هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل




پاسخ به: انتخاب بهترین استاد هاگوارتز
پیام زده شده در: ۱۶:۰۹ جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲
#41
من به پروفسور آیلین پرنس استاد معجون سازی رای میدم.


آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.


پاسخ به: شخصیت خودتون رو معرفی کنید
پیام زده شده در: ۱۵:۴۶ جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲
#42
ای مدیران.بی زحمت اگه میشه یه پپ به عنوان اسم کوچیک به فامیلیم اضافه کنید اسمم بشه:پپ یاکسلی

کجا نوشته که پپ! نام کوچیک این شخصیت بوده!؟


ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۲۳ ۸:۵۹:۲۱

آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.


پاسخ به: دفتر خانه ریدل(ارتباط با ناظر)
پیام زده شده در: ۹:۴۹ چهارشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۲
#43
ارباب اون بچه رو ول کنید.اسنیچش اومده بود اینور اومد بیاردش یه چند تا چرت و پرت هم گفت.ارباب شما خون خودتون رو بابت یه بچه محفلی کثیف نکنید.


آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.


پاسخ به: پشت پرده وزارت
پیام زده شده در: ۹:۵۳ سه شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲
#44
یاکسلی بعد از چند ثانیه:چه طوره انتخابات درون کاراگاهی اجرا کنیم.
ویلی:ولی این کار باید با مجوز وزیر باشه.
ارنی:وزیرو یه کاریش میکنم.
وزیر تا اسم انتخابات رو شنید احساس خطر کرد و از مریخ به سمت زمین حرکت کرد و در پایگاه فضایی(منقل)وزارتخونه فرود موفقی داشت.(این افتخار بزرگ رو به همه ی جادوگران تبریک میگوییم. )
وزیر:میخوایید منو برکنار کنید پدر شوخته ها؟
ارنی:نه،میخوایم بین خودمون انتخابات برگزار کنیم تا فرمانده مشخص شه.
وزیر که خیالش راحت شده بود:باشه انتخابات رو برگژار کنید.

نقل قول:
ثبت نام برای فرماندهی کاراگاهان
کسانی که ثبت نام میکنند باید مورد تایید شورای آزکابان قرار بگیرند.مهلت تبلیغات تا ۲ روز دیگر.
مهر حکومتی


وزیر دوباره به مریخ رفت.
سفیدا از همون اول تصمیم گرفتند که ۱۰ نفر رو نامزد کنند و بعدش ائتلاف ۱۰ ضلعی تشکیل دهند ولی جناح سیاه منتظر دستورات لرد سیاه ماند.

خونه ریدلها

بارتی:ارباب براتون از وزارتخونه نامه اومده.
لرد سیاه:دوباره چی شده؟
لرد سیاه نامه رو گرفت و خواند و سپس گفت:یک ساعت دیگر تصمیم میگیرم کی رو میفرستیم.


ویرایش شده توسط یاکسلی در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۱۹ ۱۰:۵۰:۴۱

آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.


پاسخ به: كلاس پرواز و كوييديچ
پیام زده شده در: ۱۵:۰۲ دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲
#45
1. حرکت " عبور پلامپتون" رو توضیح دهید! (10 نمره)

دیوید پلامپتون دروازه بان تیم ملی کوییدیچ ایرلند در سالهای ۱۹۳۰ تا ۱۹۵۴ بود.در جام جهانی ۱۹۵۴ یکی از زیباترین بازیهای تاریخ کوییدیچ بین دو تیم ایرلند و فرانسه برگزار شد.بازی ۲۵۰-۱۰۰ به نفع ایرلند بود.مهاجم فرانسه کوافل رو به سمت حلقه ایرلند پرتاب کرد ولی پلامپتون کوافل رو گرفت ولی کوافل به طرز عجیبی از دستانش عبور کرد و وارد دروازه شد.نتیجه بازی ۲۵۰-۱۱۰ به نفع ایرلند.۲ ثانیه بعد جستجوگر فرانسه اسنیچو گرفت و فرانسه با ناباوری قهرمان شد.پس قهرمانی با عبور کوافل از دستان پلامپتون که بعداً تبدیل شد به عبور پلامپتون.این حرکت مهاجم فرانسه هم شد عبور دادن کوافل از پلامپتون که بازم اسمش به عبور پلامپتون تغییر کرد.همه این اسمها توسط فرانسوی ها ساخته شده پس اسم صحیحش هست:
حغکت عبوغ پلامپتون.

2. شعر اینگلفر در مورد کوییدیچ را بیابید و بنویسید! (10 نمره)

کوییدیچ،ای شکوه بی فرجام
ورزش هر چی باامید و با پرواز
از دشت و جنگل و صحرا می آیند
تا بازی و جنگو ببـــــــــــــــــــــینند
تیم من حمله کن/اون تیمه رو سوراخ کن
به احترام مرلین/اون تیمه رو بکوبین

3. نقاشی زمین بازی کوییدیچ را بکشید و بخش های مختلف میدان را در شکل بنویسید! ( لازم نیست خیلی خوشگل باشه! مثل کتاب باشه! ) (10 نمره) (تو رو خدا وضع رو نیگا! داریم بجای اموزش رول نویسی ، نقاشی یاد میدیم! )
نقاشی من


آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.


پاسخ به: پشت پرده وزارت
پیام زده شده در: ۱۴:۳۲ دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲
#46
پشت در اتاق وزیر

دافنه:از تو اتاق یه سر وصدایی نمیاد؟
یاکسلی:دیدید گفتم تا دو دقیقه دیگه اینجان.
فلور:بریم تو اتاق،فکر کنم نقشمون داره میگیره.
فلور در زد و مورفین گفت:کی هشتی؟
-برای مراسم سوگند اومدیم.
-من پدر ارنی رو در میارم،بیایید تو.

در اتاق


رون:وزیر چه کار میکنید.
-دارم ارنی رو اخراج میکنم.
دافنه:ولی اون برای ما خیلی زحمت کشیده.
-راش میگی.برای منم ژحمت کشیده ولی اخراجه،مهر حکومتی کو؟
تلویزیون مشنگی در اتاق وزیر:خیلی خوشحالیم که چشماتونو به جعبه جادویی دوختید.
دافنه:
یاکسلی:حق با وزیره.ولی جناب ارنی خیلی زحمت کشیدند.
الستور که همیشه از بی لیاقتی ارنی مینالید:به نظر من این کار ارنی دخالت در کار وزیر بوده.
وزیر:یه جغد برام بیارید.

نقل قول:
حکم وزارت خانه:
این جانب مورفین گانت وزیر آزادی و پرواز ارنی مک میلان را به دلیل دخالت در اموری که به ایشان مربوط نیست از فرماندهی کاراگاهان برکنار میکنم.فرمانده بعدی طبق حکم بعدی ابلاغ میشود.
مهر حکومتی


الستور:
یاکسلی و فلور:
دافنه:
رون:
بقیه کاراگاهان:

ارنی به فرمان فلور بدون در زدن وارد اتاق میشود و
ارنی:


ویرایش شده توسط یاکسلی در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۱۸ ۱۵:۲۲:۵۶

آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.


پاسخ به: پشت پرده وزارت
پیام زده شده در: ۱۰:۴۳ دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲
#47
همون خونه ریدلها

_یعنی چون مورفین عملی وزیر شده همه اتفاقای وزارت باید به ما ربط داشته باشه؟
_شاید به این دلیل باشه.ما کارای مهمتری داریم،بریم به کارامون برسیم.

دوباره ور خودمون-آبدارخونه


رون:فعلاً بیا قسم بخوریم بعداً به هشیاری مداوم بپردازیم.
الستور:هشیاری مداوم.
بیل و ویلبرت:بعداً وقت برای فکر کردن و رسوا کردن وزیر زیاده.بیایید بریم دفتر وزیر.
_هشیاری مداوم.
بقیه هر چی میگفتند بازم الستور میگفت:هشیاری مداوم.
یهو مینروا از یه جایی پیدا شد و با طلسم فرمان مودی رو تحت فرمان خود در اورد.
رون و بقیه:آفرین مینروا.
مینروا:حالا چه طوری بهش دستور بدم؟
-(همه با هم) خب بهش بگو برو اتاق وزیر.
مینروا:بدو برو اتاق وزیر.
الستور: هشیاری مداوم.فک کردید طلسم فرمان رو من اثر داره؟
ویلی:
رون:
مینروا و بیل زنگ زده:

یه ور دیگه وزارت-جلوی اتاق وزیر-ساعت ۳:۵۵

یاکسلی:اونا باید تا دو دقیقه دیگه برسند.
فلور:هنوز الستور رو نشناختی.
یاکسلی:هشیاری مداوم
دافنه همچنان در سکوت.


ویرایش شده توسط یاکسلی در تاریخ ۱۳۹۲/۶/۱۸ ۱۳:۱۱:۵۷

آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.


پاسخ به: پيام امروز
پیام زده شده در: ۱۲:۴۱ شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲
#48
بخش هنری روزنامه

طبق شایعاتی که از چند روز پیش بین مردم قوت گرفته بود،رون ویزلی در حال ساختن اولین فیلم خودش یعنی "هوش سیاه"است.در ساعاتی قبل این کارگردان تازه وارد این شایعه را تایید کرد.در این مقاله به نقد این فیلم میپردازیم.

نقاط ضعف:

۱)بازیگران تازه وارد:

در این فیلم بازیگرانی وجود دارند که حتی به سینما هم نرفتند چه برسه به بازی کردن.مثلاً آقایان یاکسلی و الستور مودی و چارلی و رون ویزلی این شرایط را دارند.البته حضور مورفین گانت میتواند نقطه قوت فیلم از لحاظ بازی باشد.

۲)نداشتن فیلمنامه مشخص:

بازیگران فیلم میگویند ما تا به حال اصلاً فیلمنامه رو نخوندیم.

نقاط قوت:

انگیزه بالا کارگردان و بازیگران:

رون ویزلی فیلم اولی است و این موضوع انگیزه بالایی به او میدهد البته همان طور که در نقاظ ضعف-بند (۱) خواندید عوامل فیلم تجربه چندانی ندارند و این میتواند هم به ضرر فیلم باشد هم به نفع فیلم حال باید دید رون ویزلی چه طور میتواند این شرایط را کنترل کند.


آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.


پاسخ به: کدومیک از وسایل جادویی هری پاتر رو میخوایین داشته باشین؟ چرا؟
پیام زده شده در: ۱۲:۰۹ شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲
#49
من بیشتر شنل نامرئی رو میخوام.دلیلش هم که نیازی به گفتن نداره.



پاسخ به: آشپزخانه ی اسلیترین
پیام زده شده در: ۲۱:۱۴ دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲
#50
لرد ولدمورت:برید بیرون می خوام با نجینی خصوصی صحبت کنم.

پشت در آشپزخانه:

بارتی:الآن ارباب نجینی رو میفرسته مارو بکشه.
-اگه نجینی بهش گفته باشه که ما اغفالش کردیم چی؟
-تو که بلد نیستی عین آدم با مار صحبت کنی پس باهاش صحبت نکن.ببین چه افتضاحی به بار آوردی؟خاک بر سرت که اون رون ویزلی از تو بهتر بلده با مارا حبت کنه.

کار به جاهای باریک کشیده شد و کم کم داشت فحاشی ها شروع میشد که...
لرد ولدمورت:اگه ساکت نشید خودم میام ساکتتون میکنم.

در آشپزخانه:

(به دلیل وجود نداشتن زبان نوشتاری برای مارزبانان فقط ترجمه ی سخنان لرد و نجینی رو مینویسم.)
لرد ولدمورت:من هیچ موقع از عشق چیزی نمی فهمیدم ولی اگه کسی رو دوست داری به من بگو.
نجینی:آخه من روم نمیشه.
-تو این جاها باید حرف دلت رو بزنی.
-من اون مرده رو دوست وارم.
-اسمش چیه؟
-اسمشو نمیدونم،ولی قیافه اش هنوز تو ذهنمه.
-بارتی بیا تو.
بارتی به دالاهوف:همش تقصیر تو هست.مارزبون از چین می آوردند از تو بهتر بود.
آنتونین:بووووووووووووووووووق.

بارتی وارد شد و

نجینی:
نجینی به سمت بارتی خزید.بارتی یک قدم عقب رفت.نجینی نزدیکتر شد.بارتی آماده در رفتن شد.نجینی با فس فسی به لرد گفت:آره همینه.
و سرش رو به سمت بارتی چرخاند.
نجینی:
بارتی:
لرد سیاه:؟
لرد سیاه چه گفت؟
آیا این دو عاشق به هم میرسند؟
آیا آنها میتوانند با هم صحبت کنند؟
آیا بارتی یاد میگیرد با مارها صحبت کند؟ٔ


آينده در دستان توست.كافيست به گذشته فكر نكني.






هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.