هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: طراحی های اصل روی جلد نسخه های انگلیسی هری پاتر به مزایده گذاشته می شوند

فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۱/۵ ۱۳:۴۰:۰۰ (1325 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
تصویر کوچک شده دو نقاشی هنری اصل که روی جلد نسخه های انگلیسی کتاب های «هری پاتر و تالار اسرار» و «هری پاتر و زندانی آزکابان» چاپ شده بودند، روز جمعه ۲۸ مارچ در حراجی نیت. دی. ساندرز واقع در لس آنجلس به مزایده گذاشته خواهد شد. این طرح ها توسط آقای «کلیف رایت» در سال های ۱۹۹۸ و ۱۹۹۹ با بهره از آب رنگ کشیده شده اند و برای جلد این دو کتاب زیر چاپ انتشارات بلومزبری در انگلستان رفتند.


طراحی روی جلد تالار اسرار، هری و رون را در اتوموبیل فورد آنجلیا پرنده نشان می دهد اما دقیقاً مانند جلد نیست و فاقد طرح زمینه می باشد.


جهت مشاهده متن کامل، به ادامه خبر مراجعه نمایید.

دو یادداشت در بالای طراحی درج شده اند: ۱. «لطفا اثر هنری را بدون آسیب بازگردانید» - ۲. برای: «نمایش در فروشگاه هری پاتر» / به: «روسماند والکر – بلومزبری». حداقل مبلغ پایه برای مزایده این اثر ۲۰ هزار دلار تعیین شده است. جهت مشاهده طراحی اینجا کلیک کنید. نسخه چاپ شده بر روی جلد را نیز اینجا می توانید رویت کنید.

طرح مربوط به جلد زندانی آزکابان هم سومین طرح آن بوده که البته به طرح نهایی شباهت دارد و در حاشیه ی آن امضای آقای رایت درج شده است. در این طرح هری و هرماینی سوار بر هیپوگریف (باک بیک) کشیده شده اند. مبلغ پایه برای مزایده این اثر ۱۲۵۰۰ دلار اعلام شده است. جهت مشاهده اینجا کلیک نمایید.

اگرچه مثل همه مزایده های قبلی مرتبط با هری پاتر، این آثار نیز با مبالغ هنگفتی توسط هواداران ثروتمند یا کلکسیونرها خریداری می شوند اما به هر جهت بخشی از تاریخ و هویت اولیه هری پاتر متاسفانه توسط این مزایده ها از دست خواهد رفت.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
AS53
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۵ ۱۵:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۹۳/۱/۵ ۱۶:۱۵
عضویت از: ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
از: دره ی گودریک
پیام: 96
 پاسخ به طراحی های اصل روی جلد نسخه ها...
نه به اون شوری شور نه به این بی نمکی... شما هم یا خبر نمی ذارین یا چند تا چند تا می ذارین

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.