هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: آپدیت چند بخش از سایت رولینگ

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۲/۲۱ ۸:۰۰:۰۰ (2412 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
رولینگ بعد از مدتی قسمتهای از سایت رسمی اش را آپدیت کرد . در مهمترین قسمتهای به روز شده سایت میتوان به قسمت شایعات و پرسشهاش همگانی اشاره کرد
رولینگ در قسمت یادداشتهای سایت نوشته است :
مراقب باشید که چی رو آرزو میکنید , امکان دارد که درس از آب در بیاد . بعد از اون گله , که درمورد مشکل نبود کاغذ در این شهرک بود , طوفانی از کاغذها به راه افتاده است . بعضی از شما ها برایم کاغذهای معمولی و تکی فرستادین , بعضی دیگر دفترچه های کاغذی برایم فرستادین , بعضی دیگر کاغذها و دفترچه های را برایم فرستادین که با حروف درشت و برجسته کلمه جی کی رولینگ بر آن حک شده بود , در صورتی که من توانایی استفاده از اونها رو ندارم , اما همه اینها بسیار بسیار دوست داشتنی هستند . بعضی های دیگر به من میگفتند که من از کجای ادینبورگ میتوانم کاغذ خرید کنم . حتی برخی از آنها با نقشه به من توضیح میدادند . به هر حال , من در حال حاضر برای نوشتن و ادامه کار به اندازه کافی کاغذ دارم بنابراین به کاغذ احتیاجی ندارم .
من تو این هفته عین جن های خونگی مشغله و آشفتگی داشتم , فکر میکنم که حالا تا حدودی هم ریخت و پاش رو نظم و ترتیب بهشون دادم , حالا میفهمم جن ها خونگی چی میکشن ! ؛ اما نویسنده دیکتاتور خودکامه هست و اونا هر چه زودتر این موضوع رو بفهمن بهتره ...
... در ادمه متن

همچنین رولینگ بخش شایعات را نیز به پاسخ به سوالی در مورد تست ومبت به روز کرده است
*ومبت جوری طرح ریزی شده که همه بتونن توش قبول بشن

--- تعداد زیادی شایعات مختلف در این مورد وجود دارد . حتی از من پرسیده شده که ایا نمره ها رو به صورت شانسی و تصادفی دادم . تمامی شایعات این چنینی غلط اند . من خودم این تستها رو به زحمت برنامه ریزی کردم ( که کاملا پیچیده بود ) و مراحل نمره ها رو برنامه ریزی کردم . بنابراین شما این رو از من به عنوان تنها کسی که تستها و سوالات رو طرح کرده قبول کنید , که اگر شما نمره قبولی و یا بالاتر از قبولی رو کسب کردید , خودتون واقعا اون رو گرفتید و بدست اوردید . البته , در این میان بودند کسانی که نمره قبولی رو نتوستن کسب کنند اما , اين چه معني ميتونه داشته بشه که شما اين همه زحمت بکشيد بدون اينکه بهتون يه پاداش صادقانه بدند؟
ضمنا شرمنده ام از اینکه برخی از مردم که فکر میکردن تمام این چیزا یک شوخی مسخره اوریل خواهد بود
در موقعیتی که شما آن رو از دست دادید , تست وبمت زمانی اشکار شد که اخرین دفعه قسمت مزاحم نشوید سایت باز شده بود . تست ومبت بعدی ( پیشرفته تر ) به موقع اش منتشر خواهد شد .

در قسمت پرسشهای همگانی نیز به سوالی درمورد هورکراکس پاسخ داده است
ایا جمع هورکراکس , هورکری میشه ؟
نه , جمع هورکراکس میشه هورکراکسز ؛ من این موضوع رو توی کتاب شاهزاده کاملا توضیح دادم



ارزش: 7.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
shahram_lotto
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۲۱ ۱۹:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۲/۲۱ ۱۹:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۵
از: سنت مانگو
پیام: 305
 Re: آپدیت چند بخش از سایت رولینگ
خداییش انگلیسیا گند زدن با این سوال پرسیدنشون
ما جمع هورکراس میخوایم چیکار شورشو دراوردن.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.