هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: کارگاه داستان‌نویسی

دراکو و مالفوی و راز نهفته!(فصل دوم)


دراکو مالفوی و دوستانش در هاگوارتز در تلاش هستند که راز هری پاتر و دوستانش را کشف کنند..در تهیه فصل اول،ایگور کارکاروف،تئودور نات،لوسیوس مالفوی و مورگان الکتو شرکت کرده اند!
این داستان کار گروهی اعضای گروه اسلیترین است!

دراکو در سراسری عمومی نشسته بود و در حال خوردن غذای محبوبش یعنی "ماکارونی با گوشت خوک"بود.فکرش بسیار مشغول بود..او باید تقشه ای میکشید.از اخطاری که توسط پرفسور اسنیپ به او داده شده بود یک هفته میگذشت و او هنوز حتی نقشه ای هم در سر نداشت.

-دراکو،دراکو گوشت با منه؟
ناگهان او از فکر بیرون آمد و به اطرفش نگاه کرد.اینقدر غرق فکر کردن شده بود که نفهمید غذا ها غیب شده و دانش آموزان به سمت سالنهای عمومی گروهشان در حال حرکت اند.

دستی را بر شانه اش حس کرد.دستی گرم و بزرگ با سستی شانه اش را چنگ زده بود و تکان میداد.به آرامی به پشت سرش نگاه کرد.گویل با نگرانی به دراکو خیره شده بود و آثار تعجب به وضوح در چهره اش به چشم می خورد.
- دراکو گوشت با منه... به نظرم باید بریم... پاتر و رفقاش دوباره غیبشون زده
دراکو با شنیدن این جمله ، سریع از جایش بلند شد ، باید از همان لحظه وظیفه اش را انجام میداد، دیگر تحمل سرزنش های اسنیپ را نداشت.

برای لحظه ای خوشایند یادش رفته بود که او نقشه ای ندارد...اینبار هم به دنبال آنها میگشتند و بی نتیجه میماندند.ولی او اینبار باید حتما راز آنها را کشف... .

صدای خنده ای دراکو را از فکرش بیرون آورد.کراب و گویل در حال خندیدن با صدای بلند بودند.
-چه اتفاقی افتاده است؟
که ناگهان چیزی به ذهنش رسید...کراب و گویل از کجا میدانستند هری و دوستانش غیب شده اند؟آن نقشه سحر آمیز فقط دست دراکو بود .کراب و گویل او را دست انداخته بودند.
-من میدونم و شما.بذار برسیم به تالار!

بعد از گذشت ده دقیقه آنها به مقابل ورودی تالار رسیده بودند...
دراکو:خون اصیل!
او نام رمز را گفت و هر سه وارد تالار عمومی اسلیترین شدن، زابینی، پاریکنسون داشتن در مقابل شومینه با هم صحبت میکردند که با دیدن دراکو ساکت شدند و به او نگاه کردند، انگار منتظر دستوری از طرف دراکو بودند ولی دراکو محلی نگذاشت و به طرف خوبگاه پسران رفت.

دراکو:کراب بهتره بری از پشت قاب عکس بالای شومینه اون مقدار معجون پیچیده که سال پیش مخفی کردیم رو بیاری شاید باز هم لازم باشه شبیه به یک دختر سال دومی بشی!

دراکو این رو گفت و با پوزخندی برگشت و به طرف تختش رفت و نقشه سحر آمیز اصیل زادگان که فقط زمانی کار میکرد که یک اصیل آن را در دست بگیرد و بسیار دقیق تر نسبت به نقشه هری پاتر بود را از ساکش برداشت و نوک چوب دستی به آن زد...
دراکو: من یک اصیل زاده واقعی هستم...
نقشه باز شد... اطلاعات خود را نشان داد... در هیچ کجا از هاگوارتز نبودن..حتی در هگزمید... و راه های متصل به آن... دراکو خیلی براش عجیب بود... حتی در اتاق نیاز... که نقشه قابل نشان دادن افرادی که در حضور داشتن را داشت هم کسی نبود... اسنیپ در دفترش بود...! پیوز در تالار شنی امتیازات بود...

دراکو مجددا چوب دستی خود را به نقشه زد...
دراکو: خون لجنی منهدم شد!

نقشه بسه شد و تمام محتویاتش نیز پاک شدن... حالا کراب برگشته... و در دستش شیشه بزرگی بود.. .

-بشین و فکر کن که چیکار باید کرد تا راز آنها را بی یابیم!!
این صدای دراکو بود که با لحن سردی به کراب گفت و بعد دراز کشید روی تختش رو به سقف خیره شد.احساس میکرد اگر نتواند این ماموریت را انجام دهد جلوی اسنیپ حسابی سرخورده میشود و همین باعث میشد با دلهره فکر کند.هزاران بار به خود اطمینان داده بود که میتواند آن راز را بیاید ولی هنوز هیچ نقشه ای در سرش نداشت.به اطراف خود نگاهی انداخت.کراب بر روی تختش خوابش برده بود.کسی دیگر حتی گویل هم در آنجا نبود.

تعطیلات عید بود ولی دراکو به خانه اش نرفته بود چون میدانست این بهترین موقع برای کشف راز هری و دوستانش است.از روی تختش بلند شد و به سراغ سالن عمومی اسلیترین رفت.آنجا شاید میتوانست با مشورت دیگران راهی بیابد!

در سالن عمومی هم کسی نبود.فقط بلیز زابینی و تئودور نات آنجا حضور داشتند.انگار بقیه به کتابخانه رفته بودند تا تکالیف زیاد و سرسام آور عید را انجام دهند.دراکو هنوز به آنها فکر هم نکرده بود.جلوی بخاری سبز و مارشکل تالار رفت و بر روی راحتی نشست.افکار به صورت متوالی از جلوی چشمانش میگذشتند و سرش به شدت درد میکرد.4 روز بود که درست حسابی نخوابیده بود.

چشمانش کم کم بر روی یکدیگر رفتند و او به خواب فرو رفت.در خواب اسنیپ را میدید که با کینه و کنایه او را سرزنش میکند و به طور وحشتناکی میخندد.اسنیپ تبدیل به هری شد و او هم به دراکو میخندید.هری به رون،رون به کراب،کراب به دامبلدور تبدیل شدند و همه به او میخندیدند.که ناگهان احساس کرد صورتش در حال یخ زدن است.چشمانش را باز کرد و زابینی را دید که با سطلی بالا سرش ایستاده و با تعجب به او نگاه میکند!

چی شده؟چرا آب رو من میریزی؟
بلیز که صورتش نشان از ترس میداد با صدای لرزانی گفت:داشتی تو خواب با خودت حرف میزدی و جیغ میکشیدی هر چی تکونت دادیم بیدار نشدی ،مجبور شدیم آب روت بریزیم.
دراکو سرش را حرکت داد و متوجه شد که چند نفر دیگر نیز در کنارش هستند و با نگرانی به او نگاه میکنند.با آستینش آب روی صورتش را پاک کرد و بلند شد.
بلیز با نگرانی گفت:حالت خوبه دراکو؟بهتره کمی استراحت کنی.تو نیاز به استراحت داری.

دراکو حال چندان خوبی نداشت ولی نمی خواست که خود را ضعیف نشان دهد پس با صدای گرفته در پاسخ بلیز گفت:خوبم... فقط یه خواب بود...
جمله ی آخر را با لحنی ادا کرد که انگار طرف صحبت خودش است.
بلیز شانه ی دراکو را که در حال حرکت به طرف دیگر سالن بود را گرفت و او را متوقف کرد: چه خوابی؟ دراکو تو چند وقته که خیلی مرموز شدی؟
- ولم کن بلیز ، من که همه چیز رو به شما میگم.
بلیز با چشمانی که انگار می خواستند واقعیت را در دراکو ببینند پرسید:واقعا!؟
دراکو برگشت و به صورت بلیز خیره شد و گفت:تو رو خدا تو دیگه به من گیره نده،اینقدر مشکل دارم که دیگه جواب سوالات مسخره تو رو ندم.
دراکو این حرف را زد و با سرعت دوباره به خوابگاه بازگشت...او بالاخره راهی یافته بود که اگر میتوانست آن را اجرا کند،حتما راز پنهان هری پاتر و دوستانش را می فهمید.
قبلی « ر.ا.ب - فصل 4 هری پاتر و زندانیان تالار ------ فصل سوم! » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
2007
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۴/۱۱ ۲۲:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۴/۱۱ ۲۲:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۰
از: كنار بر بچ مرگ خوار
پیام: 789
 Re: دراکو و مالفوی و راز نهفته!(فصل دوم)
برو بچ حال کنید ببینید اسلیترینی ها چی کارا که نمیکنند
شما هم یاد بگیرین

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.