یه مسئله ای در مورد تعداد سوالات امتحانات نیم ترم و پایان ترم مد نظرمه...
عقیده دارم محدود کردن اساتید به تعداد معینی سوال کار درستی نیست و بهتره در مورد تعداد و نحوه ی امتیاز دهی آزادی عمل داشته باشن.
علتشم اینه که اینطوری برای اینکه به جای اینکه فرضا" چهار تا سوال مفید از مطالب جلسات گذشته مطرح بشه ممکنه یکی بیاد از اینکه توی فلان جلسه دست کی توی دماغش بوده یا اینکه چرا فلانی اون روز الکی خوش بود هم سوال بوده.
در کل نظرم اینه که اگه قراره روی نحوه ی امتحانات نظارتی باشه، بیشتر روی محتوا و کیفیت انجام بشه تا کمیت!