هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب: [en]English Text[/en][fa]روز از نو روزی از نو [/fa]

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۱۰/۲۸ ۲۱:۵۰:۰۰ (2382 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب
کتاب
[en]
A suburban Atlanta mother who claims Harry Potter books teach children witchcraft said Wednesday she will appeal the state's decision to keep the best-selling books in Gwinnett County school libraries.

Laura Mallory, who has three children in elementary school, said she has requested an appeal of her case in Gwinnett County Superior Court...

[/en]

[fa]
باز هم قصه تکراری را که در تمام سال برای شما گزارش دادیم میخواهیم طوری دیگر با طرح موضوعی جدیدتر برای شما گزارش دهیم .
عنوان احمق ترین ادم سال را به یاد دارید ؟ به یاد دارید که چه کسی افتخار احمق ترین ادم سال 2006 را به خود اختصاص داد ؟ اینگونه به نظر میرسد که از همین الان باید همین عنوان را برای سال 2007 برای ایشان در نظر بگیریم
همانگونه که حدس زده اید خانم لورا مالوری , مادری که 1 سال تمام تلاش کرد تا کتابهای هری پاتر را از کتابخانه مدارس منطقه گویننت واقع در ایالت جورجیای کشور متحده امریکا , حذف کند و در طول سال 2 بار با رای منفی دادگاه مواجه شد و در اخر عنوان احمق ترین ادم سال را در اواخر سال کسب کرد ؛ حالا باری دیگر این پرونده را باز و به مراجع بالاتر ارجاع داد ! ...
در ادامه متن ...

[/fa]


[en]
"We will take a stand for truth, and pray God will touch the hearts of this generation," she said.

Mallory has tried to ban the books from Gwinnett County school library shelves since August 2005, arguing that the popular fiction series is an attempt to indoctrinate children in witchcraft.

School board members argued that the books are good tools to encourage children to read and to spark creativity and imagination and in May 2006, the county decided to deny Mallory's request.
Mallory says she's ready for a legal fight. She said supporters have sent her ``significant donations'' to help pay legal fees.


Sources : MuggleNet , TLC , Veritaserum/en]
[/en]

[fa]
خبرگزاریهای مختلفی از جمله , nbcaugusta , Charleston , 11alive , macon و ... گزارش دادند که لورا در طی یک اظهار نامه جدید به مراجع بالاتر قضایی قصد دارد تا اخرین لحظه از زندگی به جنگ با هری پاتر ادامه دهد . او چهارشنبه شب اعلام کرد که حالا اماده است قانونی جنگ را شروع کند .
او چهار شنبه در طی اظهار نظری اعلام کرد : ما برای روشن شدن حقیقت موضع راسخی اتخاذ خواهیم کرد و دعا خواهیم کرد که خداوند مار را در راه نابودی شیطان بزرگ کمک کند .
بر اساس گزارش departmenta این خانم جن گیر باور کرده است که خود فرشته و هری پاتر یک اهریمن است
سایتهای خبری نیز در گزارشهای خود عنوان کردند که هری پاتر یک جنگجو جن گیر پیدا کرده است
احمق ترین ادم سال در ادامه صحبت هایش گفت که حالا از حمایت کنندگان کمک های مالی بسیاری را دریافت کرده است که بتواند بر اساس آن هری پاتر قانونی شکست دهد
یکی از سایتها خبری در این باره نوشت که احتمالا یکی از حمایت کنندگان , واتیکان مرکز کاتولیک های جهان میباشد .
این خانم جن گیر معتقد است که کتاب های هری پاتر خصوصیات شیطانی دارد و راه و رسم آیین شیطان بودن را به کودکان و جوانان می اموزد

منتظر گزارشهای ما باشید , چرا که این داستان سر دراز دارد...
روز از نو , روزی از نو ... جنگ از نو , جنگیدن از نو


منابع : MuggleNet , TLC , Veritaserum
[/fa]
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
harrypotter1449
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۳۰ ۱۵:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۰/۳۰ ۱۵:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۰
از: کوهستان اشباح
پیام: 217
 ok
آقا ما همیشه برای ترکا جوک می ساختیم ( با ارز پوزش از ترکان گل ) اما مثل اینکه باید از این به بعد برای ایشون جوک بسازیم .
آخه اهریمن ؟ حالا خوبه کتاب . اگه واقعی بود چی می شد

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.