هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

كتاب شش: و سر انجام كتاب ششم

فرستنده آبرفورث دامبلدورold در تاريخ ۱۳۸۳/۱۰/۲ ۲۱:۱۵:۲۶ (4512 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص كتاب شش
كتاب شش
در طي چند روز اخير شاهد كريسمس پر حادثه‌اي براي دنياي هري پاتر بوده‌ايم؛ ابتدا باز شدن در سايت رولينگ و سپس اعلام تاريخ انتشار كتاب ششم...

رولينگ ابتدا در پشت در اعلام كرد كه نوشتن كتاب ششم تمام شده و كريسمس را به همه‌ي هواداران هري پاتر تبريك گفت؛
همچنين در عكسي كه پيوست شده‌است متن نامه‌ي رولينگ را خواهيد خواند. متن نامه بدين شرح است:
نقل قول:

مي دونم که همه شما توقع داشتيد که اين اتفاق روز کريسمس بيفته، ولي من مطمئن هستم که اونايي که کريسمس رو جشن مي گيرن در اون روز مشغول هستن و کاراي ديگري دارن که انجام بدن و اونايي که کريسمس را جشن نمي گيرن ترجيح مي دهند تا بيست و پنجم صبر نکنن بنابراين...

«هري پاتر و شاهزاده نيمه خالص» تمام شد و به انتشارات انگليسي من فرستاده شده تا در عرض 24 ساعت تاريخ انتشار کتاب را اعلام کند.
درسته که من درباره «هري پاتر و شاهزاده نيمه خالص» کمي شوخي کردم که مقارن با تولد بچه ام ميشه، ولي در واقع من کلي وقت داشتم که با نسخه اصلي کتاب ور برم و آن را تصحيح کنم. من مثل هميشه از نسخه نهايي کاملا راضي و خوشحال هستم. فقط اميدوارم که شما هم موافق باشيد که همه اين ها به صبر کردنش مي ارزيد، وقتي که بالاخره بتونيد اونو بخونيد.

براي همه آرزوي يک کريسمس فرخنده و يک 2005 صلح آميز را دارم. دوستدار شما
جي کي رولينگ

فرداي آن روز يعني بيست و يكم دسامبر دو ناشر انگليسي كتاب ششم يعني بلومزبري و اسكالستيك اعلام كردند كه تاريخ انتشار كتاب ششم نيمه شب 16 جولاي در كشورهاي آمريكا، انگليس، استراليا، كانادا و آفريقاي جنوبي منتشر خواهد شد. كه انتشارات بلومزبري هر دو نسخه‌ي كتاب(نسخه‌ي كودكان و بزرگسالان) رو ارائه خواهد كرد. هردوي اين كتاب‌ها مثل سري قبلي آن با قيمت 16.99 پوند و 29.99 دلار آمريكا به فروش خواهد رسيد. بلومزبري هم اعلام كرد كه كتاب ششم تنها كمي از كتاب پنجم كمتر است.

همچنين امروز خبر رسيد كه ساعاتي پس از اعلام پيش فروش اين كتاب در ليست آمازون و بارنز اند نوبل عنوان پرفروش ترين رو در اختيار گرفت.

همچنين اگر شما مايل به پيش خريد اين كتاب هستيد مي توانيد از اينجا اين كتاب را پيش خريد كنيد. همچنين بارنز اند نوبل اطمينان داده كه تا هنگام ارسال از حساب مستر شما هيچ پولي برداشته نميشود. پس اولين كسي باشيد كه اين كتاب را مي خوانيد.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
فایل های الصاق شده: hbpdate.gif 
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
sirish_blackam
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۸ ۱۲:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۰/۸ ۱۲:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۲/۱۰
از: شب تاريك
پیام: 351
 Re: و سر انجام كتاب ششم
پنج جولای چند شنبه ست؟؟ :grin:

پاسخ‌ها فرستنده فرستاده‌شده در تاریخ
 Re: و سر انجام كتاب ششم بدون نام ۱۳۸۳/۱۰/۸ ۱۶:۴۸
    Re: و سر انجام كتاب ششم salardipet ۱۳۸۳/۱۰/۸ ۱۷:۱۱

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.