هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: فیلم‌ها

نامة اما واتسون به یکی از طرفدارانش ( بهار 2006)


جواب اما واتسون به نامه یکی از طرفداران در فصل بهار 2006
هدف من از نوشتن این نامه اینه که به خاطر نامة قشنگت یه تشکر گنده بکنم. گرفتن این نامه خیلی فوق العاده بود و وقتی که تو برای نوشتن این نامه صرف کردی برای من خیلی اهمیت داشت.
خوب، بعد از نه ماه، من به استودیوی ضبط برگشتم چون ما ضبطِ هری پاتر و محفل ققنوس رو شروع کردیم. باورم نمیشه این سال چقدر سریع گذشت! من برگشته بودم مدرسه و شدیداً برای دیپلم درس می خوندم. به دوستا و خونواده وقت می گذزوندم و کلی هم هاکی بازی کردم...... حالا دیگه واقعاً شمارش معکوس برای امتحانام شروع شده....سرعت نزدیک شدن ماه جون یه کمی بیش از حد زیاده! همیشه به این فکر می کنم که وقتی اینها تموم بشه و من یه مدتی کتابهام رو بذارم کنار چه احساس خوبی داره.... آخه من که هرمیون نیستم!
با این وجود فعلاً پابه پای کار توی فیلم مشغول درس هستم و برگشتن سر ضبط هری پاتر خیلی خوبه.البته معلومه که در این مدت دلم برای دوستام تو مدرسه و زندگی ای که درست کردم تنگ می شه، ضبط فیلم خیلی هیجان انگیزه و دوری از اینها رو برام یه کم آسونتر می کنه. فیلم برام احساس تازگی داره چون هر روز با اعضای جدیدی تو کار آشنا می شم. بهترین موضوع اینه که کار ما به متن نمایشنامه نزدیکتر شده و با اینکه تازه ضبط رو شروع کردیم، من احساس می کنم که از کارگردان، دیوید یتس، یه چیزهایی یاد گرفتم. امسال دوباره من هرمیون می شم....... ما هستیم وکلی دوندگی و یه کم بدل کاری و چند تا هم پرتاب شدن به این ور و اون ور!

بگذریم، من بهتره برم و به کارهای مدرسه ام برسم!

یه تشکر گندة دیگه!
اما واتسون
قبلی « هری پاتر و انتقام نهایی - فصل 30 مصاحبه ای جالب با کریس رنکین ( پرسی ویزلی ) » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
farnaz_55
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱/۲۲ ۱۳:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۰/۱/۲۲ ۱۸:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
از:
پیام: 1
 Re: nameye emma be yeki az tarafdaranash
چند مرجله پيچيده داره
1- اموختن زبان انگليسي در حد كمال
2- پيدا كردن سايتش
3- نگي ايراني هستي مثلا خودتو يه لرد انگليسي معرفي كني ياريس جمهور هائيتي
5- هنوان نامه ات باشه دعوت به كاخ شخصي

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.