هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: کتاب‌ها :: کتاب 7

پیش بینی اتفاقات کتاب هفتم


کتاب هفتم
*مطالب این مقاله تماما از تاپیک پیش بینی اتفاقات کتاب هفتم جمع آوری شده.دوستانیکه این مقاله رو میخونند و دوست دارند به بحث در مورد این نکات ادامه بدهند لطفا نظرات خودشون رو در این تاپیک ارسال کنند.

هاگوارتز و سال تحصیلی جدید:
*احتمال اینکه هاگوارتز باز باشه مسلما خیلی بیشتر از بسته بودنش هست.هاگوارتز جایه امنی برای دانش آموزان خواهد بود ولی اینطور تصورم هم میشه که جمعیت دانش آموزان خیلی کمتر از سالهای پیشین باشه.شاید نظر خیلی ها درست باشه و لرد ولدرمورت به هاگوارتز بیاد چون اون فقط هاگوارتز رو خونه ی واقعی خودش میدونسته اما احتمالا اومدن لرد در اوایل داستان نیست شاید نزدیک کریسمس(با توجه به اینکه احتمالا یکی از هورکراسها در هاگوارتزه).

همه جادودانه سازهای ولدمورت:
*دو تاشون که نابود شدن (انگشتر مارولو و دفترچه ریدل) چهار تای باقیمونده بجز روح اصلی که در بدن ولدمورت هست باید نابود بشن تا به هری شانس زنده بودن رو بدن. فنجون هافلپاف - قاب آويز اسلیترین- مار ولدمورت (نجینی)  و آخرین جاودانه ساز که ما چیزی دربارش نمی دونیم (چیزی از گریفیندور یا ریونکلا)
جاودانه ساز ششم طبق گفته ی دامبلدور تا شب حمله ی ولدمورت به خانه ی هری پاتر ساخته نشده بوده است و قرار بوده در شب ظهور مجدد ولدمورت با کشتن هری ساخته بشه.شاید در اون شب قرار بوده ولدمورت جام اتش که شیئی تاریخی و قدرتمند است را به جاودانه ساز ششم تبدیل کنه ولی در ان شب موفق نشد اما دلیلی نداره که دوباره برای این کار تلاش نکرده باشد.
جاودانه ساز های سوم و پنجم میتونند در مکان هایی مانند بانک جادوگران و خانه ی شماره 12 گریموالد باشند.اگر فردی یکی از جاودانه ساز ها را بدون اطلاع بدست اورده باشد و در صندوق مخصوص خود در بانک قرار داده باشد هری برای از بین بردن آن باید ماجرا های جالبی را پشت سر بگذارد.

جام هافلپاف و نماینده اون:
*هپزيبا اسمیت یکی از نوادگان هلگا هافلپاف هست و هپزيبا فنجان هافلپاف رو هم كه مي دونيم يكي از جاودانه ساز هاست در اختيار داره. از طرفي از كتاب پنج زاخارياس اسميت به مامعرفي ميشه (در حاليكه قبل از اون هيچ شناختي از اون نداريم) و اين معرفي روز به روز پر رنگ تر ميشه.
با توجه به شباهت اسمي(اسميت) و همچنين شبيه بودن اسم كوچك اين دو(هپزيبا و زاخارياس كه هر دو ريشه غير انگليسي دارند) و همچنين وجود هافلپاف بنظر می رسه به دلیل وجود فنجان نقش زاخارياس تو كتاب هفت خيلي زياده.

هوراکراس بودن جینی:
*"و من فهمیدم که روح جینی همون چیزیه که لازم دارم. چنان قوی شدم که تونستم با پوشه ای از اسرارم اونو سیراب کنم و ذره ای از روحم رو در وجودش بریزم..."
با توجه به این مطالب امکان داره تام ریدل تو اون خاطره جاودانه سازشو ساخته باشه (گرچه تا حدودی بعید هست که یک خاطره بتونه همچین کاری بکنه) البته هری دفترو نابود کرد ولی جینی یه مقدار مبهم بنظر میرسید.تام ریدل از رابطه صمیمیه هری و جینی و همچنین حضور جینی در پناهگاه که یک مقر مهم محفل هست خبردار بود.
البته جاودانه ساز بودن یه انسان خطرناک بنظر میرسه ولی  خیلی جالبه اگر جینی جاودانه ساز باشه چون مطمئنا هری باید اون رو در کتاب هفت بکشه .

ارتباط کتاب اول با کتاب هفتم:
*همانطور که تا حالا برای همه معلوم شده اینه که هر وقت رولینگ در کتاباش یه چیزی گفته بعدا دوباره اونا رو مطرح می کنه.آیا ممکنه رولینگ از مراحلی که در کناب هری پاتر و سنگ جادو که هری و هرمیون و رون با هم سنگ جادو رو پیدا کردند استفاده کنه.
1.سگ سه سر:روبیوس هاگرید
2.گیاه شیطان : پروفسور اسپروات
3.کلید ها:پروفسور فلیت ویک
4.غول: پروفسور کوییرل
5.صفحه شطرنج: پروفسور مک گونگال
6.معجون ها : پروفسور اسنیپ
7.آینه : پروفسور دامبلدور

اتفاقاتی که ممکنه در کتاب هفت بیوفته رو بر اساس این مراحل پیش بینی می کنیم:
1.اولین اتفاق مربوط به قدرت یافتن نیروی سیاه که مثل سگ سه سر به همه جا حمله می کنه.و شاید در عروسی بیل و فلور یک اتفاقی می افته.
2.هری به اون غار باز می گرده و گردنبند اسلایترین رو پیدا می کنه و بعد نابودش میکنه.احتمالا  هرمیون یک اطلاع خاصی در این قسمت داره و شاید موضوع اینکه چرا هرمیون به راونکلا نرفت معلوم بشه.
3.هری جاودانه ساز دیگری که شاید جام هافلپاف هست رو در یتیم خونه ای که ولدمورت در اون بوده پیدا می کنه.
4.یه جنگ بین غول های طرفدار ولدمورت و طرفدار محفل ققنوس شکل می گیره.
5.جنگی بین نیروی سیاه و سفید می افته که نیروی سیاه در این جنگ می بره.(در شطرنج سیاه سفید رو کیش و مات می کنه)و وزارت سحر و جادو سقوط می کنه و یا اسکریمجیور با ولدمورت متحد می شه(در کتاب سوم تریلانی پیشگویی کرد که لرد سیاه قویتر از قبل می شه پس احتمالا وزارت جادو رو می گیره).
6.هری با اسنیپ رو به رو می شه و امکان داره معجون ها بتونه کمکی بکنه.
7.هری و ولدمورت در مقابل  هم قرار میگیرند و با نیرویی که ولدمورت نداره(که همون عشقه) ولدمورت رو می کشه.

ر.ا.ب شخصیت مرموز کتاب ششم:

*راب هر فردی که بوده یا باشه کمک چندانی به هری نمیتوانه بکند.شاید رولینگ شخصیت راب را برای این وارد داستان کرد که فکر طرفداران کتاب را منحرف کنه همان طور که با اوردن اسم شاهزاده دورگه ذهن همه رو از ماجرا های اصلی کتاب ششم دور کرد.
اما این راب کیست؟قطعا مقصود رولینگ ریگلوس بلک بوده ولی در حال حاضر صددرصد او این اسم را به فرد دیگری نسبت میده.
1- دو حرف از سه حرف را دارا میباشد.
2- این راب هر فردی که هست باید سلامت از اون غار بیرون آمده باشه تا تونسته باشه تمام شواهد را طوری برنامه ریزی کند که معلوم نشود فردی قبلا به اونجا رفته.
3 - راب میباید فردی را با خود به وسط دریاچه میبرد تا زهر را به خوردش بده و خود بتونه با سلامت ذهنی کامل به کارش ادامه بده.
4- فردی که راب با خودش برده نمیتونسته جادوگر بزرگسال باشه زیرا دامبلدور گفت که قایق برای یک جادوگر بزرگسال ساخته شده است.
5- جن ها جزو جادو گران به حساب نمی ایند بلکه موجود جادویی هستند.راب میتونسته جن خانگی در خدمت خودش و خانواده ی خودش یعنی کریچر را با خود برده باشه.راب با خوراندن معجون سمی به کریچر تونسته که به گردنبند برسه.
6- در ضمن این راب ولدمورت را با عنوان لرد سیاه نام برده .پس او قبلا مرگ خوار بوده است و به دلایلی از ولدمورت جدا شده.

اثر زخم و نیرویه عشق هری پاتر:
*زخم هری یک چیز خارق العادست و علامتی هست که ولدمورت بر روی سر هری ایجاد کرده.به احتمال خیلی زیاد در کتاب هفتم وقایع اصلی روزی که ولدمورت به دره ی گودریک اومد مشخص میشه شاید ولدمورت طلسم دیگری (ساخت یک جادوانه ساز)  بر روی هری ایجاد کرده باشه.
 از نیروی عشق در کتاب زیاد حرف زده شده. از چیزای ریزی مثل معجون عشق گرفته تا حرفای بزرگی که دامبلدور در مورد عشق مادر هری یعنی لیلی به هری میزنه و اینکه جایی از کتاب دامبلدور میگه: "عشق بالاترین نیروست" همه جوره از نیروی عشق میشنویم.مطمئا ولدمورت با نیروی عشق از بین میره. اگر هم با این فرض جلو برویم که هری جاودانه ساز ولدمورت باشه در اون صورت هری جاودانه ساز، یا جون ولدمورت رو در خودش با نیروی عشق از بین میبره.

اعتماد دامبلدور به اسنیپ:

* امکان نداره قویترین جادوگر قرن که از اوایل سال میدونسته ولدمورت دستور کشتنشو داده فکری برای حمایت از هری بعد از مرگ خودش نکنه. چون اسنیپ در اصل طرفدار دامبلدوره و از اول سال قضیه قول نشکستنی رو به دامبلدور گفته بوده پس دامبلدور حدود یک سال وقت داشته که به کاراش سر و سامان بده تا اگر کشته شد جامعه جادوگری حتما نجات پیدا کنه.برای همین دنبال هورکراکسها رفت .
اسنیپ از طرف دامبلدور ماموره که در این کار خطرناک از دور هوای هری رو داشته باشه.علت اعتمادش به اسنیپ هم شاید این باشه که از اول به شرط یک قول نشکستنی برای تضمین وفاداریش استخدامش کرده باشه.

و یه سری حدسیات:
*پیتر پتی گروه جونشو مدیون هری پاتره پس در کتاب هفتم جبران میکنه .رو حساب اینکه پیتر خیلی ترسو هست شاید بتونه یه خبر کوچیک به هری بده که برای هری خیلی سودمند باشه.
* لونا لاوگود از نوادگان راونکلاو هست.
*دزدیده شدن الیور فقط به دلیل پی بردن به نیروی بین چوبدستی هاست.
*بین زخم آلبوس و طاق نما متروی لندن بانک و اتاق اسرار آمیز رابطه هایی وجود داره.
*اسنیپ قطعا خواهد مرد.
قبلی « [en]What does Emma say?[/en][fa]اما چه می‌گوید؟[/fa] دژ مرگ » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
$$$
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۷/۲۴ ۱۵:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۷/۲۴ ۲۲:۱۳
عضویت از: ۱۳۹۱/۶/۱۴
از: وزارت سحر و جادو
پیام: 300
 پاسخ به پیش بینی اتفاقات کتاب هفتم
کوماپسمیدا

کره ای ینی ممنونم
$$$
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۷/۲۴ ۱۵:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۷/۲۴ ۲۲:۱۳
عضویت از: ۱۳۹۱/۶/۱۴
از: وزارت سحر و جادو
پیام: 300
 پاسخ به پیش بینی اتفاقات کتاب هفتم
کوماپسمیدا

کره ای ینی ممنونم
2007
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۳۰ ۲۳:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۳۰ ۲۳:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۰
از: كنار بر بچ مرگ خوار
پیام: 789
 Re: پیش بینی اتفاقات کتاب هفتم
ایول پرفسور واقعا زحمت کشیدید من که کفیدم دمتون گرم
A_M_IT2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۲۶ ۵:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۲۶ ۵:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۹
از: کافه هاگزهد
پیام: 514
 Re: پیش بینی اتفاقات کتاب هفتم
از قسمت دزدیده شدن الیوندر خیلی خوشم اومد .
خسته نباشی پرفسور کوییرل که این همه نظرو یه جا جمع کردی.
explode
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۲۵ ۰:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۲۵ ۰:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۱۷
از: نا كجا اباد!!
پیام: 420
 Re: پیش بینی اتفاقات کتاب هفتم

وقتي اين نوشته هارو خواندم قلبم شروع كرد به درد گرفتن
مخصوصا اون قسمتي كه مخصوص جيني بود
يعني هري واقعا بايد در اخر جيني رو بكشه
نه نه امكان نداره پس عشق چي
پس حرفهاي دامبلدور چي
هري با عشق ولدرموت رو شكست ميده نه اينكه عشق خودش و شكست بده
خواهش ميكنم از اين حدس ها نزنيد
حتي توي كتاب چهره ي جيني به طرز عجيبي به ليلي شباهت داده شده
نمي تونم باور كنم
الهي كه اون چوي ذليل مرده بميره جاي جيني

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.