هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: تـئوری‌ها و استدلال حوادث

زنده شدن جیمز و لی لی


زنده شدن جیمز و لی لی با چند احتمال از آینه نفاق انگیز در کتاب سنگ جادو
با خوندن کتاب سنگ جادو که روی سایت قرار گرفت این مطلب به ذهنم رسید که ممکن است در کتاب 6 و بیشتر 7 پدر و مادر هری به دنیا برگردن با این استلال که :
1-اگه در کتاب سنگ جادو آینه نفاق انگیز یادتون باشه میدونید وقتی که هری جلوی این آینه می ایستاد تصویر پدر و مادرشو میدید که برایش دست تکان میدهند و همینطور با قرار گرفتن رون جلوی اون آینه تصویر ارشد شدن و در دست گرفتن جام کویدیچ رو بهش نشون میداد که برای خود رون باور نکردنی بود ولی بالاخره در کتاب 5 این تصویر حقیت پیدا کرد و رون به آرزوی خودش رسید.
2- رون به هری گفت که ممکن است این آینه آینده را پیش بینی کند.( از اونجایی که حرفهای رون درست در میاد)
3- هنگامی که هری در دام کوییرل افتاده بود تنها آرزویش این بود که بتواند سنگ جاد رو زودتر از ولدمورت بدست آورد که با قرار گرفتن جلوی آینه به آرزوی آن لحظه اش رسید و توانست سنگ را بدست آورد.
4- دامبلدور از سوال هری در مورد تصویرش در اینه طفره میره و احتمالا نمیخواهد که هری از ارزویش مطلع شود .(ممکن است آرزوی دامبلدور نابودی ولدمورت باشد و این اتفاق را به هری نمیگوید تا هری به خودش مغرور نشود که حتما در مقابل ولدمورت پیروز است.)
حالا با این احتمالات امکان داره که این اینه آرزوهای انسان رو نشون بده و از اونجایی که ارزوی رون و همچنین هری در دام کوییرل به حقیقت پیوست نیز ممکن است این آینه آینده رو پیش بینی کنه. بنابراین مشه گفت پدر و مادر هری که در آینه حضور دارن دوباره به حیاتشون ادامه بدن مثلا با مرگ ولدمورت تمام قربانی ها زنده میشن(خودم تعجب کردم از این حرف )البته این جوری یه کم داستان هندی میشه اما احتمال دیگه ببینم نظر شما چیه.
قبلی « خلاصه کتاب داستانی برای کتاب 6 » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
gini
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۴ ۱۶:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۴ ۱۶:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۵
از: پناهگاه
پیام: 22
 زنده شدن مرده ها
بابا خود دامبلدور تو كتاب 4 گفت كه هيچ جادويي مرده رو زنده نمي كنه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.