هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: تـئوری‌ها و استدلال حوادث

پیش بینی اتفاقات در کتاب 7


خوب همانطور که تا حالا برای همه معلوم شده اینه که هر وقت رولینگ در کتاباش یه چیزی گفته بعدا دوباره اونا رو مطرح می کنه.
من یه فکری به سرم زد که آیا ممکنه رولینگ از مراحلی که در کناب هری پاتر و سنگ جادو که هری و هرمیون و رون با هم سنگ جادو رو پیدا کردند استفاده کنه.من مراحل رسیدن هری به سنگ جادو رو به ترتیب می نویسم:
1.سگ سه سر:که با فلوت به خواب می رفت .
2.گیاه شیطان : که کار پروفسور اسپروات بود.
3.کلید ها: که کار پروفسور فلیت ویک بود.
4.غول: که کار کوییرل بود .
5.صفحه شطرنج: که کار پروفسور مک گونگال بود.
6.معجون ها : که کار اسنیپ بود.
7.آینه : که کار دامبلدور بود و دیدن ولدمورت در این مرحله.

خوب,الان اتفاقایی که ممکنه در کتاب 7 بیافته رو بر اساس این مراحل پیش بینی می کنم:

1.اولین اتفاقاتی که می افته مربوط به قدرت یافتن نیروی سیاه که مثل سگ سه سر به همه جا حمله می کنه.و من فکر می کنم در عروسی بیل و فلور یک اتفاقی می افته.و یه چیزی در مورد هاگرید روشن میشه.

2.در این مرحله هری به اون غار باز می گرده و گردنبند اسلایترین رو پیدا می کنه و بعد از بین می برتش.(در این مرحله پدر و مادرش که فکرخوان شدن رو می بینه)و هرمیون یک اطلاع خاصی در این قسمت داره.و شاید موضوع اینکه چرا هرمیون به ریونکلا نرفت معلوم بشه(در کتاب 5 هرمیون به صورت مرموز در مورد این موضوع حرف می زنه).یه چیزی برای نویل اتفاق می افته.

3.در این قسمت حوادث هری نشان قدرت(هوروکس) دیگری که فکر می کنم که جام هافلپاف هستش رو در یتیم خونه ای که ولدمورت در اون بوده پیدا می کنه و از بین می بره.
در حوادث این قسمت یه اتفاقی برای پروفسور فلیت ویک می افته.

4.در این قسمت از حوادث یه جنگ بین غول های طرفدار ولدمورت و طرفدار محفل ققنوس می افته .و فکر می کنم که هاگرید در این قسمت می میره یا یه اتفاقی براش می افته و فکر می کنم که مار که یه نشان قدرت دیگه هم هستش از بین بره.و لوپین هم می میره.(به نظر من همه افرادی که در خاطره اسنیپ در کتاب 5 بودن و اسمی ازشون برده شده می میرن)

5.در این قسمت جنگی بین نیروی سیاه و سفید می افته که نیروی سیاه در این جنگ می بره.(در شطرنج سیاه سفید رو کیش و مات می کنه)و وزارت سحر و جادو سقوط می کنه و یا اسکریمگئور با ولدمورت متحد می شه(در کتاب 3 تریلانی پیشگویی کرد که لرد سیاه قویتر از قبل می شه پس احتمالا وزارت جادو رو می گیره).و مک گونگال می میره و یه اتفاقی برای رون می افته.و بلا تریکس و پتی گرو هم در این جا می میره.

6.در این قسمت هری با اسنیپ رو به رو می شه و اسنیپ می میره.و احتمالا آخرین هوروکس که به نظر من هری هستش از بین میره.(موقعی که ولدمورت هری رو می خواسته بکشه به طور ناخواسته مقداری از روحشو در اون گذاشته و حالا دلیل:1.هری به زبان ماری که مخصوص ولدمورته می تونه حرف بزنه.2.هری می تونه به راحتی وارد ذهن ولدمورت بشه و ذهن اونو بخونه.)و اینجا هرمیون هم از داستان خارج می شه و یه اتفاقی براش می افته.من فکر می کنم در این قسمت به دراکو مالفوی هم بر بخوریم.

7.هری با ولدمورت رو به رو می شه و با نیرویی که ولدمورت نداره(که همون عشقه) ولدمورت رو می کشه.
یه چیزی که من در داستانهایی که در مورد هری در کتاب 7 دوستان نوشتند اینه که هری باز ورد های قوی و پیچیده یاد بیگیره.من می گم که دامبلدور با تمام جادوهایی که بلد بود نتونست ولدمورت بکشه.پس هری باید راه دیگه ای برای کشتن اون پیدا کنه .
و یه چیزی در مورد گذشته دامبلدور می فهمیم.
قبلی « دلایلی در اثبات اینکه اسنیپ طرف دامبلدور است هری پاتر و انتقام نهایی - فصل 17 » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
alireza-sepehrara
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۱/۳ ۲۱:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۱/۳ ۲۱:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۴
از: کاخ سفید پادشاهان در کوه های سفید سرزمین رویاها
پیام: 430
 جواب و تاريخچه اين مقاله!!!
آقا من تاريخچه اين مقاله رو بگم:
موقعي كه من تازه عضو اين سايت شده بودم اين رو به عنوان يه تاپيك توي تالار اسرار زدم ولي تاپيكم بخاطر مجوز نداشتن قفل و پاك شد ولي قبل از اينكه پاك بشه كپي اش كردم توي تاپيكي كه پروفسور كوييرل در همين مورد زده بود كه اونم بعد از چند تا پست ديگه غير فعال شد و حالا اومدم توي مقاله ها زدم كه همه بتونن نظر من رو براي كتاب 7 ببينن.
حالا ميگيد همه رو كشتم خوب كتاب 7 بخاطر قدرتمند شدن ولدمورت خيلي ها ميميرند. ميگيد غير ممكنه ميگم كي از كاري كه رولينگ ميكنه خبر داره؟!شايد هميني باشه كه من نوشتم.
مرسي
آقا نظر دهي هم چيز خوبي هستش نظر بديد!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.