هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فیلم 7: آخرین اخبار فیلم هفتم

فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۹/۸/۱۲ ۹:۳۰:۰۰ (966 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فیلم 7
فیلم 7
15 روز دیگر، اولین قسمت از آخرین فیلم هری پاتر اکران خواهد شد. لس آنجلس تایمز یک کلیپ جدید از اولین قسمت فیلم یادگاران مرگ در وبسایت خود پخش کرده است که بهترین و اولین نگاه به ایفای نقش جدی دو بازیگر اصلی این فیلم است. در این کلیپ کوتاه، هری پاتر در حال ترک پناهگاه و جستجوی هورکراکس، به رون میگوید "اجازه نمیدم هیچ کس دیگه ای بخاطر من بمیره" و رون در حال منصرف کردن او است. برای دیدن این کلیپ اینجا کلیک کنید. در خبر دیگر، گفته شده که مدت زمان اولین قسمت فیلم هفتم 147 دقیقه(دو ساعت و 27 دقیقه) است و همینطور گفته شده که این فیلم بصورت سه بعدی هم نمایش داده خواهد شد. برای دیدن مدت زمان همه فیلم های هری پاتر و اخباری دیگر در مورد بازی، لوکیشن و بازیگران به ادامه خبر بروید ...

احتمال داده میشود مدت زمان قسمت دوم فیلم هری پاتر و یادگاران مرگ 162 دقیقه باشد.
مدت زمان فیلم های هری پاتر:
_هری پاتر و سنگ جادو: 152 دقیقه
_هری پاتر و حفره اسرار آمیز: 161 دقیقه
_هری پاتر و زندانی آزکابان: 141 دقیقه
_هری پاتر و جام آتش: 157 دقیقه
_هری پاتر و محفل ققنوس: 138 دقیقه
_هری پاتر و شاهزاده دورگه: 153 دقیقه
_هرری پاتر و یادگاران مرگ(قسمت اول): 147 دقیقه

---------

وبسایت رسمی EA تصاویری از بازی هری پاتر و یادگاران مرگ I (قسمت اول) منتشر کرده که در این تصاویر عمارت اربابی مالفوی، لرد ولدمورت و همینطور هری پاتر در حال جنگ با مرگخواران نمایش داده شده است. برای دیدن این تصاویر اینجا کلیک کنید. این بازی تا 6 روز دیگر برای همه کنسول ها و کامپیوتر به بازار عرضه خواهد شد.

----------

طبق اعلام کمپانی برادران وارنر تعدادی از بایگران هری پاتر در روزهای نزدیک به اکران اولین قسمت فیلم یادگاران مرگ به اقصی نقاط جهان می روند. از جمله اوانا لینچ به ایرلند خواهد رفت، متیو لوییس به سائوپائولوی برزیل میرود و برادران دوست داشتنی فلپس به دانمارک می روند.

منابع:
ماگل نت
ماگل نت
لیکی کالدرون
اسنیچ سیکر
اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
PouyaMysterince
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۸/۱۴ ۱۸:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۹/۸/۱۴ ۲۰:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۹/۸/۳
از: Unknown
پیام: 33
 Re: [en]Harry and Ron at the Burrow in New Clip Released from "Deathly Hallows: Part 1" Film[/en][fa]آخرین اخبار فیلم هفتم[/fa]
آنتونین جان، ظاهراً تو هی می خوای توجیه بی منطق بکنی...

به طور مثال شما بر چه اساسی می گی خبر مربوط به مدَت زمان فیلم ها روز سه نوامبر روی سایت های انگلیسی قرار گرفته بود؟ اون هم در صورتی که تو لینکی که خود شما به منبع خبر در سایت ماگل نت دادی، به وضوح دیده می شه که تاریخ ارسال اون خبر 23 اکتبر (بیشتر از یک هفته قبل از 3 نوامبر) هست.

پس ازت خواهش می کنم واسه همچین مساله ی واضحی بیشتر از این وقت من و خودت و بقیَه رو تلف نکن...

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.