هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


در حال دیدن این عنوان:   1 کاربر مهمان





پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۱۶:۴۶ دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷

دیانا کارتر old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱:۰۰ پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۳۹۷
آخرین ورود:
۱۷:۲۷ یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۸
از معمولا هرجا که ارباب حضور داشته باشه🐱
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 242
آفلاین
يه ارباب داريم شاه نداره، ابهتى داره ماه نداره به کس کسونش نميديم به راه دورش نميديم ،به کسى مثل ديانا ميديم که کس باشه پيرهن تنش اطلس باشه 😻

خب خب نبودم اومدم تا با توجه به آهنگ بالا يکى(لازم نيست حتما ارباب خودشونو خسته کنن)نقدش کنه چون خودم ازش راضى نيستم !
😽اينم پست ⇦⇦⇦♥♥♚♚♚😻



نقد پست ارسال شد.

بیا بریم بقیه آوازتو برای ما بخون دی!


ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۴ ۲۳:۵۰:۱۱

تصویر کوچک شده


پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۲۱:۱۴ یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷

ریونکلاو، وزارت سحر و جادو، مرگخواران

سو لى


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۰:۳۲ دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷
آخرین ورود:
۱۷:۳۸:۱۴ چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
از این سو، به اون سو!
گروه:
مرگخوار
ایفای نقش
ریونکلاو
کاربران عضو
پیام: 541
آفلاین
سلام ارباب!

ارباااااااب... شایعات رو باور نکنیدا؛ من غلط بکنم به شما بگم معتاد! اینا همش توطئه ست. من فقط می خواستم بقیه رو ورزش بدم ارباب.

این پستم رو توی زمان خیلی کمتری نسبت به قبلیا زدم. میشه نقدش کنید ارباب؟


بلای جان ارباب!

بهش دست نزنید! مال منه.


پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۱۹:۳۰ یکشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۷

اسلیترین، مرگخواران

لرد ولدمورت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۳۹ سه شنبه ۸ آبان ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۲۱:۱۳:۲۵ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
از ما گفتن...
گروه:
کاربران عضو
اسلیترین
ناظر انجمن
مرگخوار
ایفای نقش
پیام: 6961
آفلاین
آقای الیواندر


نقل قول:
دو رودی دوباره لردا
ما بازگشتیم چون مطمئن بودیم دلتون تنگ شده لردا
دورود دیگه چیه! دو عدد رود؟
ما دلی نداریم که تنگ بشه...دلامونو جلوی در تحویل دادیم.


بررسی پست شماره 550 زندگی به سبک سیاه، گریک الیواندر:


نقل قول:
بلا وقتی حرف سو رو شنید اخم کرد، آستیناشو بالا زد، توی دستاش آب دهن ریخت و به هم مالید و گفت:
بلاتریکس!
در قسمت های غیر دیالوگ اسم ها رو مخفف نکنین. از لقب ها استفاده نکنین. مثلا این که بگین پروف چوب دستیشو برداشت هم درست نیست. یا یه مرگخوار بگه ارباب به اتاقش رفت! اینم درست نیست.
صحنه، خیلی برای بلاتریکس مناسب نبود. ولی در حدی هم نبود که آزار دهنده باشه یا منطق داستان رو از بین ببره. این که توجه خواننده رو جلب می کنه به این دلیله که در شروع پسته. اگه وسط پست بود اینقدرا به چشم نمیومد. ولی اشکال شخصیت های پست های قبلی شما پررنگ تر از این بود. در نتیجه همچین اشکال ریز و کوچیکی اصلا اهمیتی نداره. حتی ایراد محسوب نمی شه.


نقل قول:
- بلایی هستید خشمگین و جذاب!
- تازه می فهمم ارباب چی می کشن.
- چی؟... ارباب چیزی می کشن؟... سنتی یا صنعتی؟
در حالت عادی می گفتم دیالوگ آخر جایی بود که باید متوقف می شدین. چون قبلا این اشکال رو داشتین که جایی که باید متوقف می شدین، ادامه می دادین و این کار باعث می شد تاثیر و جذابیت جمله های قبلی کمتر بشه. ولی یه ویژگی دیگه دارین که گاهی این اشکال رو جبران می کنه. اونم اینه که از همین جمله اضافه، بعدا استفاده خوبی می کنین. که اینو پایین تر می گم.


نقل قول:
ارباب در همون لحظه درِ خانه ی ریدل هارو باز کرد.
این همون لقبه. این جا هم باید بگین لرد...لرد سیاه...لرد ولدمورت...
چون اینا رو نویسنده می نویسه. این توضیحات مال شخصیت نیست. گاهی سبک پست یه جوریه که می خواییم جبهه مونو مشخص کنیم. مثلا می نویسیم:
لرد سیاه نقشه را پاره کرد و تکه های آن را روی میز ریخت! او هرگز فریب نمی خورد. اربابی بود باهوش و زیرک.

اینا هم از طرف نویسنده اس. ولی هم جبهه مشخص شده و هم از لقب استفاده شده. دلیلش سبک نوشته اس. این جا اشکالی نداره. ولی در حالت عادی از اسمای کامل استفاده می کنیم.


نقل قول:
سو قبل از اینکه بلا چیزی بگه، گفت:
- اربابی هستید معتاد؟
این همون چیزیه که بالا اشاره کردم و گفتم پایین تر می گم. از همون جمله اضافه استفاده کردین و طنز خوبی نوشتین.
اینم در حالا عادی دیالوگی بود که نباید نوشته می شد. این که یه مرگخوار زل بزنه به لرد و بگه شما معتادین؟
ولی حالت عادی وقتیه که براش زمینه سازی نکرده باشیم یا سبک پست مساعد نباشه. شما از یه دیالوگ قبلی استفاده کردین. این همون زمینه سازی ای بود که لازم داشتیم. همین باعث شده که هم اون دیالوگ و هم این قسمت "خوب" محسوب بشن.
فقط شکلک بهتر بود حذف یا عوض بشه. لرد کلا شخصیتیه که کمترپیش میاد بشه احساس خاصی رو تو صورتش دید. عصبانی می شه، خوشحال می شه، تعجب می کنه...ولی حالتش تو یه محدوده ثابت می مونه.


نقل قول:
لرد که دوباره اون پلک هارو دید در شرف گلاب به روتون بود که بلا اومد بین سو و لرد قرار گرفت و گفت:
- ارباب، مرگخوارا خیلی چاق شدن... اونقدری چاق شدن که دیگه جارو توان بلند کردنشون رو نداره ... برای همین من گفتم که ورزش کنن تا به وزن ایده آل برسن.

لرد نگاهی سریع به شکم مرگخوارا انداخت و گفت:
- حق با توست بلا... واقعا چاق شده اند.
این جا یه ایراد کوچیک وجود داره.
در پست شروع سوژه گفته شده:
نقل قول:
بلاتریکس به سمت جارویی که به نظر می اومد خالیه رفت.
- بانز توم اضافه وزن داری فک کردی نامرئی نمی فهمیم! اصلا همتون باید وزن کم کنید. از امروز رژیم و تمرینات سخت شروع میشه وای به حالتون! قبل از اینکه ارباب بفهمن باید لاغر کنید!
و در پست شما مرگخوارا خیلی راحت همه چیز رو به لرد گفتن.
حالا ایرادش چیه؟
فهمیدن لرد فایده ای برامون نداره. گذشته از این که شخصیتش هم زیاد برای وارد شدن به همچین سوژه هایی مناسب نیست.
ولی ندونستنش می تونه مفید باشه. این که مرگخوارا مجبور باشن قضیه رو از لرد پنهان کنن سوژه هاش بیشتره. مثلا سر میز غذا رو نخورن...لرد بهشون شک کنه که جریان چیه؟ غذا ایرادی داره؟ یا غذا رو دور از چشم لرد بریزن دور...
یه اتفاق خوبی که افتاده اینه که بلا فقط در مورد ورزش کردن حرف زده. در مورد غذاشون چیزی نگفته. برای همین ایده های غذا رو بازم می شه اجرا کرد.

هیچوقت از خراب کردن سوژه نترسین. همونجوری که فکر می کنین خوبه ادامه بدین که تجربه کسب کنین. هیچ سوژه ای کلا خراب نمی شه. سوژه های کلا خراب شده رو هم می شه دوباره اصلاح کرد. بعضیا کلا با ترس می نویسن...نباید اینجوری باشه. در جا زدن تو سوژه ها کار خوبیه...ولی تعیین مسیر و ادامه دادن و جلو بردن سوژه هم کاریه که باید یاد بگیریم. در نتیجه حتی اگه به مسیری که دارین می رین شک دارین، ادامه بدین. بنویسین. تجربه همینجوری کسب می شه.


شما معمولا توضیح نمی دین. قبلا هم بهتون گفتم که این یه نقص نیست. کم و زیاد بودن دیالوگ با فضاسازی، با توجه به نوشته تعیین می شه. طولانی و کوتاه بودن پست هم همینطوره.
به شما که قبلا گفتم...ولی این جا یه بار دیگه برای بقیه هم بگم. هیچ معیار دقیقی برای سنجش توضیح و فضاسازی و دیالوگ وجود نداره.
دو پست بهتون نشون می دم که کلا از دیالوگ تشکیل شدن. یکی رو من نوشتم و یکی رو رودولف:
اولی
دومی
اینا توضیح لازم نداشتن.
برای همین هیچوقت بدون خوندن پست نمی شه گفت دیالوگش زیاده یا توضیحش کمه. کسی هم نباید احساس اجباری کنه که دیالوگم زیاد شد...برم کمی توضیح بنویسم.

پست های شما احتیاج به توضیح خاصی ندارن. دیالوگ ها برای فهمیدن همه چیز کافی هستن. ولی توضیح دادن هم چیزیه که باید تمرین بشه. شاید جایی لازم شد توضیح بدین. برای همین به نظر من سعی کنین یه موقعیت و سوژه ای پیدا کنین که بشه در موردش توضیح داد. سوژه ای که شخصیت زیادی توش نباشه. مواظب توضیحاتتون باشین که طولانی و جدی و خسته کننده نشن. همونطور که دیالوگ طنز می نویسیم، صحنه هم می تونه طنز باشه. مثلا قراره خونه یا اتاق یه نفر رو توصیف کنین. با توجه به شخصیتش می شه سوژه های مناسب برای نوشتن توضیحات رو پیدا کرد.


نقل قول:
هکتور که تازه از خواب بلند شده بود و به سمت حیاط اومده بود گفت:
- معجون لاغری دارم، بدم!
قسمت از خواب بیدار شدن هکتور یه حالت ساده و بامزه ای داشت. دیالوگش رو شاید بهتر بود کمی متفاوت می نوشتین. حتی یه تفاوت کوچیک هم می تونست جالب ترش کنه. مثلا:
معجون لاغری دارم...ندم؟
فرقش حالت گیج و منگیه که "ندم" به جمله داده و با هکتوری که از خواب بیدار شده هم متناسبه. یا می شد کلا عوضش کرد. مثلا معجون لاغری دور از چشم ارباب دارم...معجون لاغری بدون هیچ گونه فعالیت بدنی دارم...
روی این سوژه ها اگه کمی فکر کنیم، می تونن جالب تر و متفاوت تر بشن.


مهمترین اشکال شما "متوقف نشدن" بود. کیفیت نوشته تونو پایین میاورد. این جا اون حالت وجود نداشت. این خیلی خوبه. قسمت های اضافه که حذف بشن، فقط قسمت های خوب باقی می مونه.

این که یه چیزی می نویسین و بعدا ازش استفاده می کنین خیلی خوبه. نشون می ده که پست حساب شده و برنامه ریزی شده نوشته شده. نویسنده به جزئیات توجه می کنه.

سوژه رو پیش نبردین. فقط در مورد دیالوگ های رد و بدل شده بین شخصیت ها نوشتین که کار خیلی خوبی بود. مخصوصا برای شما. چون برای شما شناختن شخصیت مرگخوارا مهم تره. اخلاقشون...سوژه هاشون...اینا موقع نوشتن بیشتر به دردتون می خوره.
از شخصیت ها خوب استفاده می کنین. یه بلا داریم که تهدید می کنه...یه سو داریم که چشمک می زنه و از لرد تعریف می کنه...یه هکتور داریم که کلا از جریان پرته و فقط می خواد معجون بده.

اشکالاتتون خیلی کمتر شدن. خیلیاشون کلا برطرف شدن. نوشته هاتون عوض شدن و رفته رفته دارن بهتر می شن. این عالیه.


تشریف ببرین!




پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۲۲:۴۸ شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷

گریک الیواندرold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۰:۳۲ جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷
آخرین ورود:
۰:۱۸ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
گروه:
کاربران عضو
پیام: 156
آفلاین
دو رودی دوباره لردا
ما بازگشتیم چون مطمئن بودیم دلتون تنگ شده لردا
لطفا این پستو نقد کنین لردا


Ravenclaw is my everything



تصویر کوچک شده


پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۲۱:۰۹ شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۷

اسلیترین، مرگخواران

لرد ولدمورت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۳۹ سه شنبه ۸ آبان ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۲۱:۱۳:۲۵ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
از ما گفتن...
گروه:
کاربران عضو
اسلیترین
ناظر انجمن
مرگخوار
ایفای نقش
پیام: 6961
آفلاین
سلام اش! ما خوبیم! ما نقد می کنیم!


بررسی پست شماره 548 زندگی به سبک سیاه، اشلی ساندرز:


پستی که برای شروع سوژه جدید زده می شه معمولا به این کوتاهی نمی شه. ولی همیشه لازم نیست یه قالب خاص رو رعایت کنیم. بعضی سوژه ها احتیاج به توضیح اضافی و زیادی ندارن. برای اینا دیگه لازم نیست قصه ببافیم و بیخودی کشش بدیم. ولی برعکسش هم صادقه...یعنی برای کوتاه کردن پست، بی دلیل از سرو تهش نزنیم!


نقل قول:
- بلا جارویی که به من دادی بالا نمیره! من چطوری با این بیام ماموریت!؟

بلاتریکس به سمت کراب رفت.
- بده ببینم!
این صحنه خنده داره. چون قبلا با هم درباره سوژه حرف زده بودیم، می دونم که خنده داره. اینو می شد کمی طولانی تر نوشت. اگه این پست شروع سوژه نبود و یه پست عادی بود می گفتم حتما باید این قسمت رو کامل تر می نوشتی...ولی هدفمون مهمه. وقتی پست شروع رو می نویسیم، سوژه اصلی مهم تر از صحنه ها هستن. اول باید سوژه رو در نظر گرفت. می شه از بعضی صحنه ها و توضیح ها صرفنظر کرد...ولی پست شما طولانی نبود، برای همین اگه توضیح می دادی هم مشکلی پیش نمیومد.

انتخاب کراب برای این قسمت خیلی خوب بود. چون ظاهرش مناسبه...اضافه وزنش مشخصه. همیشه باید بهترین شخصیت رو برای موقعیتی که وجود داره انتخاب کنیم. همین باعث می شه سوژه های بیشتری داشته باشیم.


نقل قول:
کراب جارو را دست بلاتریکس داد ولی واقعا نظری درباره ی اینکه بلاتریکس چجوری به راحتی با جارو پرواز می کرد نداشت.
این صحنه هم سانسور شده. توضیح زیادی هم نمی خواست...ولی اون یه خط رو درباره این که بلاتریکس سوار جارو می شه و خیلی راحت پرواز می کنه، لازم داشت.


نقل قول:
_ مال منم بالا نمی یاد!
_ مال من فقط پنج سانت میاد بالا!
_ مال منم بالا نمی اومد با چوب بیسبالم زدمش شیکست!
اینا خوب بودن.
این دیالوگ های پشت سر هم نباید ساده باشن. نباید خسته کننده باشن. حداقل یکی دو تاشون باید نکته ای داشته باشه که خاصش کنه. مثلا این جا همون پنج سانت و چوب بیسبال کافی بود.


نقل قول:
- بانز توم اضافه وزن داری فک کردی نامرئی نمی فهمیم! اصلا همتون باید وزن کم کنید. از امروز رژیم و تمرینات سخت شروع میشه وای به حالتون! قبل از اینکه ارباب بفهمن باید لاغر کنید!
بلاتریکس انتخاب خیلی خوبی برای همچین رئیس بازی هاییه! شخصیتش مساعده. وقتی شما برای دومین بار یه شخصیت درست رو برای یه موقعیت انتخاب می کنی، معنیش اینه که این کارو بلدی و بهش توجه می کنی. اینو همیشه ادامه بده. همینجوری اولین شخصیت دم دست رو برندار. خیلی پیش میاد کسایی که می نویسن، از شخصی که پست قبلی رو نوشته یا همون شخصی که تو موقعیت هست استفاده می کنن، در حالی که شخصیت دیگه ای می تونه خیلی سوژه ساز تر باشه.


سوژه ای که تو ذهنت بوده رو دادی...اصلا هم مبهم یا ناقص نیست. ولی صحنه ها رو سانسور نکن. مخصوصا وقتی پستت برای این کار جا داره.
یه داستان رو می تونیم کوتاه و تیتروار تعریف کنیم، ولی این کار جای وقتی که داستان رو توصیف می کنیم و صحنه ها رو دقیق تر توضیح می دیم رو نمی گیره. تا وقتی این کار خسته کننده نشه می شه ادامه اش داد. پست شما هم برای توضیح چند صحنه جا داشت.


نوشته های شما خیلی عوض شدن. منطقی تر شدن. لحن پست ها اصلاح شده. میزان عجله برای پیش بردن داستان کنترل شده. چون گاهی لازمه پیش ببریم و گاهی بهتره در جا بزنیم.

توضیح ها می تونن بیشتر بشن، ولی نه به هر قیمتی. صحنه های عادی و ساده و بی نکته رو بهتره رد کنیم. ولی صحنه های خوب رو باید بگیری...مثلا صحنه جارو سواری بلاتریکس خوب بود. اونو می شد کمی توضیح داد. این کار بهت کمک می کنه شخصیت ها رو بیشتر بشناسی. سوژه هاشون برات راحت تر بشن. این که تو هر موقعیتی چطور و از کدوم سوژه می شه استفاده کرد.


سوژه خوبی بود. پست خوبی هم بود.



ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۲۱:۲۹:۵۳



پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۲۰:۲۱ پنجشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۷

اشلی ساندرز old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۱:۲۴ چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
آخرین ورود:
۱۹:۳۱ شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
از لندن گرينويچ
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 205
آفلاین
سلام لرد چطورید لرد؟ نقد می کنید لرد؟


تا حالا کسی با گیتار زده تو سرت!؟


پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۲۳:۳۵ سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷

گریک الیواندرold


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۰:۳۲ جمعه ۲۷ مهر ۱۳۹۷
آخرین ورود:
۰:۱۸ پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲
گروه:
کاربران عضو
پیام: 156
آفلاین
درود لردا
چقد من این "لردا" رو دوست دارم خیلی خوبه
خواهان نقد پست شماره 178 هستم.


ما هم درخواست نقد کنندگان را دوست داریم.

نقد پست شما ارسال شد.


ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۱۲ ۲۲:۳۴:۲۰

Ravenclaw is my everything



تصویر کوچک شده


پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۱۴:۳۵ سه شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۷

اسلیترین، مرگخواران

لرد ولدمورت


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۱۴:۳۹ سه شنبه ۸ آبان ۱۳۸۶
آخرین ورود:
۲۱:۱۳:۲۵ پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
از ما گفتن...
گروه:
کاربران عضو
اسلیترین
ناظر انجمن
مرگخوار
ایفای نقش
پیام: 6961
آفلاین
سلام اشلی.

بررسی پست شماره 56 حکومت تاریکی، اشلی ساندرز:


پستتون کوتاهه...تا وقتی دلیل خاصی برای طولانی نوشتن نداشته باشیم ،پست کوتاه خواننده و طرفدار بیشتری داره.
گاهی پست قسمت های اضافه داره که با حذفشون چیزی از سوژه و کیفیت نوشته مون کم نمی شه. اینجا باید حذف کرد، ولی نکته مهم اینه که درست تشخیص بدیم که چی رو می شه حذف کرد و چی رو نمی شه.
گاهی هم باید انتخاب کنیم. مثلا وقتی که احساس می کنیم واقعا نمی شه پست رو کوتاه کرد. اینجا دیگه می شه ریسک کرد و از تعدادی از خواننده ها که شاید حوصله خوندن پست طولانی رو نداشته باشن صرفنظر کرد.
بعضی موقعیت ها هستن که بیشتر از خودمون باید به فکر بقیه باشیم...چون داریم کار گروهی انجام می دیم. مثل ماموریت های گروهی. این جا موقع انتخاب اول باید دیگران رو در نظر گرفت.


یکی از اشکالات قبلی شما سریع پیش رفتن بود. حواستون فقط به سوژه بود و این که سریع بره جلو. ولی الان چندین پسته که این اشکال وجود نداره. این عالیه که برای رفع اشکالامون تلاش کنیم. رفعشون هم به همین سادگیه. شما الان پیش نبردن سوژه رو یاد گرفتین. در جا زدن رو یاد گرفتین. جایی که سوژه خاصی باقی نمونده باشه می شه سوژه رو پیش برد، ولی اگه این حالت وجود نداشت بهتره از موقعیت موجود استفاده کنیم.
اینجا به سوژه ای پرداختین که طی دو پست قبلی هم بهش پرداخته شده. سوژه ساده ای هم هست...ولی قشنگه.


نقل قول:
- خب اون بی خطر بود, نکنه تو کیفش اسلحه داشته باشه... از این اسلحه های ماگلی که کیو کیو صدا میده... برو دوباره بپرس.
یه مورد مهم دیگه توجه به شخصیت هاست. این دیالوگ از طرف یه مرگخوار گفته می شه. ولی همه مرگخوارا شبیه هم نیستن. اینو بلاتریکس نمی تونه بگه...ولی لینی فرق می کنه. همیشه یه حالت بچگونه ای داره. برای همین این دیالوگ از این حشره کاملا قابل قبوله.


نقل قول:
هکتور دوباره به سمت دامبلدور رفت و سر ناخن کوچک ترین انگشتش را به دامبلدور زد. دامبلدور با سرعت جت سرش را از روی جزوء برداشت و نیشش تا بنا گوش وا کرد.
- تصمیم به پیوستن روشنایی گرفتید!؟
عکس العمل دامبلدور خوب بود. این که کل تمرکزش روی همین موضوع باشه و همه چی رو به پیوستن به روشنایی ربط بده سوژه خوبیه.


نقل قول:
هکتور قیافه اش را شبیه مرزبانان استرالیا کرد و گفت:
از مثال های خاص و مشنگی تا جایی که ممکنه فاصله بگیرین. یا مثال هری پاتری بزنین یا قیافه رو توصیف کنین. مثلا اون بالا "با سرعت جت" هم همین حالت رو داشت. به جای اینا می شه اصطلاح های جادویی خلق کرد.


نقل قول:
- نه, میشه بگید تو کیفتون چی همراه دارید؟
- لباس روشنایی.
- میگم قرار نیست خونه ی ریدل اقامت کنیدا, میریم بر می گردید.
- برا خودم نیست برای فرزندیه که می خواد به تاریکی بپیونده. نمیشه که با لباس فرزندان تاریکی وارد خونه ی فرزندان روشنایی بشه.
این قسمت خیلی خوب بود. طنزتون هم رفته رفته داره بهتر می شه. چون روی شخصیت ها درست تمرکز می کنین و بهتر می شناسینشون. توجهتون از سوژه گرفته شده و معطوف به شخصیت ها شده.
برای یک شخصیت از شکلک ثابت استفاده نکنین. این کار تاثیر عکس می ذاره. شخصیت رو بی حالت جلوه می ده. حتی برای شخصیت هایی که رفتار مشخصی دارن(مثل ویبره هکتور) هم نباید این کارو بکنیم. گاهی باید شکلکشون رو عوض کرد.


نقل قول:
هکتور دوباره از دامبلدور فاصله گرفت و به لینی نزدیک شد.
- گفتم اینم چیزی نبود.
- شاید لای لباساش پیکسی کش داشته باشه. برو دوباره بپرس.
برگشتین به نقطه شروع پست...ولی بایه دیالوگ ساده و دوست داشتنی... که همین باعث می شه نفر بعدی بتونه همین روند رو ادامه بده. این دو تا شخصیت(هکتور و لینی) مستعد بچه بازی در آوردن و خرابکاری هستن. کارتون خوب بود.


سوژه رو درست پیش بردین. موقعیتی داشتین که می تونستین ازش استفاده کنین و همین کار رو هم انجام دادین.
شخصیت هاتون خیلی خوب بود.
طنز پست ملایم و دلنشینه. چطوری می شد پررنگ ترش کرد؟ با اغراق در مورد شخصیت دامبلدور. همین تمرکز شدیدش روی روشنایی بودن. مثلا همین قضیه لباس خوب بود.


دیگه اون حالت پر از عجله و نسبتا خام توی پست های شما وجود نداره.


خوب بود.






پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۸:۲۷ دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷

اشلی ساندرز old


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۱:۲۴ چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷
آخرین ورود:
۱۹:۳۱ شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
از لندن گرينويچ
گروه:
شناسه های بسته شده
پیام: 205
آفلاین
سلام بر ارباب دوباره اومدم اگه میشه نقد


تا حالا کسی با گیتار زده تو سرت!؟


پاسخ به: بررسی پست های خانه ی ریدل ها
پیام زده شده در: ۱۴:۳۷ یکشنبه ۹ دی ۱۳۹۷

لاورن د مونتمورنسی


مخفی کردن اطلاعات کاربر
عضو شده از:
۲۱:۵۴ جمعه ۲۳ آذر ۱۳۹۷
آخرین ورود:
۲۰:۱۴ پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹
از دهکده بلک تورن
گروه:
کاربران عضو
پیام: 52
آفلاین
این یکی چی ؟
پست شماره 18 این تاپیک رو ممنون میشم نقد کنین !


نقد پست ارسال شد.


ویرایش شده توسط لرد ولدمورت در تاریخ ۱۳۹۷/۱۰/۹ ۱۶:۵۵:۳۵

We all have both light and dark inside us . What matters is the part we decide to act on . That is what we really are ... S.B

تصویر کوچک شده








شما می ‌توانید مطالب را بخوانید
شما نمی توانید عنوان جدید باز کنید
شما نمی توانید به عنوان‌ها پاسخ دهید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را ویرایش کنید
شما نمی توانید پیام‌های خودتان را حذف کنید
شما نمی توانید نظر سنجی اضافه کنید
شما نمی توانید در نظر سنجی ها شرکت کنید
شما نمی توانید فایل‌ها را به پیام خود پیوست کنید
شما نمی توانید پیام بدون نیاز به تایید بزنید
شما نمی توانید از نوع تاپیک استفاده کنید.
شما نمی توانید از HTML در نوشته های خود استفاده کنید
شما نمی توانید امضای خود را فعال/غیر فعال کنید
شما نمی توانید صفحه pdf بسازید.
شما نمی توانید پرینت بگیرید.

[جستجوی پیشرفته]


هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.