های پولی که به وزارت می پردازد بسیار در بین آنان نفوذ داشته باشد و حرفش به قول معروف خریدار داشته باشد  . همچنین صاحب مدال مرلین درجه یک میباشد که توانسته با کوه های گالیونی که به وزارت سحر و جادو کمک میکند ، آن را به دست آورد ؛ مدالی که برای شجاعت و کارهای بزرگی که افراد میکنند باید به آنان اعطا شود ، نه به میزان و وجب پول هایی که میپردازند .

او یکی از یاران وفادار به لرد سیاه است که برای ملاقات او در صف اول ملاقات کنندگان جا میگیرد ، او یکی از مرگخوار های لرد است ، یکی از افرادی که سالها پیش به جرگه مرگخواران پیوند خورده و برای لرد فعالیت میکند . علی رقم اینکه او بعد از نابود شدن لرد تاریکی جهت پیدا کردن ارباب خود برنیامد ولی در بسیاری از جنگ ها و فعالیت ها شرکت نموده و فعالیت های او در این زمینه شایان تقدیر است ، البته همین که جزو یاران وفادار لرد باشد و نشان سیاه لرد تاریکی بر روی بازوان دستش خود نمایی کند  برایش کافی است .

نمونه ای از فعالیت های او به دستور لرد سیاه این بوده که در سال پنجمی که هری پاتر در مدرسه جادوگری هاگوارتز به تحصیل علم میپرداخته و قرار بوده است که با ترفندی هری را به وزارتخانه بکشانند  ، به همراه تعدادی از مرگخواران به وزارت جادو رفت و هری را اسیر کرد ، بالاخره بعد از کشمکش های فراوان و جنگ با جرگه محفل قننوس و سپیدی نا موفق ماند .

محل زندگی او کاخ های شخصی ای است که با مال و منال بسیار آنان را خریده است و مدام به هر یک از آنها سر میزند ، آخرین آمارگیری ها نشان میدهد که لوسیوس صاحب 7 کاخ بزرگ و شاهی در مناطقی از جمله ویلی اشتاینر ، لندن و ... است ، او نیز به عنوان یکی از ثروتمند ترین جادوگران نیز انتخاب شده است که ثروتش بالغ بر 6 میلیارد و ... است .

همچنین او مانند سایر انسان ها علایقی دارد ، او از به سخره گرفتن افراد فقیر و ندار و تحقیر نمودن آنان در مقابل دیگران مسرور میشود  و به این کار خود علاقه وافری نشان میدهد ، او در تمام طول زندگی 45 ساله اش ، با دوز و کلک فعالیت نموده و فکر میکند همه چیز را میتوان با پول خرید . نمونه ای از تحقیر افراد توسط او در اوایل سال دوم هاگوارتز در کوچه دیاگون اتفاق افتاد که در یکی از مغازه های کتاب فروشی به تحقیر آرتور ویزلی یکی از جادوگران وزارت خانه که از وضعیت رفاهی چندانی بهره مند نبود اکتفا کرد .

بخشی از فعالیت عمده او سر در آوردن از فعالیت های محفل و آلبوس دامبلدور است ، تا بتواند او و اطرافیانش را تحویل مامورین وزارت بدهد و به فعالیت سپیدی خاتمه !

نمونه ای از فعالیت های او برای گرفتار کردن سپیدی گرفتن حکم اعدام هیپوگریفی با نام کج منقار در سال سوم و همچنین انداختن روبیوس هاگرید به زندان آزکابان در سال دوم است که با ترساندن مامورین وزارت و رئسای بخش های مختلف نفوذ خود را بیشتر کرد و خود را هر طور که بود به خواسته خود رساند ، ولی در آخر هر دو بی نتیجه ماند که از تمثیل پیروزی خوبی بر بدی است .

لوسیوس فرزند خاندان اصیل جادوگری مالفوی است ، که بعد ها با فشار خانواده خود برای ازدواج با فردی اصیل زاده ، به گرفتن نارسیسا که یکی از دختران خاندان اصیل بلک بود اکتفا نمود . او در زندگی به فرزند و همسرش عشق میورزد و همواره سعی نموده رفاه و امنیت را در خانواده خود پیاده کند که تا حدودی موفق بوده ، همچنین او با تلاش های فراوان خود پسرش دراکو را به سمت و سوی لرد سیاه و پیوستن به جرگه سیاهی سوق داد و یا منتقل کردن دفترچه خاطرات ریدل یکی از هورکراکسس های لر سیاه به جینی ویزلی که باعث شد او کمک های فراوانی برای قوی تر شدن لرد انجام دهد ؛ یکی از فعالیت های لوسیوس مالفوی است .

از نسبت های فامیلی او میتوان گفت که او با سیریوس بلک نیز نسبت دور فامیلی دارد ، از دیگر فامیل های او میتوان به رودولفس لسترنج ، و یا خواهر های همسرش بلاتریکس لسترنج و آندرومیدا تانکس  اشاره نمود.

قبلی « مصاحبه با سدریک دیگوری آرتور ویزلی » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
lovely_souren
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۱ ۱۹:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۱ ۱۹:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۶
از: چاله افتادم تو چاه
پیام: 99
 Re: همه چیز درباره لوسیوس مالفوی
عالی بود پرسی. ممنون.
به نظر من خیلی خوبه که در مورد هر کدوم از شخصیتا یه همچین مقاله هایی تو سایت نوشته بشه. یه چیزی مثل فرهنگ شخصیتای هری پاتر...
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۸ ۱۷:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۸ ۱۷:۴۷
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: همه چیز درباره لوسیوس مالفوی
مرسی
ممنون از تلاشی که برای تهیه این مقاله کردی
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۷ ۱۹:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۷ ۱۹:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: همه چیز درباره لوسیوس مالفوی
مرسي پرسي بد نبود
ارش
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۷ ۱۹:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۷ ۱۹:۴۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: تو میپرسند !!
پیام: 3737
 Re: همه چیز درباره لوسیوس مالفوی
سلام

خوب از اونجایی که قبلا توسط دوست دیگه ای مقاله ای درباره لوسیوس مالفوی فرستاده شده بود ، من هم این مقاله رو نوشتم !
دوست قبلی مقاله یکی از سایتهای انگلیسی رو ترجمه کردن ولی من از توی کتاب ها و چیزهایی که خودم میدونستم این مقاله رو نوشتم .
اگر هر مشکلی در هر جای مقاله دیدید میتونید اطلاع بدید تا درست بشه !

با تشکر از مدیر مقالات !
zohreh_perave
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۷ ۱۰:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۷ ۱۰:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۱۸
از: لندن
پیام: 90
 Re: همه چیز درباره لوسیوس مالفوی
سلام
بابا پدرم به چه زبونی باید می گفت با بلکا هیچ ارتباطی نداره ؟؟
ولی دستت درد نکنه
جالب بود اگر همینجوری تک تک شخصیت ها رو بشکافی ممکنه کمک بزرگی به همه باشه
ممنون مستر ویزلی
خداحافظ ....سالی یر بلک

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.