هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

عیدانه: عیدی دوم - «مینیمال پاتر»

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۳ ۱۲:۱۰:۰۰ (840 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص عیدانه
تصویر کوچک شده امیدواریم که روز به روز بهار را با شادی و آرامش دو چندان سپری نمایید. عیدی دوم شما هم طبق قرارمون آماده شده است. بسته مخصوص «مینیمال پاتر» را برایتان آماده کردیم. بسته ای که احتمالاً عده ای به عنوان عیدی از آن خوششان بیاید و عده ای هم ممکن است برایشان جذاب نباشد.

فکر می کنیم کمتر هری پاتریستی با توجه به رنگارنگی دنیای هری پاتر، به تعامل دنیای جادویی رولینگ با این مکتب هنری اندیشیده باشد. به هر جهت این بار از نقطه نظر مینیمالیسم به دنیای هری پاتر پرداخته ایم.



جهت مشاهه متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.

ساده گرایی یا مینیمالیسم یک مکتب هنری است که اساس آثار و بیان خود را بر پایه سادگی بیان و روش های ساده و خالی از پیچیدگی معمول فلسفی و یا شبه فلسفی بنیان گذاشته است. سادگی موضوعات و بیان آنها به فرم خاص مثل اشکال هندسی مشخصه ی این سبک است.و مینیمالیسم را عموما جنبشی در مخالف با اکسپرسیونیسم انتزاعی می دانند، جنبشی که بر هنر دهه پنجاه حکمفرما بود.

عیدی دوم سایت جادوگران به شما، مجموعه ی «مینیمال پاتر» شامل بیش از صد طراحی و پوسترهای مینیمال از عناصر خیالی دنیای هری پاتر است که در عین سادگی، بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده اند. همگی این آثار کاملاً غیر رسمی بوده و توسط کاربران در اینترنت منتشر شده اند؛ در نتیجه هیچ گاه به عنوان پوسترهای اکران فیلم های هری پاتر و چنین مواردی از آنها استفاده نشد. از این مجموعه جدا از بحث استفاده در پس زمینه موبایل و امثال این موارد، می توانید به عنوان یک طراح، الهامات جالب و متفاوتی بگیرید.

امیدواریم مورد توجه شما قرار بگیرد. برای سهولت دربافت و بررسی این که آیا اصلا دوست دارید !!! - فایل های دانلود را در دو کیفیت بالا و پایین فراهم نمودیم.

عیدی دوم شما - دانلود نمایید:

«مینیمال پاتر» - کیفیت بالا | «مینیمال پاتر» - کیفیت پایین
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
تدلوپین
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۳ ۲۳:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۳ ۲۳:۵۹
محفل ققنوس
عضویت از: ۱۳۸۶/۷/۱۰
از: دور شبیه مهتابی‌ام.
پیام: 1495
 پاسخ به عیدی دوم - «مینیمال پاتر»
خیلی هم عیدی خوبی بود... مجموعه‌ی قشنگیه... دستت درد نکنه دلورس!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.