هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

ايران: همكاري نشر زهره و جادوگران

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۴/۲/۱۴ ۵:۵۰:۰۰ (4425 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص ايران
در جلسه 8 اردیبهشت و در صحبت هايي كه بين مسوول انتشارات زهره آقاي دکتر فرهاد حسین زاده و مديران سايت جادوگران انجام شد‏ توافق هايي براي همكاري هر چه بيشتر بين سايت و اين نشر صورت گرفت كه در ادامه متن آن ها را مشاهده خواهيد كرد.


اول اينكه براي برقراري ارتباط نزديك بين سايت جادوگران و كساني كه ترجمه كتاب ششم انتشارات زهره را ميخوانند قرار شد سايت جادوگران به عنوان سايت رسمي اين ترجمه معرفي گردد.
سعی ما بر این است که برای اولین بار در ایران رابطه بین خواننده کتاب و مترجم را هر چه بیشتر نزديك کنیم در اين صورت این امکان برای خواننده ایجاد مي شود که حرفهای خود را بدون واسطه و به سرعت با مترجم در میان بگذارد و از طرفی مترجم نیز ميتواند از نظرات و انتقادات خوانندگان مطلع گردد. همچنین خواننده كتاب خواهد توانست سوالاتی را که در ذهنش در مورد کتاب یا ترجمه ایجاد می شود در سایت مطرح کند تا در مورد آنها بحث شود.
به این منظور ما ایمیلی برای ارتباط خوانندگان این کتاب ایجاد خواهیم کرد و در قسمت انجمن ها بخش خاصی را در نظر خواهیم گرفت.
همچنین خوانندگان این ترجمه میتوانند از طریق پست نیز سوالات خود را مطرح کنند و ما در حد امكان سعي خواهيم كرد اين نامه ها را نيز در سايت انعكاس دهيم به این ترتیب این اولین قدم ما برای برقراری ارتباط با دنیای خارج از نت خواهد بود.

دوم اينكه آقاي دکتر فرهاد حسین زاده در اين جلسه اعلام كردند به هر كدام از اعضاي سايت جادوگران كه در نمايشگاه كتاب در غرفه اين نشر حاضر شوند و براي خريد كتاب ششم ثبت نام انجام دهند 35 درصد تخفيف و هر كدام از اعضا كه بعد از نمايشگاه مراجعه كنند 20 درصد تخفيف داده خواهد شد.

سومين خبر اينكه ايشان اعلام كردند تي شرت هايي با آرم جادوگران تهيه خواهد شد تا بين اعضا با قيمت مناسب پخش گردد. كه اين كار هم باعث مشاركت بيشتر اعضا در سايت ميشود و هم به عنوان يك تبليغ براي سايت مفيد مي باشد
جهت ثبت نام پیش خرید کتاب (رایگان!) و آشنایی با مترجم کتاب در نمایشگاه کتاب تهران به غرفه نشر زهره در سالن 8 غرفه 89 مراجعه کرده یا با ای میل زیر تماس بگیرید: info.zohreh@gmail.com
ارزش: 7.00 (4 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
آبرفورث
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۱۷ ۲۱:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۲/۱۷ ۲۱:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از:
پیام: 543
 Re: همكاري نشر زهره و جادوگران
خب همانطور كه ديگر دوستان اعلام كردن! كار ترجمه كتاب شش با ترجمه خانم سميه گنجي كه دومدر TOEFL و IELTS هستن و فكر نمي‌كنم هيچ كس ياراي مقابله با ايشون رو از نظر قدرت و عمق ترجمه داشته باشه! (زنده ياد ذبيح‌الله منصوري)؛ در مورد تي‌شرت هم كه مسئله‌اي نيست! فقط دوستاني كه كتاب‌هاي اسلاميه رو مي‌خونن! براشون احساس تاسف مي‌كنم! (اقتضاي سني‌است ديگه! دوست دارين به جاي خوندن حقايق با دروغ‌ها خودتون رو سرگرم كنين!)

پاسخ‌ها فرستنده فرستاده‌شده در تاریخ
 Re: همكاري نشر زهره و جادوگران کورنلیوس فاج ۱۳۸۴/۲/۱۸ ۰:۱۴
    Re: همكاري نشر زهره و جادوگران SOOOSK ۱۳۸۴/۲/۱۸ ۴:۴۶
      Re: همكاري نشر زهره و جادوگران oldtiger ۱۳۸۴/۲/۱۹ ۸:۰۲
        Re: همكاري نشر زهره و جادوگران atiye_art ۱۳۸۴/۲/۱۹ ۱۷:۱۴
          Re: همكاري نشر زهره و جادوگران دارکلرد ۱۳۸۴/۲/۱۹ ۲۲:۵۹
        Re: همكاري نشر زهره و جادوگران half-bloodprince ۱۳۸۴/۳/۲۵ ۹:۰۹
      Re: همكاري نشر زهره و جادوگران آبرفورث ۱۳۸۴/۲/۱۹ ۲۳:۰۸

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.