هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

تولد ها: تولد پرفسور اسنیپ !

فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۸۴/۱۰/۱۹ ۱۳:۴۰:۰۰ (4069 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص تولد ها
تولد ها
رولینگ با آپدیت سایت شخصی خود اعلام کرد امروز 9 ژانویه تولد پرفسور سوروس اسنیپ می باشد .اسنیپ استاد هری در درس های معجون سازی و در سال ششم دفاع در برابر جادوی سیاه بود.

جهت مطالعه سایر اطلاعات راجع به پروفسور اسنیپ به ادامه متن بروید ...






سوروس اسنیپ رئیس گروه اسلیترین و استاد معجون ها در هاگوارتز است. او یک مرد قد بلند با بینی عقابی و موهایی سیاه و روغن زده است که تا شانه هایش می رسد. وی شخصیت نامطبوع عجیبی دارد اما معجون ساز ماهری است و نزد دامبلدور احترام و اهمیت خاصی دارد. اینکه چه وقایعی در زندگی اسنیپ رخ داده که احترام دامبلدور را جذب کرده، ناشناخته است ولی یک چیز قطعیست و آن اینکه دامبلدور به او فرصت مجددی داده است همانطور که به اغلب افراد می دهد. اسنیپ داستان خود را برای دامبلدور گفته است و دامبلدور حرف او را باور می کرده است.
اسنیپ معجون سازی درس می دهد. سبک تدریس وی بر اساس ترس و قلدری کردن بنا شده است. او بیشتر به اعضای گروه خودش توجه می کند و تلاش های گروه گریفندور را نادیده می گیرد و به خصوص نسبت به هری خصومت دارد. این به دلیل تنفر او از پدر هری می باشد. وی همچین نسبت به نویل نیز بی رحم است، دلیل خاصی برای این کار وجود ندارد به جز اینکه حس می کند نویل از او می ترسد. اسنیپ بسیار تند زبان است و رفتارش معمولا توجیه ناپذیر است. مثلا زمانی که هرماینی با طلسم دندان بزرگ کن جادو شده بود ،گفت:« من هیچ فرقی نمی بینم »
اما در اوج ناباوری در کتاب ششم هری پاتر ( هری پاتر و شاهزاده دورگه )هنگامی که مرگ خواران به هاگوارتز حمله کردند، اسنیپ با ورد « آواداکودارا» دامبلدور را به قتل می رساند و مشخص می شو او یک مرگخوار است.
ارزش: 5.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
MJI
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۲۲ ۱۵:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۰/۲۲ ۱۵:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۴
از:
پیام: 4
 Re: تولد پرفسور اسنیپ !
تولدت مبارک!
امیدوارم خیی زود همه تهمت هایی که بهت زدن رو پس بگیرن و معلوم شه تو یک محفلی هستی

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.