هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

پاترمور: کتاب "تالار اسرار" تابستان بازگشایی خواهد شد

فرستنده ریگولوس بلکold در تاريخ ۱۳۹۱/۳/۲۲ ۱۰:۱۰:۰۰ (435 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص پاترمور
پاترمور
در گزارش جدیدی از روزنامه سیاتل تایمز ، جولیان توماس مدیر مسئول فنی وبسایت پاترمور اخیرا در مورد این وبسایت تعاملی خانم رولینگ حرف های جدیدی بیان کرده و گفته که چگونه تیم کاری اش خود را با ترافیک بالای جستجو در این سایت وفق داده است. جولیان توماس اظهار داشت که ترافیک موجود در سایت پاترمور می تواند حداقل یک بار راه اندازی قسمت دوم مجموعه یعنی کتاب تالار اسرار را به عقب بیندازد، به هر جهت برای عموم بازگشایی خواهد شد و خاطر نشان می شود که زمان بازگشایی آن «یکی وقتی در تابستان !» خواهد بود.

توجه دارید که دامنه این حرف ایشان یعنی «یکی وقتی در تابستان !» به مفهوم هر زمانی از اوایل ماه تیر تا اواخر ماه شهریور (شاید هم اوایل مهر) خواهد بود، بنابراین این موضوع می تواند از هفته ها تا چند ماه به طول بیانجامد. قاعدتاً در نخستین اعلان رسمی پاترمور برای کتاب دوم، یک تاریخ بازگشایی رسمی خواهیم داشت و از طریق همین بخش اخبار اطلاع رسانی می شود. وبلاگ پاترمور اینسایدر نیز پیش تر اعلام کرده بود که در حال حاضر مشغول طراحی و کار بر روی تصاویر هنری لحظات فصل های کتاب ها در سایت پاترمور می باشد.

آقای توماس پیش بینی کرد که وقتی محتوای جدید به وبسایت افزوده شود(یعنی وقتی که مثلا کتاب دوم مجموعه یعنی هری پاتر و تالار اسرار در سایت پاترمور منتشر گردد) برخی موارد حساس و قابل توجهی اتفاق خواهد افتاد. وی همچنین اظهار داشت:

« پاترمور دات کام به زبان های بیشتری از جمله زبان های آسیای شرقی ترجمه خواهد شد که به زودی رونمایی خواهند شد و همچنین سایت پاترمور برای همه نوع گوشی های موبایل قابل مشاهده خواهد بود.»

منبع: اسنیچ سیکر
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
هری.جیمزپاتر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۳/۲۲ ۱۰:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۱/۳/۲۲ ۱۰:۱۳
عضویت از: ۱۳۹۰/۷/۱۴
از:
پیام: 232
 چی می گن اینا؟!
ریگولوس جان ممنون که این خبر را فرستادی. ولی واقعا اینا معلوم نیست چی می گن ها. یه بار میگن هفته دیگه یه بار میگن یه ماه دیگه.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.