هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم 4: رالف فاینس: بازی در هری پاتر را با هیچ نقشی عوض نمی‌کنم

فرستنده پروفسور کويیرل در تاريخ ۱۳۸۴/۷/۲۰ ۱۶:۵۶:۰۵ (3987 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم 4
فيلم 4
رالف فاینس معتقد است زندگی‌اش پس از موافقت برای ایفای نقش لرد ولدمورت در فیلم "هری پاتر و جام آتش" دیگر هرگز به دوران سابق بازنمی‌گردد
بازیگر سرشناس هالیوودی که سابقه بازی در نقش‌های کلیدی و فیلم‌های مهمی چون "بیمار انگلیسی" آنتونی مینگلا، "باغبان وفادار" فرناندو میریس و "اسپایدر" دیوید کراننبرگ را در کارنامه دارد، بر این باور است که هیچ نقشی نمی‌تواند با حضورش در درام جادوگری جی کی رولینگ برابری کند. فاینس 43 ساله می‌گوید: "اینکه در گذشته در چه فیلم‌هایی بازی کرده‌ام اصلاً‌ مهم نیست. حالا که بازی در نقش ولدمورت را به سابقه‌ام افزوده‌ام، دیگر هیچ چیز برایم اهمیت سابق را ندارد."
در ادامه متن ...

رالف که فرزند ارشد یک خانواده هشت نفره بریتانیایی است، به همراه برادر دوقلویش جوزف حضور نسبتاً‌ خوبی در هالیوود داشته و همین حضور باعث شد مایک نیویل او را برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی چهارمین قسمت از مجموعه هری پاتر انتخاب کند. فاینس در ادامه می‌افزاید: "هنوز نمی‌دانم که آیا در چهار قسمت باقی مانده هم من نقش لرد ولدمورت را بازی می‌کنم یا افرادی دیگر. ولی همین حالا هم می‌توانم بگویم که هری پاتر بر زندگی‌ام سایه افکنده است."
"هری پاتر و جام آتش" با فیلمنامه‌ای از استیون کلاوز و بازی دنیل رادکلیف در نقش پسرک جادوگر و اما واتسن و روپرت گرینت در نقش دوستان همیشگی او، اواسط ماه آینده میلادی در ایالات متحده روی پرده می‌رود. در این فیلم ستارگان سرشناسی چون روبی کولترین، مایکل گمبن، برندان گلیسن و گری الدمن هم ایفای نقش کرده‌اند.
بر گرفته از سایت خبرگزاری مهر
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
نوربرت
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۷/۲۰ ۱۷:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۷/۲۰ ۱۷:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱
از:
پیام: 20
 Re: رالف فاینس: بازی در هری پاتر ر...
معلومه دیگه هیشکی حاضر نیست این نقش رو با نقش دیگه ای عوض کنه کلی شهرت و ثروت پشتشه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.