هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۱:۳۵ جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲

هرماینی گرنجر old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۵:۱۱ جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۲
آخرین ورود:
۱۲:۵۶ پنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴
از دره ی گودریک
گروه:
کاربران عضو
پیام: 96
آفلاین
A) مقاله ای راجع به موسیقی مشنگی بنویسید و به سبک های مختلف اشاره کنید. (20 نمره)

این انسان ها وضعشون از ما هم خراب تره ، باور کنید . اصلا مشکل دارن . دست به هر کاری میزنن تا مشهور بشن و بهترین جا رو برای این کار موسیقی دیدن. همین «مایلی سایروس» ، آخه کسی نیست که بگه فلانی این چه وضع آهنگ خونده ؟؟؟ بگذریم همشون که خزعبلات تحویل مردم نمیدن ، بعضی ها همچون «p!ink» واقعا با آهنگ هایی مانند «just give me a reason» نشون میدن که دنیای موزیک نمرده ولی بنده می خوام موزیک در کشوری به نام ایران که در منطقه نفت خیز خاور میانه قرار داره رو بررسی کنم . می خواهید بگین چرا؟ چون اینجا هر با خانوادش قهر کنه میره میشه خواننده!!! این جا موسیقی به سه نوع تقسیم میشه : 1. روی زمینی 2.زیر زمینی 3.فراری
دسته ی اول کسانی هستند که استعداد دارند ولی فرهنگ موسیقی هم دارند، از هر طریقی نمی خوان مشهور بشن که البته این نوع موسیقی ایرادی هم داره و اون اینه که از تا به حال سبک موزیک سازی از پاپ و محلی تجاوز نکرده.
دسته ی دوم کسانی هستند که فکر می کنند خیلی باحالن ، میان مشکلات خیلی واضح جامعه رو بازتاب میدن و اون هم به صورتی که هیچ جای امیدی باقی نمیذارن فلذا جوانی که به این آهنگ گوش میده ، دو تا فحش آبدار به اضافه ی دو تا دلیل برای کم کاری گیر میاره و...
دسته ی سوم هم کسانی هستند که اندکی استعداد دارن ولی خیلی پولکی هستند در نتیجه از مرز خارج شده و در برنامه «عکدمی گوگوش» شرکت کرده و مشهور شده و هی تو دوبی کنسرت گذاشته و مردم را خر کرده و...
البته عده ای وجود دارن که تو هیچکدوم از این دسته قرار نمی گیرند و اون دسته «شومبولی بشون » ها هستند که در مجالس عروسی ملت بساط می کنند .
نتیجه گیری اخلاقی: آغا من اصلا جز آهنگ مجاز + مذهبی + اینگلیسی به آهنگ دیگه ای از این دست ساخته ی انسان ها گوش نمی دم.

B) منظور از موسیقی های زیر زمینی چیست؟ چه تفاوتی با موسیقی های روی زمین دارند؟ (7 نمره)

ببینید زیر زمین هوا سرده ، خنکه ، عالیه و روی زمین هزار تا بهونه برای گیر دادن هست پس یک عده که واقعا رگ باحالیشون بالا زده فکر می کنن با گیر دادن به جداول کنار خیابون میتونن به جامعه کمکی بکنن پس میرن زیر زمین ، دو تا شعر موزون گیر آورده و دو تا هم از موسیقی های «modern talking » گیر آورده و با هم مخلوط کرده و یک ساعت در برنامه ی فروت اف ال استودیو گذاشته تا خوب میکس شود.

C) کدام سبک موسیقی به نظر شما مشکل تر است؟ چرا؟ (3 نمره)

هر سبکی سختی خودش رو داره ولی سمفونی چون زنده هست خیلی سخت تره مثلا کنسرت های یانی یا سمفونی «شزرو» بتهون رو در نظر بگیرید میبینید این توع موسیقی واقعا روح ریتمیکال می خواد.


این عکس هم تقدیم به معلم عزیزمون «هلگا»
تصویر کوچک شده


پارسال ایفای نقش هرماینی گرنجر بودم!! بیکارم کردن !!بـــــــیکار!!
(البته از بروبچ جادوگران متشکرم چون واقعا زمان برای ایفای نقش نداشتم، رول نباید بیکار بمونه)

تصویر کوچک شده


به توئیترم هم سری بزنید!!
https://twitter.com/hamed__n


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۹:۳۴ جمعه ۲ اسفند ۱۳۹۲

محفل ققنوس

تد ریموس لوپین


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۸:۳۰ سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۲۲:۵۵ پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶
از دور شبیه مهتابی‌ام.
گروه:
محفل ققنوس
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 1495
آفلاین
A) مقاله ای راجع به موسیقی مشنگی بنویسید و به سبک های مختلف اشاره کنید. (20 نمره)
البته بر همگان واضح و مبرهن است که ما جادوگران نسل جدید اونقدرا هم مثل نسل شما ساحره‌های!نسل قدیم دگم و تافته‌ی جدا بافته از مشنگ‌ها نیستیم و با دنیاشون سینک شدیم و این کلاسم برای این برداشتیم چون درسشو بلد بودیم شاید یه نمره درخشانی تو کارنامه‌ی تاریکمون پیدا بشه!
موسیقی مشنگی هم از این مستثنی نیست و ما صبح تا شب تو گوشمون موسیقی مشنگی آقامون Muse( ) پخش میشه یعنی شما بگی صبح میوز، ظهر میوز، شب میوز، عزاداری میوز، قر تو کمرم فراوونه نمی‌دونم کجا بریزم؟ تو سر میوز! که ما رو می‌رسونه به سبک‌های مختلف موسیقی که خب میوز که سبک نیست و ژانره و اصن زندگیه و برای همین کمی تحقیق کردیم و فهمیدیم موسیقی غیر از میوز هم هست!

سبک بندری: از اساتید مسلم این سبک، مشنگی به اسم استاد (این استادش خیلی مهمه) شماعی‌زاده است که در یکی از شاهکاراش میخونه "هنگام شنا مثل یه دست و پاچلفتی/ ببپا تو مسیر دهن کوسه نیفتی"! آقو اصن ما با شنیدن این شاه بیت نابود شدیم! داغون... اصن وعضی! انقدر عمیق بود که نزدیک بود غرق بشیم و بریم تو دهن کوسه حتی!

سبک فلفل بریزم تو دهنشون! : این از اون سبک‌های نوپاست و هنرمندنماها با استفاده از انواع کلمات رکیک و ناموسی! یک سری کلمات رو ردیف می‌کنن پشت سر هم و روش هم یه دلینگ دلینگی میکنن و بعد اسمشون میشه هنرمند آوانگارد! بعد یه سری هم به به و چه چه میکنن پشتشون و میگن تابوشکنی فلانی... عشق منی فلانی!

سبک به درک که رفتی: مشنگ‌های زمان باستان وقتی شکست عشقی میخوردن، در باب معشوق شعرها میگفتن و نغمه‌ها میزدن و پیراهن دریده سر به بیابون میذاشتن. اما مشنگ‌های امروز چش سفید تر از این حرفات و در حالتی مخلوط با سبک فلفل بریزم تو دهنشون! اون لایک فیس بوقی قشنگه رو به معشوق نشون میدن و میگن هرّی! بهتر از تو مثل فضولات حیوانی ریخته. حالا یکی نیست که بگه، یارو... تو دقیقا چه علاقه‌‌ای به فضولات حیوانی داری!


B) منظور از موسیقی های زیر زمینی چیست؟ چه تفاوتی با موسیقی های روی زمین دارند؟ (7 نمره)
موسیقی‌های زیرزمینی اسمشون روشونه.. این موسیقی‌ها زیر زمین ساخته میشه، زیر زمین ضبط میشه و حتی زیر زمین هم پخش میشه!‌ افرادی که اینجور موسیقی می‌سازند از آفتاب و مهتاب گریزان بوده (اصلا استعاره از نهاد و سیستم خاصی نیست، متوجهی که! ) و به زندگی زیرزمینی خود ادامه می‌دهند.
مورد داشتن که خوشی زده زیر دلشون و به روی زمین مهاجرت کردن تا مخاطب بیشتری کسب کنن ولی نور آفتاب و زور مهتاب کلا از بیخ و بن قلع و قمعشون کرد و به خاطر سال‌ها زیر‌زمین زندگی کردنشون بهشون گفتن خون‌‌‌آشام و روح خود فروخته به لوسیفر و برنامه‌ی شوک و اینا!

C) کدام سبک موسیقی به نظر شما مشکل تر است؟ چرا؟ (3 نمره)
میخواستم از دوشواری‌های میوز بودن بگم ولی گفتی سبک و کار خراب شد چون گفتم که سبک نیست و ژانره!
برای همین میریم سراغ سبک‌های مطرح شده و با اینکه نتیجه‌ی مشاهدات و مکاشفات ما از تنگاتنگ بودن رقابت بین سبک زیرزمینی با بندری داره ولی سبک بندری به اختلاف یک امتیاز برنده میشه اونم به خاطر مشکلات پیدا کردن و سر هم کردن این همه کلمه‌ی بیربط و در عین حال به حرکت موزون در آوردن مخاطبه که واقعا استعداد شر و ور نویسی خاصی رو میطلبه که اون سرش ناپیدا!


تصویر کوچک شده


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۲:۵۷ چهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۲

رز ویزلی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۲۴ پنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۸۹
آخرین ورود:
۲۱:۱۰:۱۱ پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲
گروه:
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 1473
آفلاین
A) مقاله ای راجع به موسیقی مشنگی بنویسید و به سبک های مختلف اشاره کنید. (20 نمره)

موسیقی مشنگی، موسیقیِ خیلی لوسیه. یعنی شما سه تا نت اولشو که بشنوی، می فهمی متنش چیه، حرفش چیه، شروعش چیه، پایانش چیه!
نهایت متن های آهنگاشونم این دو حالته. یا خواننده یه نفرو ترک کرده، یا یه نفر خواننده رو ترک کرده!
خود مشنگا موسیقی شونو به شکل خیلی تخصصی ای طبقه بندی میکنن و برای هر سبکشون خصوصیاتِ خاصی دارن. ولی خب من طی صحبتایی که با یه مشنگ داشتم، تونستم ده تا آهنگ مورد علاقه شو ازش بگیرم و خودم طبقه بندیشون کنم که به شرح ذیل است!:

موسیقیِ چرند پرند:
موسیقی ای است که در آن خواننده در مورد همه چیز حرف میزند و معمولا ریتم شادی دارد. از احوال مادرش گرفته تا سبیل های پدر دختر، از مدل دوچرخه اش گرفته تا بلوتوث شدن آهنگ، از چای خوردن گرفته تا بقال سر کوچه... و مفهومی که در طی پنج دقیقه توی این آهنگا گفته میشه رو میشه به طور خلاصه توی سه جمله گفت!
نمونه: قر آقر آ قر! قر آ قر آ قر! (و به همین شیوه تا پایان آهنگ :|)

موسیقیِ هِــنــَری:
موسیقی هِنَری، موسیقی ای است که آدم تا می شنود اصلا می خواهد بنشیند و های های گریه کند. آی سوزناک است! آی سوزناک است! اصلا خواننده جوری از اعماق وجودش می خواند که آدم نمیداند بزند توی سر خودش یا توی سر آن کسی که به خواننده بد کرده! اصلا چنان موسیقیِ احساس برانگیز و خفنی است که نگو و اشعارش هم نیازمند هزاران خط توضیح و تفسیر هستند و حتی قابلیت این را دارند
نمونه: تو اون شام مهتاب، کنارم نشستی، عجب شاخه گل ها، به پایم شکستی...

موسیقیِ مناسب برای عروسی:
نمونه ای از موسیقی است که متنِ چرند پرند را ندارد. اما غم هِنَری را هم ندارد. شادیِ چرند پرند را دارد و شعرش به آن شدت فاجعه نیست ! نسلی جهش یافته و ایجاد شده از دو سبک قبل که مشنگ ها در مجالس شادی از آنها استفاده ی بهینه میکنند.
نمونه: یه مرغ نازی داشتم، خوب نگهش نداشتم،، شغال اومد و بردش، رو پا نشست و خوردش!



B) منظور از موسیقی های زیر زمینی چیست؟ چه تفاوتی با موسیقی های روی زمین دارند؟ (7 نمره)


موسیقیِ زیر زمینی، موسیقیِ کسانی است که فکر میکنند خیلی خفن اند!
البته این نظر شخص بنده س و احتمالا مشنگا ایده هاشون فرق داره کلا! از نظر من خوانندگان این سبک موسیقی یا ادعای خیلی فهمیده بودن دارن، یا ادعای خیلی مورد ظلم واقع شدن، یا ادعای زیادی روشنفکر بودن!
موسیقی روی زمین، هر چیز که واضحه رو بیان میکنه. و خب چیزی که عیانه چه حاجت...!
موسیقیِ زیر زمین، چیزایی رو میگه که واضحه ولی به هر دلیلی نباید گفته بشه! و خب چیزی که نباید گفته بشه رو چرا اصرار دارن که بگن؟
اصن من با دوتاش مخالفم!

C) کدام سبک موسیقی به نظر شما مشکل تر است؟ چرا؟ (3 نمره)

سبک هِنَری.
چون خواننده باید متنو درک کنه، با احساس و از عمق وجود بخونه تا بتونه شنونده رو با خودش همراه کنه و احساسات آدمو برانگیزه و حال و احوال آدمو دگرگون کنه.
کلا سبک سختیه این سبک و به نظرم تنها سبکِ قابل شنیدن بین موسیقی های مشنگیه...



ارباب جان، جان جانان اند اصلا!






پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۱:۱۱ شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۲

آليس لانگ باتم


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۳:۵۷ چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۲
آخرین ورود:
۱۹:۵۲ چهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۳
از پسش برمیام!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 266
آفلاین
A) مقاله ای راجع به موسیقی مشنگی بنویسید و به سبک های مختلف اشاره کنید. (20 نمره)

مشنگ ها موسیقی خارق العاده ای دارن، اونقدر خارق العاده که گاهی از خارق العادگی، کارهای خارق العاده ای ازشون سر میزنه. خوانندگان مشنگ ها اونقدر فراوون هستن که قابل شمارش نیستن. این درحالیه که ما جادوگرا یه گروه خواهران عجیب داریم و چه جشن باشه، چه عزا اونارو دعوت میکنیم.

طی تحقیقات به عمل اومده توسط اینجانب مشنگ ها در طی فرآیند پیچیده ای خواننده می شوند. بهترین خواننده ها کسانین که با یه قهر از خونه بیرون میزنن و یا یه شکست عشقی جانانه میخورن.

استاد یه سری خواننده دارن، کلا اینا قصدشون خودکشیه! هی آهنگ شوت میکنن بیرون، توش هزاردفه می میرن، خیانت میکنن، میکشن، ولی یه دفه یه آهنگ میدن بیرون( شوت میکنن) که تک تک سلول های بدنو به ارتعاش می اندازه.

مشنگ ها بعضی از آهنگاشون کلا تخیله! میگه یه ماهه غذا نخوردم! اخه بوق یه ماه غذا نخوردی، اینجا چه غلطی میکنی؟ برو بخور، ماروهم زابرا نکن.

بعضی از خواننده هاشونم گند زدن به موسیقی. (جادویی فراتر از درک ما) یعنی میشنوی، فک میکنی صحنه ی جنگه، اونم قرار شهید بشه. بعد عقل من قد نداد که این وسط یه دختر از کجا پیداش میشه؟ تازه با لباسای...

سبک های آهنگ مشنگ ها دوباره اونقدر زیاده که....( فک کنم هرکس رسیده یه سبک اختراع کرده)
رپ: این سبک یکی از سبکای هم راحت و هم سخته! راحت از این لحاظه که هرچی خواستی و به قول معروف هرچه دل تنگت میخواهد بگوهاتو بریز تو کاسه، پشت هم ردیف کن. سختیشم که نفس میخواد استاد...نفس. راستی اینا پیازداغ زیاد دارن.
پاپ: این سبک خوبیه.
سنتی: این سبک برای بچه های کلاس اول خیلی مفیده. می تونن باهاش خیلی خوب هجی کردن کلماتو یاد بگیرن. روششم اینطوریه که کلمه ای رو انتخاب می کنیم و می کــــــــــشـــــــــــــــــــــــیم.
راک: (نمی دونیم چیه کلا)
جاز:
متال:
هیپ هاپ:
خارجی: استاد به جان خودم اینم سبکه. مثلا اگه به یه مشنگ برسی و بپرسی چی گوش میدی برمیگرده میگه: خارجی.

B) منظور از موسیقی های زیر زمینی چیست؟ چه تفاوتی با موسیقی های روی زمین دارند؟ (7 نمره)


موسیقی زیرزمینی مال کسیه که پول نداره، بدبخته، بیچارس. رفته زیرزمین زندگی میکنه و از سر نداری گاهی آهنگی بیرون میده( شوت میکنه) یا چشاش ضعیفه و با موشای کور همزیستی داره.

موسیقی روزمینیم که با حیوونای روی زمین همزیستی داره و پولش از جارو بالا میره.

استاد یه دوست مشنگ گف این روزمینیا گاهی میتونند یه جا جمع بشن و موسیقی اجرا کنن ولی اونیکیا نمیتونن. فک کنم دلیلشم این باشه که زیرزمینیا گیر کردن زیر نمیتونن دربیان.

C) کدام سبک موسیقی به نظر شما مشکل تر است؟ چرا؟ (3 نمره)

خارجی!

آنقده سخته. من که هیچی نفهمیدم. تندم نمیخوندا. بنظرم هیچکس نمیفهمه قفط جنبه ی پز داره استاد!


ویرایش شده توسط آليس لانگ باتم در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۲۶ ۲۱:۲۴:۱۷


تصویر کوچک شده


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۳:۰۳ چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۲

دافنه گرینگراسold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۴۱ پنجشنبه ۸ تیر ۱۳۹۱
آخرین ورود:
۲۲:۵۴ چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۵
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 1174
آفلاین
A) مقاله ای راجع به موسیقی مشنگی بنویسید و به سبک های مختلف اشاره کنید. (20 نمره)

موسیقی مشنگی بسیار باحال می باشد و مجموعه ای از صدا ها است که خیلی وحشیانه و بعضی وخت ها آرام هستن. کلا بعضی ها خیلی ازش خوششون میاد. اما پروفسور، همیشه یک صدای خانوم یا آقا یا مخلوط (استغفر الروونا... ) هست که داره یک چیزایی بلغور می کنه. مثلا می گه که من و اون خواننده ـه مثل ِ الماسیم که تو آسمونه. من هنوز نفهمیدم مگه تو آسمون الماس داره که این می گه؟

بعضی وقت ها هم این ماگلا یک چیز ِ چرت و پرت می گن و هی ادامش میدن. مثلا میگن گوسپند پند پند پند پند... یعضی وقت ها هم کلا اصلا نمی فهمی چی می گن. یه نمونه ـش که یک دختر ِ نوجوون داشته شعر رو تکرار می کرده و این جوری تکرار کرده: ماتغنمغدثقبینمتدزرنکمدلنمیلتایم !

... چاخان چیه استاد!!

موسیقی های ماگلی به چندین دسته تقسیم میشند: چاژ ( به عربی میشه جاز) ؛ گوشپندی ( یا کوسوندی (!)) ؛ زِبَر زمینی و زیر زمینی ؛ راک ( طرف داخلش سنگ می خوره. ) ؛ گرس (grass ) ؛ سان (sun) و ...

یک دونه رپ هم دارن که بگذریم... چرت و پرت می گن توش. هیچی نمی فهمی چی می گن. الَ بَلَ می کنن.

چیز ِ جالبیس که داره توش اینه که یک نفر میاد حرف می زنه وسط ِ موسیقی. اصلا موشکول دارن.

اصلا نمی فهمی که سازی داره می زنه. آخه نمی تونن به این دستاندرکاران بگن موقع موسیقی زدن ساکت شن؟ خو، طرف رفت تو حس گفت گوسپند پند پند پند... شما جلوش رو بگیرین. تازه جالبه بعضی ها اسم ِ خودشون رو هم اول ِ آهنگ می گن.

تازه من متوجه شدم بعضی از این موسیقی ها فیلم داره. ولی مثلا طرف لبش تکون نمی خوره ولی صداش میاد. تازه، مثلا دارن می جنگن؛ بعد طرف میاد هیپاپ می رقصه وُ میگه: عشق ِ منی تو! دلمو شیکوندی ! خب، به درک...

اینا کمبود دارن؟

B) منظور از موسیقی های زیر زمینی چیست؟ چه تفاوتی با موسیقی های روی زمین دارند؟ (7 نمره)


گوسپـــَـــند استاد! گوسپند...

همون طور که هر استاد ماگل شناسی ای می دونه قبلا گوسپند ها بر زمین حکومت می کردن... یعنی چیزی حدود دو میلیون سال پیش که انسان ها برده بودن. گوسپند ها عادت داشتن که پشم هاشون رو به هم بمالن و صدا تولید کنن. البته همیشه ریش/ گیس سفید هایی بودن که از سر و صدا بدشون می اومده و گوسپند های جوون مجبور می شدن برن زیر زیمن و اونجا موسیقی تولید کنن.

از اون جایی که الان موسیقی انسانی جای موسیقی گوسپندی رو گرفته؛ ما ترجیح دادیم اون ها رو به دو دسته تقسیم کنیم : گوسپندی و انسانی که در لفظ ِ دیگر همین زیر زمینی و زیر زمینی نامیده می شوند.

C) کدام سبک موسیقی به نظر شما مشکل تر است؟ چرا؟ (3 نمره)


پر... شایَدَم رپ... مطمئن نیستیم! چون نفس ِ هر کسی که بخوندتش بند میاد! الان چنین کلمه ای توی این موسیقی باشه چی جوری میخوای بگی؟ "افسر ارتش اتریش و پتی شاتر" !



تنها گیاهِ سیاهِ فتوسنتز کننده ی بدون ریشه ی گرد، با ترشح مواد گازی سیاه از واکوئلش. چرا ایمان نمی آورید؟


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۲۳:۳۸ جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۲

هلگا هافلپاف


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۰:۵۳ جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۲
آخرین ورود:
۱:۱۴ جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳
از اون بالا اکبر می آید!!
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 211
آفلاین
► جلسه چهارم ماگل شناسی ◄


ملتی که توی کلاس نشسته بودن هی به ساعتاشون نگاه می کردن، هی به در کلاس، هی به صندلی خالی پروفسور هافلپاف و دوباره به ساعتاشون. خلاصه این که بندگان مرلین افتاده بودن توی سیرکوله و به این راحتی ها در نمیومدند.

ناگهان صدای تق تق تق تق های با سرعتی هی نزدیک و نزدیک تر شد و پروفسور هافلپاف با لباس لیمویی رنگش و یک شال زرد رنگ که دور گردنش بود وارد کلاس شد.

نگاهی به ملت کرد و گفت:
- اهم اهم. سلام بچه ها. ببخشید که دیر شد، من رفته بودم ورزشگاه بازی سپاهان - ذوب آهن رو ببینم، تا اومدم بیام یه کم دیر شد.

شال زرد رنگ رو از دور گردنش باز کرد و روی میزش گذاشت و گفت:
- خب دیگه، بریم سراغ درس. تا الان ما 3 تا چیز مهم برای قاطی شدن با مشنگ ها رو یاد گرفتیم. اولین و مهم ترینش که نخوه ی لباس پوشیدن بود. بعد از اون در مورد صحبت کردن با مشنگ ها مبحث فوتبال و سینما را یاد گرفتیم. اما بازم توی صحبت کردن به چیزای بیشتری نیاز داریم. پس میریم سراغ یک مبحث دیگه.

سپس چوبدستی ـش رو از جیب ردای بلند و لیمویی رنگش در آورد و تکانی به آن داد. روی هر میز و جلوی هر کس شی عجیب و غریبی ظاهر شد.

- خب دوستان این هایی که می بینین رو بهشون میگن هدفون! مشنگ ها با استفاده از این وسیله به موزیک گوش میدن. پس همونطور که حدس زدین درس این جلسمون راجع به موزیک یا همون موسیقی هست. حالا همتون هدفون ها رو روی گوشتون بذارین.

ملت که تا به حال چنین چیزایی رو ندیده بودن با ترس و لرز اون ها رو روی گوششون گذاشتند و منتظر شدند.

با اشاره ی چوبدستی پروفسور هافلپاف صدایی توی هدفون ها شروع به پخش شدن کرد:
- سکوت قلبتو بشکن و برگرد، نذار این فاصله بیشتر از این شه، نمی خوام مثل گذشته که رفتی، دوباره آخر قصه همین شه.

دوباره چوبدستی هلگا تکون خورد و موزیک عوض شد:
- از جومونگی بگم که شده سمبل رشادت، ایران واسه ش شده مثل صندوق تجارت، پس هنرمند وطن الان کجاست؟ نیست؟ اون تو زیر زمین می خونه چون که مجاز نیست!

- خب حالا می تونین هدفون هاتون رو بردارین. این دو نمونه از موسیقی بود مه بهش پاپ و رپ میگن. بقیه ش رو خودتون باید تحقیق کنید.

تکالیف:

A) مقاله ای راجع به موسیقی مشنگی بنویسید و به سبک های مختلف اشاره کنید. (20 نمره)
* فراموش نکنید که شما یک جادوگرید و از دیدگاه جادوگر باید این مقاله را بنویسید.

B) منظور از موسیقی های زیر زمینی چیست؟ چه تفاوتی با موسیقی های روی زمین دارند؟ (7 نمره)

C) کدام سبک موسیقی به نظر شما مشکل تر است؟ چرا؟ (3 نمره)

** خلاقیت فراموش نشه. **




پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۹:۳۰ پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲

ریونکلاو، مرگخواران

لینی وارنر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۱:۵۳ شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۸۸
آخرین ورود:
دیروز ۲۱:۰۸:۲۵
از رو شونه‌های ارباب!
گروه:
مرگخوار
ناظر انجمن
ایفای نقش
ریونکلاو
کاربران عضو
گردانندگان سایت
پیام: 5462
آفلاین
پروفسور ... ما به خاطر ریون ناچار شدیم با وجود ندانستن، دلو به دریا بزنیم و پستی روا داریم. مسخره نکنین پروفسور.

شما که میدونین من طنزم نمیاد ... میدونین؟ نمیدونین؟ خب حالا بدونین.

A) به انتخاب خودتون یک فیلم انتخاب کنید و تشریحش کنید. هدف فیلمساز از ساختن آن، پیامی که میخواسته بده، سبک فیلم، نظر منتقدان، نظر خودتون و هر چیزی که به ذهنتون می رسه. (15)

The last Airbener!

بعله! درست متوجه شدین! منظورم همون آواتار آنگ ِ اعظم میباشد! همانی که کتاب بود و برنامه کودک شد و کارتون بود و فیلم شد! همانی که ذره ای میان فیلم و کارتونش شباهت وجود نداره! نه خب یه ذره که داره!

اصن این فیلم میزنه قلب تمام کودکان ِ جهان که دوست دار آواتار آنگ و رفقا و شاهزاده زوکو (من جمله خودم :sot3) هستن رو میشکونه و به چندین تیکه اونم از نوع نامساوی تقسیم میکنه. چراو؟ مثلا(!!!) چون اون دو شاهزاده ی زیبا و رعنای قبیله ی آتش (زوکو - آزولا) که جذابیت از سر و روشون میبارید، تبدیل به دو بچه ی هندی ِ نه چندان زیبا شدن! تو کشورت کسی نبود که پاشدی رفتی از هند بازیگر میاری؟ :|

حالا بگذریم از خپلانی که در فیلم لاغر شدن یا شوخ طبعانی که تو فیلم جدی شدن و امثالهم ... خب یکی نی بگه آخه مگه قحطی بازیگر بود فرزندم؟ :|

هدف فیلمساز بی شک چیزی جز گسترش مخاطبان از کودکان و خوانندگان، به فیلم دیدگان ِ بزرگسال(!) نبوده! گروه اول که از طریق کارتون با این حماسه ی بزرگ آشنا بودن، گروه دوم با خوندن سری کتاب های Adventures of Avatar Aang (کتاب اول آب/ کتاب دوم خاک/ کتاب سوم آتش / کتاب چهارم باد ... ای بابا بازم ادامه بدم؟ :hammer ) آشنایی داشتن و گروه ِ سوم سرشون بی کلاه مونده بود. بنابراین گفتن فیلمش کنن و بقیه رو هم از این داستان ِ زیبا و بچه گونه بی نصیب نذارن! اما به شدت شکست خوردن و ما که نپسندیدیم و بسی اندرون ذوقمان خورد! :(

فیلم بسی تخیلی است (همچون کارتونش) چون اصولا قدرتایی مثل باد/آب/خاک/آنیش افزاری از تخیل سرچشمه میگیره ولی خب جذاب و دوست داشتنیه دیگه!

بازیگرا اصلیشم به شدت بچه ن (وقتی آواتار بچه باشه، یاران آواتار چی میشن خب؟ اونام بچه میشن! :) ((یاد یاران حلقه تو ارباب حلقه ها افتادم ... اوووف یادش بخیر! :) )) ) تعداد پرانتزا کاملا درسته ... بشمرین پروفسور تا به صحت حرفام پی ببرین!

منتقدان هم چندان نپسندیدن و حقیقتا نسبت به اون جذابیتی که تو کتاب و کارتونش داشت، بسیار بی بخار از آب در اومد و وسط فیلم کلی خمیازه میکشی و حوصله ت سر میره و کلا چیز خاصی نداره و فقط به عشق اینکه چهارتا حرکت باد/آب/خاک/آنیش افزاری ـه مثلا واقعی میبینی میتونی پاش بشینی و مثلا کیف کنی.

من ازشون نمیگذرم که زوکوی عزیزمون رو اون بازیگر نقش اصلی میلیونر زاغه نشین گذاشتن. میدونم خفن بازی کرد، میدونم فیلم محشری بود، می دونم آدم خوفیه ... میدونم آقا میدونم ... ولی زوکو که نمیشه. زوکو ژذابه (فراتر از جذابه این).

B) هر کروم از موارد زیر رو در یکی دو جمله و به صورت طنز توصیف یا تعریف کنید. (15)

- طنز سخیف یعنی حتی اگه شده یه گوشه بشین تا حوصله ت سر بره، فقط نشین اینارو ببین که خودتو مسخره کردی.

- مسعود فراستی لطف میکنن قوه ی تخیلشون رو به کار میندازن و همه چیز رو مقوا میبینن و بدون هیچ ترس و واهمه ای هم اینو در ملا عام اعلام میکنن. اینه جای تقدیر و تشکر به خاطر این همه جرات و خلاقیت؟ شما جراتشو داری؟ نه داری واقعا؟ :|

- مسعود دهنمکی والا حقیقتا معلوم نی چی در سرش میگذره ... مخلوقیست بس عجیب با حماسه های حماسی(!)

- فیلم ها و سریال های کره ای، ژاپنی اکثرا دو دختر A,B و دو پسر C,D داریم. ترتیب دوست داشتن به این شکله: A» C - C» B - B» D - D» A (مثلا برای A»C بخونین A کیو دوست داره؟ C ) در نهایت اون دوتایی که در ابتدا از هم نفرت داشتن به هم میرسن. :)

- فیلم ها و سریال های ترکی سرتاسر تناقض و دروغ و تکرار واقعه هایی که قبلنم تو فیلم شاهدش بودیم! جون میده واسه اشکال پیدا کردن! مناسب برای منتقدان عزیز.

( بسیار تقلب نمودیم! والا نمیشناختیم اینهارو خیلی، خب! چی گفتم. )

C) سه تا از بهترین فیلم هایی که دیده اید را بنویسید تا استاد بره ببینه لذت ببره. (2 تشویقی)

Paranormal Activity 1,2,3,4 نبینین!
Stay alive 1,2 خواستین ببینین!
The Grudge 1,2,3,4 بدک نی!
Avatar که حتما قبلا دیدین!

پروفسور! به نظرتون اینکه آدم بدونه چی رو "نبینه"، مهم تر از اینکه بره یه چیو ببینه نی؟
اولی وقتتو تلف میکنه جدا آخرم فقط فحش نثار سازندگان و بازیگران و دست اندرکاران فیلم میشه و تو هم وقت گرانبهاتو واسه هیچی از دست دادی! :|


ویرایش شده توسط لینی وارنر در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۹:۳۸:۲۹
ویرایش شده توسط لینی وارنر در تاریخ ۱۳۹۲/۱۱/۱۷ ۱۹:۴۲:۱۹

🙋‍♀️ فقط اربـاااااااب! 🙋‍♀️

فقط بلده بشینه یه جا، بدون این‌که بدونه چرا!
تصویر کوچک شده




پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۰:۲۰ پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۲

گودریک گریفیندورold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۷:۲۹ یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۸۹
آخرین ورود:
۱۲:۱۹ پنجشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۹
از تالار گریفندور
گروه:
کاربران عضو
پیام: 976
آفلاین
سلام

1) به انتخاب خودتون یک فیلم انتخاب کنید و تشریحش کنید. هدف فیلمساز از ساختن آن، پیامی که میخواسته بده، سبک فیلم، نظر منتقدان، نظر خودتون و هر چیزی که به ذهنتون می رسه. (15)

استاد فیلم؟ سریال نمیشه؟ چون می ترسم نمره کم کنی ، همون فیلم

فیلم "هیس! دختر ها فریاد نمی زنند!" این فیلم که به تازگی وارد شده ، یکی از فیلم های قشنگ هستن! هدف فیلمساز از ساخت این فیلم این بودش که بگه دخترا فریاد نمی زنن دیگه! چرا فریاد می زنن اخه؟ دختر که فریاد بزنه همه ازش فراری میشن! دختر باید با صدای نازکش عشوه بیاد! همیشه عشوه اومدن بیشتر جواب بده! مثلا اگه تو فیلم! اون دختره به قاضی عشوه می اومد آزاد میشد ولی اینکارو نکرد و فریاد زد! اخرش اعدام شد پیام و هدف فیلمساز این بود کلا!

سبک فیلم هم طنز کاذب غرب زده بود! از خودم درنیاوردم ها! هست این سبک! شما نمی شناسید!

نظر بنده نسبت به ساخت فیلم اینه که مبتدی ساخته شده! وقتی برای دومین بار دیدم فیلمو ، اشکالات زیادی توش بود! اما نظرم نسبت به داستان فیلم اینه که دختر وقتی نمی تونه از خودش محافظت کنه ، نباید عشوه بیاد! اینو از بچگی باید به دخترا بگن! این دختره تو فیلم تو بچگیش عشوه اومد و اون مراد بی غیرت ، ویترینشو آورد پایین! بعدش نظرم نسبت به اون پسره که عاشق این دختره بود ، خیلی خوبه! دیدین چطور پای عشقش ایستاد؟! ما پسرا کلا اینطوری هستیم!

بعدش که کار به دادگاه رسید ، نظرم به کارگردان نزدیکه! دختره باید عشوه می اومد! از قیافه ی قاضی هم معلوم بود ادم پایه ای هست! مثلا اگه دختره می گفت: « حاج آقا! میشه منو ببخشین؟ عزیزم من که کاری نکردم! یه لحظه جوگیر شدم! تو رو خدا حاج آقا! جبران می کنم ها » اگه اینو می گفت ، حاج آقا هم می گفت: « برای تحقیقات بیشتر لطفا منو با متهم تنها بزارین! » به این ترتیب دختره هم ازاد میشد

2) هر کدوم از موارد زیر رو در یکی دو جمله و به صورت طنز توصیف یا تعریف کنید. (15)

- طنز سخیف: یعنی فیلم هایی که ارزش دیدن ندارن!

- مسعود فراستی: خوبه! ریش های خیلی خوبی داره! خب خیلی زحمت کشیده اونو بلند کرده! مردم نمی تونن موهاشون رو اون همه بلند کنن! این ریشاشو اینوری کرده! باریکلا!

- مسعود دهنمکی: این چی فکر می کنه؟! همه که مثل شما فکر نمی کنن حاجی! جوری اخر فیلماشو می سازه که خیلی ضایع هستن!

- فیلم ها و سریال های کره ای، ژاپنی: قشنگ! من نمی دونم این دختر های کره ای روزی چند بار میرن حموم! خیلی تمیزن لامصبا! اصلا ادم بعد فیلم نگران این دخترا میشه! نکنه تو راه برگشت یکی اذیتشون کنه؟!

- فیلم ها و سریال های ترکی: اینا هم که شورشو درآوردن! کارگردان فکر می کنه همه مردم منتظر که این قسمت چی میشه! نمی دونه انگار بیننده به چشم طنز نگاه می کنه به فیلماش!

3) سه تا از بهترین فیلم هایی که دیده اید را بنویسید تا استاد بره ببینه لذت ببره. (2 تشویقی)

چون دوستمی ، چهارتا معرفی می کنم! گرگ و میش 1 ، گرگ و میش 2 ، گرگ و میش 3 ، گرگ میش 4 (این 4 دو قسمتیه!) شد 5 تا!


تصویر کوچک شده


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۳:۵۲ سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۲

محفل ققنوس

تد ریموس لوپین


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۸:۳۰ سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۲۲:۵۵ پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶
از دور شبیه مهتابی‌ام.
گروه:
محفل ققنوس
ایفای نقش
کاربران عضو
پیام: 1495
آفلاین
A) به انتخاب خودتون یک فیلم انتخاب کنید و تشریحش کنید. هدف فیلمساز از ساختن آن، پیامی که میخواسته بده، سبک فیلم، نظر منتقدان، نظر خودتون و هر چیزی که به ذهنتون می رسه. (15)

فیلم مورد نظر: هری پاتر و زندانی آزکابان!
ژانر: مستند! ( از طرف ما به مشنگا بگین اینا واسه شما فانتزیه، واسه ما خاطره‌است! )
مواد لازم برای تشریح:
- میز تشریح
- قیچی
- پیچ‌گوشتی
- چسب نواری
- پنس
- عینک ( برای به چشم زدن و خفن دکتر به نظر اومدن! )

طرز تهیه:
فیلم مورد نظر را روی میز تشریح گذاشته و با پیچ‌گوشتی بازش می‌کنیم. (نکته: فیلم از نوع VHS هست، پدیده‌ای که بچه‌های دهه هفتادی کمتر میشناسن.. همون سی‌دی قدیم.. عامل فساد و انحراف ما دهه شصتی‌ها! ) بعد دل و روده‌‌اش رو با پنس در میاریم و با قیچی به صورت رندوم میبریم و هر جاشو خواستیم بهم میچسبونیم و دوباره میذاریمش تو کاست. ورژن جدید به همون آش و لاشی ورژن قبل از تشریحه!

میپرسی هدف فیلمساز چیه؟ سه کلمه بوقیدن به داستان. میگن به بعضی فیلما آب می‌بندن که وقتش پر بشه.. به این یکی فاضلاب بستن آقا! کسی که زندگی‌نامه ی جناب عله رو نخونده باشه، با دیدن این فیلم گرگیچه که الان کی به کیه؟ اینا از کجا اومدن؟ به کجا میرن آخر؟ اومدنشون بهر چی بود؟

پیام فیلم هم واضح بود... چطور جمعیتی رو تسترال کنیم. یه فیلم مزخرف از یه داستان موفق می‌سازیم و ملت هم حمله میکنن سینما فیلمو میبینن و گالیون گالیون پول میره تو جیب ما! البته روش بدی برای کسب درآمد نیستا.

آقا ما این فیلمو نشستیم چن وخ پیش دوباره دیدیم (چون حالش نبود کتابو بخونیم. .. چیه؟ خب اصالتم شیرازیه. ) و همینطوری هی فحش دادیم... هی فحش دادیم.. هی فحش دادیم... ما کتابو خوندیم میدونیم پدر مرحوم من و اون سیریوس مادر مرده خودشون طراح نقشه غارتگرن واسه همین بلدن چطوری باهاش کار کنن... بعد کلی وقت فیلم میره سر هیپوگریف سواری عله! اینطوری بیت‌المال زوپس رو حیف و میل میکنه دیگه، بازی که بلد نیست! )

B) هر کروم از موارد زیر رو در یکی دو جمله و به صورت طنز توصیف یا تعریف کنید. (15)

- طنز سخیف: آپازیت آو طنز فاخر! بی‌ناموسی‌نویسی... ارزشی‌بازی... ژانگولر!
- مسعود فراستی: مشنگ المنتقد السینمای مشنگی فارسی!

- مسعود دهنمکی: اون نمک تهش پارادوکس داره.. این مسعوده همه چی داره به جز نمک اونم اندازه ده، تو بگو حتی یه دونه!

- فیلم ها و سریال های کره ای، ژاپنی: مامان ژاپنی ^_^ ، باباهه چینی -_- ، بیچاره نینی ^_- !

- فیلم ها و سریال های ترکی: میگن در جواب این سوال که میون این همه دلبر کیو انتخاب کنم.. همسایه‌های فیلمساز ما همه‌ رو با هم انتخاب میکنن!
( بد نیگاه نکن بانو استاد! من سریال های قاره خودمون رو به جز بعضی ایرانیا اصن نمیشناسم خو )

C) سه تا از بهترین فیلم هایی که دیده اید را بنویسید تا استاد بره ببینه لذت ببره. (2 تشویقی)

افسانه‌ی ۱۹۰۰ ... اون افسانه‌اش خیلی مهمه چون یه دونه فیلم ۱۹۰۰ هم هست که اصلا افسانه‌ای نیست!

Prisoners: هیو جکمن ماجرا به قدر کافی تامین میشه!

Pan’s Labyrinth : البته اینو تلویزیون نشون داد و کلا پایانشو عوض کرد!


تصویر کوچک شده


پاسخ به: كلاس ماگل شناسي
پیام زده شده در: ۱۳:۰۴ دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۲

پروفسور تافتی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۱:۰۸ پنجشنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۲
آخرین ورود:
۱۷:۴۳ چهارشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۹
از آمدنم نبود گردون را سود!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 88
آفلاین
A) به انتخاب خودتون یک فیلم انتخاب کنید و تشریحش کنید. هدف فیلمساز از ساختن آن، پیامی که میخواسته بده، سبک فیلم، نظر منتقدان، نظر خودتون و هر چیزی که به ذهنتون می رسه. (15)

اســتاد ِ معظم، این جـانب با اجازه یکی از فیلم های محبوب ِ خودم رو انتخاب میکنم، اما در حد زور و توان مقادیری بار ِ طنز هم اضافه میکنم به کار که از نمره و امتیاز و این مسائل بی بهره نمانم!


و اما فیلم ِ آنی هال! ساخته ی جناب ِ وودی آلن... فیلم از آن کمدی هاییست که به شما حالی میکند بدبختید، یعنی میزند توی دهان ِ آنهایی که میگویند ما خوشبختیم و زندگی سراسر عسل و شکر است و این حرفها... اما در عین حال یادآوری میکند این فیلم که میتوانید در عین بدبختی خوشبخت باشید. یعنی چه طور؟ یعنی در سیلان ِ بیمار و پریش ِ ذهن خود زندگی را معنا کنید، آن طور که باورهای شاعرانه و خودآگاهانه به شما الهام میدهند.

وودی آلن به ظرافت این مفاهیم را مخلوط میکند و میفرستد سمت ِ مخاطب. یعنی میگوید ای بدخت، تو در عین بدبختی خوشبختی. و میگوید ای خوشبخت، تو در عین ِ خوشبختی بدبختی! میفهمید آیا؟ کمی ادراکش سخت است، اما زور ِ خود را بزنید.

وودی آلن در شخصیت پردازی کارگردان ِ ظریفی است. در این باب از منظر فیلمنامه نویسی گاهی ظریف است گاهی زمخت، در حد سواد ما در این فیلم کلن ظریف بوده ایشان. یعنی چه؟ یعنی در کارگردانی پلانها را نسبتن طولانی و کشدار گرفته، که خصلت عموم ِکارهای اوست، تا بتواند نهایت ِ توان ِ خود را بگذارد برای پرداخت شخصیت، بر اساس ِ حرکات بازیگر و دیالوگ ها و میزانسن.

یک ویژگی مهم ِ دیگر در این فیلم ِ آنی هال ترسیم فضای دو شهر نیویورک و لس آنجلس و استفاده از این فضاسازی برای پرداخت ِ دقیق روند ِ داستان است. حضرت ِ وودی آلن در این فیلم روی هوا سوژه نمیپراند و الکی تیریپ فیلمسازی و کارگردانی برنمیدارد، بل خعلی دقیق فضای نیویورک و لس آنجلس را برای ترسیم ِ موقعیت داستانی تصویر میکند. درواقع ایشان کاری میکنند که در کنار ِ فهم ِکاراکترهای اصلی به عنوان ِ هویت های منفرد، مخاطب نیویورک و لس آنجلس را نیز به عنوان دو هویت با ویژگی های مشخص ارزیابی کند. اصولن وودی آلن مخاطب را میپوکاند با این جلوه از ظرفیت ِ هنری ِ خود که در اکثر فیلمهایش به وجه ِ ممتازی دهان منتقدین را صاف کرده است.

اما کمی از داستان و همان بدبختی و خوشبختی و این حرفها. آلوی سینگر یک کمدین نیویورکی است که عاشق یک بانویی میشود به نام آنی هال، که در اوایل آشنایی این آنی هال خعلی شبیه الآن ِ من بوده، خعلی قاطی و گیج و اینها بود . بعد دل تنگم برای ذهن گشاد شما بگوید که این آلوی سینگر عینکی و بامزه و پر از انواع و اقسام دردها و وحشی، در فیلم هی از لحاظ ِ ذهنی و روانی بالا و پایین میشود. فیلم آینده و گذشته و حال را، آلوی سینگر ِ دیروز و آلوی سینگر امروز و آلوی سینگر ِ فردا را، و همین طور آنی هال ِ دیروز و امروز و فردا را خعلی جو دهنده توصیف میکند و بعد این کثرت را میچپاند توی یک بقچه و تحویل مخاطب میدهد.

آقا نمیتوانم داستان را مثل آدم تعریف کنم، ول کنید ما را... دو تا نقل ِ قول از این فیلم یادم مانده که قشنگ است...

آلوی سینگر در این فیلم فرمودند:«من هیچ وقت عضو باشگاهی نمیشوم که یکی مثل ِ من را توی خودش قبول کند.»

و همین طور:«آن عمل مستهجنی که زن و مرد با هم انجام میدهند و سه حرف است و اولش S دارد، بزرگترین فانی بوده که داشته ام، بدون خنده منتها!»

و همینها...
این را بهش میگویم کمدی استاد. آدم یک ساعت و نیم میبیند این کمدی را و وقتی که تمام شد درد کشیدنش شروع میشود. والــا به جان ِ استاد .

B) هر کروم از موارد زیر رو در یکی دو جمله و به صورت طنز توصیف یا تعریف کنید. (15)

- طنز سخیف: مثلن وقتی پدر ِ کسی به پسرش میگوید گوساله و ملت میخندند، این میشود طنز ِ سخیف. چون درواقع شعور مخاطب را گل گرفته این پدر، دارد میگوید که من خودم گاو هستم.
مــاع! داریم همچین چیزی اصن؟

- مسعود فراستی: والا ایشان معتقدند فیلم ها مقوا هستند، یعنی به فریم و قاب بندی و دکوپاژ اعتقاد ندارند، یعنی یک فیلم یا مقوا هست، یا اصلن فیلم نبوده. همان طور که مقوایی که مقوا نباشد مقوا نیست، فیلمی هم که مقوا نباشد، فیلم نیست!

- مسعود دهنمکی: «رسوایی» ِ سینمای ِ ایران . ایشان خودشان میدانند ارزش آثارشان را، سطح ِ همان ارزش را کردند عنوان فیلم ِ آخرشان.

- فیلم ها و سریال های کره ای، ژاپنی: یک جوکی شنیده بودم مدتی قبل که وسطهای آن جوک توصیف ِ دقیق ِ این سریالهاست، فقط به خود ِ زبان ژاپنی مینویسم امیدوارم که متوجه شوید:
این چون اون، اون چون این.

- فیلم ها و سریال های ترکی: استاد، به خداا ما فقط کلید اسرار را دیده ایم. همسایه ی ما هم اصلن خانه ندارد که برویم از این چیزها ببینیم...
کلید اسرار هم خعلی فیلم خوبی بود و ملت را میفرستاد به سمت راه راست و فردوس ِ برین. والا استاد!

C) سه تا از بهترین فیلم هایی که دیده اید را بنویسید تا استاد بره ببینه لذت ببره. (2 تشویقی)

آممم...

اولیش A Requiem for a dream از دارن آرنوفسکی و این حرفها. موزیک ِ این فیلم دیوانه کرد من را!
دومیش Match point از وودی آلن ِ گران مایه.
سومیش Detachment از تونی کای. آن آدرین برودی ِ معروف هم بازی میکند این تو. D:








شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.