هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل


(1) 2 3 4 ... 465 »
فرستنده سوروس اسنیپ در تاريخ ۱۳۹۳/۹/۱۹ ۱:۱۲:۳۱ (1767 بار خوانده شده) پاترمور
چند روز پیش پاترمور اینسایدر خبر جدیدی در مورد هدیه کریسمی به اعضاش انتشار کرد.

از جمعه (12 سپتامبر) هر روز یک سورپرایز جدید شامل نوشته هایی از رولینگ در مورد کتاب محفل ققنوس ، چندین گالیون طلایی و معجون های جدید ارائه میشود.
فقط کافی است که به پاترمور بروید و به یک معما پاسخ داده تا جایزه آن روز را دریافت کنید.

ارزش: 9.00 (5 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده استرجس پادمور در تاريخ ۱۳۹۳/۶/۷ ۱۶:۵۷:۱۲ (1320 بار خوانده شده) اخبار سايت
اخبار سايت
با توجه به تغییراتی که در آینده در سایت رخ خواهد داد تا اطلاع ثانوی امکان ارسال هر گونه خبر برای اخبار و عکس برای بخش گالری ممکن نیست !
لطفا از ارسال بلیط در رابطه با این قضیه خودداری فرمایید

مدیریت جادوگران
ارزش: 6.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده لودو بگمنold در تاريخ ۱۳۹۳/۵/۹ ۱۴:۵۰:۰۰ (1851 بار خوانده شده) سایر
وب سایت اختصاصی ایفای نقش نغمه ای از آتش و یخ، ۲ مرداد ۱۳۹۳ افتتاح شد. این وب سایت با محوریت Role Playing در دنیای وستروس فعالیت می کند.

به نقل مستقیم از این وب سایت : وب سایت گاتیفا در واقع رول پلیینگ با محوریت داستانی سری کتاب های “نغمه ای از آتش و یخ ” نوشته ی جرج آر. آر مارتین است که در خلال این مطلب به ترجمه، ویراستاری و نشر آثار مارتین و اعمال طرفدارانه از او نیز خواهد پرداخت.

نشانی مستقیم این وب سایت: http://www.gotifa.ir می باشد.
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر - نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۴/۲۰ ۱:۰۰:۰۰ (3698 بار خوانده شده) پاترمور
تصویر کوچک شده طبق وعده قبلی، ترجمه فارسی جدید ترین داستانک جی.کی.رولینگ درباره اعضای ارتش دامبلدور را به قلم شخصیت خیالی «ریتا اسکیتر» آماده کردیم. این داستانک حالت گزارشی دارد و در ستون شایعات روزنامه پیام امروز در سایت پاترمور منتشر شده است. محتوای داستانک از وضعیت فعلی شخصیت های محبوب و عضو ارتش دامبلدور خبر می دهد که همگی برای تماشای بازی نهایی جام جهانی کوییدیچ 2014 گرد هم آمدند.

از اینجا می توانید نسخه فارسی آن را دریافت نمایید یا در ادامه خبر، متن کامل را مطالعه کنید. در صورتی که هنوز کتابهای هری پاتر را به طور کامل نخوانده اید، از دریافت فایل یا خواندن ادامه خبر خودداری نمایید.
ارزش: 10.00 (13 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 18603 حرف در ادامه متن | نظر
فرستنده دلوروس آمبریج در تاريخ ۱۳۹۳/۴/۱۸ ۲۳:۰۰:۰۰ (4050 بار خوانده شده) پاترمور
تصویر کوچک شده همانطور که قبلاً به اطلاع شما رسانده بودیم، جی.کی.رولینگ طی دو ماه اخیر همزمان با جام جهانی فوتبال اقدام به انتشار آنلاین داستانک ها و مطالب جدیدی در شاخه جام جهانی کوییدیچ 2014 کرده است. وی به شکل خلاقانه و جدید در بخش پیام امروز سایت پاترمور به قلم جینی ویزلی، خبرنگار ورزشی روزنامه پیام امروز، گزارشات بازی ها را منتشر می کرد. روز گذشته در اقدامی جدید به جای شخصیت جینی ویزلی، روزنامه پیام امروز در سایت پاترمور با خبری از طرف ریتا اسکیتر معروف به روز رسانی شد که عنوان آن «گردهمایی ارتش دامبلدور در بازی نهایی جام جهانی کوییدیچ» بود.

این مطلب روزنامه ای جدید، داستانکی گزارش مانند از وضعیت فعلی هری پاتر 34 ساله و دوستانش است که در جام جهانی کوییدیچ در جایگاه ویژه تماشاگران خاص، شاهد بازی نهایی جام خواهند بود. در این گزارش ریتا اسکیتر علاوه بر جینی و هری، به وضعیت فعلی زندگی فرزاندان آنها و همچنین رون و هرماینی ،نویل لانگباتم و همینطور لونا لاوگود وهمچنین فرزندان همه آنها پرداخته است.
ارزش: 9.00 (15 رای) - ارزش گذاری این خبر - ادامه | 8210 حرف در ادامه متن | نظر

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.