جلسه پنجم : اين جلسه رو همينطور كنار هم هستيمپروفسور بینز این دفعه به درخواست یکی از دانش آموزان از دیوار و تخته وارد نمیشه بلکه از در وارد میشه ( انده تنوع بود ها
) و تدریس خودشو شروع میکنه
بینز : خوب این جلسه تدریس خاصی رو نداریم و فقط همینطوری دور هم هستیم و من چند نکته رو میخواستم بگم
اول اینکه سئوالای امتحان رو از تدریسایی که داشتم و همچنین از پست های دانش آموزان انتخاب میکنم که خیلی ساده هستن
دوم اینکه امیدوارم از تدریس من تو این ترم راضی باشین و زیاد بهتون سخت نگذشته باشه
سوم اینکه دیدم برخی از افراد از حجم کمه تکالیف ناراضی هستن و دوست دارن تا یکم حجم تکلیف بیشتر باشه . بر روی چشم من این هفته تکلیف بسیار سنگین تری رو براشون در نظر میگیرم تا به راحتی نمره ی بالایی نگیرن
چهارم اینکه اگر میبینین تو این درس من بسیار کم تدریس میکنم به دلیل اینه که این درس تئوری بسیار کم داره و بیشتر باید عملی باشه که فعلا مدیریت مدرسه کارگاه برای این درس در اختیار بنده نذاشتن
پنجم اینکه برخی از اعضای ارزشی کلاس خودشون رو خوب نشون دادن البته بر همگان به وضوح آشکار بود
ششم اینکه هرگونه اعتراضی در مورد کلاس من دارید در قسمت مدیریت مدرسه بزنید و هرگونه پیشنهادی رو هم پیام شخصی بزنید
خوب برای تکلیف این هفته
این هفته دو نوع تکلیف در نظر گرفتم یه نوع برای افرادی که دوست دارن یکم حجم تکلیفشون بیشتر باشه که اونا رو نام میبرم و نوع دوم تکلیف عمومی برای همه
تکلیف نوع اول برای
مرلین کبیر
اینیگو ایماگو
آبرفورث دامبلدور
استابی بوردمن
جوزف ورانسكي
یک مقاله ی کامل در مورد دوئل ( چگونگی پیدایش دوئل قوانین دوئل و هر چیز مربوط به دوئل )
یک نمایشنامه که در اون یک دوئل انجام بشه با رعایت تمام قوانین به صورت کاملا مشخص
و یک نمایشنامه در مورد موضوع آخرین جلسه ی آموزش دوئل یعنی ( همینطوری کنار هم باشیم )
هر قسمت دارای ده امتیاز می باشد
تکلیف نوع دوم برای همه
یک مقاله بنویسید و در اون هر آنچه در مورد دوئل میدونید رو بیان کنید تعداد خط اصلا مهم نیست فقط کیفیت مقاله مهمه و نکاتی که باید به اون اشاره کنین
تا ترم بعدی بای