هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

اخبار سايت: از داخل سایت چه خبر؟ #8

فرستنده استرجس پادمور در تاريخ ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ ۱۶:۵۰:۰۰ (2352 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص اخبار سايت
اخبار سايت
متنی که ملاحظه میکنید خبرنامه شماره هشت سایت جادوگران است. در این خبرنامه همانند هفت خبرنامه قبل، سعی شده تا خلاصه ای از آنچه که در این سه ماه اخیر بر ما و شما گذشته، مرور گردد. امیدواریم در سال جدید با کمک همه شما عزیزان بتوانیم هر چه سریعتر به هر آنچه که در آینه آرزوهایمان می بینیم دست یابیم.
برای خواندن خبرنامه به صورت کامل روی ادامه متن بزنید. (متن بسیار طولانی است و احتمالا با نظر هایی که داده میشود طولانی تر شده و لود شدن آن بیشتر طول میکشد)

در این نوشته میخوانید:
سخن مدیر
مصاحبه با لرد ولدمورت
تازه های سایت
تازه های انجمن ها
تازه های کتاب
تازه های فیلم
تازه های گالری
جادوگر نو رسیده
آینه آرزوها

سخن مدیر
سلام دوستان همیشگی و طرفداران هری پاتر
در سالی که گذشت بالاخره انتظار ها به پایان رسید و مهمترین اتفاق در دنیای هری پاتر رخ داد. کتاب هفتم منتشر شد و با سرو صدای فراوان آمد و با جنجال های بعدی خصوصا مصاحبه های نویسنده در مورد شخصیت ها همراه گردید. در حال حاضر این درست که سری کتاب ها به پایان رسیده ولی جی کی رولینگ نویسنده آنها همچنان قصد نوشتن کتاب های دیگری دارد در ضمن فرهنگ نامه بسیار جامع هری پاتر نیز بالاخره توسط نویسنده نوشته خواهد شد. لذا سایت جادوگران همچنان به قدرت به فعالیت های دامنه دار خود ادامه میدهد.
کسانی که خبر های فیلم را دنبال میکنند نیز حتما در انتظار اکران فیلم ششم و فیلم دو قسمتی هفتم خواهند ماند.
در پایان نیز باید از طرف همه مدیران و ناظران سایت بگویم:
عید همه شما مبارک
------------------------
هری پاتر

مصاحبه با لرد ولدمورت

-----

تازه های سایت
مهمترین مورد اضافه شده به فعالیت های سایت بخش فرهنگ نامه هری پاتر است. در حال حاضر فرهنگ نامه در صدر اهمیت قرار دارد چرا که اکنون پس از به پایان رسیدن سری کتاب ها و روشن شدن خیلی از موارد دارای ابهام، زمان آن رسیده تا با جمع آوری و ترجمه تمام موارد ریز به ریز و مرتبط با کتاب ها به شناساندن کتاب به خودمان و سایر افراد کمک کنیم.
سایر موارد اضافه شده به سایت عبارتند از:
- به درخواست بسیاری از اعضا انجمن مخفی خانه گریمولد برای اعضای محفل ققنوس به انجمن ها اضافه گردید.
- انجمن زندان آزکابان نیز اضافه شد.

تازه های انجمن ها
- جادو و جادوگری: آیا تابحال پیش آمده که کتابی بخوانید و بنظرتان جالب بیاید؟ اگر جوابتان مثبت است معطل نکنید نام و خلاصه ای از آن را در تاپیک اطلاعات در مورد کتاب قرار دهید تا دیگران هم از آن کتاب لذت ببرند. آغاز نوشتن داستان جدید رولینگ محلی برای بحث در مورد کتاب جدید نویسنده محبوبمان است، پیش بینی میشود با خبرهای جدیدی که حتما در اینباره مخابره خواهد شد، جای کار خوبی برای این تاپیک ایجاد شود.اگر قریحه شعر گفتن البته از نوع جادوئیش را دارا میباشید تاپیک اشعار جادوئی منتظر شماست.

- مطالب اشتراکی: بعد از گذشت مدتي اين انجمن داراي چند تاپيك جديد شد كه موجي از فعاليت ها را به اين انجمن كشاند. از جمله اين تاپيك ها می توان به هري پاتر و كتاب هشتم، بحث و نقد هري پاتر و كتاب هشتم و اگر شخصيت داستان هري پاتر عوض مي شد آن وقت... اشاره کرد. همچنين در تاپيك جمله هاي جذاب با فعاليت عده اي از دوستان عضو، زيباترين جملات كتاب هفتم استخراج و ارسال شده است.

- هری پاتر به زبان فارسی: بعد از به پايان رسيدن كتاب هفتم، فعاليت چنداني نداشته است. تاپيك آيا گذاشتن كتاب روي نت به صورت مجاني به فروش آن لطمه اي ميزند؟ به بحث در مورد كتاب هاي هري پاتر موجود در اينترنت پرداخته است. همچنين تاپيك شما ترجمه كدام مترجم را مي پسنديد؟ نيز با موافقت اكثر اعضا به ترجمه هاي خانم ويدا اسلاميه به فعاليت خود ادامه مي دهد. تاپيك اعلانات انجمن نيز به تازگي توسط يكي از ناظران اين انجمن زده شده كه در آن به شرح چگونگي روند انجمن پرداخته خواهد شد.

- سینمای جادویی: اين انجمن داراي تاپيك هاي فعالي بود كه با توجه به فيلم هاي جديد هري پاتر، تعداد زيادي عضو را با تاپيك هاي جديد، به خود جذب كرد. تاپيك كدوم كاركتر توي فيلم به شخصيت در كتاب بيشتر نزديك بود؟ با نظر اكثريت پست زنندگان به شخصيت اسنيپ همچنان در حال فعاليت است. تاپيك آيا فيلم ساختن از هري پاتر يك اشتباه نبود؟ و همچنين تاپيك بهترين و بدترين سكانس هاي فيلم هاي هري پاتر از نظر شما؟ نيز با نظرات و پيشنهادات مختلف روزهاي فعالي را پشت سر مي گذرانند. تاپيك دوست داشتي جاي كدوم يكي از شخصيت هاي هري پاتر باشي؟ نيز به نوبه خود ذهن ها را به فكر كردن و نظر دادن در اين مورد سوق داده است.

- تالار اصلی: این تالار محلی برای بحث در مورد کتابها بر پایه مستندات است. دامبلدور قویتره یا ولدمورت؟ فعالترین تاپیک این انجمن در این مدت اخیر بود و بحثهای خوبی در آن انجام شد. اگر هنوز نقطه ابهام یا سوالی در مورد کتابها در ذهنتان باقی مانده میتوانید امیدوار باشید با مشارکت اعضا جوابتان در تاپیک سوالات پاسخ داده نشده در پایان کتاب 7 داده شود. تاپیک اسم گذاری برای کتابها این اجازه را به شما میدهد که نامی غیر از نام اصلی برای کتابهای هفتگانه هری پاتر مطرح کنید و ولدمورت از کارآگاهها میترسید؟ از جمله تاپیکهای جدید التاسیس میباشد.

- تالار اسرار: طی روزهایی که گذشت این انجمن افت و خیزهای بسیار زیادی داشت. بیشتر تاپیک ها بعد از انتشار کتاب هفتم به جواب رسیدند، اما این اواخر تاپیک هایی مثل چرا پاترها از نزدیک شدن ولدمورت به خونشون مطلع نشدند؟ و قدرت هری پاتر با رسمیت کامل در تالار اسرار به ثبت رسیدند و بحث های جالبی نیز در آنها توسط کاربران گرامی به ثبت رسید. به تازگی تاپیک گریندل والد گروه یا پیرو داشت؟ ارسال شده که پیرامون قدرت گریندل والد و این که آیا گروهی داشته و گاهی هم شباهت هایش با قدرت ولدمورت بحث می شود و کاربران در تلاش اند که با استدلال های عالی این ارتباط را بررسی نمایند تا ببینند امکان داشته است که گریندل والد داستان هری پاتر که از ملیتی غیر بریتانیایی بوده، پیروان و گروهی داشته که بتوان باز نتیجه گرفت که آنها هنوز هستند و شاید هم در میان مرگخواران لرد ولدمورت بوده اند؟

- هاگوارتز: ترم پنجم (زمستاني) بالاخره بعد از حدود سه ماه به اتمام رسید. این ترم که با شرکت حدود چهل دانش آموز برگزار شد، برخلاف ترم گذشته در انجمن هاگوارتز برگزار شد. در این ترم قهرمان هاگوارتز گريفيندور و قهرمان كوييديچ هافلپاف شد. براي خوندن پست هاي بازي هاي كوييديچ به اينجا مراجعه كنيد. ترم بعد با مديريت بهتر و مطمئن تر در تابستان 87 شروع به كار ميكند. در اين بين هر گونه پیشنهاد براي بهتر شدن وضعيت هاگوارتز را با ما در میان بگذارید. همچنين تمام اطلاعات در مورد ترم پنجم در تاپيك تابلوي اعلانات نوشته شده است.

- زمین بازی کوییدیچ: تعدادی تاپیک برای رول نویسی، نظرسنجی از اعضا برای بهتر شدن وضعیت انجمن و کارها، نقد پست های انجمن به درخواست اعضا، مصاحبه با کاپیتان ها و بازیکنان در برنامه چهارده ،کمیته انضباطی برای اعتراض به داوری ،خبرگذاری کوییدیچ ،صندوق رفاه کوییدیچ ،مجتمع خرید ورزشگاه و ...

- شهر لندن: در چند وقت اخیر فعالیت در تاپیک‌های هالی ویزارد و جادوگر تی‌وی مثل همیشه ادامه داشته و نمایشنامه های خوبی در آنها ارسال شده است. از جمله تاپیک‌های که اخیرا فعال شده‌اند می‌توان از تاپیک بیمارستان سوانح جادویی سنت مانگو نام برد. انجمن لندن مثل همیشه آماده پذیرایی از نمایشنامه نویسان و دوستان مشتاق فیلم سازی و برنامه سازیست تا نمایشنامه های زیبای خود را برای آنجا ارسال کنند. به زودی مراسم اسکاری هم در هالی ویزارد، سینمای جادوگری، برگذار خواهد شد. خبر دقیق آن متعاقبا اعلام می‌گردد.

- کوچه دیاگون: محلیست برای به دست آوردن هر آنچه به آن نیاز دارید اعم از کتابهای مدرسه، ردا، معجونهای مجاز و غیر مجاز، چوب دستی، جارو و انواع مغازه ها مانند بورگين و باركز ،اليوندر ،فلوريان فورتسكيو و كارخانه اي مثل كارخانه آفتابه سازي! اخبار هاي مهم و داغ دنياي جادوگران همواره در پيام امروز نوشته ميشود و مردم از فروشگاه موجودات جادويي استقبال خوبي كردند و روزانه حيوانات زيادي به فروش ميرسد.

- وزارت سحر و جادو: این انجمن در طی مدتی که گذشت روزهای خوبی را سپری نکرد. دلایل آن هم نداشتن وزیر بود. در میان تاپیک هایی که در این مدت کمی فعال بود میتوان به آبدارخانه وزارت سحر و جادو اشاره نمود. در جهت اینکه این انجمن از این وضع در بیاید سعی بر این داریم که انتخابات وزارت را مجددا برگزار کنیم. تاریخ برگزاری و اطلاعات دقیق تر این رویداد اواسط فروردین ماه سال جدید به اطلاع عموم میرسد.

- محفل ققنوس: در چند ماه اخیر طرحی برای حمله به مرگخوارها نریخت و بیشتر نقش دفاعی ایفا کرد. حملات متعدد مرگخواران توسط محفل ققنوس و ارتش الف دال پاسخ داده شد و کشمکش بین سفیدی و سیاهی بدین ترتیب کماکان ادامه دارد. از جمله ایده‌های جدید و خوب محفل ققنوس تاپیک دنیای وارونه‌ است که نظر انداختن به آن خالی از لطف نیست. در حال حاضر اعضای زیادی خواستار ورود به محفل و پیوستن به ارتش سفیدی هستند که به درخواستهای آنها رسیدگی می‌شود. همچنین از زمان ورود آلبوس سوروس پاتر به کادر ریاست محفل تحولاتی در محفل ایجاد شده و ماموریتی نوروزی هم برای محفلی ها جزو همین تحولات خواهد بود. برای شرکت در این ماموریت هم اکنون با یک نمایشنامه خوب به محفل بیایید و به جرگه سفیدان بپیوندید.

- دهکده هاگزمید: در تاپیک پستخانه هاگزمید سوژه ای جدید داده شده و نویسندگان باید هنگام نوشتن بعضی اصول ذکر شده در تاپیک را رعایت کنند. تاپیک دسته اوباش هاگزمید دوباره فعالیت خود را از سر گرفته و با ثبت نام اعضای جدید به انجام ماموریت های مختلف می پردازد. همه تاپیک های تالار جشن ها ،اتوبوس شووالیه، خانه های هاگزمید و شیون آوارگان سوژه جدید دارند و منتظر پستهای شماست.

- خانه ریدل ها: انجمن خانه ريدل ها انجمني براي طرفداران جادوي سياه است. ارتش سياه در تاپیک خادمان لرد سياه به هم ميپيوندند پذيراي مرگخواران جديد است. از فعالترين تاپيكهاي این انجمن میتوان به مرگخواران دريايي ،دژ مرگ و زندگي به سبك سياه اشاره كرد. تاپيك جديد خانه اصيل و باستاني گانت ها كه طي هفته هاي گذشته زده شده با استقبال نسبتا خوبي مواجه شده و همچنان جاي كارو سوژه هاي جالب و جديدي در خود دارد.

- زیر سایه علامت شوم (انجمن خصوصی مرگخواران): مرگخواران ميتوانند از طريق تاپيك صحبت با ارباببا لرد سياه ارتباط داشته باشند. هر چند وقت يكبار ماموريتهايي به مرگخواران داده ميشود. شرح ماموريتها و خلاصه پستهاي زده شده در ماموريتها براي راحتي كار مرگخواران توسط لرد يا يكي از مرگخواران در تاپيك ماموريتهاي سري زده ميشود. تاپيك فرهنگ لغات يكي از تاپيكهاي جالب اين انجمن است كه در آن به شرح لغات و اصطلاحات رايج بين مرگخواران و ساختن اصطلاحات جديد و قابل استفاده براي مرگخواران پرداخته ميشود.

تازه های کتاب
- سه شنبه ۲ بهمن: هری پاتر و یادگارهای مرگ نامزد دو جایزه نبیولا شد: هفتمین کتاب از سری هری پاتر نوشته جی کی رولینگ «هری پاتر و یادگارهای مرگ» نامزد دریافت دو جایزه در رای گیری های مقدماتی انجمن نویسندگان فانتزی و علمی تخیلی آمریکا (نبیولا) شده است...

- دوشنبه ۲۲ بهمن: جیم دیل برای کتاب صوتی یادگار های مرگ برنده جایزه گرمی شد: دیشب در یک مهمانی قبل از اینکه به طور رسمی اعلام شود خبر داده شد که جیم دیل توانسته جایزه گرمی را در شاخه «بهترین کتاب صوتی برای کودکان» برای کتاب صوتی «هری پاتر و یادگارهای مرگ» نوشته جی کی رولینگ مال خود کند...

- دوشنبه ۲۲ بهمن: نسخه مجاری یادگاران مرگ منتشر شد: آخرین کتاب از سری کتابهای هری پاتر، نوشته جی کی رولینگ با نام هری پاتر و یادگاران مرگ که تابستان سال پیش منتشر شده بود حالا با نسخه مجاری در کشور مجارستان منتشر شده است...

- چهارشنبه ۲۴ بهمن: یادگاران مرگ پرفروشترین هاردکاور سال 2007: لوکاس آنلاین که مجموعه ای از چندین نشریه و انتشارات بزرگ همچون آماوزن میباشند، لیست پرفروشترین نسخه هاردکاور کتاب سال 2007 را منتشر کرده است...

- دوشنبه ۲۹ بهمن: کلکسیون 553 نسخه چاپ اول از کتاب های هری پاتر حراج میشود: سیاری از طرفداران هری پاتر علاقه به جمع کردن کتاب های آن به شکل ها و زبان های مختلف دارند ولی یکی از این طرفداران کلکسیون بی نظیری را در این زمینه جمع آوری کرده است...

- شنبه ۴ اسفند: شاهزاده دورگه در لیست بهترین کتاب خوانده شده کودکان: کتاب هری پاتر و شاهزاده دورگه در رتبه ششم لیست «بهترین کتاب خوانده شده کودکان در همه وقت» قرار گرفت. کتاب ششم هری پاتر تنها کتاب از مجموعه کتابهای هری پاتر بود که توانست در این لیست قرار بگیرد...

- یکشنبه ۱۹ اسفند: مصاحبه جذاب رولینگ، کتاب آینده، اتفاقات اخیر درباره دامبلدور: رولینگ در این مصاحبه طولانی تایید کرد که او درواقع درحال تالیف بروی «کتاب اسکاتلندی» است، یا اینکه درگیر کار بروی فرهنگنامه دنیای هری پاتر است...

تازه های فیلم
- شنبه ۸ دی: هری پاتر پر فروشترین کتاب سال 2007 سایت آمازون: سایت آمازون به عنوان بزرگترین سایت خرید و فروش آنلاین کتاب در دنیا اعلام کرد کتاب هفتم هری پاتر به نام «هری پاتر و یادگارهای مرگ» پر فروشترین کتاب امسال این شرکت در آمریکا و انگلستان بود...

- پنجشنبه ۱۳ دی: محفل ققنوس در صدر بهترین های یاهو و آ او ال در سال 2007: سایت AOL نتیجه نظرسنجی را منتشر کرده که در آن بهترین و بدترین فیلم های سال 2007 در شاخه های مختلف بررسی شده اند. جای تعجب نیست که فیلم پنجم هری پاتر در بسیاری از شاخه های بهترین ها اول شده است...

- یکشنبه ۲۳ دی: شایعات واقعا بزرگ از فیلم هفتم!؟: مروز دو شایعه واقعا بزرگ بر سر ساخت فیلم پایانی مجموعه کتابهای هری پاتر گزارش شده است. برخی از خبرگزاریهای مختلف از کارگردان معروف هالیوود که برنده اسکار نیز هست سخن گفتند...

- دوشنبه ۲۲ بهمن: خبرهایی از فیلم یادگاران مرگ: دیوید هیمن و دیوید بارون، تهیه کنندگان فیلمهای هری پاتر در جدیدترین مصاحبه خود با روزنامه دیلی تلگراف، خبرهای از قسمت هفتم مجموعه فیلمهای هری پاتر را اعلام کردند...

- سه شنبه ۲۳ بهمن: رادکلیف، کارگردانی اسپیلبرگ را شایعه دانست: دنیل رادکلیف، ستاره جوان فیلمهای هری پاتر در آخرین شب از مراسم بفتا در مصاحبه با سایت دیجیتال اسپای شایعات اخیر را بی اساس خواند...

- جمعه ۳ اسفند: صحنه جدید در فیلم شاهزاده دورگه: دیوید بارون، تهیه کننده فیلمهای هری پاتر اعلام کرد که صحنه جدیدی به فیلم ششم اضافه شده که در کتاب وجود نداشته است، وی این صحنه را در "بارو" محل زندگی خانواده ویزلی ها اعلام کرده است...

- پنجشنبه ۲۳ اسفند: وارنر تایید کرد، فیلم هفتم دو قسمتی شد: در نهایت به طور کاملا رسمی کمپانی برادران وارنر اطلاعات فیلم پایانی مجموعه داستانهای هری پاتر را اعلام و خبر صبح دیروز روزنامه «The Los Angeles Times» را مبنی بر دو قسمتی بودن فیلم هفتم تایید کرد...

تازه های گالری
- عوامل فیلم 5
- پیتر پتی گرو
- مبارزه مالی ویزلی و بلاتریکس
- هرمیون گرنجر
- کتی لیونگ

جادوگر نو رسیده
جادوگر نو رسیده صرفا به این معنی نیست که حتما باید عضو ایفای نقش باشه اما با توجه به اینکه بیشتر فعالیت اعضا به رول پلینگ محدود میشه نام تعدادی از این عزیزان که در این سه ماه به جمع ما پیوستند و فعالیت خوبی هم داشتند ذکر کردیم:
- هوریس اسلاگهورن
- توبیاس اسنیپ
- دابی
- نیکلاس فلامل
- اسكورپيوس مالفوي
- مورفین گانت
- جیمی پیکس

آینه آرزوها
- اضافه کردن بخش وبلاگ و گالری شخصی برای اعضا به سایت
- تغییر ظاهر سایت به صورت کلی و Web2
- پرداختن به بخش مقالات نوشته شده توسط اعضا در مورد شخصیت های هری پاتر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
baraneman
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۴/۲۶ ۶:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۴/۲۶ ۶:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۷/۴/۱۳
از: کنـار لرد ولدمورت
پیام: 67
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
سـلام

من تازه این مصاحبه رو دیدم و خوندم

مصاحبه ی جالبـی بود .سامانتا ازت ممنونم .!

لرد همی بیشتر شمارو شناختیم.بس می گم چرا این قدر سر شخصیت بلاتریکس به من گیرز می دادی

من هم موافقم.بنظرم بهتره همه سفید های سایت رو حذف کنید

فرستنده شاخه
لردولدمورت
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۱۸ ۲۲:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۱۸ ۲۲:۴۹
اسلیترین، مرگخواران
عضویت از: ۱۳۸۶/۸/۸
از: ما گفتن...
پیام: 6952
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
بارتي جان واقعا كه يك عمره سر عجب مسئله مهمي موندي.

مصاحبه خوبي بود.مخصوصا مصاحبه شونده عالي و فوق العاده و محشر بود(كي بود گفت خودمو تحويل نميگيرم؟).

از همه براي نظراشون ممنونم.از كسايي كه فراموش كردم اسمشونو ببرم عذر ميخوام.چون مصاحبه زنده بود و فرصت فكر كردن نداشتم.

از سامانتاي عزيزم تشكر ميكنم و بهش خسته نباشيد ميگم.
با پيشنهاد بليز موافقم كه فقط بايد با سياه ها مصاحبه بشه.كلا بهتره سفيدا رو از سايت اخراج كنين.

فرستنده شاخه
mmzabett@yahoo.com
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۱۲ ۱۸:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۱۲ ۱۸:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۱/۱۹
از: نا کجا آباد
پیام: 171
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
خیلی خوبه.......ممنون از زحماتت

فرستنده شاخه
mohammadsadeghi89
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۱۲ ۱۱:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۱۲ ۱۱:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۶/۴/۷
از:
پیام: 94
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
با سلام

قبل از هر چیزی از تهیه کننده های این خبرنامه تشکر میکنم به خصوص اون مصاحبه متفاوت و جالب که واقعا به زیبایی خبرنامه افزوده بود.

فرستنده شاخه
sina_gh_Crash2
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۴ ۱:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۴ ۱:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۶/۶/۳
از: تو چه پنهون آواره ام!
پیام: 422
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
دوستان گفتنی ها رو در مورد مصاحبه گفتن. آینه آرزوها تکراریه سه چهار خبرنامه پیش هم قصد داشتید گالری و بلاگ شخصی اضافه کنید به امکانات شخصی اعضا.

و با شرح حال هایی که برا محفل و لندن نوشتم خیلی حال می‌کنم!

فرستنده شاخه
ایوان.روزیه
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۳ ۲۲:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۳ ۲۲:۵۸
اسلیترین، مرگخواران
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۸
از: سر قبرم
پیام: 1504
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
واقعاً مصاحبه عالی بود.هم سامانتا به خاطر مصاحبه عالیش و هم لرد عزیز باجواب های محشرش.
یه سری مصاحبه ها هست که یا فقط برای خودنماییه یا ابراز وجود به بقیه.(کپی رایت بای پرسی!)اما این مصاحبه واقعاً عالی بود.جوابهای رک و بی پرده جزو چیزهایی بود که هر خواننده ای رو جذب میکنه.واقعاً نظر من اینه که این مصاحبه بهترین قسمت خبرنامه بود.

فرستنده شاخه
ارش
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۲ ۱۴:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱/۲ ۱۴:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: تو میپرسند !!
پیام: 3737
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
سلام


مثل همیشه نکته مثبت خبرنامه سایت ، مصاحبش هست ، که به لطف سامانتای عزیز ، هر دفعه بهتر و کامل تر از دفعه قبل میشه .


و اینکه شنیدن یه سری نظرات واقعی و دور از خود تحویل گیری یا تعریف از دیگران خیلی جالب تره و ارزش بیشتری نسبت به مصاحبه هایی باشه که فقط برای خود نمایی هستن .


ممنون از لرد عزیز که مثل همیشه واضح نظراتش رو گفت ، فکر کنم اولین مصاحبه ای بود که کامل خوندمش ، ممنون و اینکه امیدوارم موفق باشی و تا
وقتی جادوگران هست از حضورت استفاده کنیم .

پاسخ‌ها فرستنده فرستاده‌شده در تاریخ
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8 koodak4 ۱۳۸۷/۱/۳ ۱۷:۵۴

فرستنده شاخه
voltan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ ۱۹:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ ۱۹:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷
از: 127.0.0.1
پیام: 1391
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
از مطالعه بیانات لرد ولدمورت در شب سال نوی هجری به شدت ((خوش به حالمون شد )) شدیم.

عید تمام ملت جادوگر و مرگخوار و بوق و مدیر هم مبارک :دی

پاسخ‌ها فرستنده فرستاده‌شده در تاریخ
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8 0911372 ۱۳۸۷/۱/۱۴ ۱۹:۲۸

فرستنده شاخه
choobski
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ ۱۸:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ ۱۸:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۴
از: کارخانه ی دستمال سازی!
پیام: 387
 از داخل سایت چه خبر؟ #8
ها مصاحبش خیلی خوب بود!

این خاله لارا از وقتی من دامبل شدم اصن دیگه نسبت های فامیلی رو فراموش کرده!...یاد دوران زاخی بودن بخیر!(خاله چه خبر از اون یکی خاله؟!)
بعدشم اینکه همه منو مظلوم گیر آوردن!

نکته ی بعدی ای هم که فراموش شد این بود که پیشرفت توی نویسندگی با پیشرفت توی سایت فرق میکنه!...ممکنه یکی از لحاظ نویسندگی زیاد پیشرفت نکنه ولی توی سایت پیشرفت کنه همه بشناسنش و چه میدونم ناظر بشه و از اینجور چیزا!...همونی که خاله گفت!

فرستنده شاخه
killjoy
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ ۱۷:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ ۱۷:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۶/۳/۹
از:
پیام: 440
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8
عالي بوى
اول

پاسخ‌ها فرستنده فرستاده‌شده در تاریخ
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8 lordmmmm ۱۳۸۶/۱۲/۲۹ ۲۲:۲۲
    Re: از داخل سایت چه خبر؟ #8 pouyanbaron ۱۳۸۷/۱/۱ ۱۸:۰۲

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.