هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۶:۳۵ یکشنبه ۲۶ تیر ۱۳۸۴

کرام سابق


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۹:۵۳ دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۳
آخرین ورود:
۱۱:۵۰ شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
از هاگوارتز..تالار اسلیترین
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 901
آفلاین
چون كتاب منتشر شده و همه اين موارد مشخص شده اين تاپيك هم عليرغم ميل باطنيم قفل ميشه

خدا به همه ما صبر عطا كند..با اين نوشته هاي رولينگ!!!!


کرام اسبق!

قدرت منتقل شد!


Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۱۰:۰۸ شنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۴

برتی بات


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۵:۲۱ شنبه ۶ فروردین ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۶:۲۴ جمعه ۹ تیر ۱۳۸۵
از اعماق شهر لندن
گروه:
کاربران عضو
پیام: 203
آفلاین
من فکر می کنم که هری و دامبلدور تحت تعقیبن که اون چاقو هم نشونه ی همینه.
این یارو هم احتمالا یه تصویر دیگه ولی توی همون جنگله.
شاید این یارو همون شاهزاده ی دورگه باشه.


جلد هفتم کتابهای هری پاتر:"هری پاتر و چهل دزد بغداد."


Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۹:۵۵ شنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۴

بارتیموس کراوچ old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۱:۳۱ دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۳
آخرین ورود:
۲۰:۰۰ جمعه ۷ بهمن ۱۳۸۴
از زیر علامت شوم
گروه:
کاربران عضو
پیام: 87
آفلاین
در مورد دو تیکه بودن!
من فکر میکنم اون مرد با هری و دامبلدور هست یعنی میدونه که اونا پشتش هستند! من فکر میکنم سمت چپ کاور 180 درجه چرخیده یعنی در اصل ما باید پشت هری و دامبل رو ببینیم که اونا اون قسمت رو برگردوندن! اینجوری قضیه به آسمون نگا کردن اونا هم حل میشه
در مورد نور سبز مشخصه که روزه و نور سبز حاصل از برخورد فووتونها با برگ درختها و عمل فتوسنتز است

....


تصویر کوچک شده


Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۹:۳۸ شنبه ۲۵ تیر ۱۳۸۴

چو چانگ


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۰:۵۰ دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۸۳
آخرین ورود:
۱۵:۲۷ دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
از کنار مک!!!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 1771
آفلاین
من يك عدد نظريه داشتم (شايد دير باشه!)


اگه اين دو تا صحنه جدا از هم باشن....ميشه گفت جايي كه هري و داملدور هستن جنگي بوده...چاقو هم همينو نشون ميده. به اون شاخه درخت كه دو تيكه شده نگاه كنيد! همينجوري كه دو تيكه نشده!

بعدش هري و دامبلدور هم ميرن به اون قسمت تا ببينن چه خبر بوده...در عين حال اون فرد كه داره ميره طرف كلبه ...ميره تا اين خبرو به اون فردي كه داخل كلبه هست برسونه!


[b][font=Arial]«I am not worriedHarry,» 
said Dumbledore
his voice a little stronger despite
the freezing water
«I am with you.»[/font]  [/b]


Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۲۳:۴۸ جمعه ۲۴ تیر ۱۳۸۴

جیمز پاتر


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۰:۳۶ یکشنبه ۱۴ فروردین ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۰:۲۵ چهارشنبه ۸ شهریور ۱۳۹۱
از مشکوکستان
گروه:
کاربران عضو
پیام: 325
آفلاین
1. ابتدا ولدمورت عزیز:
نقل قول:
ولدمورت جان نوشته‌ن:
توی کتابای قبلی روی این تاکید شده که در حضور ولدمورت جای زخم هری درد میگیره و پررنگ و واضح میشه .. توی این عکس جای زخم هری کم رنگه ( پر رنگ نیست ) و هری هم هیچ احساس دردی نداره ... پس من این جور نتیجه میگیرم که هرکی تو اون خونه باشه ولدمورت اون تو نیست ...

هوم... ظاهراً من منظورم رو درست نگفتم! منظورم این بود که وقتی نشانه‌ی اینکه ولدمورت نزدیک هریه، سیاه و پررنگ شدن زخمش نیست؛ بلکه نشانه‌ش درد وحشتناکیه که معمولاً هری رو به زمین می‌ندازه. ممکنه جای زخمش هم پررنگ و سیاه بشه، که اگه شما می‌گید حتماً همین‌طوره، ولی وقتی حال هری خوبه، سر پا ایستاده و هیچ حالت غیر عادی در چهره‌ش دیده نمی‌شه، مشخصه که ولدمورت در نزدیکیش نیست، دیگه پررنگ بودن یا نبودنش مطرح نمی‌شه.
اما، اثر نشان سیاهی که روی دست مرگ‌خوارها هست، پررنگ و واضح‌شدنش نشانه‌ی ولدمورته که به طور صریح اشاره شده و درد و سوزش خفیفی هم در کنارش ایجاد می‌شه.

اینهمه حرف زدم!! می‌خواستم فرق این دو موضوع رو بگم:
در مورد جای زخم درد وحشتناکش در اولویته نسبت به رنگش.
در مورد اثر نشان سیاه، رنگ مشکی پرکلاغیش اولویت داره نسبت به درد خفیفش!!
این یکی از ایرادهای بی‌خودی بود که من گرفتم!! شما به دل نگیر !!!

2. روز و شب بودن اون تصویر رو نمی‌شه تشخیص داد، به این خاطر که در جنگل ممنوع درختان اونقدر به هم پیچیده هستن که نور درش نفوذ نمی‌کنه. بنابراین این احتمال هم وجود داره که اون نور که خصوصاً سبز هم هست منبع دیگه‌ای داشته باشه.

3. اما نظریه‌ی رفتن به قدح اندیشه به نظر من یه نظریه‌ی قابل قبوله، هر چند که نمی‌شه گفت 100٪ همین درسته!!
دوستانی که می‌گن اونا قایم شدن. اونا به هیچ وجه قایم نشده‌ن و کاملاً مشخصه که دارن در مسیری مستقیم به راهشون ادامه می‌دن.

شما باید اول مشخص کنید که اون تصویر دو تیکه‌س یا یه تیکه. بعد بر اساس اون نظرتون رو بگید. منم در پست قبلیم این موضوع رو به درستی رعایت نکردم. از این بابت هم معذرت می‌خوام. همون طور که در ابتدای پست قبلیم تأکید کردم اون تصویر به نظر من دو تیکه‌س. سرژ عزیز هم یه نکته‌ی خوب رو اشاره کردن که اصلاً پرسپکتیو دوطرف درخت با هم متفاوته و من ضمن تشکر از سرژجان، می‌گم که کاملاً موافقم.
با فرض اینکه این تصویر دوتیکه‌س ممکنه دو طرف تصویر در دو زمان کاملاً متفاوت اتفاق افتاده باشن، ولی مکانشون نزدیک به هم و در جنگل ممنوعه.

اما سوالی که پیش میاد اینه که اون درخت و چاقوی روش مال کدوم طرف تصویره؟! اگه طرف دامبلدور و هریه، اون جا چیکار می‌کنه و نشانه‌ی چیه. اگه هم مربوط به طرف خونه‌س که مرگ‌خوارها توشن چرا چاقو طرف دامبلدور اینا کشیده شده.
نظر من اینه که از اونجایی که دومکان نزدیک به هم هستن، ممکنه چاقو مربوط به طرف دامبلدور و هری باشه که نشان‌دهنده‌ی نزدیک‌شدن به اون منطقه‌ی خطرناک و اون خونه‌س!

4. دوستان خواهش می‌کنم (به قول ولدمورت!) کمی دقت کنید!! ردایی که تن هریه کاملاً سیاهه! فقط اون نور سبز مرموز که در جنگل هست روش افتاده و بعضی جاهاشو سبز کرده!! ردای شب نیست! از مهمونی یا بی‌جامه‌پارتی که نیومده بیرون که !!

5. اون مرد پتی‌گرو نیست به این دلیل که پتی گرو اینقدر شکسته نیست و عصا نمی‌زنه. هگرید هم نیست که بعضی دوستان سعی در رد این موضوع داشتن! بابا من یه چیزی پروندم می‌خواستم سر بحث رو باز کنم !! اینقدر روی یه موضوع مشخص بحث نکنید خواهشا! !

6. هیچ دلیل خاصی وجود نداره که ثابت کنه کاورها به هم مربوط هستند. تنها کاوری که می‌بینم داره واقعاً یه صحنه از کتاب رو نشون می‌ده همین کاوره (البته به جز اون جایی که هری و دامبلدور دارن به قدح نگاه می‌کنن که اونم بخشی از کاور بود.) بقیه‌ی کاورها بیشتر فضای مرموز داستان رو به تصویر کشیده بودن خود داستان رو.


من خودمم نفهمیدم چی گفتم!! اگه شما هم نفهمیدید خیلی خودتونو ناراحت نکنید !!!!


تصویر کوچک شده


Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۲۳:۳۵ جمعه ۲۴ تیر ۱۳۸۴

زاخاریاس اسمیت(old)


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۶:۴۷ دوشنبه ۹ خرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۶:۰۱ شنبه ۱۵ دی ۱۳۸۶
از نميگم تا تو خماري بموني ...!!
گروه:
کاربران عضو
پیام: 138
آفلاین
نمیدومن چرا ئلی فکر میکنم که اون شخص ابدا دم باریک نیست
ممکنه گودریک گریفیندور باشه که در این صورت داستان خیلی جذاب میشه ( البته نمیگم گریفیندور زنده ست .. میگم اونو تو قدح اندیشه مببینن )



كسي كه كوههاي شامخ را زير پا ميگذارد ، به همه شدايد اعم از شوخي و جدي ميخندد .


Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۲۰:۱۱ جمعه ۲۴ تیر ۱۳۸۴

عمو ورنون


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۲:۱۳ پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۲۳:۵۸ جمعه ۱۲ تیر ۱۳۸۸
از پریوت درایو
گروه:
کاربران عضو
پیام: 137
آفلاین
من هنوز هم معتقدم که اون مرد معلم جدید دفاع دربرابر جادوی سیاهه که موقعی که یه جشن توی مدرسه برگزار شده بوده اون از حواسپرتی بقیه استفاده کرده و داره یواشکی به سمت جنگل کلبه ی واقع در جنگل مرموز می ره ولی هری و دامبل فهمیده ن و حالا دارن تعقیبش میکنن... و این خودش دلیل این می شه که هری ردای شب تنش کرده... در ضمن نمیشه گفت هری چوبدستی دستش نیست چون دست چپش اصلا معلوم نیست. ممکنه چوبدستی توی دست چپش باشه.
در ضمن اون فرد صددرصد نمی تونه دم باریک باشه چون دم باریک عصا نداره... تنها فردی که ممکنه عصا دستش باشه همون شخص جدیده.


من بالاخره سحر و جادو را از سر این بچه می اندازم....
:


Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۱۷:۰۹ جمعه ۲۴ تیر ۱۳۸۴



مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۲:۰۷ پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۱:۲۴ یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۶
از شیراز
گروه:
کاربران عضو
پیام: 33
آفلاین
اون بالا این قدر تاریک که من سایه ای ندیدم
تا اخر کتاب چهار معلوم نشد که بارتی کراوچ مرده یا دزدیده شده(تا وقتی مودی قلابی اعتراف کرد) کرام هم گفت کراوچ زده تو سرش
بعد من هنوز قبول ندارم اینجا جنگل ممنوع باشه دلیلشم قبلا گفتم هاگرید تا حالا کلبه ای ندیده
در ضمن جادوگر ها از چاقو در چه مواردی استفاده می کنند؟ (اگر چاقو نماد نباشه)
در ضمن فرضیه ی قدح رو با این نظر که چرا پنهان شدن رد کردید من با این حرف مخالفم به نظر من پنهان نشدن



W.T


Re: صحبت درباره نكات مبهم تصویر روی جلد کتاب ششم ((كاور جديد))
پیام زده شده در: ۱۶:۴۶ جمعه ۲۴ تیر ۱۳۸۴

بارتیموس کراوچ old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۱:۳۱ دوشنبه ۹ شهریور ۱۳۸۳
آخرین ورود:
۲۰:۰۰ جمعه ۷ بهمن ۱۳۸۴
از زیر علامت شوم
گروه:
کاربران عضو
پیام: 87
آفلاین
بابا اون بالا رو ببینید سایه مشخصه
در ضمن موقعی که بارتی دزدیده شد مشخص بود که یک مرگخوار اونجا بوده پس اوضاع خراب بود!!!
در این موردی که گفتی رفتن دنبال علامت من موافقم


تصویر کوچک شده


Re:
پیام زده شده در: ۱۶:۳۷ جمعه ۲۴ تیر ۱۳۸۴



مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۲:۰۷ پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۳۸۴
آخرین ورود:
۱۱:۲۴ یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۸۶
از شیراز
گروه:
کاربران عضو
پیام: 33
آفلاین
اول از همه من یک نکته برام عجیبه این خانه خیلی قدیمیه ولی اگر در جنگل بوده چرا هاگرید ندیدتش ؟
من مطمئن نیستم که شخص داخل کلبه کشیک بده به نظر می رسه متوجه کسی شده وداره بیرون رو نگاه می کنه چون اگر داشت کشیک میداد نباید می گذاشت کسی از بیرون ببینتش یا حتی می تونه منتظر کسی باشه!!
در ضمن من هیچ سایه ی دیگه ای در کلبه ندیدم (کلبه در قسمت های دیگش خیلی تاریک) .
در ضمن وقتی هری با دامبلدور در ابتدای جنگل بودند موقعیت زیاد خطرناک نبود (فقط بارتی کراوچ پدر که یکم خل بود اونجا بود) پس لازم نبود هری چوب دستیشو در بیاره ولی این موقعیت یه کم مرموز تره



W.T







شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.