هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مقاله‌ها :: کارگاه داستان‌نویسی

زندگی نامه ی بیگانه


در چهارم اکتبر سال 1987 پسری متولد شد که دو ماه پس از تولدش پدر و مادرش را از دست داد او را به یتیم خانه ی پی اس وی آیندهون فرستادند و نام او را نیکلاس فاستین گذاردند! او پس از سه سال توسط سر مایه دار بریتانیایی سرگریگوری تبینگ به فرزند خوندگی قبول شد و در کاخ تبینگ با کتب و مقالات علمی تاریخی مذهبی آشنا شد و در پنج سالگی توانست برای خود یک در بسازد غلا قه ی او به در ها از همان کودکی شروع شد فاستین در کتاب "سرگذشت بیگانه در بیست و یک روز" اشاره دارد : مکانیزم پیچیده ی در ها به قدری من را مجذوب کرد که 18 ساعت از وقت خود را در روز به بررسی آن می پرداختم!
او در 11 سالگی به مدرسه ی جادوگری هاگوارتز دعوت شد و لی به دلیل ایستادن در کنار در سرسرای بزرگ به مراسم معروف و مهم گروهبندی نرسید! او به صورت جهشی کلاس های اول و دوم و سوم را گذراند و در کلاس چهارم که نقطه ی عطفی در زندگی او بود مشغول تحصیل شد.
در سال چهارم فاستین به طور غیر منتظره ای عاشق می شود اما اینبار عشق او در نبود! سه سال متمادی فاستین و آن دخترک را در کنار هم نگه داشت اما شخصی ناشناس در آن سال به طور مرموزی آن دختر را به قتل رساند! این حادثه ضربه ی رو حی شدیدی به نیکلاس جوان وارد کرد و او برای رهایی از غم به مطالعه و تحقیق پناه برد وی در مورد آن دختر گفته است " حتی در های بزرگ هم با عث نشد من او را فراموش کنم" و از آن به بعد نام خود را به بیگانه تغییر داد! وجه انتخاب این نام از جمله اسرار زندگی اوست! اما محققان سازمان رمز یابی اف تی تی پی لوکزامبورگ می گویند:"شاید این نام خلاصه شده ی عبارتِ "بی (بدون) گریگوری و آنه(اسم اون دختره) "است.(با الهام از ابرفورث)
پس از فارغ التحصیل شدن از مدرسه به آزمایشات وسیعی دست زد ! 22 ساعت کار در شبانه روز او را سخت رنجور و بیمار کرده بود او به ناچار در بیمارستان تخصصی (children-hospital) بستری شد ! اما در آنجا به دلیل تزریق اشتباه خردل (نوعی سس) حافظه ی خود را از دست دادو نوعی تیک عصبی به این حالت :ylash: در او مدام رخ می دهد!
او اکنون به طور کامل حافطه ی خود را از دست داده و کسی را به یاد نمی آورد! بیگانه, یا پرفسور نیکلاس فاستین هم اکنون در انستیتو در(door) شناسی لندن فعالیت می کند او هنوز علاقه ی خود را نسبت به در ها از دست نداده و نکته ی شگفت انگیز در زندگی او این است که چهره ی او بدلیل وجود خردل در بدنش جوان مانده و هیچ تغییری نکرده او هنوز به عشق قدیمی خود وفادار است و به ازدواج و ... فکر نمی کند.
تحول علم شیمی جادویی, معرفی دوباره ی زبان فارسی دری@, ساخت نسل جدیدی از درهای ضد افسون و نیز کشت هلو به صورت مکانیزه از جمله کار های اوست!
کتاب های زیر از تالیفات این دانشمند برجسته به شمار می آیند:
فریاد زیر آب (تحلیل واکنش اصوات با آب)
در ها برای که , به صدا در می آیند؟ (بررسی در های ماکزیمم و مینیمم) کتاب سال دانشگاهی
کیه کیه در میزنه؟ (آموزش در ها برای کودکان) بصورت شعر
دری رو به آینده (رمان علمی)
و صد ها کتاب از این دست!
منبع: کتاب بیگانه در بیست و یک روز نوشته ی گریک پری!
قبلی « ليست كامل بازيگران فيلم چهارم هرميون : من فقط به سه چيز عشق ميورزم » بعدی
API: RSS | RDF | ATOM
جادوگران®
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
Sirius*
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۹/۲۶ ۱۹:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱ ۱۴:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۱۷
از: nowhereland
پیام: 55
 Re: تقصیر هیچکی نیست
هومممممممم جالبه مشکوک نیست جالبه خوب بود فقط یه کم زود تموم شد .......ولی کار خوبی کردی اون قسمت رمانتیکشو ادامه ندادی حالا کی نظر منو خواسته بود؟ :

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.