هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: نقد ادبی، تجزيه و تحليل

7 سوالی که باید در مورد جانوران شگفت انگیز:جنایات گریندل والد پرسید


7 سوالی که باید در مورد جانوران شگفت انگیز:جنایات گریندل والد پرسید
دامبلدور در آینه نفاق انگیز
http://www.mugglenet.com
تریلر های جانوران شگفت انگیز سوالات زیادی را برای مخاطبان ایجاد کرده است.در این بین سوالاتی بیشتر از همه مطرح می شوند و سوالاتی تعجب برانگیزند. در اینجا 7 سوال مطرح شده است که به احتمال زیاد خواندن آنها پاسخ بعضی پرسش ها را می دهد!
بعد از ماه ها انتظار که به نظر بدون پایان می رسید، تریلر جانوران شگفت انگیز:جنایات گریندل والد بالاخره در سن دیگوکمیک کان منتشر شد. مطمئنا این بیشتر از آنکه پاسخی ارائه دهد، پرسش های جدیدی مطرح کرده است. هرلحظه ی این تریلر سه دقیقه و شانزده دقیقه ای از هیجان،توطئه و پیچیدگی پر شده است که ماگل نت بی هیچ شکی در این یک ماه باقی مانده تا انتشار فیلم حقیقت ماجرا را لو نخواهد داد.
در هر حال حاضر اینجا 7 سوالی که باید در مورد جانوران شگفت انگیز:جنایات گریندل والد پرسید موجود است.

1-چه اتفاقی برای گروه چهارنفره ی ما می افتد؟

تصویر کوچک شده



به نظر می رسد تینا به شدت در کار های کارآگاهی اش غوطه ور شده است.نیوت به تازگی مسئول انجام ماموریتی فوق العاده از طرف دامبلدور است.جکوب به نیوت چسبیده و با او همراه می شود و لحظه های کوتاهی که از کویینی نشان داده می شود، نمایانگر شدت غم او از چیزی است. تنها نیوت و جکوب مرتبا در حال صحبت دیده می شوند اگرچه در بعضی صحنه های تریلر به نظر می رسد که نیوت دوباره با تینا متحد شده است. کشمکش اصلی این فیلم در مورد درخشش دوباره گریندل والد و تلاش دامبلدور برای متوقف کردن اوست. این چهار شخصیت چگونه در این کشمکش مشارکت خواهند کرد؟

2-آیا کویینی کسی است که سرنوشت همه را تغییر می دهد؟

تصویر کوچک شده


کویینی در هیچ کدام از تریلر های جنایات گریندل والد، در گروه نیوت،تینا و جکوب دیده نمی شود. در یکی از صحنه ها دیده می شود که او گوش هایش را گرفته و بسیار پریشان به نظر می رسد.

3- چه رابطه ای بین نیوت،تیسوس و لتا وجود دارد؟

تصویر کوچک شده


لتا به نیوت گفت:«تو هیچ وقت هیولایی را نمی بینی که بتوانی دوستش نداشته باشی.» آیا لتا اعتراف می کند که یک هیولاست ؟ یا برای خیانت به عشق نیوت احساس گناه می کند؟ ما می دانیم که لتا نیوت را وقتی هر دو در هاگوارتز تحصیل می کردند در دردسر عظیمی انداخت و الان لتا با برادر نیوت نامزد است. ما می بینیم که نیوت و تیسوس شانه به شانه ی هم می جنگند اما آیا به این معناست که اختلافاتشان را پشت سر گذاشته اند؟

4-کرندس به کدام طرف خواهد پیوست؟

تصویر کوچک شده


ما می بینیم که کرندس کنترل بیشتری را بر قدرتش طی ماه ها به دست آورده است ؛ اگرچه جادویش هنوز منفجرشونده است. به نظر ميرسد كه اون مخفيانه در حال فرار به همراه ملديكتوس است. اما ما بعدا یک مرد را می بینیم- كه ظاهرا مامور رسمى وزارتخانه، تورکیل تراورس Ttorquil Travers است، با او درگیر می شود. آیا وزارت سحر و جادو کرندس را تحت فشار قرار داده است یا تراورس تحت کنترل گریندل والد است؟ داستان کرندس در این فیلم انگار یک خودآزمایی خواهد بود. آیا او به گریندل والد می پیوندد؟ کسی که به او وعده ی قدرت داده یا به دامبلدور و طرفدارانش؟ کسانی که به او وعده ی مهربانی می دهند؟

5-چرا دامبلدور احساس می کند نمی تواند با گریندل والد روبرو شود؟

تصویر کوچک شده


این واضح است که گریندل والد فوق العاده قدرتمند است- او به سرعت از اسارت وزارت سحر و جادوی آمریکا(MACUSA)می گریزد و به نظر می رسد که بدون هیچ کمکی می تواند پرواز کند. او همچنین چوبدستی قدرتمند را دارد و قدرتی بزرگ از پی او می آید.اما تریلر دلیلی عمیق تر برای اکراه دامبلدور از روبرو شدن با گریندل والد ارائه می دهد.ظاهرا گریندل والد"عمیق ترین و ناامیدکننده ترین خواسته ی قلبی" دامبلدور است. آیا گریندل والد ،مانند ولدمورت، اعتقاد دارد که عشق یک ضعف محسوب می شود؟ آیا ترس دامبلدور این است که با عشق برای گریندل والد ضعیف شود؟ یا دامبلدور ،خیلی ساده ،می ترسد که راز مرگ آریانا را بفهمد و اینکه عشق گریندل والد برای همیشه از او گرفته شده است؟

6- نقش نیکولاس فلامل در تمام این چیست؟

تصویر کوچک شده


بالاخره ما با نیکولاس فلامل آشنا می شویم! ظاهرا اکسیر جاودانگی نه تنها سرزندگی و نشاط نمی بخشد بلکه بعد از 600 سال فلامل را بسیار شکننده کرده است. نیوت و جکوب برای چه می خواهند با او مشورت کنند؟ آیا گریندل والد به دنبال جاودانگی است؟ آیا دامبلدور آنها را فرستاده است تا از دانش دوست قدیمی اش بهره ببرد؟ یا آنها او را برای اهداف شخصی شان دنبال می کنند؟ به نظر می رسد نیوت از قصد جکوب را برای دستیابی به خواسته اش آورده است و از آنجایی که جکوب ماگل است این او را در یک خطر مفرط قرار می دهد. شاید آنها به مقدار کمی از اکسیر جاودانگی نیاز دارند تا جکوب بتواند موقتا از خود در برابر مرگ محافظت کند.

7-آیا آن کویینتپ(Quintaped) است؟

تصویر کوچک شده


نیوت در یک سکانس مختصر با هیولای خوف انگیز خود روبرو می شود و یک برگشت سریع به جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها نشان می دهد که تا چه اندازه این حیوان می تواند مرگ آفرین باشد.این تنها جانور خطرناکی نیست که ما به صورت بالقوه می توانیم در این فیلم ببینیم. پیشتر در تریلر چیزی شبیه یک ردای بزرگ سیاه دیده می شد که خودش از یک ساختمان بلند می افتد ونوسان کنان به سمت نیوت و تینا می رود.این شبیه نیروی سیاه کرندس نبود اما به راحتی می تواند لسیفولد باشد؛یک موجود مرگ آور و خفه کننده که شبیه یک شنل سیاه است. شاید جانورانی که قرار است ببینیم به اندازه ی فیلم سیاه و مخوف باشند.

جانوران شگفت انگیز:جنایات گریندل والد در 16 نوامبر 2018 اکران خواهد شد و شاید آن موقع پاسخ برخی پرسش هایمان را بگیریم. پس در این اثنا اجازه دهید گمانه زنی های وحشی آغاز شود!
قبلی « ناشناخته شده ترین عناصر هری پاتر و محفل ققنوس جود لا دامبلدور من نیست! » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.