هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل




Re: چگونه با کتاب های هری پاتر آشنا شدید؟
پیام زده شده در: ۱۷:۳۸ سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۸۶
#1
من يه دوست داشتم كه اون هري پاتر مي خوند. اون موقع دوم دبستان بودم.
چون تازه با سواد شده بودم و خوندن برام مشكل بود حوصله ي خوندن يه كتاب 300 - 400 صفحه اي رو نداشتم! دوستم همش مي گفت خيلي با حاله بخون!
يه روز وقتي مامانم اومد خونه برامCD بازي هري پاتر و سنگ جادو رو گرفته بود!!! وقتي بازي كردم خيلي خوشم اومد و از دوستم اسم اولين كتاب رو پرسيدم!!! مامانم كتاب سنگ جادو رو خريد! اون موقع تابستون بود من تازه مي خواستم برم سوم دبستان!! كتاب رو خوندم و خوشم اومد چون سرعت خوندنم كند بود خوندن كتاب اول 3 ماه طول كشيد!!!!! هنوز به فصل هاي آخرش نرسيده بودم كه فيلمش رو ديدم! بعد كتاب اول تموم نشده دومي رو گرفتم!!!!! بعد سومي!!!! تا اين كه كتاب چهارم رو گرفتم البته اول جلد اولش رو گرفتم!! وقتي مي خواستم جلد 2 رو بگيرم پيدا نكردم و حدودا يه فاصله 7 يا 8 ماهه بين جلد اول و دوم افتاد. بعد كتاب محفل ققنوس رو خوندم. بعد شاهزاده دورگه!!!! توي شهريور ماه امسال هم كتاب يادگاران مرگ رو جلد اولش رو گرفتم!!!! اوسط مهر هم جلد دوم رو گرفتم!!! چون فشار درس ها زياد بود كتاب رو دير تموم كردم!!!!! تازه هفته ي پيش تموم كردم!!!! من از دوم دبستان تا الان ( سوم راهنمايي) هري پاتر مي خوندم!!!


Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۱۷:۰۲ پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۶
#2
با سلام!
مي خواستم در همين جا انصراف خودم رو از تدريس نجوم و اختر فيزيك اعلام كنم!

با تشكر

ژرمانيا پندلتون


Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
پیام زده شده در: ۱۲:۱۹ پنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۸۶
#3
با سلام!!!
پروفسور كوييرل عزيز

باشه ! قبول دارم!!!! نظر شما هرچي باشه مدرسه هم بايد همون طور رفتار كنه!! چون كه مدير مدرسه ايد!
بنابراين اگه شما مي گين نمايشنامه نوسي باشه بايد نمايشنامه نويسي باشه!

من هم نمايشنامه مي نويسم تا شايد علاقه اي پيدا كنم و موفق بشم! زماني كه عضو ابفاي نقش شدم نمي دونستم بايد نمايشنامه بنويسم!
البته اگر هم مي دونستم باز هم عضو مي شدم ! چون كه اوقات فراغتم رو در سايت مي گذرونم و به نوعي برايم تفريح است!!!

هدف از نمايشنامه نويسي مگه آموزش نيست؟
خب تحقيق كردن هم آموزشه! حالا چه سرچ كردن توي ياهو و گوگل و آلتا ويستا و.... باشه چه مطالعه ي كتاب! به هر حال هر دو آموزشه!
اگه نظر شما نمايشنامه نويسيه ديگه نميشه حرفي زد!
پس اين ترم رو نمايش نامه نويسي باشه!!

با تشكر
ژرمانيا پندلتون

ممنون و موفق باشی


ویرایش شده توسط ژرمانيا پندلتون در تاریخ ۱۳۸۶/۳/۳ ۱۲:۲۷:۱۵
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در تاریخ ۱۳۸۶/۳/۳ ۱۲:۴۰:۵۷

Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: انتقادات...پيشنهادات...نظرات
پیام زده شده در: ۱۵:۰۵ سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۶
#4
با سلام :
من نسبت به كار هاگوارتز در اين ترم اعتراض دارم!

نقل قول:
2-به دلیل اینکه دوست داریم در این سه ماه علاوه بر لذت بردن، اعضای گروه ایفای نقش مخصوصا اعضای تازه وارد، چیزی یاد بگیرند و وقتشان فقط برای گرفتن امتیاز بیهوده به هدر نرود، تمام درسهای هاگوارتز بصورت نمایشنامه تدریس خواهد شد

من قبول دارم كه بعضي از افراد در ترم هاي گذشته فقط براي گرفتن امتياز پست ميزدن و هم چنين قبول دارم كه بعضي از اساتيد مطالبي رو ياد مي دادن كه جز تلف كردن وقت خودشون و اعضا هيچ سودي نداشت .
خوشحالم از اينكه تصميم گرفتيد به جاي اينكه اعضا وقتشون رو صرف جواب دادن به سوال هاي بيهوده كنن به انجام يه كار مفيد بپردازن!
ولي احتمال اينكه اعضايي باشند كه به نمايشنامه نويسي علاقه اي نداشته باشن و يا نتونن نمايشنامه اي خوب بنويسن در سايت هست . (مثل خودم)

پس نوشتن نمايشنامه براي چنين افرادي مثل جواب دادن به سوال هاي بيهوده ست و هيچ سودي جز تلف كردن وقت نداره!

بنابراين بهتر نيست يه روش بهتر جايگزين بشه؟؟؟؟
به نظر من خيلي بهتر مي شد به جاي نوشتن نمايشنامه يه كار بهتر مثل تحقيق كردن در مورد علوم مختلف جايگزين مي شد.
با تحقيق كردن اعضا مطالب بيشتري ياد مي گيرن و از وقتشون هم به خوبي استفاده كردن!
مثلا در نجوم ممكن فردي ندونه سحابي يا سياه چاله چيه! وقتي كه استاد موضوع تكاليف رو در باره ي سحابي ها ميده ، فرد مجبور ميشه كه يه كم در اين باره تحقيق كنه ، سايت هاي مختلف رو بگرده و كتابهايي رو مطالعه كنه در نتيجه هم با فرهنگ تحقيق كردن آشنا ميشه هم مطالب علمي جديدي رو ياد ميگيره ! و هم چنين خود استاد هم براي تدريس مجبور ميشه مطالب جديدي رو پيدا كنه و اين روش از نظر من به نفع همه تموم ميشه!
مگه هدف شما از نمايشنامه نوسي يادگرفتن مطالب جديد براي اعضا نيست؟؟؟
خب با اين روشي كه من گفتم اعضا مطالب جديد تري رو ياد ميگيرن كه صد برابر بهتر از ياد گرفتن نمايشنامه نويسيه !
مثلا اگه عضوي بخواد كنكور بده يا توي يه مسابقه شركت كنه مسلما بهش نميگن كه نمايشنامه بنويسه! مي گن به يك سري سوال جواب بده ! اون وقت ممكنه فرد از طريق مطالبي كه توي سايت ياد گرفته بتونه استفاده كنه و سوال هايش رو جواب بده!
(من اين مثال رو فقط براي مفهوم بيشتر زدم!)

اين روش رو ميشه توي بيشتر كلاس ها ي هاگوارتز به كار گرفت!
به جز تعداد معدودي از كلاس ها! كه مي تونن نمايشنامه نويسي كنن!( كه از نظر شما براي اعضا مفيده!!)
ابته من نمي گم نمايشنامه نوسي بده ! من ميگم كه كارهاي بهتر از نمايشنامه نويسي هست! مثل روشي كه گفتم!
مگه الان اين همه نميگن(توي تلوزيون ، روزنامه ، مجله ، مدارس و....) كه جوانان و نوجوانان بايد با فرهنگ تحقيق كردن و مطالعه كردن آشنا بشن! خب يه سايتي مثل جادوگران كه خيلي ها ميشناسنش و تمام اعضاش رو نوجوانان و جوانان تشكيل مي دن نميتون در راستاي اين هدف يه كار مفيدي انجام بده! صد در صد مي تونه!


هدف من از اين پست دعوا كردن با كسي نبود و فقط يه پيشنهاد و يه انتقاد بود!
كه اگه به اين انتقاد جواب داده بشه و به اين پيشنهاد جامه ي عمل پوشانده بشه به نفع همه ي اعضا و آينده ي خودمون و كشورمونه!

من نه معلم هستم نه يه سياست مدار! من فقط يه نو جوان هستم كه توي اين سايت عضوم و به پيشنهاد دوستانه دادم!


باتشكر فراوان

اميدارم هميشه موفق باشيد!!!!


Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۱۴:۰۵ سه شنبه ۱ خرداد ۱۳۸۶
#5
با سلام:
اگه ميشه مثل ترم گذشته نجوم و اخترفيزيك رو تدريس كنم!

در صورت تاييد براي تدريس لطفا روزهاي تشكيل كلاس دوشنبه ، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه نباشه !!!


من چندتا سوال داشتم اگه ميشه جواب بديد تا بدونم چي كار بايد كنم!
(تا اگه نتونستم از عهده شون بربيام انصراف بدم!!)

استاد بايد نمايشنامه بنويسه؟

نقل قول:
تذکر:برای مثال اینطور عنوان میکنم در صورتیکه دوست دارید کلاس مراقبت از موجودات جادویی و یا طلسمها و وردها را تدریس کنید موظف هستید از مطالبی استفاده و از موجودات و یا طلسمهایی نام ببرید که در کتابهای هری پاتر ذکر شده باشد.


توي كتاب از نجوم و اخترفيزيك زياد حرفي زده نشده! پس اگه بخوام تدريس كنم از چه مطالبي استفاده كنم؟ ميشه مطالب حقيقي* و خارج از كتاب باشه؟ يا بايد مطالب خيالي و الكي* باشه؟

نقل قول:
موضوع نمایشنامه توسط اساتید داده شده و بعد از ارسال پست توسط دانش آموزان، پستها بین 0 تا 30 امتیاز دریافت خواهند کرد.

درمورد نجوم و اخترفيزيك چه موضوعي ميشه داد؟ اصلا ميشه درباره ش نمايشنامه نوشت؟؟؟؟؟



ممنون ميشم اگه جواب بديد! همان گونه كه گفتم شايد بخوام انصراف بدم!

* منظورم از خارج ازكتاب و حقيقي بودن اينه كه مثلا:
يك جلسه درباره ي منظومه شمسي و ستارگان و سحابي صحبت بشه!
منظورم از خيالي و الكي بودن اينه كه مثلا بگيم جادوگرها مريخ رو كشف كردن يا اينكه جادوگرها توي پلوتو زندگي ميكنن!


با تشكر


راستش مطمئن نیستم بخوام تو این ترم همچین درسی ارائن بشه چون به قول شما اصلا حرف زیادی در موردش زده نشده.من بعد از انتخاب اساتید براشون پیام میفرستم که به سبکی کلاسها رو اداره کنن.اگه الان توضیحی نمیدم فقط به این دلیلیه که هنوز دارم روش فکر میکنم.ممنون


ویرایش شده توسط ژرمانيا پندلتون در تاریخ ۱۳۸۶/۳/۱ ۱۴:۰۹:۴۴
ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در تاریخ ۱۳۸۶/۳/۱ ۱۶:۵۴:۵۱

Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: بازي با كلمات
پیام زده شده در: ۰:۳۶ چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۸۶
#6
سلام به دوستان عزيز
من نمي خوام دوباره ايفاي نقش كنم . مي خوام برم كارگاه !
فكر كنم اشتباه از من بود !
سال خوبي داشته باشين !

ژرمانيا پندلتون


Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: چگونه با سایت جادوگران آشنا شدید؟
پیام زده شده در: ۲۰:۳۲ شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۶
#7
من از طريق يكي از دوستام با سايت آشنا شدم . اون هم از طريق بچه ها گل آقا .
دوستم گفت كه توي ياهو كلمه ي جادوگران رو سرچ كنم . من هم اين كارو كردم . بعد فهميدم چه سايت خوبيه ! و عضوش شدم و... .


ویرایش شده توسط ژرمانيا پندلتون در تاریخ ۱۳۸۶/۱/۴ ۲۰:۳۳:۵۰

Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: بازي با كلمات
پیام زده شده در: ۲۰:۱۹ شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۶
#8
سلام !
كسي اين جا نيست ؟
ماركوس ؟ چو ؟ استرجس ؟
كسي اينجا نيست جواب داستانم رو بده ؟



با تشكر

ویرایش شد پست های شما ... (پادمور)

برای اینکه شخصیت جدید بگیری باید شناسه جدید باز کنی و با اون شناسه پست بزنی!
شما عضو ایفای نقشی و پست اعضای ایفای نقش ویرایش نمیشه!


ویرایش شده توسط استرجس پادمور در تاریخ ۱۳۸۶/۱/۴ ۲۰:۳۷:۵۹
ویرایش شده توسط چو چانگ در تاریخ ۱۳۸۶/۱/۴ ۲۳:۳۳:۱۹

Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۲:۲۰ شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۶
#9
با سلام
مثل هميشه يه سوال دارم كه اندكي ارزشي است!
پروفسور كوييرل : تو هميشه سوال هاي ارزشي مي پرسي !
ژرمانيا : جدا ؟! نمي دونستم !
پروفسور كوييرل : خب حالا بدون ! يكي به مجموعه ي سوال هاي ارزشيت اضافه شد ! خب حالا بپرس !
ژرمانيا : كارنامه ها رو كي ميدين ؟
پروفسور كوييرل : خيلي ارزشي بود !



با تشكر
ژرمانيا پندلتون


Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!


Re: بازي با كلمات
پیام زده شده در: ۱:۴۸ شنبه ۴ فروردین ۱۳۸۶
#10
خب اين داستان ارزشي كه نوشتم به جادو و جادوگري ربطي نداره !
از جايي هم كپي نزدم از خودم نوشتم !

روزي روزگاري هيزم شكني كه( خلاقيتي) نداشت از كنار يك جنگل كوچك رد مي شد . ناگهان چشم هيزم شكن به درخت كوچكي كه كنار يك درخت بزرگ بود افتاد . تصميم گرفت درخت كوچك راقطع كند . او تبر خود را برداشت و با سماجت به جان درخت افتاد . درخت كوچك خيلي گريه كرد و از هيزم شكن خواست كه او را رها كند ولي التماس هاي درخت به درون دل سخت هيزم شكن نفوذي نكرد . درخت كوچك نا اميد شد و از درخت بزرگ كه مادرش بود خداحافظي كرد و او را در آغوش گرفت . مادر درخت هيزم شكن را نفرين كرد . در اين هنگام درخت تكاني خورد . حواس هيزم شكن به كلاغي كه داشت كلاهش رو مي برد پرت شد . و درخت كوچك بر روي هيزم شكن افتاد . و هيزم شكن به طرزمضحكي نقش بر زمين شد و سپس به درمانگاه انتقال يافت و سپس به قبرستان و آن دنيا ... ( فوقع ماوقع) .
و به اين گونه هيزم شكن طعم نفرين مادر درخت را چشيد و در آن دنيا افسوس خورد .

پايان



همه :

( جمله ي اول به سبك ارزشي به تحرير در آمده است . زياد توجه نكنيد !)

خيلي ارزشي بود ! نه ؟


ویرایش شده توسط ژرمانيا پندلتون در تاریخ ۱۳۸۶/۱/۴ ۱:۵۲:۲۶
ویرایش شده توسط ژرمانيا پندلتون در تاریخ ۱۳۸۶/۱/۴ ۱:۵۶:۲۴
ویرایش شده توسط ژرمانيا پندلتون در تاریخ ۱۳۸۶/۱/۴ ۲:۰۳:۴۳

Only[size=x-large]Raven

دعا كنيد كه المپياد نجوم قبول بشم!






هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.