هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

اخبار سايت: از داخل سایت چه خبر؟ #11

فرستنده آنیتا دامبلدور در تاريخ ۱۳۸۷/۹/۲۸ ۱۷:۵۰:۱۶ (2027 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص اخبار سايت
اخبار سايت
متنی که ملاحظه میکنید یازدهمین شماره از خبرنامه سایت جادوگران است. در این خبرنامه خلاصه ای هر چند اندک از فعالیت سایت توسط اعضا، ناظرین و مدیران برای شما عزیزان گردآوری شده که با خواندن آن بتوانید از وضعیت سایت در سه ماه گذشته با خبر شوید. خوشحال میشم نظراتتون رو در مورد این شماره و همچنین چگونگی بهتر شدن خبرنامه در شماره های آینده بخوانیم.
برای خواندن خبرنامه به صورت کامل روی ادامه متن بزنید. (متن بسیار طولانی است و احتمالا با نظر هایی که داده میشود طولانی تر شده و لود شدن آن بیشتر طول میکشد)

در این نوشته میخوانید:
سخن مدیر
مصاحبه با جیمز سیریوس پاتر
تازه های سایت
تازه های انجمن ها
تازه های اخبار
تازه های گالری
تازه های دریافت فایل
جادوگر نو رسیده
آینه آرزوها

سخن مدیر
در روزهای پایانی سال 2008 میلادی هستیم که مصادف با تولد سایت جادوگران است.
اکنون شش سال است که با شما هستیم و تمام سعی ما این بوده که محیطی گرم و شاد برای دوست داران هری پاتر ایجاد کنیم.
سایت جادوگران همواره با تکیه بر مشارکت حداکثری اعضا رو به جلو بوده و به راه خود ادامه میدهد تا به عنوان منبع معتبر هری پاتر و وفادار به رولینگ و فضای کتاب ها باقی بماند.

مصاحبه با جیمز سیریوس پاتر
جیمز سیریوس پاتر را میتوان جزو یکی از اعضای تازه وارد سایت محسوب کرد که تونستند در این سه ماه با نوشته هاشون رنک بهترین نویسنده ایفای نقش رو از آن خود کنند همچنین ایشون در گروه گریفیندور به عنوان بهترین نویسنده شناخته شدند به همین دلیل با ایشون مصاحبه ای انجام دادیم تا شما عزیزان بیشتر با ایشون آشنا بشید.

هری پاتر: چند ساله با هري پاتر آشنا شدي؟
جیمز سیریوس پاتر: بذا حساب کنم تعداد ارقام سنم رو وقتی کتاب اول رو خوندم فک کنم هفت سالم بود. تازه کلاس اولو تموم کرده بودم
هری پاتر: اون موقع کدوم کتابو خوندي؟
جیمز سیریوس پاتر: سنگ جادو. میشه هفت سال پیش دقیقا
هری پاتر: الان وقتي دوباره ميخونيش به چيز جديدي نسبت به اون موقع ميرسي؟
جیمز سیریوس پاتر: شاید، به اینکه اون موقع واقعا متوجه خیلی مسائل توی کتاب نمیشدم. خب از کسی که تازه خوندن رو یاد گرفته انتظار بیشتری نمیره
هری پاتر: به نظرت کتاب براي يه بچه پيچيده بود؟
جیمز سیریوس پاتر: دقیقا میخواستم همینو بگم. بیشتر نوجوانانه و بالاتره ، تا کودکانه!
هری پاتر: کتاباي بعدي رو هم همين ميومد ميخوندي؟
جیمز سیریوس پاتر: آره دیگه چهارتا رو که خوندم خبرای پنجم رو دنبال میکردم و به همین ترتیب
هری پاتر: تا الان رفتي متن اصلي رو هم بخوني؟
جیمز سیریوس پاتر: نه ، من انگلیسیم در حد بوقه!
هری پاتر: به نظرم بهتره متن اصلي کتابم خونده بشه توي ترجمه به هر صورتي درست در نمياد. حالا کي اومدي توي سايت؟
جیمز سیریوس پاتر: آره خب ، امم... سال 86 بود که وارد ایفای نقش شدم. اما از 84-85 با سایت آشنا بودم
هری پاتر: ولي ثبت نام نکرده بودي؟
جیمز سیریوس پاتر: نه، یه کاربر مهمان گوگولی بی آزار بودم که پاتوقش گالری بود
هری پاتر: در محفل ققنوس بيشتر از کدوم يکي خوشت ميومد؟
جیمز سیریوس پاتر: اممم...سیریوس و تانکس رو دوست داشتم. امم بیشتر سیریوس
هری پاتر: چون آي دي سيريوس اشغال بود اينو گرفتي؟
جیمز سیریوس پاتر: خب آیدی ها که همشون اشغال بود ، من اصلا منظورم این نبود که شخصیت سیریوس رو میخواستم یعنی خودم رو در حد شخصیت سیریوس نمی دیدم. شاید جالب باشه برات اگه بگم شخصیتی که اول میخواستم برش دارم باسیلیسک بود!
هری پاتر: ولي الان خيلي خوب توي محفل فعاليت داري من يکمي از پستا رو خوندم
جیمز سیریوس پاتر: آره ولی اونموقع اینطور فکر نمیکردم، اصلا فک نمیکردم از پسش بربیام
هری پاتر: الان چي؟ الان از پسش براومدي؟
جیمز سیریوس پاتر: خب آره ، هیچوقت فکر نمیکردم اینقدر تو سایت جا بیفتم الان اونقدر به شخصیت جیمز وابسته شدم که دیگه نمیدونم من جیمزم یا جیمز منم!
هری پاتر: بعضي وقتا ادم اينجوري ميشه خصوصيت ايفاي نقش همينه. من فکر ميکنم وقتي يه بازيگرم توي نقشش فرو ميره به همين صورت ميشه. بهترين تيکه متني که نوشتي رو يادته ميتوني بنويسي؟
جیمز سیریوس پاتر: منظورت روله؟
هری پاتر: بله
جیمز سیریوس پاتر: امم چیز خاصی به ذهنم نمیرسه الان، به غیر از فیلم دعوا. که تو هالی ویزارد زدمش... اون کلا متن کوتاه جالبی بود باعث شد بعضی دعوا ها بخوابه یا حداقل جو سایت آرومتر بشه. اوایل عضویتم بود (لینک فیلم دعوا از هالی ویزارد)
هری پاتر: از کدوم کتاب رولينگ بيشتر خوشت اومد؟
جیمز سیریوس پاتر: امم... در مورد کتاب... کتاب اول ، سنگ جادو به نظرم بهترین بود. کتابی که رولینگ اون رو با دست، روی کاغذ باطله ها نوشته بود. کتابی بود که توش ، هیچ دلیلی برای اتفاق ها نبود! و این باعث میشد برای من جذابیت داشته باشه
هری پاتر: و شخصيت مورد علاقت کي بود؟
جیمز سیریوس پاتر: فرد... فرد ویزلی! شوخی هاشو خیلی دوست داشتم باحال بود
هری پاتر: توي سايت وقتي چيزي مينويسي که بقيه ادامش ميدن چه حسي داري؟
جیمز سیریوس پاتر: الان برام عادی شده ولی اوایل خیلی برام جالب بود! احساس وجود میکردم. بگذریم از اینکه کسایی که اونموقع رول هامو ادامه میدادن در حقیقت فقط ارزشی بازی هامو جمع و جور میکردن، ولی بازم همین که ادامه میدادن، یا همین که تو رولشون اسم جیمز رو میبردن، برام جذاب بود!
هری پاتر: پي ام هايي هم بهت ميزنن از طرف بقيه که بخوان خارج از ديد باشه يا خودت ميزني بيشتر در مورد رول منظورمه
جیمز سیریوس پاتر: میشه بیشتر توضیح بدی؟ منظورت اینه که ازم درخواست شه رولی رو ادامه بدم یا؟
هری پاتر: يعني بخوان جريان يا داستاني رو خارج از اينکه در رول بنويسن براي همديگه تشريح کنن
جیمز سیریوس پاتر: نه خب ، جذابیت رول به اینه که همینجوری ادامه اش بدی ، بدون هماهنگی داستانو پیش ببری. من معمولا از این پی ام ها نمیزنم و دریافت هم نمیکنم
هری پاتر: تا الان شده از ايده هات چيزي نوشته باشن که گفته باشي کاش خودم نوشته بودم يا ادامه داده بودمش؟
جیمز سیریوس پاتر: آره یه بار! توی تالار خصوصی پیش اومد در مورد شعر محکمه ی الهی بود که بچه ها ویرایشش کرده بودن کاملا و یه جورایی به مسائل سایت ربط داده بودنش. وقتی تو تالار خصوصی دیدمش کف کردم چون یه شعر مشابه رو که خودم تغییرش داده بودم ، رو سیستم داشتم و افسوس خوردم چرا زودتر نفرستادمش
هری پاتر: به نظرت استفاده از مضامين روز و سوژه هايي که از زندگي روزمره گرفته ميشه و مخلوط کردنش با دنياي هري پاتر مثل هميني که گفتي چه طوري باشه بهتره؟
جیمز سیریوس پاتر: خب زیاد نباید مشنگی بشه و اغراق شه توش. ولی تا حدودی هم لازمه ، بخصوص الان که دیگه کتاب ها تموم شده بیشترین سوژه ای که بچه ها باهاش مینویسن مربوط به مسائل سایته تا هری پاتر که خب چاره ی دیگه ای هم نیست
هری پاتر: به نظرم ما توي نوشتن داستان هاي طرفداران يکمي ضعيفيم مثلا کتاب داستان هاي بيدل هم منتشر شده و اونجا ميشه ديد چقدر ميشه توي دنياي جادوگري داستان نوشت. حالا نه مثل رولينگ ولي هر چيزي که نوشته بشه جالبه. چون فضاي جادوگري خيلي جاهاي دست نخورده داره
جیمز سیریوس پاتر: آره خب باید این تخیل رو به کار انداخت بلاخره. اگه بیایم همش در مورد وزارت و هاگوارتز و مرگخوار و محفل و چیزایی که رولینگ گفته بنویسیم ، مشخصه که تکراری میشه. نمیدونم، شاید همه ی ما یه جورایی میترسیم که از تخیلات خودمون استفاده کنیم
هری پاتر: درسته. یه سوالن از فيلما بپرسم اونارم نگا ميکني؟ خوشتم اومده؟
جیمز سیریوس پاتر: فیلم ها رو کمابیش دیدم ... نصفه و کامل ، بخصوص این آخریا. خب جالب بودن تا حدودی. اینکه بیای دنیای جادویی رولینگ رو به فیلم تبدیل کنی خیلی جالبه. ولی این باعث شد یه سری ضربه هایی به تصورات ما از اون دنیای جادویی بخوره
هری پاتر: آره به نظرم بايد بدون در نظر گرفتن کتابا فيلمو ببيني و گرنه پيش داوري ميشه
جیمز سیریوس پاتر: اینم حرفیه
هری پاتر: خيلي ممنون از وقتي که گذاشتی ديگه سوالي ندارم

تازه های سایت
- اعلام نتیجه مسابقه فن فیکشن نویسی
- انتخابات وزارت و به روي كار آمدن هوکی، به عنوان وزير جديد

تازه های انجمن ها
- انجمن مطالب اشتراکی: در داستان های کوتاه می توانید استعداد خود در نوشتن ماجراهایی کوتاه و جذاب را محک بزنید . لحظاتی وجود دارد که احساس تنهایی می کنید ؟ با ما در غار تنهایی درددل کنید ، چرا که گاهی گفتن حرفی که در عمق وجود انسان پنهان است ، درد آن را التیام می بخشد . سوژه اخیر داستان های سه خطی دربارۀ دیوانه سازی ست که نمی خواهد دیوانه ساز بماند و سعی می کند شرایط و ذات خود را تغییر دهد.

- تالار اصلی: سعی شده پست های بی محتوا و نامربوط در انجمن نباشه و کسایی که چنین مشکلی داشتن از طریق پیام شخصی معمولا رفع شده..همچنین در تاپیک :اطلاعیه های تالار اصلی شمارا از خبر های جدید تالار مطلع می کنیم. در تاپیک راهنمای تالار اصلی شمارا با تاپیک هایی که در انجمن تالار اصلی وجود دارد اشنا می کنیم. با توجه به تمام شدن سری کتب هری پاتر نمی توان زیاد توقع فعالیت از انجمن هایی مثل انجمن تالار اسرار و تالار اصلی که موضوع انها بحث پیرامون کتب هری پاتر هستش داشت.با این حال به جرات می تونم بگم که انجمن تالار اصلیفعالیت خوبی داشته است.

- تالار اسرار: پس از تمام شدن کتاب هفت، تالار اسرار خیلی راکد شد؛ چون برای بسیاری از سوال ها جواب پیدا شد و خیلی از اسرار مرموز کتاب کشف شد! اما هنوز سوال هایی مانده که باید جواب داده شوند، هنوز رازهایی مانده که کشف نشده اند! هنوز در مورد خیلی چیزها می شود بحث کرد. می شود در رده بندی مرگخواران بحث کرد در مورد اینکه بدترین مرگخوار کیست، ولدمورت از کجا بعضی مرگخوارها را به خود نزدیک می کند و بعضی را به حساب نمی آورد؟ می شود از نشان قدیمی هیتلر حرف زد! می شود در صلیب شکسته و یادگاران مرگ حرف زد از این که علامت یادگاران مرگ چقدر شبیه این صلیب شکسته است، چقدر حتی شاید تاریخچه شان هم مثل هم باشد! یعنی نشان یادگاران مرگ هم، مثل صلیب شکسته، اول علامت خوب و زیبایی بوده است؟ چه کسی آن را به شرارت نزدیک کرد!؟

- شهر لندن: این انجمن در چند هفته اخیر دوران نسبتا آرامی را پشت سر گذاشت با این حال اعلام نتایج داوری هالی ویزارد و اعطای رنک به فیلمسازان جنب و جوش نسبتا مختصری به این شهر بخشید. ویلا ی بزرگ آباء و اجدادی بلک از جمله تاپیک های فعال بود.ضمنا جادوگر تی وی محل خوبی برای اعلام اخبار انتخابات وزارت سحر و جادو محسوب میشد. باکینگهام پلیس (قلعه مرموز لندن) نیز دارای سوژه ای جدید و جالب است.

- کوچه دیاگون: در این کوچه هر گونه مغازه ای یافت میشود و شما میتوانید همه وسایل مورد نیاز خود را از این کوچه خریداری کنید. چندی پیش در تاپیک ساکنان دیاگون طرحی به همین نام فعالیت خود را از سر گرفت تا مشوقی برای فعالیت هرچه بیشتر اعضا در این انجمن باشد. از جمله تایپک های فعال در این انجمن میتوان به بانک گرینگوتز - بانک جادوگران و پیام امروز که مهم ترین اخبار جامعه جادوگری در آن به چشم میخورد و بستنی فروشی فلوریان و فروش استثنایی چوبهای جادویی اشاره کرد.المپیک دیاگون نیز در این مکان برگزار میشود.

- محفل ققنوس: تاپیک های همانند یک سفید اصیل بنویسید ، خانه 13 پورتلند ، ماجراهای دامبل و خانواده و خانه شماره 12 گریمولد از جمله تاپیک های فعال محفل ققنوس می باشند. همچنین انجمن محفل ققنوس شاهد ورود چندین تن از افراد قدیمی و جدید سایت بود که جملگی اسامی ایشان در تاپیک اعضای محفل ققنوس ... از جلو نظام قابل روئیت می باشند. همچنین تاپیک زندگی و نیرنگ های آلبوس دامبلدور تازه ترین تاپیک انجمن محفل ققنوس می باشد.

- خانه گریمولد: از اوایل تابستان انجمن خانه گریمولد شاهد تغییرات بسیار زیادی بود که همگی آنها جهت بهبود وضعیت ایفای نقش اعضای محفل ققنوس بود. جهت بهبود رول نویسی و همچنین سفید نویسی اعضای محفل ققنوس تاپیک اموزشی چگونه همانند یک سفید اصیل بنویسیم ؟ تاسیس شد. همچنین برای در جریان بودن تمامی اعضای محفل ققنوس از تغییرات محفل تاپیکی با عنوان محفل ققنوس در هفته ای که گذشت تاسیس شد و اتفاقات واقع در انجمن های خانه گریمولد و محفل ققنوس در این تاپیک به صورت هفته ای به روز می شود. به نکته ی اساسی دیگری که اشاره کردن به آن حائز اهمیت است راه اندازی دوباره امتیازات محفل ققنوس می باشد که در همین جهت تاپیکی با عنوان امتیازات آغاز به کار کرد که به زودی این امتیازات از حالت کلاسیک قبلی خود خارج شده و حالت نویی به خود خواهند گرفت.

- دهکده هاگزمید: تاپیک باغ وحش هاگزمید با سوژه ی جدید، زده شد. بنگاه املاک گرگینه ی صورتی و کلوپ جادوگران نیز به فعالیت خود ادامه میدهند. نامه های سرگشاده ی کاربران نیز در پستخانه ی هاگزمید به صورت غیرقانونی گشوده و خوانده میشود.

- خانه ریدل: ارتش سیاه در انتظار ورود مرگخواران جدید و طرفداران جادوی سیاه است.برای عضویت در گروه مرگخواران پر کردن فرم درخواست در تاپیک خادمان لرد سیاه به هم میپیوندندکافیست. نقد پستهای زده شده در این انجمن در صورت درخواست نویسنده توسط ناظر در تاپیک بررسی پستها انجام خواهد شد. تاپیکهای خانه ریدل،دژمرگ،خاطرات مرگخواران،کافه تفریحات سیاه،زندگی به سبک سیاهومرگخواران دریایی از تاپیکهای فعال این انجمن به شمار میروند باشگاه دوئل با تغییراتی به محلی برای مبارزات جادوگران تبدیل شد.جادوگران میتوانند با زدن یک پست در این تاپیک فرد مورد نظرشان را دعوت به دوئل کنند.

- زیر سایه علامت شوم: انجمن خصوصی مرگخواران که محل گردهمایی یاران لرد سیاه است به ماموریتهای داده شده توسط لردولدمورت و نقد پستهاي زده شده توسط مرگخواران و بحث درباره مشكلات مرگخواران پرداخته ميشود. ارتباط مرگخواران با لرد سیاه از طریق تاپیک صحبت با ارباب امکانپذیر است.ماموريتهاي مشخص شده در تاپیک ماموریتهای سری باید ظرف مدت معین شده انجام شود.مرگخواران موظفند پس از انجام ماموريت در تاپيك گزارش ماموریت گزارش كامل ماموريت خود را بدهند و در صورت تمايل از لردسیاه درخواست نقد پست ماموريتشان را در تاپيك نقد و بررسیداشته باشند. تاپیکهای فرهنگ لغات،آموزش رول سیاه،تمرین نبرد برای تاریکی از تاپیکهای آموزشی این انجمن هستند.

تازه های اخبار
- دوشنبه ۱ مهر: سه بعدی شدن بیست و پنج دقیقه از شاهزاده دورگه: کامینگ سون گزارش داد که فیلم هری پاتر و شاهزاده دورگه بروی سینماهای ایمکس درحدود 25 دقیقه 3 بعدی نمایش داده خواهد شد...

- پنجشنبه ۱۱ مهر: هری پاتر همچنان کتاب اول استرالیا: خبرگزاری کانبرا تایمز گزارش داد که کتاب های هری پاتر در نظر سنجی جدید برای سومین بار به عنوان کتاب برتر در استرالیا شناخته شد...

- چهارشنبه ۱۷ مهر: شاهزاده دورگه و یادگاران مرگ پرفروشترین کتاب تاریخ آمازون بریتانیا: آمازون دهمین سالگرد رتبه بندی آنلاین خود را جشن گرفت و شاخه بریتانیایی این فروشگاه لیستی از پرفروشترین کتاب های تاریخ در این فروشگاه را منتشر کرد...

- دوشنبه ۲۲ مهر: تاریخچه هری: درمورد زنده ماندن هری پاتر: ملیسا آنلی نویسنده کتاب تاریخچه هری به تازگی گفتگویی با رولینگ انجام داده که در آن رولینگ به اینکه چرا هری باید زنده میماند و کشته نمیشد، کهنه سربازان نبرد و انتخاب های اخلاقی خود اشاره کرده است...

- سه شنبه ۷ آبان: تریلر جهانی شاهزاده دورگه: به دلیل تاخیر زیاد در اکران فیلم کمپانی سازنده تصمیم به انتشار دومین تریلر جهانی فیلم شاهزاده دورگه کرد که این کار باعث شد مجددا طرفداران هری پاتر برای اکران فیلم لحظه شماری را آغاز کنند...

- سه شنبه ۲۱ آبان: اسکولاستیک 3.5 ملیون نسخه از بیدل را برای چاپ اول متتشر میکند: هفته نامه پابلیشرز ویکلی درباره انتشار کتاب بیدل آوازه خوان مقاله ای نوشته و در آن تاکید کرده با توجه به اینکه این کتاب اولین کتاب رولینگ است که در تعطیلات چاپ میشود امید به فروش بالای آن میرود...

- جمعه ۱۵ آذر: کتاب بیدل آوازه خوان منتشر شد: برای چاپ اول کتاب 8 ملیون نسخه در نظر گرفته شده است که با توجه به فروش آن چاپ های بعدی منتشر خواهد شد...

تازه های گالری
- جینی ویزلی
- خانواده ی مالفوی
- خواهران بلک
- تام ریدل پسر

تازه های دریافت فایل
- مجموعه کتابهای هری پاتر بر روی گوشی همراه ساخته آقای بهزاد علیزاد
این کتابها در اکثر گوشی ها قابل اجراست و بصورتی طراحی شده که شما میتونید زمینه متن و همچنین نوع فونت رو خودتون به دلخواه انتخاب کنید.
متاسفانه کتاب سوم و پنجم به دلیل اینکه بصورت تایپ شده در دسترس نبودن ساخته نشدند. کسانیکه این مجموعه رو دانلود کردند و تمایل دارند برای تایپ این دو کتاب با ما همکاری کنند لطفا با پرفسور کوییرل تماس بگیرند.

جادوگر نو رسیده
آغاز سال تحصیلی جدید همیشه باعث میشه فعالیت در سایت تقریبا چیزی حدود سه ماه به پایین ترین سطح خودش، مخصوصا در ایفای نقش، برسه. در این مدت معمولا بیشتر فعالیتها توسط دو گروه انجام میشه. گروه اول بیشتر اعضای قدمی سایت هستند که سعی میکنن با سوژه دادن به کاربران انگیزه ای برای نوشتن دهند و دوم گروه تازه واردین هستند که با کمک اعضای قدیمی همچنین مدیران و ناظران تمام تلاششون رو میکنند که با سایر اعضا در یک سطح قرار بگیرند. در این خبرنامه نیز مانند گذشته نام چند نفر از کاربرانی که تازه به جمع ما پیوستند ذکر میکنیم و امیدواریم این دوستان با فعالیت خوبشون بزودی جزو دسته اول قرار بگیرند. برای این عزیزان و دیگر تازه واردین که نامشون ذکر نشده آرزوی موفقیت میکنیم.
- ريموس لوپين
- آگ
- آرنولد
- تورفين رول
- سدريك ديگوري
- سيموس فينيگان
- گلرت گريندل والد

آینه آرزوها
- در هفته آینده نسخه جدید سایت تست شده و در صورت عدم مشکل برای استفاده قرار خواهد گرفت.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
ghazal_banayi@yahoo.com
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱۱/۳ ۱۴:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۱۱/۳ ۱۴:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۷/۹/۱۰
از: هاگوارتز
پیام: 31
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #11
هوراااااا . مصاحبه خوب بود.

فرستنده شاخه
0911372
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۹/۲۹ ۱۳:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۹/۲۹ ۱۳:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۶/۲/۲۰
از: مرلینگاه شوری خانه ریدل
پیام: 1540
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #11
یول ، بسی جالب بود . اسم تاپیک ما رو هم آوردن رده بندی مرگخواران ...

ولی همون بهتر که هری مصاحبه نکنه . بگین سامانتا ولدمورت بیاد مثل قدیما درست و حسابی مصاحبه کنه

راستی ... این تازه های گالریش مشکل داره . آخرین عکسا رو من فرستادم که لگوهای هری پاتری بوده . یکسریش رو ساعت 2:30 فرستادم و یکسری هم که 4:30 به بعد فرستادم که باید اینجا میاوردین ... آقا این خبرنامتون مشکل داره (؟!)

پاسخ‌ها فرستنده فرستاده‌شده در تاریخ
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #11 جیمزسیریوس ۱۳۸۷/۹/۳۰ ۱۲:۴۳

فرستنده شاخه
تدلوپین
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۹/۲۹ ۲:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۹/۲۹ ۲:۵۰
محفل ققنوس
عضویت از: ۱۳۸۶/۷/۱۰
از: دور شبیه مهتابی‌ام.
پیام: 1495
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #11
جیمز بوقی مخفی کار، عله باهات مصاحبه میکنه به من نمیگی؟

جیمز کجا تازه وارده، چون رنک بهترین نویسنده رو دیر بهش دادن میشه تازه وارد.... اونم بعد از یه سال و خورده ای؟

ایول... ولی میتونست مصاحبه ی کامل تری باشه، به نظرم عله مصاحبه نکنه بهتره

فرستنده شاخه
مورفین
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۹/۲۸ ۱۹:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۷/۹/۲۸ ۱۹:۲۶
اسلیترین، مرگخواران
عضویت از: ۱۳۸۶/۱۱/۶
از: ت متنفرم غریبه نزدیک!
پیام: 812
 Re: از داخل سایت چه خبر؟ #11
ایول نفر اول!
ایول مصاحبه!
ایول نیم خط آخر توضیحات دهکده ی هاگزمید!
ایول نخسه ی جدید سایت!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.