هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها

فهرست مقالات همه

معمولی برجسته مقاله امروز همه
پیش فرض زمان عنوان رای دفعات بازدید نظر ها ترک بک | نزولی صعودی
مقالات بیشتر...
  1. چرا عاشق پاییزهای هاگوارتز هستیم؟
    شاخه ها: مقاله‌ها
    لم دادن جلوی آتشی گرم، قدم زدن میان کرت‌های کدوحلوایی و هالووین؛ پاییز بهترین است! اینجا می‌گوییم که چرا دوست داریم این فصل را در هاگوارتز بگذرانیم... .
  2. آیا کلاه گروهبندی خیلی زود گروهبندی می‌کند؟
    شاخه ها: نقد ادبی، تجزيه و تحليل
    در این مقاله به بررسی این می‌پردازیم که آیا کلاه گروهبندی زمان مناسبی را برای گروهبندی ساحره ها و جادوگران انتخاب کرده و یا آن ها بیش از حد برای گروهبندی شدن نابالغ و کوچک هستند.
  3. اصیل زاده ترین خاندان جادوگری
    شاخه ها: نقد ادبی، تجزيه و تحليل
    کدام خاندان ها بیشتر اصیل‌زادگی خود رو حفظ کردن و با ماگل‌ها وصلت نکردن؟ بیاین لیست خاندان‌های اصیل زاده رو بررسی کنیم و چندتایی انتخاب کنیم!
  4. برخی از عجیب ترین داستان های جادویی
    شاخه ها: نقد ادبی، تجزيه و تحليل
    البته که طبیعت جادو و دنیای جادویی عجیب و غریب است ولی چندین داستان کوچکتر و عجیب تر از هری پاتر به طور تصادفی چشمم رو گرفته...
  5. مقایسه‌ی راه لرد ولدمورت و گلرت گریندل والد
    شاخه ها: نقد ادبی، تجزيه و تحليل
    با توجه به آنچه ما از لرد ولدمورت در سری کتاب‌های هری پاتر و گلرت گریندل والد در سری کتاب‌های جانورن شگفت انگیز و زیستگاه آنها دیدیم، قدرت های متفاوتی اما ماجرای تقریبا یکسانی دارند...
  6. آنچه آیینه‌ی نفاق‌انگیز درمورد هری پاتر می‌تواند بگوید
    شاخه ها: نقد ادبی، تجزيه و تحليل ترجمه‌ی سایت رسمی رولینگ
    هری پاتر در اولین سال تصحیلی خود در هاگوارتز، دوبار با آیینه‌ نفاق انگیز برخورد کرد و آیینه، عمیق ترین خواسته‌هایش را نشان داد. اگرچه این پایان قضیه نبود و آیینه درباره‌ی جادوگری که قرار بود به آن تبدیل شود هم چیزهایی گفت...
  7. آیا این همیشه سرنوشت رون ویزلی بوده که به خاموشگر نیاز داشته باشه؟
    شاخه ها: نقد ادبی، تجزيه و تحليل
    از قسمت کردن ساندویچ گوشت گاو با پسر برگزیده تا عاشق بهترین دوستش شدن، چرا دامبلدور رون ویزلی رو برای خاموشگرش انتخاب کرد؟
    آلبوس دامبلدور توی وصیت‌نامه‌اش خاموشگر رو به رون بخشید...
  8. چرا احتمالا نیوت از هاگرید خوشش نمی‌آید؟
    شاخه ها: تـئوری‌ها و استدلال حوادث
    می‌‌دانیم که هر دوی نیوت اسکمندر و روبیوس هاگرید عاشق جانوران هستند. اما آیا این نقطه اشتراک باعث می‌شود که نسبت به هم احساس خوبی داشته باشند؟ برخورد متفاوت آن دو در مواجهه با جانوران جادویی، احتمالا باعث می‌شود که نیوت آن‌قدرها هم که در ظاهر به نظر می‌آید از هاگرید خوشش نیاید...
  9. 7 سوالی که باید در مورد جانوران شگفت انگیز:جنایات گریندل والد پرسید
    شاخه ها: نقد ادبی، تجزيه و تحليل
    تریلر های جانوران شگفت انگیز سوالات زیادی را برای مخاطبان ایجاد کرده است.در این بین سوالاتی بیشتر از همه مطرح می شوند و سوالاتی تعجب برانگیزند. در اینجا 7 سوال مطرح شده است که به احتمال زیاد خواندن آنها پاسخ بعضی پرسش ها را می دهد!
  10. ناشناخته شده ترین عناصر هری پاتر و محفل ققنوس
    شاخه ها: نقد ادبی، تجزيه و تحليل
    نکاتی که شاید هیچ وقت در پنجمین کتاب هری پاتر متوجه آن نشده اید را می توانید در این مقاله پیدا کنید. یک توضیح خوب برای همه ی کسانی که علاقه ای به کتاب «هری پاتر و محفل ققنوس» ندارند.
(1) 2 3 4 ... 84 »

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.