هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

حق موروثی یا حق الهی؟ مسئله این است!



بعد از این که لرد ولدمورت تصمیم به ترک سرزمین جادوگران به مدتی نامعلوم گرفت، ارتش تاریکی بر سر رهبری که هدایت مرگخواران را برعهده بگیرد، به تکاپو افتاده است!




سرخط خبرها


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۱۱:۳۹ سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۶

ایگور کارکاروفold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۲:۲۳ شنبه ۱ بهمن ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۸:۰۶ دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۲
از اتاق خون محفل
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 3113
آفلاین
دقيقا با حرف هاي پرسي موافقم..!نكته ديگر اين است كه استاد در روز تدريس،مي آيد و مرخصي ميگيرد،شما هم با يك "موفق باشيد"ازش استقبال ميكنيد و هيچ نمره اي چيزي از اينها كم نميشه!خب اگر به اين صورت است براي منم كاري نداره هر دفعه تدريسم رو بندازم عقب!مرخصي،يك يا دو روز..ولي نه كه يكدفعه 2 هفته مرخصي از تدريس بگيره بره!درسته،تابستان هست،ولي شخصي كه نميتونه،نبايد درخواست معملي ميداد و حالا هم كه ميخواد بره مسافرت كلاسش را بنويسد و براي شما ارسال كند تا،شما در روز درسش،ارسال نماييد و اگر چنين نكرد از گروهش امتياز كم كنيد!


بعضی اوقات نیاز به تغییر هست . برای همین شناسه بعدی منتقل شدم !

شناسه هایی که باهاشون در جادوگران فعالیت داشتم :

1-آلبوس دامبلدور
2-مرلین



Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۱۱:۲۴ سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۶

پرسی ویزلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۱۸ سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۸:۴۶:۴۳ یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲
از تو میپرسند !!
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 3737
آفلاین
سلام

میخواستم در مورد این ترم و نحوه برگزاری کلاس ها نکته ای رو بگم !
ببینید الان تقریبا دو هفته هست که ترم شروع شده ، هفته اول هر طور که بود گذشت ، ولی هفته دوم ، فقط چند تا از کلاس ها تدریس شدن !
اثری از مراقبت از موجودات ، معجون سازی ، ماگل شناسی ، تغییر شکل ، دفاع دربرابر جادوی سیاه و پرواز و کویییدیچ !
اساتید هر کدوم از این درس ها دلایل خودشون رو برای غیبت دارند ، ولی فکر نمیکنید که ترم واقعا خسته کننده شده ؟ یک هفته همه دانش آموزان بیکار ! هفته بعد وقت نمیمونه که در کلاس ها شرکت کنند !

بهتره رسیدگی بیشتری بشه ، حالا شده با تذکر بیشتر ، تدریس زودتر از موعد ، گذاشتن استاد کمکی و هر کاری !

ممنون


چای هست اگر مینوشی ... من هستم اگر دوست داری


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۰:۳۶ سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۶

جوزف ورانسكي


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۸:۱۹ سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۳:۵۹ چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰
از دارقوز آباد !
گروه:
کاربران عضو
پیام: 916
آفلاین
پروفسور كوييرل عزيز ، تاخير در تدريسمو در مورد تدريس كلاس تغيير شكل ببخشيد . يكي از نزديك ترين بستگانم در حال مرگ بود و نتونستم در سايت حاظر بشم . واقعا متاسفم . كلاسم رو فردا تدريس مي كنم .


[


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۱:۲۵ یکشنبه ۲۴ تیر ۱۳۸۶

لودو بگمنold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۳۵ سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۹:۴۷ جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰
از ته چاه
گروه:
کاربران عضو
پیام: 730
آفلاین
خوب بازم ميگم فقط پيشنهاد بود.

ولي به هيچ وجه وقت گير نيست! دقتش هم كار خاصي نداره كه كم باشه!
و به نظر اگر آخر سر بخوايد حساب كنيد كه كيا امتيازشون حساب نشه و... درد سرش خيلي بيشتره!

و در مورد اين كه گفتيد اگر امتيازي كم بشه واسه همه ي گروه هاست... اين حرفتون رو قبول ندارم. چون نشون دادم با مثال عددي كه زدم كه اگر تجمع زياد باشه... هرچند امتيازات كمتر هم باشه؛ بازم تاثير بيشتري داره.
و در واقع گروه هاي كم جمعيت براي قهرمان شدن خيلي خيلي شانس كمتري خواهند داشت!

در كل اين قسمت از حرقتون و قسمت دردسر و سخت و وقتگير بودن رو قبول ندارم.
چرا كه امتياز درس ها جدا در شرح امتيازات توسط استادش زده ميشه؛ تعداد دانش آموزان هر گروه هم كه كاملآ مشخصه! و الان هم داره اساميشون جمع ميشه تو يه تاپيك، كه در اين صورت ديگه به اون كار هم نيازي نيست. و در كل اگر دقيق شيد دردسرش خيلي كمتر از الانه!


همين.
فقط خواستم بگم. با اين سيستم ديگه واسه هيچ گروهي هيچ نگراني اي وجود نداره...


ممنون از توجهتون.


ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶
[size=small]


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۱۷:۱۰ شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۶

پروفسور کويیرل


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۶:۵۲ چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۲۳:۵۷ چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱
از مدرسه جادوگری هاگوارتز
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 2956 | خلاصه ها: 1
آفلاین
لازم به این همه توضیح نبود چون من در پست قبلی منظورتون رو متوجه شدم.
قرار نیست در این ترم امتیازات کل هر گروه تقسیم بر همه اعضای شرکت کننده در هاگوارتز بشه همانطور که سری قبل نشد. اگه یادتون باشه برای دو ترم پیش یه تعداد پست مشخص کردیم و گفتیم اگه دانش آموزی در کمتر از x کلاس شرکت کرده باشه و امتیازش کمتر از x باشه، ایشون به عنوان دانش آموز در نظر گرفته نمیشن.
این ترم هم همین طور خواهد شد و در آخر ترم اون عده از افرادی که کمتر از x امتیاز بگیرن (مقدارش رو بعدا با توجه به امتیازات و تعداد شرکت کنندگان مشخص میکنم) حساب نمیشن.

کاری که الان داریم برای جمع بندی امتیازات انجام میدیم بسیار راحت هست و اگه قرار باشه امتیاز کمتری با این روش محاسبه بشه برای تمام گروهاست.
کاری که شما دارید میگید خیلی وقت گیره و مقدار خطاش زیاده چون باید امتیازات هر کلاس جدا در نظر گرفته بشه. من ترجیح میدم از روشی استفاده کنم که سرعت و دقتش در موقع جمع بندی کمتر باشه.
ممنون از پیشنهادتون





Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۳:۳۴ شنبه ۲۳ تیر ۱۳۸۶

لودو بگمنold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۳۵ سه شنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۹:۴۷ جمعه ۶ فروردین ۱۴۰۰
از ته چاه
گروه:
کاربران عضو
پیام: 730
آفلاین
خوب كوييرل عزيز... ببخشيد كمي دير اومدم...

در راستاي پيام قبلي اومدم... از راه دور اومدم...


خوب گفته بوديد كه مزيت اين كه هر كلاس جدا بر تعداد شركت كنندش تقسيم بشه بعد كلاسا با هم جمع بشه و تقسيم بر تعداد كلاس هايي كه شركت كننده داشته بشه با اين كه كلآ همه ي امتيازات به هم جمع بشه چيه؟

خوب بايد بگم اين كه خيلي فرق داره....


اول سيستم هاي امتياز دهي رو شماره گذاري ميكنم.
سيستم اول: سيستمي كه الان هست در هاگوارتز.
سيستم دوم: روشي كه من پيشنهاد دادم.

فرقش رو با مثال ميگم...
مثلآ:
---
درس الف. 3 نفر شركت كردن از گروه ايكس و مجموعآ سه نفر 50 امتياز آوردن.

درس ب. 7 نفر شركت كردن و مجمموعآ 145 امتياز آوردن.

در درس ج. 1 نفر شركت كرده و 28 امتياز گرفته.

در درس د. 13 نفر شركت كردن و 202 امتياز گرفتن.

در درس هـ. 2 نفر شركت كردن و 56 امتياز گرفتن.
---


خوب اگه با سيستم امتياز دهي اول. كه ميشه كلآ همه با هم جمع شن آخر تقسيم بر كل بشه:
امتياز گروه ايكس ميشه: 18.5

ولي اگر با سيستم هر كلاس جداگانه حساب كنيم:
امتياز گروه ايكس ميشه: 21.78


حالا دليل اين كه چرا اين اعداد تفاوتش اينطوريه رو هم ميگم.
من در كلاسهايي كه تعداد بيشتري رو مثال زدم... ميانگين امتياز پايين تري رو مد نظر قرار دادم.
و در كلاسهايي كه تعداد كمي رو به عنوان شركت كننده مثال زدم. ميانگين امتياز بهتري دادم.

خواستم اين رو نشون بدم كه تاثير سيستم اول اينطوري هست كه ملاك و معيارش به هيچ وجه دقيق نيست...
يعني در اين سيستم با وجود عدم وجود سيستم تعربف شده اي! باز هم بيشتر توده ي نفرات تاثير داره در امتياز دهي... همونطور كه الان اينجا در كلاسهايي كه شركت كنندش بيشتر بوده من امتيازاي كمتري رو به افراد تعلق دادم ميبينيم كه در كل امتياز ميانگين از اون چيز حقيقي كه بايد باشه (كه در سيستم دو نشون داده شده) كمتر شده. پس نشون ميده كه توده افراد تاثير غير مستقيم داره. عكس اين هم ثابته و با مثال هاي متفاوت ميتونيد بفهميد كه اين روش هيچ مبنايي نداره و توده افراد هم به صورت ناخودآگاه تاثيرش رو ميزاره!

ولي در سيستم دوم (كه همون ميانگين دقيق هست) دقيقآ وقتي مجموع امتيازات هر كلاس بر تعداد افراد شركت كننده در اون كلاس تقسيم شه دقيقآ سهم هر فرد از امتياز، با ميانگين گيري كلاس مشخص ميشه...
در اخر ميانگين هر كلاس كه معرف نماينده ي امتيازات كل شركت كننده ها در كلاس هست مشخص ميشه و با جمع اون مقادير و تقسيم اونا بر كل تعداد كلاس هايي كه كسي از اون گروه در اون شركت كرده (يعني در واقع دوبار ميانگين گيري ميشه)... يك معيار دقيق به دست مياد كه خيلي خيلي ارزشمند هست و دقيقآ تاثير تمام افراد شركت كننده در كلاس ها به همون ميزان حضورشون درش تاثير گذار خواهد بود. و اين براي همه ي گروه ها، چه پر جمعيت، چه كم جمعيت و... دقيق جواب ميده!

در كل خيلي دقيق هست و مزيت هاي زيادي داره و به جرئت باز هم تكرار ميكنم كه بسيار منطقي و دقيق جواب ميده.

مثلآ يك مثال ساده؛ در صورتي كه اگر يك نفر در كل طول ترم هاگوارتز فقط در يك كلاس شركت كنه. امتيازش با سيستم اول (سيستم الان.) به سهم تعداد كل افرادي كه از اون گروه شركت كردند در هر كلاسي و هر زماني تقسيم ميشه... مثلآ اگر آخر ترم از اون گروه 50 نفر شركت كرده باشن در مدرسه. و اون فرد يك امتياز 30 كسب كرده باشه.... امتياز مؤثرش در امتياز كلي گروه 0.6=50/30 خواهد بود. و تازه اين سهم نمره ي خود اون فرده! جالب اينجاست كه در سيستم حضور اين فرد از سهم موثر امتياز سايرين هم كم ميكنه!!! و اين اصلآ منطقي نيست (در ادامه يكم بيشتر توضيح ميدم اين مطلب رو - هرچند كه بسيار واضح هم هست.)
در صورتي كه در سيستم دوم، (سيستم پيشنهادي) امتياز موثرش دقيقآ به ارزش همون 30 خواهد بود. كه البته پس از انجام ميانگين ها با ضريب خاص خودش تاثير ميزاره. ولي دقيقآ همون ارزش يكسان رو خواهد داشت. تاثيري هم در امتياز بقيه ي ملت نداره!
كه اگر واقع بينانه نگاه كنم... اين امتياز اين فرد در واقع بايد به همون ميزان تاثير داشته باشه... و از امتياز سايرين هم كم نكنه!!!

در اين مثال منظور اين بود كه اگر كسي از گروهي در كل هاگوارتز يك پست بزنه (يك پست مثال هست... منظور پست كم هست) با سيستم الان تاثير منفي داره در امتياز كل گروه. چرا؟ مشخصه ديگه اگه يكم فكر كنيم. ولي بازم توضيح ميدم: چون در سيستم اول (سيستم جاري) وقتي يكي يه 30 گرفته. به اندازه ي يك 30 به امتيازات گروه اضافه ميشه. ولي در آخر اميتاز كلي، مجموع تمام امتيازات هست كه تقسيم بر كل افردا شركت كننده در كلاسها حتي اون يك نفر ميشه! يا واضح تر بخوام بگم. يكي كه تو همه ي كلاسهاي شركت كرده و امتياز گرفته. وقتي آخر سر امتيازش تقسيم بر كل افراد شركت كننده در كل كلاسها ميشه (كه شامل اون يك نفر و خيلي يك نفرهاي ديگه هم ميشه كه يه پست زدن) در واقع داريم امتياز اون فردي كه تو همه ي كلاس ها شركت كرده. به تعداد كلاسهايي كه شركت كرده بر اون يك نفر(كه يه پست زده) هم تقسيم ميكنيم!!! يعني به تعداد كلاسهايي كه امتياز گرفته هر فرد. امتيازش بر افرادي كه فقط در يك كلاس شركت كردن هم سرشكن ميشه! و اصلآ اين هيچ ربطي نداره!!! و در واقع عين بي قانوني هست و بي عدالتي آشكار هست!
در صورتي كه در سيستم دوم (پيشنهادي) دقيقآ به هر اندازه كه هر فرد تلاش كرده . به همون ميزان امتيازش موثر خواهد بود و اينطوري نميشه كه اگر كسي يه پست بزنه و هر چند كه امتياز كامل 30 رو بگيره ولي تاثير منفي داشته باشه در آخر!!!


در كل خواستم بگم كه در اين سبك هر امتياز ازرشش به همون نسبت حفظ ميشه... در صورتي كه در سبك جاري هيچ قاعده و قانون و ارزش گذاري واحدي وجود نداره و در آخر باز هم ضريب مثبتي براي گروه هاي پر جمعيت (به صورت ناخودآگاه) اعمال ميشه.


خواستم خيلي خيلي كوتاه جواب بدم. چرا كه ميدونم حوصله ي خوندن پست بلند رو نداريد. (اگر هم بلند شد ببخشيد!)
ابتدا خواستم چند مثال عددي براي چند گروه متفاوت بزنم كه ديدم خيلي طولاني ميشه... وگرنه اونطوري دقيق و بهتر نشون داده ميشد! هر چند الان هم فكر كنم منظورم رو متوجه شديد!


فقط اميدوارم توضيحاتم قابل فهم بوده باشه!

البته سيستمش به هيچ وجه سيستم پيچيده اي نيست! و خيلي قابل فهمه. اگر احيانآ نفهميديد من بد توضيح دادم حتمآ!


مرسي از توجهتون؛

-------------------------------------
در آخر هم اين پيشنهاد من بود. و اگر منظورم رو متوجه شده باشيد كه اميدوارم اينطور باشه؛ اگر تصميم گرفتيد اين سيستم رو پياده كنيد. با توجه به اين كه يه خورده! فقط يه خورده ممكنه دردسرش براي امتياز دهي بيشتر باشه؛ من خودم حاظرم كار امتياز دهي رو انجام بدم. وقت و حوصلش رو هم دارم.
(اين توضيح رو هم بدم كه اين روش در سيستمي كه الان اساتيد امتياز ميدن هيچ خللي ايجاد نميكنه و اتفاقآ خيلي هم باهاش مچه! همچنين با تابلو شني امتيازات و غيره.)

----------
فرم كلي محاسبه ي امتيازات يك گروه هم به اين شكله:

«مجموع امتيازات شركت كننده هاي اون گروه» "تقسيم بر" «تعداد اعضاي شركت كننده از اون گروه» = عدد(1)

اين عدد ها واسه هر كلاس حساب ميشه.

در آخر هم:
«مجموع عدد هاي حاصل» "تقسيم بر" «تعداد كلاسهايي كه در اونا شركت كننده اي بوده از اون گروه» = امتياز گروه.

خيلي سادس!
----------


ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۳۸۶/۴/۲۳ ۴:۱۵:۰۸
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۳۸۶/۴/۲۳ ۵:۰۸:۱۷
ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۳۸۶/۴/۲۳ ۵:۱۷:۰۸

ویرایش شده توسط لودو بگمن در تاریخ ۱۶:۵۴:۳۰ پنجشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۶
[size=small]


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۲۳:۴۶ جمعه ۲۲ تیر ۱۳۸۶

پیوز قدیمی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۹:۲۱ جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۳:۳۸ پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹
از توی دیوارای تالار هافلپاف
گروه:
کاربران عضو
پیام: 1511
آفلاین
پروفسور کوئیرل عزیز یک سوال برای من پیش اومده و اون اینکه چرا کلاس ها طبق برنامه ای که توی تابلو اعلانات نوشته بودید بر گزار نمی شه ... مثلا کلاس های 17-19-21 تیر اصلا برگزار نشد ! شاید هم من ندیدم !!!

سه تا از اساتید اطلاع دادند که در اون روز نمیتونن تدریس کنن و در هفته آینده اینکار رو انجام میدن.


ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در تاریخ ۱۳۸۶/۴/۲۳ ۱۲:۰۹:۴۰

هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر کوچک شده






A Never Ending Story ...


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۲۳:۴۶ جمعه ۲۲ تیر ۱۳۸۶

پیوز قدیمی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۹:۲۱ جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۳:۳۸ پنجشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۹
از توی دیوارای تالار هافلپاف
گروه:
کاربران عضو
پیام: 1511
آفلاین
پروفسور کوئیرل عزیز یک سوال برای من پیش اومده و اون اینکه چرا کلاس ها طبق برنامه ای که توی تابلو اعلانات نوشته بودید بر گزار نمی شه ... مثلا کلاس های 17-19-21 تیر اصلا برگزار نشد ! شاید هم من ندیدم !!!


هلگا معتقد بود ...
« هوش و علم ، شجاعت و غلبه بر ترس و حتی نجابت و وقار به وسیله سختکوشی قابل دسترسیه ! »


تصویر کوچک شده






A Never Ending Story ...


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۱۶:۰۶ چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۶

هرميون جين گرنجر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۰:۴۷ چهارشنبه ۸ تیر ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۹:۲۶ جمعه ۳ اردیبهشت ۱۳۸۹
از زمان های نه چندان دور
گروه:
کاربران عضو
پیام: 284
آفلاین
سلام پروفسور کوییرل عزیز..امیدوارم حالتون خوب باشه

میخواستم راجع به شیوه ی نوشتن نمایشنامه ها یی که ما داریم توی تکلیف هامون میزنیم صحبت کنم..بعضی استاد ها ما رو مجاب به استفاده از یکی از دو شیوه ی طنز یا جد می کنند..همونطور که میدونیم تک تک ما برای بالا بردن امتیاز گروهمون تلاش میکنیم و هر کسی سعی داره بهترین کارشو ارائه بده..

ولی اشخاصی هستن که در یکی از دو شیوه ی طنز یا جد قدرت بیشتری دارند ..مثلا خود شخص من طنز نویسیم واقعا ضعیفه...میخواستم خواهش کنم از استاد ها بخواین که در مورد شیوه ی نوشتن نمایشنامه محدودیتی نگذارن...و هر کسی در هرکدوم از روش هایی که توانایی بیشتری داره تکلیفشو تحویل استاد بده....

ممنون میشم رسیدگی کنید...باتشکر..
ارادتمند..هرمیون گرنجر


من به عنوان مدیر اجازه دخالت در کار اساتید و یا روش تدریسشون رو ندارم...شما دانش آموزان به عنوان کسانیکه در کلاسها شرکت میکنید میتونید با اساتید در دفتر اساتید صحبت کنید و نظرتون رو در مورد سبک نوشتن نمایشنامه ها بگید من مطمئنم که اساتید ترجیح میدن طوری تدریس کنند و تکالیف بدن که شما بیشتر لذت ببرید. موفق باشی


ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در تاریخ ۱۳۸۶/۴/۲۰ ۱۷:۱۲:۴۸

ما به اوج باز می گردیم و بر تری گریفیندور را عملا ثابت می کنیم...منتظر باشید..


Re: دفتر مدیریت مدرسه
پیام زده شده در: ۴:۰۷ چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۸۶

لیلی اوانز


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۳۷ سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۵
آخرین ورود:
۰:۴۶ چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴
گروه:
کاربران عضو
پیام: 571
آفلاین
سلام پرفسور
بايد زودتر مي گفتم ولي خيلي سريع و پيش بيني نشده اتفاق افتاد.
من به خاطر يك سري گرفتاري هاي شخصي نمي تونم فردا(يعني در واقع امروز) تدريس و نقد پست هاي ماگل شناسي رو اعلام كنم.
در صورتي كه برنامه م يه خورده آزادتر بشه و فرصت موندن توي خونه رو داشته باشم پنجشنبه جلسه ي جبراني رو تدريس مي كنم در غير اينصورت متأسفانه مجبورم كلاس رو كمي به تعويق بندازم.

مطمئناً به محض اينكه از تهران بر گردم سعي مي كنم اين وقفه رو جبران كنم.(بين 24 تا 30 تير)

ممنون از توجهتون در صورتي كه نياز به توضيح بيشتر بود اطلاع بديد از طريق مسنجر يا پيام شخصي صحبت مي كنيم.

موفق باشی


ویرایش شده توسط پرفسور کويیرل در تاریخ ۱۳۸۶/۴/۲۰ ۱۲:۳۱:۳۲








شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.