هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم 4: پخش فيلم هري پاتر و جام آتش در شبكه تهران

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۷/۲۴ ۱۲:۲۰:۰۰ (5840 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم 4
فيلم 4
تصویر کوچک شدهبه زودي چهارمين فیلم از سري مجموعه فیلمهای هري پاتر به نويسندگي استیون کلاوز و كارگرداني مايك نويل که در سال 2005 بروی پرده سینما ها رفت , در شبکه پنجم تهران پخش خواهد شد .
شبکه پنجم تهران , فقط برای هموطنان تهرانی و شهرستانهای اطراف استان قابل دریافت است ، همچنین این شبکه بروی پایگاه اینترنی صدا و سیما به صورت زنده از سرتاسر دنیا قابل دریافت میباشد .
وبسایت شبکه پنجم تهران ضمن اعلام خبر پخش این فیلم از این شبکه , توجه ببینندگان را به برنامه های شبکه تهران جلب کرد .
این وبسایت در خبرنامه خود نوشته است: ...
در ادامه متن ...

این وبسایت در خبرنامه خود نوشته است :

تصویر کوچک شده
مدیرگروه کودک شبکه تهران در مصاحبه ای با روابط عمومی این شبکه از دوبله فیلم سینمایی هری پاتر 4 خبرداد . وی افزود این فیلم که محصول 2006 می باشد بامدیریت اقای نصراله متقالچی دوبله شده است ایشان از همکاری تعدادی از افراد روشندل در دوبله این فیلم خبرداد وافزود این فیلم فاخر سینمای کودک و نوجوان بزودی در یکی از مناسبتهای ویژه از شبکه تهران پخش می شود
فیلم هری پاتر و جام آتش محصول کمپانی برادران وارنر در سال 2005 میباشد , این فیلم در دسته فیلمهای ماجراجویی , تخیلی و معمایی قرار گرفته و دارای رتبه پی جی 13 میباشد .
دنیل رادکلیف در نقش هری پاتر , اما واتسون در نقش هرمیون گرانجر و روپرت گرینت در نقش رون ویزلی , بازیگران اصلی فیلم میباشند

ضمن این نکته لازم است که این شبکه به اشتباه محصول این فیلم را سال 2006 اعلام کرده است !؟ و ما این مطلب را تایید میکنیم که این فیلم محصول سال 2005 میباشد !
به نظر میرسد مناسبت عید فطر , نزدیکترین مناسبت ویژه شبکه های صدا و سیما باشد ! به محض دریافت تاریخ پخش فیلم , شما را از آن مطلع خواهیم ساخت
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
mehrdad65
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱ ۲۳:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱ ۲۳:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۸
از: Unknown Abad
پیام: 17
 Re: پخش فيلم هري پاتر و جام آتش در شبكه تهران
ما که بدون سانسورشو دیدیم. برامون فرقی نداره که فارسی حرف بزنن.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.