هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: جی.کی.رولینگ و گری اولدمن در کاور جدید آلبوم بیتل ها

فرستنده هری جیمز پاترold در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۱۶ ۱۴:۰۰:۰۰ (724 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
به منظور بزرگداشت چهل و پنجمین سال از زمان انتشار آلبوم گروه راک بیتل ها با عنوان «گروهبان فلفل» ، پیتر بلیک ( هنرمندی که کاور اصلی و قدیمی آلبوم را طراحی کرده بود) کاور آلبوم را با تلفیق تصاویری از مشاهیر مدرن و امروزی، دوباره طراحی کرد. تصویر دو نفر از ستارگان عالم هری پاتر در این لیست مشاهیر روی کاور آلبوم به چشم می آید. تصویر جی.کی.رولینگ در وسط ردیف دوم مشاهده می شود و تصویر گری اولدمن (بازیگر نقس سیریوس بلک) در کنار ادری هفبرن، سه ردیف پایین تر از جی.کی.رولینگ، قرار گرفته است. تصویر کاور جدید آلبوم را می توان در این لینک مشاهده کرد.

گروه راک بیتل ها مشهورترین و پرفروش ترین گروه موسیقی تاریخ بوده و آلبوم آنها، «گروهبان فلفل» ، یکی از پرفروش ترین آلبوم های موسیقی در جهان است.

منبع: .the-leaky-cauldron
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
regiold
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۳/۱۶ ۱۵:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۳/۱۶ ۱۵:۲۹
عضویت از: ۱۳۹۰/۱/۲۶
از:
پیام: 304
 جی.کی.رولینگ و گری اولدمن در کاور جدید آلبوم بیتل ها
بعد از پینک فلوید، گروه مورد علاقه منم هست. البته من معتقدم این خبرها دیگه استفاده های تجاری از این گروه هست. البته بدون شک رولینگ باید افتخار کنه عکسش میره روی کاور آلبوم بیتلز. :d:

از آهنگای گروه اون آهنگ while my guitar gently weeps و yesterday خیلی بیشتر به دلم میشینه. یه تک آهنگ معرکه از خود جان لنون اومد که اصلا می پرستمش آهنگ ایمجین imagine . مال دوره مامان و بابامن. مامانم که خوب یادشه :d:

ترور لنون لامصبا رو جاودانه کرد دیگه. چند نسله داره می چرخه بیتلیسم.

فرستنده شاخه
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۳/۱۶ ۱۴:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۳/۱۶ ۱۴:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 پاسخ به [en] J.K. Rowling and Gary Oldman on new Beatles Albu...
این گروه بیتلز مورد علاقه منه و آهنگ hey jude رو خیلی دوست دارم.

یه خبر در این مورد رو میتونید رد بی بی سی بخونید.
به دلیل عدم دسترسی به این سایت من متن خبر رو اینجا میزارم.

نقل قول:

گروه موسیقی بیتل ها به عنوان گروهی که بیشترین تعداد تک آهنگ ها را در طول مدت سلطنت ۶۰ ساله ملکه بریتانیا فروخته، معرفی شد.
آثار این گروه پر طرفدار که بیش از ۴۰ سال پیش اعضای آن از هم جدا شدند در طول ۸ سالی که نامشان همواره در میان پرفروش ترین ها بود هفده بار عنوان پرفروش ترین را به خود اختصاص داد. آنها توانستند هنرمندان موفقی چون الویس پریسلی، کلیف ریچارد و مدونا را پشت سربگذارند.
شبکه دو رادیوی بی بی سی قرار است ۶۰ ترانه پرفروش را در طول ۶۰ سال زمامداری ملکه بریتانیا یعنی از سال ۱۹۵۲ پخش کند.
در ۱۰ سال گذشته آثار الویس همواره از فروش فوق العاده ای برخوردار بوده است. نام کلیف ریچارد هم ۱۲۴ بار در میان فهرست ۴۰ تایی پرفروش ترین ها بود و در این میان ۱۴ بار پرفروش ترین شد. مدونا هم بیش از ۶۰ بار در فهرست ۴۰ تایی پرفروش ترین ها قرار گرفته است.
ریانا نخستین بار در سال ۲۰۰۵ در این فهرست قرار گرفت و هم اکنون در جایگاه دهم آن است. این در حالیست که گروه رولینگ استونز فقط تا جایگاه سیزدهم صعود کرده است.
میک جگر از سال ۱۹۸۱ در میان فهرست ۱۰ تایی پرفروش ترین ها نبوده و پل مک کارتنی که در جایگاه یازدهم قرار دارد برای زمانی که در گروه بیتل ها بود و زمانی که خودش به تنهایی کار می کرد در این فهرست قرار گرفت. جورج مایکل هم که در جایگاه ۲۱ قرار دارد هم به خاطر کارهایی که خودش به تنهایی انجام داده و هم به خاطر آثاری که از وی در گروه "وم" به جای مانده در این فهرست قرار دارد.
قرار است برنامه شمارش معکوس شصت ترانه پرفروش شصت سال سلطنت ملکه بریتانیا از رادیوی دوی بی بی سی پخش شود.


و این قسمتش:
نقل قول:

دو سال پیش تقریبا در همین روزها دست نوشته ترانه "یک روز از زندگی" گروه بیتل ها، در نیویورک بیش از یک میلیون و دویست هزار دلار فروخته شد

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.