هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: مقاله‌ها

کی گفته هری پاتر بهترین کتابه؟


برای گرقتنه منبع ایمیل به من بزنید
من میخوام با استفاده از برهان خلف ثابت کنم که هری پاتر بهترین کتاب نیست!!!!!

۱-عمده ی تشویق های هری پاتر به علت آشتی دادن بچه ها باد کتاب و کتاب خوانی است اما این آشتسی دادن چه چیزی به آنها می آموزد؟به جز داد گرفتن چند ورد بدرد نخور؟

به قوله مایکل کراکتون نویسنده کتابهای پارک ژوراسیک و دنیای گمشده که میگه:"آشتی دادن نوجوانان با کتاب وکتاب خوانی وقتی موثره که این آشتی دادن به آنها چیزی بیاموزد نه این که آنها را با خرافات ئ خیالات واهی سرگرم سازد"

۲-با انتشار هری پاتر بچه ها بشتر با اینترنت و کامپوتر انس گرقته اند چون در سایت های مختلف به دنباله مطالب مربوط به هری پاترند(رونق سایت هایی نظیر جادوگران خود موید این مطلب است)

۳-هری پاتر از ساختار و پی داستانی مناسبی برحوردار نیست

باز هم مایکل کرایکتون میگه:هری پاتر شبیه یک افسانست تا بک داستانه مدرن با تعریف های امروزی.یک داستان باید شالوده و ضی مناسب داشته باشد منظورم اینه که مبارزه با یک جادوگر بد من نمیتونه شالزده ی مناسبی برای یک داستانه چند جلدیه بلند باشه در این بین ما شاهدیم که مطالب حاشیه ای بسیلر زیادتر از حد معمولند البته من حودم فردی حاشیه گرا هستم و این مطلب رو تو کتابهای پارک ژوراسیک و دنیای گمشده ثابت کرده ام ولی توجه به افراط و تفریط در ابن بین ضرئریه"

**********************************************************************

بازم بگم یا بسه؟

امیدوارم این نوشته رو با دقت و بدور از تعصبات بیجا بخونید و نظر بدید

در ضمن من مصاحبه ای رو که با مایکل کرابکتون راجع به هری پاتر شده بطوره کامل ترجمه کردم اگه دوست دارید بحونیدش تو نظراتون اعلام کنید تا من متن کاملش رو توی سایت بگزارم

عزت زیاد

منبع: ذهنه خودم و مجله ی سنت لویی دیسپاج





تصویر کوچک شده
قبلی « گفتگو با آزاده ها و جانبازان ودست اندركاران جنگ تحميلي جادوگران لیست کامل اشیا جادویی در دنیای هری پاتر » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
ارش
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۲۰ ۱۶:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۲۰ ۱۶:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: تو میپرسند !!
پیام: 3737
 درسته !
سلام

به نظر من که خیلی از نکاتی که این دوستمون گفته درسته ولی مشکل اینجاست که ما به هری پاتر بیش از هر چیزی عشق میورزیم !
پس مشکل از همینجاست !
2007
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۱۰ ۱۴:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۹/۱۰ ۱۴:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۰
از: كنار بر بچ مرگ خوار
پیام: 789
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
من با نظرت موافقم اما خب هري پاتر يه چيز ديگس
rory
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۶ ۱۵:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۶ ۱۵:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۳
از: پيش نويل
پیام: 21
 خوفه
به نظر من كتاب هري پاتر بهترينه چون اسم من توش اومده
mina3110_3110
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۲ ۱۷:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۲ ۱۷:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: تهران
پیام: 44
 Re: اُوووووی
هری پاتر بهترینه اگه یه بار دیگه از این حرفا بزنی میام میزنمت :proctor: :proctor: :proctor:
mina3110_3110
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۲ ۱۷:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۲۲ ۱۷:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۹
از: تهران
پیام: 44
 Re: اُوووووی
هری پاتر بهترینه اگه یه بار دیگه از این حرفا بزنی میام میزنمت :proctor: :proctor: :proctor:
narenji
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۶ ۹:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۶ ۹:۳۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۳
از: دریاچه ی سکوت
پیام: 62
 bi shak didgahe har kas neshaneye tafakkor oost.ma dar barabare nazare digaran masool nistim
dalayele khoobi nayavoorde boodi . albate har kas nazary dare . pas saay kon ye kary nakoni ke tarafdaraye HARRY POTTER narahat beshan
عبداله
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۶ ۳:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۶ ۳:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۷
از: آن سوی سرزمین جادویی
پیام: 71
 اِ اِ اِ
فلور دلاکور اگه یه بار دیگه این جوری صحبت کنی خودم به شهادت می رسونمت. به علاوه ی اینکه کوچه هم بانامت می زنم ( کوچه شهید فلور دلاکور )
در ضمن ساسان جون منظورش از کته ی آموزنده این نیست که از کتاب چی یاد گرفیدید ( در روند زندگی) منظورشون اینکه درباره ی معلومات علمی نه تجربیات و یاد گرفتن در تمایز دادن خیر و شر و ملتفت شدی یا نه
ساسان خیلی می خوامت.
شما هم بهتره خود سر حرف نزنید. کمکی مطالعه داشته باشید.
عبداله
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۶ ۲:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱۶ ۲:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۷
از: آن سوی سرزمین جادویی
پیام: 71
 قابل توجه بعضی ها
دوستان لطفا سعی کنید اول کتاب رو بخونید بعدا نظر بدید. کتاب پارک ژوراسک دنیایی از نظم و قاعده است و پر از نکات جالب و خواندنیه. فرقی نمی کنه که شما از دایناسور ها خوشتون بیاد یا نه وقی کتاب رو بخوندید به قدری شیفته ی این موجودات می شید که هر شب خوابشون رو می بیند. به فیلم ها ی این مجموعه نگاه نکید که چه جوری اند آقای اسپیلبرگ فقط از طرح داستان استفاده کرده و فیلمی متفاوت تر از کتاب نوشته. در گفته ی دوست عزیزم هم بگم که این مزخرف ترین دلیله که پرفروش ترین کتاب بهترین کتابه و آقای مایکل کرایتون هم نیاز به تعریف از کتاب هاش نداره چون کتاب هاش رو تو هوا می قاپن. و در آخر بگم که ساسان جان نباید درباره کتاب توضیحی می دادی چون یک کتاب رو توصیه می کنند بخونند نه تعریف چون اینطوری هم لطمه ای به کتاب زده می شه و هم طرفی که میره کتاب رو بخونه ( به عقیده ی من )
با این حال اگر کتاب دنیای گمشده رو دیدن حتما بخونید و مطمئن باشید که ضرر نمی کنید و با دنیایی از نظم و زیبایی آشنا می شین.
در آخر هم از دوست خوبم به خاطر تایپ این مقاله متشکرم
mohsen191266
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۲ ۲:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۱۲ ۲:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۱۱
از:
پیام: 7
 اصل موضوع درسته اما
استدلال هايي كه آورده قابل قبول نيست
هر چند

كتاب هاي جان كريستوفر به خصوص سه گانه هاي شهريار آينده بهتر هستند
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۱:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۱:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 Re: مخالف
ولی کتاب های قشنگ زیاده.
خب آدم نباید سلیقشو به دیگرن تحمیل کنه
پس نظر همه درسته





professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۱:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۱:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 Re: مخالف
هری پاتر واسه این مشهور شد که جادوگراررو از اون وضع به آدم های معمولی تبدیل کرد
جادوگرایی مه همیشه یه جارو دارند ویه جوش رو بینی
professor_snape
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۱:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۹ ۱۱:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۱
از: خانه ی شماره ی12 گریمولد پلیس
پیام: 127
 مخالف
کا ملا" باهات مخالف هستم.
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۵:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۵:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 اين عنوان
هري پاتر به هيچ وجه بهترين نبوده شكا كيمياگر رو بخونين يا حتي رمان هاي ديگه رو ولي هري پاتر كاري كرد كه بقيه نكرد و اين فرقشه با كتاب هاي ديگه اون ما رو با كتاب خوندن آشتي داد منظورم نسل ماست
harrypotter1449
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۱۹ ۲۳:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۱۹ ۲۳:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۰
از: کوهستان اشباح
پیام: 217
 Re: من ميگم
اول کتابو کامل بخون بعد حرف بزن
1385
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۴ ۱۲:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۴ ۱۲:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۵
از: درون تام
پیام: 101
 Re: harry potter va hoor kerse 7
هری پاتر بهترینه الکی حرف نزنید تا عصبانی نشدم
afshinsheatoon
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۴ ۱۱:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۴ ۱۱:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۷
از: پناهگاه شیراز
پیام: 86
 Re: harry potter va hoor kerse 7
نه عزیزم من موافق نیستم کتاب تخیلی آموزشی نیست
نمونه بارز کتاب های ژول ورن است که کتاب ها تخیلی ولی آموزنده
هری پاتر هم آموزنده است و می تونیم اون رو به جهان واقعی تشبیه کنیم مثلا ولدمورت یعنی بوش و ......
و هم چنین نشون میده که ما باید همیشه اتحاد داشته باشیم و با بدی ها بجنگیم
چقد فیلسوفانه نوشتم
sahel_seraphic
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۳ ۲۰:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۳/۳ ۲۰:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۸
از: tehran
پیام: 4
 harry potter va hoor kerse 7
harry behtarine harry behtarine harry behtrineh harry behtarine
ki mige na? :no:
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۱۴:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۱۴:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 قبول ندارم
به نظر من اصلا نظرات و دلايلت قانع كننده و خوب نبود . هر كسي هر كتابي رو با ديد خودش مي خونه . و مطمئنا از يك كتاب برداشت هاي متفاوتي هم ميشه . كي كفته كه كتابهاي هري پاتر اصلا نكته ي آموزنده نداره ؟‌من به خودي خود كلي چيز ازش ياد گرفتم . حالا لازم نيست كه به عينه توي كتاب نوشته شه اما اگه كسي كتاب رو با دقت بخونه نكات آموزنده ش رو هم در لابه لاي كلماتش ميتونه به راحتي درك كنه .
و اين رو هم مطمئن باش دلايل من صرفا به خاطر علاقه اي كه به كتابهاي هري پاتر دارم نيست .
abz
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۱۲:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۱۷ ۱۲:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۶
از: هاگوارتز
پیام: 17
 من می گم
من می گم. هری پاتر بهترینه و بهترین می مونه
33166655
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۹ ۴:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱/۹ ۴:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۱۲
از: هرجايي كه ميشه زنده موند
پیام: 226
 من ميگم
به نظر من و خيلي هايه ديگه مثل من هري پاتر بهترين كتابه و چون تو و امثاله تو نتونستين ازش چيزي ياد بگيرين دليل نميشه كه اوون چيزي نداشته باشه من پيشنهاد ميكنم كه واسه شروع به قسمت جمله هايه جذاب همين سايت رجوع كني
SHAGGY_MEISAM
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۲ ۲:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۲ ۲:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۰
از: bestwizards.com
پیام: 403
 کی گفته هری پاتر بهترین کتابه؟
ببين دوسته عزيز موضوع مقالت عالي بود ولي دلايلت كم من هم با تو موافقم كه كتابه هايي مثل ارباب حلقه ها هست كه تالكين نيمي از عمرش رو روي كتاب گزاشته و به نظر من 10 برابر هري پاتر بهتره ولي خيال نكنيد كه من هري پاتر رو تا آخر نخوندم چرا از 1 تا 6 اونو خوندم اونم 2بار ولي دلايله بيشتري بايد مياوردي
hanii khanoom
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۲۸ ۱۵:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۲۸ ۱۵:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۷
از: هاگزمید
پیام: 128
 کی میگه هری پاتر یهترین کتاب؟
من میگم
harrypotter2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۷/۱۴ ۲۰:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۷/۱۴ ۲۰:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۵
از: I dont know
پیام: 194
 قابل قبول نيست
دلايلت هرگز قابل قبول نيست.
harryj00n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۲۷ ۱۰:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۶/۲۷ ۱۰:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۳۰
از: تالار قحط النساء گریف!
پیام: 1540
 Re: كي ميگه هري پاتر بهترين كتابه...
هري هر روز بهتر از ديروز
thewizard_godess
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۳۱ ۱۷:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۳۱ ۱۷:۳۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۰
از: kocheye diagon
پیام: 13
 salam
salam be nazare man har kas nazari dare ke be khodesh marbote vali man khodam shakhsan chon az bachegi ba hp bozorg shodam(manzoram az 1 rahnamai)
aval harry dovam harry badesham the lord of the rings
فرد ويزلي
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۳۱ ۱۵:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۳۱ ۱۵:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۳
از: بارو
پیام: 271
 Re: هري باتر هر طور ميخواي حساب ك...
من ميگم بهترين كتابه...
فرمايشي بود...؟
shahram_lotto
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۳۰ ۱۵:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۳۰ ۱۵:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۵
از: سنت مانگو
پیام: 305
 Re: هري باتر هر طور ميخواي حساب ك...
من میگم بهترین کتابه
دایی من رمان نویس و
2 تا از کتاباش پر فروش ترین بوده
ولی من هری بیشتر دوست دارم(م.مودب پور)
یلدا رکسانا
ema watson
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۲۲ ۱۱:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۲۲ ۱۱:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۲
از: man mashang nistam rowling khali basteha?!
پیام: 7
 to ghalat mikoni
yadet bashe behtarine fahmidi
گلنازew
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱ ۳:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱ ۳:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۵
از: گريفندور
پیام: 57
 Re: كي ميگه هري پاتر بهترين كتابه...
به نظر من كه بهترين كتابه تازه خيالي بودن خودش خيلي مهمه.
tankes
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱ ۰:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۵/۱ ۰:۵۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱
از: tehran
پیام: 1
 vaghan in ketab benazaret faghat takhayoliye
vaghan in ketab az dide shoma takhayoli va por az khorafatin aslan nazare dorosti nist in ketab daraye ye falsafeye ghavi hastesh va poshtesh ye maghze sade nist ye maghze sade va ye mafhoome pishe pa oftadeye takhayolli enghadr taraftar dare ketabi ke takhayolesh ghabele bavare takhayoli nist in ke tab daraye mafahime siasiye amighiye ke age ba deghat bekhuni mibini hanooz ham hame az roosh sade migzaran avallish kariye ke vezarate sehro jadu kard baraye be khatar nayoftadane moghiatesh oomadan lorde siaho enkar kar in toro yade chi mindaze
sybill
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۲۶ ۲۳:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۲۶ ۲۳:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۵
از: از برج شمالي
پیام: 45
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
هري پاتر هميشه بهترينه....حداقل براي من اينطوريه
SHAHABNASERIHARRY
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۲۲ ۲۲:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۲۲ ۲۲:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۰
از: دفتر وزارت
پیام: 547
 Re: كي ميگه هري پاتر بهترين كتابه...
1هری پاتر
2 هری پاتر
3 ....................................
4..............
5............
6.دلتورا
7.دارن شان
8 م.مودب پور
9با این شماره تماس بگیرین2423727شهاب
sharry_potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۷ ۱۴:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۷ ۱۴:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۲۳
از: كوچه ناكترن
پیام: 26
 Re: كي ميگه هري پاتر بهترين كتابه...
هري پاتر بهترين بوده هست و خواهد بود...
mitta90
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۴ ۱۰:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۴ ۱۰:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱۱
از: هاگزميد-رستوران سه دسته جارو
پیام: 11
 كي ميگه هري پاتر بهترين كتابه؟

فعلا كه بهترينه
نبايد به خاطر خيالي بودنش مورد سرزنش واقع بشه
ژان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۴ ۱۰:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۴/۱۴ ۱۰:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱۲
از:
پیام: 433
 کی میگه هری پاتر بهترین کتابه؟
من می گم هری پاتر بهترین کتابه
لطفا دیگه تکرار نشه
tonks
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۸ ۰:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۸ ۰:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۵
از: همونجایی که دلبر خونه داره
پیام: 149
 در مورد هری پاتر
من نمی گم بهترین کتابه ولی به قول خودت با میخوام با برهان خلف ثابت کنم بهترین کتاب تخیلیه
1. کتاب بیخود رو هیچ کس نمیخونه
2.کتاب تخیلی معمولا از دو گروه نیروهای خیر و شر پیروی میکنه(مثل ارباب حلقه ها و ...)
3. کتاب تخیلی که دارای خوب و بده به آدم خوب بودن ونشانه های بدی رو یاد میده
4. هری پاتر یه کتاب تخیلیه
در نتیجه هری پاتر کتاب آموزنده ای است.
در نتیجه هری پاتر یک کتاب تخیلی سطح بالاست :bigkiss:
camelia
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۳ ۱۰:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۳ ۱۰:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۲/۱۸
از: دره گودریک
پیام: 93
 Re: هري باتر هر طور ميخواي حساب ك...
هری پاتر بهترین کتاب تخیلیه
darkness
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۱۲ ۱۹:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۳/۲۸ ۷:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۳/۷
از: تالار راونکلا
پیام: 255
 Re: بله
کتابهای تخیلی مانند هری باتر شاید جوانان را کمی منحرف کند ولی اشتیاق کتاب خوانی رادر جوانان زیاد میکند و جوانان به کتاب های علمی روی می اورند
فیلیدااسپور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۲۹ ۱۵:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۲۹ ۱۵:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱/۲۵
از: مگه خودت خواهر و مادر نداری ( ...) !
پیام: 103
 نه !
من با حرفات موافقم .
شک نکن . 100 درصد .
ولی به هر حال بنظر من خیلی بهتره که نوجوونا به سایت های هری پاتری برن تا چت روم ها ...
فلوردلاكور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۳۰ ۰:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۳۰ ۰:۴۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: پاریس
پیام: 929
 بهترين يعني هري پاتر
صد درصد مخالفم از اولش تا آخرش اول یک چیزی بی رو درواسی چرا می یای بین هری پاترها از پارک ژوراسیک تعریف می کنی خودتم می دونی ما تعصب داریم!
یعنی چی هیچی یاد نمی ده خوبم یاد می ده مبارزه ی خوبی با بدی و پیروزیه خوبی از این بیشتر که آدم خوب و بد رو ببینه و خیلی چیزایه دیگه که وقتش نیست بگم یعنی طول می کشه و طولانیه!
این از این

حاشیه داره خب داشته باشه اشکالی داره؟ اصلا من عشقم این حاشیه هاست اگر اینا نباشه که کتاب خشک می شه ببببللللللللللللله
اینم از این!
تو هی بگو پارک جوراسیک بهترینه خب برو جای که طرفدارانه پارک جوراسیکن اینطوری بهتره چون اعصابتم از دست ما هری پاتریا خورد نمی شه
آها می گی که باعث شده بریم نت دنباله مطالب اینم خوبه اولا به نت رفتنش جهت داده می شه و نت رفتنش تو چت خلاصه نمی شه مثل خیلیا کلا می تونم بگم 80 درصد بچه هایه مدرسمون فقط چت می کنن بده جهتشون هری پاتری بشه؟
دلیلاتم اصلا قانع کننده نبود این آقایه دکتر برایه طرفداران خودش ما رولینگ رو می خواییم که ذهنش عالیه اینم از این اگر حرفی موند بگو من از بحث کردن خوشم می یاد اونم اینکه هری پاتری باشه بلللللللللللله
و این رو بدان که ما گفتیم هری پاتر بهترینه
ولدمورت15
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۴ ۱۵:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۴ ۱۵:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۸/۹
از: مخفیگاه خودمه به کسی مربوط نیست
پیام: 33
 Re: نظر
kheili maghale jalebi bood bahat movafegham
cnn
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۱ ۱۰:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۲/۱ ۱۰:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۸/۲۶
از: خانه شماره 13 گریموالد
پیام: 17
 نظر
در این دوره و زمانه هر چیزی که باعث بشه مردم به کتاب خوندن و استفاده از اطلاعات با اینترنت رو بیارن خیلی حوبه
بقیه نظر هات هم درسته بجز اون نظرهای مایکل که ما خودمون هم توی همون فیلمنامه هایی که نوشته مزخرفات و حاشیه گویی های زیادی می بینیم
حسن راپتور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۷ ۱۰:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۷ ۱۳:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۱۹
از: ايا لات متحده ي قزوين
پیام: 174
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
نقل قول:
هوم.......... شما زیاد جوش نزن ! آمار فروش هر کتابی بهترین مرجع برای اینه که مخاطب چی میخواد !
در ضمن این آقا هم چیزی گفته تا کتاب خودش پرفروش تر بشه ! من از کتاب های هری پاتر و جادو و جادوگری را بلد نشدم ! نه چون به این جور امور اعتقاد ندارم ! اما هری پاتر یه داستانه و شخصیت های اون در واقع خود ماهستیم ! من هیچ کتابی را این جوری حس نکردم ! من وقتی کتاب های هری پاتر را میخونم خودم میشم هری پاتر و دوستم را میکنم رون !
اما در کتاب پارک ژوراسیک ما شاهد یه همچین چیزی نیستیم ! من نمیفهمم دروغ دیگه از اینها شاخدار تر ! موجوداتی که شصت میلیون سال پیش منقرض شدن را من نمیتونم اصلا در خیال خودم تجسم کنم ! چه برسه به اینکه بخوام داستانشون را بخونم ! لا اقل موضوع جادو و جادو گری یه موضوعیه که تقریبا 50 در صد مردم به اون و وجودش اعتقاد دارن ! اما وجود دایناسور در قرن بیستم دیگه خیلی جالبه !

دوست عزيز بايد به عرضت برسانم آمار فروش هر كتاب دليل خوب بودن آن كتاب نيست پرفروش ترين كتاب دنيا بر خلاف تصور شما كاپيتال نوشته ي كارل ماركس است .اما جهان ديد كه اين اين كتاب چه ضرري به بشريت وارد كرد(اين كتاب باعث تاسيس حذب كمونيست شد)
دايناسور هاي پارك ژوراسيك توسط عده اي پول پرست و بوسيله ي مهندسي ژنتيك بوجود آمده اند(نگران نباش احتملا تا چند سال آينده شاهد توليد غير جنسي دايناسور ها و تحقق پارك ژوراسيك خواهيم بود دانشمندان روسي سعي مي كنند كه ماموت هاي يخ زده را دوباره زنده كنند)
پارك ژوراسيك داستان انسان هاي مغروري است كه سعي مي كنند در كار خدا دخالت كنند و مو جوداتي را كه خدا در 65 ميليون سال پيش محكوم به نابودي كرده از نو بيا فرينند
خوب بود شما ابتدا كتاب را مي خوانديد و بعد نظر مي داديد
اما من حرف شما را در مورد هري پاتر قبول دارم و به اشتباه خود در اين باره اعتراف مي كنم
شما كه با عشق و علاقه هري پاتر مي خوانيد قضيه به گونه ي ديگري مي شود
پاي عشق در ميان كه بيايد حرام هم حلال مي شود
ملت عشق از همه دين ها جداست
من پيشنهاد مي كنم در كنار خواندن هري پاتر كتاب هاي علمي و مفيد ديگري نيز مطالعه فرماييد
مثلا پارك ژو راسيك(باور بفرماييد متضرر نخواهيد شد) و خط زمان(از مايكل كرايكتون) و چشم انداز و ابر فضا از دكتر ميچيو كاكو
اين را هم اضافه كنم كه مايكل كرايتون داراي دكتراي انسان شناسي و طب از دانشگاه هار وارد است و مي تواند شما را در ضمن لذت بردن از داستان با نكات علمي آشنا كند

هميشه شاد و هميشه خوش باشيد
harry poter 2
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۶ ۱۶:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۲۵
از: hogwarts
پیام: 227
 harry potter ketab kobi ast
harry potter ketab kobi ast va ketab harry record donya ra dar forosh zad . man mikhaham az shoma beporsam ke agar yek nevisandeye irani ketabi manandeh harry benevisad shoma azash tarafdary mikonid ya na
tonks nymphadora
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۲ ۱۸:۴۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۷
از: خونه بغلی محفل
پیام: 6
 rabti be in fasl nadare
khanoom tanks e avali dige khab bebini ba in esm beyay too sit

halet ro gereftam naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
amin_oyar
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۰ ۱۶:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۲۰ ۱۶:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۶
از: Graveyard
پیام: 582
 هری پاتر
خب !!!!!
یه نظر من ممکنه هری پاتر ضعف داشته باشه وبی دلیل نمیشه که بگیم کتاب بدیه چون اگه اینجور بود امار خریدنش این همه بالا نمیرفت و بعد یه مدت عادی میشد نه ابنکه هر روز به شمار اونایی که خوندنش اضافه بشه

هری پاتر هم چون فروش قابل ملاحظه یی داره معلومه که اکثر نویسنده ها بهش حسودی کنن

ولی بازم در قرن بیستم به پای ارباب حلقه ها نمبرسه البته اگه بتونین درکش کنین
3 هپلی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۷ ۱۵:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۷ ۱۵:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۲
از: سبد رخت چرکا
پیام: 21
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
اینکه هری پاتر بهترین کتاب هست یا نیست به سلیقه هر کس برمی گرده اما می تونه جزء بهترین کتابها باشه. و کلا وجود جادو چیزیه که باعث می شه مردم به این کتاب علاقه پیدا کنن چون هیچ چیزی در دنیای جادویی غیر ممکن نیست و در واقع جاییه که هر کسی میتونه به حقیقت پیوستن آرزوهاشو لااقل تو عالم رویا ببینه.
shaghayegh potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۴ ۱۷:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۴ ۱۷:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۲۲
از: اصلا هرجا، به شما چه؟؟؟
پیام: 34
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
هری پاتر ساختار مناسبی داره. درسته که حاشیه روی هاش زیده ولی خیلی عالیه. قدرت تخیل آدم بالا می ره این علاوه بر فایدهاش یه فایده دیگه هم داره و این قدرت تخیل کمک می کنه که آدم یه جاهایی که کم می یاره سریع یه جواب دست و پا می کنه که کم نیاره! خودمم نمی دونم ربطش چیه ولی برای من که این طوری بوده!
نوید2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۴ ۱۴:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۹
از: هاگواتز
پیام: 70
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
من تا حدودی با تو موا فقم و درست که که مطالب حاشیه ای زیاد است اما اگر اینطور حساب کنیم هیچ کتاب تخیلی را نباید بخوانیم .من کتاب های تخیلی زیاد دارم از جمله ارباب حلقه ها.ولی هیچکدام مانند هری پاتر نیست
حسن راپتور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۳ ۱۳:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۳ ۱۳:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۱۹
از: ايا لات متحده ي قزوين
پیام: 174
 Re: هر کی به ما چه؟
بزودی مقاله ی دیگری در باره ی دلایل موفقیت هری پاتر خواهم نوشت
olivehornby
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۲ ۲:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۲ ۲:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۸
از: هاگزميد
پیام: 180
 Re: هر کی به ما چه؟
به هيچ وجه موافق نيستم به هيچ وجه...عزيز من من خودم به شخصه از هري پاتر چيزايي رو ياد گرفتم كه تو با خوندن شونصد تا كتاب علمي عمرا نميتو نميتوني ياد بگيري.0اينم گفته باشم كه من يه كودوم از ورداي كتابم تو ذهنم نيست شما اومدي ميگي "چه چيز ياد گرفتند جز چند ورد به دردنخور.
بعدشم اينو هم خودت گوش كن هم به اون اقاي مايكل كراكتون بگو(به مبالش زنگ بزن) اشتي دادن نوجوانان با کتاب وکتاب خوانی وقتی موثره که این آشتی دادن به آنها چیزی بیاموزد دقيقا مانند مجموعه كتاب هاي هري پاتر كه اين كار را به خوبي انجام داده و به نوعي در تقويت تخيل نوجوانان ابتكار انها و هم چنين تشويق ايشان به مطالعه ي كتاب هايي از همان دست و در همان مقوله نقش بسزايي داشته . بعدشم فكر نميكنم انس گرفتن بيشتر بچه ها با كامپيوتر و اينترنت اشكالي داشته باشه. به نظر شما داره؟ (هری پاتر از ساختار و پی داستانی مناسبی برحوردار نیست )كفر منو با اين يه جمله در اوردي ...ديگه ساختار از اين پر مايه تر و مناسب تر چي ميخواي؟. اين اقا يا خود شما روي كودوم منطق ميگي نميتونه شالوده ي مناسبي باشه؟ بيشتر توضيح بده تا لااقل من يكي قانع شم. در پايان بايد بگم اگرمن خودم تا قبل از خوندن هري پاتر تعداد كتاب هايي كه خونده بودم به تعداد انگشتاي يه دستم نميرسيد بعد از خوندن اون دست كم 5 برابر شد. و من اينو فقط مديونه رولينگ و هري پاتر هستم.اون باعث شد كه من سراغ ادبيات خودمون برم و شاهنامه ي فردوسي و حماسه ي رستم و اسفنديارو كه به نظر من خيلي چيزاي خارق العاده و بديع و در بعضي جاها خيلي باحال تر از كتاباي هري پاتر رو داره بخونم اونم فقط به خاطر اينكه ميخواستم به چشم خودم ببينم ما تو تاريخ نويسنده شاعر و اديباني داشتيم كه داستانشون بتونه اين جذابيتو داشته باشه كه منو مجبور به دنبال كردن داستان بكنه يا نه. كه به نتيجه ي خيلي جالبيم رسيدم.سرتو درد نيارم رفتي مصاحبه ي فلاني رو خوندي جو گرفتت سريع موضعتو تغيير دادي كه هري اله و هري بله....نه عزيز من نه. من هنوزم ميگم رولينگ با اون تخيل فوق العادش تا 100 ساله ديگم نظيرش پيدا نميشه . ."
کورنلیوس فاج
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۲ ۱:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۲ ۱:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۱۲
از: هاگوارتز
پیام: 26
 Re: هر کی به ما چه؟
dar nooe khodesh be hamta
the_boy_who_lived
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۰ ۱۵:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۰ ۱۵:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۱۸
از:
پیام: 7
 هر کی به ما چه؟
مقاله ی خوبی بود ولی دلایلت زیاد قانع کننده نبود.

کتاب خوندن که تنها فایدش اموختن یه چیز مفید نیست وقتی کسی یه کتاب رو میخونه خودش رو میزاره جای شخصیت های کتاب و با اونا زندگی می کنه این خودش یه فایدس چون باعث میشه به چیزای خلاف و بد دیگه فکر نکنه اما این یه ضرر هم میتونه باشه چون ممکنه شخص خیلی وابسته به کتاب بشه و منتظر کتاب های بعدی بشه یا همیشه دنبال مطالبی دریاره ی اون کتاب باشه.
من هم نظریه میدم هم جواب خودمو می دم.

حالا غیر از این به نظر منم این مایکل کراکتون می خواسته واسه خودش مشتری گیر بیاره وگر نه تو رو چه به انتقاد از کتابای هری پاتر.
cholombeye_tolombe
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۰ ۱۴:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۰ ۱۴:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۲
از:
پیام: 14
 Re: The Rulers of Earth
کمي تا قسمتي با نظرش موافقم
اما بيشتر داستان ها اينجوريه
اگه اينجوري فکر کنيم هيچ کتابيرو نبايد بخونيم
Gary Shotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۰ ۱۱:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۰ ۱۱:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۵/۱۳
از: ایالت گَریفورنیا
پیام: 84
 The Rulers of Earth
سلام من خودم دارم یه رومان مینویسم مامان... باور نمیکنین؟ وعده ی ما تابستون...
اسمشم به احتمال زیاد فرمانروایان زمینه...
هگرید
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۰:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۹ ۰:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۷
از: دره غولها
پیام: 300
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
هوم.......... شما زیاد جوش نزن ! آمار فروش هر کتابی بهترین مرجع برای اینه که مخاطب چی میخواد !
در ضمن این آقا هم چیزی گفته تا کتاب خودش پرفروش تر بشه ! من از کتاب های هری پاتر و جادو و جادوگری را بلد نشدم ! نه چون به این جور امور اعتقاد ندارم ! اما هری پاتر یه داستانه و شخصیت های اون در واقع خود ماهستیم ! من هیچ کتابی را این جوری حس نکردم ! من وقتی کتاب های هری پاتر را میخونم خودم میشم هری پاتر و دوستم را میکنم رون !
اما در کتاب پارک ژوراسیک ما شاهد یه همچین چیزی نیستیم ! من نمیفهمم دروغ دیگه از اینها شاخدار تر ! موجوداتی که شصت میلیون سال پیش منقرض شدن را من نمیتونم اصلا در خیال خودم تجسم کنم ! چه برسه به اینکه بخوام داستانشون را بخونم ! لا اقل موضوع جادو و جادو گری یه موضوعیه که تقریبا 50 در صد مردم به اون و وجودش اعتقاد دارن ! اما وجود دایناسور در قرن بیستم دیگه خیلی جالبه !
گابریل دلاکور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۸ ۲۳:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۸ ۲۳:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۲۶
از:
پیام: 12
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
به نظر من درسته که موضوش تکراریه اما باهاله
حسن راپتور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۸ ۱۲:۳۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱/۱۸ ۱۲:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۱۹
از: ايا لات متحده ي قزوين
پیام: 174
 Re: هري باتر هر طور ميخواي حساب ك...
من يك فروم درست كردم يه سري بهش بزنيد
اگه بخواهيد مي توانيد فارسي هم در آن بنويسيد
http://s10.invisionfree.com/hassan/index.php?showtopic=2&st=0
nagini
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۹:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۹:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۸/۲۰
از: قلعه ی سیاه
پیام: 41
 Re: هري باتر هر طور ميخواي حساب ك...
bebinam mageh kasee tor majboor kardeh keh HP bekhoony?
man adam khial bafee nisam ama sabke HP jooreeyeh keh adam fek mikoneh vagheeeye

manam dar morede internet va ina bahat movafegham
dar zemn mitooneh be in khater bashe keh har kasee doosr dareh keh yek doost moshtarek dashteh bash......
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۹:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۹:۳۴
عضویت از:
از:
پیام:
 Re: هري باتر هر طور ميخواي حساب ك...
خوب . .... اگه منظورشو در باره ي حلشيه گرا بودن واضح تر ميرسوند الان همه ميفهميدن چي به چيه ... اما در مورده اينترنت و اين ها صددرصد باهات موافقم ...
emma7
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۹:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۹:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۲۷
از: : نا معلوم
پیام: 280
 هري باتر هر طور ميخواي حساب كني بهترينه
حسن راپتور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۴:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۴:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۷/۱۹
از: ايا لات متحده ي قزوين
پیام: 174
 Re: کی گفته هری پاتر بهترین کتابه...
دوست عزيز مي شه تخيل رو با علم مخلوط كرد كه آنوقت ادبيات علمي تخيلي به وجود مي آيد
موفق باشي
الیور_وود
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۴:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۷ ۱۴:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱
از:
پیام: 325
 کی گفته هری پاتر بهترین کتابه؟
من تا حدودي با نظرت موافقم ولي اگه اين طور باشه هيچكدام از كتابهاي تخيلي را كسي نبايد بخونه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.