هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: مصاحبه با اعضا

فهرست مقالات همه

معمولی برجسته مقاله امروز همه
پیش فرض زمان عنوان رای دفعات بازدید نظر ها ترک بک | نزولی صعودی
مقالات بیشتر...
  1. خاطرات و نظرات هری پاتریست های ایرانی به مناسبت پایان هری پاتر
    هری پاتریست های فارسی زبان و ایرانی از سراسر جهان در برنامه تحت عنوان "نوبت شما" در یکی از شبکه های تلویزیونی فارسی زبان خاطرات و نظرات خود پیرامون دنیای هری پاتر را به شکل ایمیل و تماس تلفنی با مجریان این برنامه در میان گذاشتند. این برنامه تلویزیونی که به مناسبت اکران آخرین فیلم هری پاتر و خداحافظی با دنیای هری پاتر ترتیب داده شده بود، 45 دقیقه بود. در این برنامه همچنان به سایت ها و گروه های فارسی زبان هری پاتری از جمله دمنتور اشاره شد و صفحات سایت دمنتور نیز نمایش داده شد.
  2. مصاحبه با پرسی ویزلی
    در اینجا مصاحبه پرسی ویزلی یکی از جادوگران برگزیده قرار دارد که توسط هری پاتر صورت گرفته و در خبرنامه شماره نه سایت قرار گرفته است .
  3. مصاحبه با هری پاتر
    در اینجا مصاحبه هری پاتر مدیر اصلی سایت جادوگران قرار دارد که توسط سامانتا ولدمورت صورت گرفته و در خبرنامه شماره هفت سایت قرار گرفته است .
  4. مصاحبه با سیریوس بلک
    در اینجا مصاحبه سیریوس بلک یکی از جادوگران برگزیده قرار دارد که توسط سامانتا ولدمورت صورت گرفته و در خبرنامه شماره شش سایت قرار گرفته است .
  5. مصاحبه با کالین کریوی
    در اینجا مصاحبه مونالیزا یکی از جادوگران برگزیده قرار دارد که توسط هری پاتر صورت گرفته و در خبرنامه شماره پنج سایت قرار گرفته است .
  6. مصاحبه با مونالیزا
    در اینجا مصاحبه مونالیزا مدیر اخبار جادوگران قرار دارد که توسط سامانتا ولدمورت صورت گرفته و در خبرنامه شماره چهار سایت قرار گرفته است .
  7. مصاحبه با ققنوس
    در اینجا مصاحبه ققنوس یکی از جادوگران برگزیده قرار دارد که توسط ارباب لرد ولدمورت کبیر صورت گرفته و در خبرنامه شماره سه سایت قرار گرفته است .
  8. مصاحبه با سرژ تانکیان
    در اینجا مصاحبه سرژ تانکیان یکی از جادوگران برگزیده قرار دارد که توسط هری پاتر صورت گرفته و در خبرنامه شماره دو سایت قرار گرفته است .
  9. مصاحبه با پرفسور کوییرل
    در اینجا مصاحبه پرفسور کوییرل یکی از مدیران انجمن قرار دارد که توسط هری پاتر صورت گرفته و در خبرنامه شماره یک سایت قرار گرفته است .
  10. مصاحبه با بیگانه
    این مصاحبه با یکی از اعضای قدیمی سایت می باشد.
(1) 2 »

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.