هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

ايران: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی دزدی ادبی

فرستنده باک بیک در تاريخ ۱۳۸۴/۱۲/۵ ۲۲:۱۰:۰۰ (3696 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص ايران
ايران
مالکی :

"هري پاتر را از روي دست من دزديده اند!"
"اصلا فكرش را هم نمي كردم كه كسي به نوشته هاي من دست بزند، چون به نظر خودم اصلا شاهكار نبودند."

آقایان عادل اعطا و احسان اسيوند مصاحبه ای با آقای حسین مالکی ،مدعی دزدی ادبی سری داستان های هری پاتر انجام میدهند که در روزنامه همشهری جوان به چاپ میرسد. توجه شما را در ادامه به این مصاحبه جلب میکنیم.

تصویر کوچک شده
وكيل هاي جي كي رولينگ با صراحت مي گويند وقتي يك كتاب ناگهان آن قدر موفق شد كه تمام دنيا مشتري اش شدند و به زبان هاي متعدد ترجمه شد، مطمئنا سر و كلة يك عده پيدا مي شود كه فكر مي كنند آن كتاب موفق از روي ايده هاي آن ها نوشته شده. دليل و مدرك مي آورند، شباهت ها را توي بوق مي كنند و به فكر شكايت مي افتند. اين وكيل ها كه لابد خيلي هم از موكل شان پول مي گيرند، استدلال هايي هم دارند. مثلا مي گويند آن بيرون توي دنياي نشر صدها هزار جلد كتاب چاپ مي شود. توي خيلي هايش هم ممكن است بشود اسم ها يا تم هايي پيدا كرد كه با مال مجموعه كتاب هاي هري پاتر شباهت دارد. چرا هميشه وقتي يك كتاب مثل هري پاتر مي تركاند و موفق مي شود، اين آدم ها يادشان مي آيد توي كتابشان چي نوشته بوده اند؟چرا خود اصل اين كتاب ها به هيچ جا نرسيده اند و حتي در سطح محدود هم مشهور نشده اند؟
با اين حال تقريبا از وقتي كه جلد چهارم هري پاتر قرار بود بيايد و جلد سوم، ركوردهاي فروش را جابه جا كرده بود، از اين طرف و آن طرف صداهايي بلند شد. از چين، از آمريكا، از خود انگلستان و چند جاي ديگر. اين صداها مدعي بودند ايدة داستان هاي هري پاتر، آن قدرها هم اوريجينال نيست و از روي كارهاي آن ها اقتباس شده. بعضي از اين آدم ها آن قدر پايه بودند كه رولينگ را به دادگاه هم كشاندند. اما به هر حال، كار سختي است اگر بخواهي زورت به انتشارات بزرگي مثل اسكولاستيك و شركت عظيمي مثل تايم وارنر برسد. حالا كه يك نمونة ايراني از اين صداها هم پيدا شده، مي شود دوباره به قضيه فكر كرد. اين كه موفقيت هاي رولينگ چقدر به ايده هاي خودش مربوط مي شود؟ ممكن است او واقعا داستانش را از اين طرف و آن طرف دنيا بلند كرده باشد؟ و از آن طرف، كساني كه ادعا مي كنند ايده هايشان دزديده شده، چقدر راست مي گويند؟

مصاحبه:

سناريويي كه قرار است ما و شما باور كنيم، اين است. خانم جي كي رولينگ، از حدود 20 سال پيش يعني حوالي 1985 ميلادي و دهه 60شمسي، وقتي 21 ساله بوده، آقاي حسين مالكي را تحت نظر داشته. سپس از طريق يكي از وزراي سابق فرهنگي جمهوري اسلامي به نوشته هاي شخصي او كه هيچ جا منتشر نشده و فقط در جعبه اي در دفتر شركتي در تهران بوده، دسترسي پيدا مي كند. او با استفاده از اين نوشته ها مجموعة هري پاتر را مي نويسد و مشهور مي شود.
اين كه اين سناريو چقدر منطقي است و اصلا چطوري ممكن است نوشته هاي فارسي آقاي مالكي از دست رولينگ سر دربياورند و او آن ها را كتاب كند، اين را خودتان قضاوت كنيد.

ماجرا از كجا شروع شد ؟چطوربه اين نتيجه رسيديد كه هري پاتر ربطي به نوشته هاي شما دارد؟

اوايل هري پاتر را نخوانده بودم. سال 81 يكي از دوستانم به من گفت داستان هري پاتر، شباهت هاي زيادي با داستان هايي كه قبلا از تو خوانده ام، دارد. كنجكاو شدم و با هم نشستيم و بررسي كرديم. مثلا ديديم كه اين داستان، خيلي شبيه داستان وسوسه است كه سال 66 من نوشته بودم و در روزنامه اطلاعات چاپ شده بود.
البته قبل از وسوسه، دو رمان نوشتم بودم. يكي از آن ها شبه رماني بود كه خاطرات من از كودكي تا 27سالگي را دربر مي گرفت. نقطة پايان آن، سال 66 بود كه چاپ نشده است. اما از مواردي كه من در آن دست نويس ها اشاره كرده ام و مشابه كاراكتر هري پاتر است، اين است كه من نوشته ام هميشه در نوجواني جلوي آيينه مي رفتم؛ يا ويژگي هاي ظاهري كه اين ها همه اش شبيه هري پاتر است.

شما كه نمي خواهيد ما باوركنيم شباهت دو شخصيت در حد رفتن جلوي آينه، آن هم درمتني كه هيچ وقت چاپ نشده ،دليل خوبي براي ادعاي سرقت ادبي يك رمان شش هفت جلدي است؟

خب ...اين ها چاپ نشده اند. من اين ها را براي خودم نوشته ام و قصد چاپشان را هم نداشته ام. اين دست نوشته ها در اصل، منولوگ هايي (تك گويي هايي) هستند با يكي از برادرهايم كه شهيد شده است.

چه ربطي به هري پاتر دارد؟

در آن خاطرات، جزئيات زيادي هست. مثلا من به اين نكته اشاره كرده ام كه دهم مرداد 1354 به خاطر يك جريان غير منتظره، من اولين سفر خودم را از خرمشهر با گروهي از دوستانم انجام دادم؛ با قطار به مقصد رامسر. من در آن دست نوشته ها شرح و توصيف هايي دارم از سفر كه شبيه هري پاتر است و گاه عينا در كتاب اول آمده.
مثلا اگر توجه كنيد، هري پاتر در دهم شهريور (اول سپتامبر) به اولين سفر خود مي رود، با يك اختلاف يك ماهه با دهم مرداد. خانم رولينگ بارها از اين تكنيك استفاده كرده اند. مثل استفاده از فضاهاي هم خانواده، مثلا جايي كه در مورد آتش خوردن و آتش پس دادن مرد غول نماي پالتو پوش آمده و شبيه داستان وسوسه است. اين ها خاطرات من هستند.

دست برداريد! اينكه شخصيت هاي داستان شما هم مثل شخصيت هاي هري پاتربا قطار اين طرف وآن طرف مي روندكه دليل نمي شود.لابدهم از اين به بعد هر داستاني كه شخصيت اولش دهم يك ماه به مسافرت بروداز روي دست شما كپي كرده؟تازه شما كه اين ها راچاپ نكرده بوديد.اصلا بگوييد ببينيم چرا اين ها چاپ نشده بود؟

چون زندگي نامه من بود و من بعضي از مسائل خصوصي ام را در آن نوشته بودم. همان طور كه پيشتر هم گفتم، و اگويه اي بود ميان من و برادرم.

حالا اين واگويه ميان شما وبرادرتان ، چطوري از دستان خانم رولينگ سر درآورده؟

من سال 66 تا 68 در تهران در يك شركت كه متعلق به يكي از دوستانم بود، كار مي كردم و دوستم از ماجراي داستان ها و خاطرات من خبر داشت. رمان راه گريز را هم كه همزمان با خاطراتم نوشته بودم، تنها او و برادر ناتني اش خوانده بودند.
نوشته هاي من در جعبه اي بود كه نه قفل داشت و نه بند. اصلا فكرش را هم نمي كردم كه كسي به آن ها دست بزند، چون به نظر خودم اصلا شاهكار نبودند. ولي مطمئن بودم كه موضوعات بكري در آن ها هست، مثل چهل روز اشغال خرمشهر و... و به نظر من آغاز كپي برداري از نوشته هاي من، يا همان سرقت، همان جا صورت گرفت. چون من دو سال آن جا بودم و دو سال، زمان كمي نبود. من به همين خاطر، سال 1381 شكايتي به وزارت ارشاد فرستادم با اين مضمون كه از دست نوشته ها و داستان هاي من استفاده شده است.
حتي نوشتم كه يك فيلمساز كه از مستند سازهاي بزرگ و با سابقة كشور هم هست و امسال هم مستندي در جشنواره فجر داشت، به من گفته است اين نوشته ها از يك مجرا به دست فيلمسازها هم رسيده و ورسيون هايي از آن ها برداشته شده است.

سال 66خانم رولينگ ،يك دختر معمولي وگمنام 22ساله انگليسي بوده.چطور مي توانسته به نوشته هاي شماكه در جعبه اي در شركتي در تهران مخفي شده بوده دسترسي پيدا كند؟اصلا چرا بايد اين كار رامي كرده

ببينيد، شباهت هاي كتاب خانم رولينگ با نوشته هاي من زياد است. مثلا از دوست من عكس هايي هم موجود است، عكس هايي كه در خرمشهر و قبل از مهاجرت گرفته شده اند و در زمان نوجواني ماست. دقيقا داراي همان شباهتي است كه هري پاتر و دوستش رون دارند. در آن عكس، شما عينا يك جوان لاغراندام مي بينيد كه موهايش روي پيشاني اش است و موهاي دوستم هم قرمز است. آن دوست من و برادر ناتني اش با سينماگرها و نويسندگان رابطه داشتند. او حتي من را به دفتر هفته نامه سينما برد و من را به يك كارگردان معرفي كرد كه بعدها فهميدم فريدون جيراني بوده است. من آن موقع مي خواستم رمان گريز را به او بدهم، ولي ندادم.

يعني مي خواهيد بگوييدخانم رولينگ به آلبوم خانوادگي شماهم دسترسي داشته واز روي آن كپي كاري كرده؟تازه هنوز هم نگفتيدرولينگ چطوري نوشته ها و عكس هاي خانوادگي شما را بلند كرده؟

اين موضوع را همان مستندساز بزرگ گفت. آن فيلمساز، فيلمي ساخته بود كه از ايده ها و گزاره هاي رمان مدار جنون استفاده كرده بود. آن فيلمساز اعتراف كرد كه ايده هاي من را يك نفر به او داده و آن يك نفر هم از بزرگان عرصة فرهنگ است و امروز ساكن لندن. من ابتدا باور نمي كردم و شوكه شدم، اما بعدها نشانه هايي ديدم كه ثابت مي كرد آن كارگردان درست مي گفته.
من مدتي پيش به آن فرد فرهنگي، اي ميل فرستادم به انگلستان، با اين مضمون كه از شما دلخورم. او در جواب مي خواست به من بقبولاند كه اين ها همه سوءتفاهم است. مي گفت داستان هاي من را نديده، اما من مطمئن ام همين آدم است كه كتاب هاي چاپ نشده، دست نوشته ها و داستان هاي كوتاه چاپ شده و نشده ام را به خانم رولينگ رسانده.

يعني چه؟آخر چرا اين آدم بايد اين كار را بكند؟وبعد هم چرا برساند دست رولينگ كه قبل از چاپ كتاب هايك بيوة تنها و ناموفق بوده و كسي نمي شناخته اش؟

در كتاب خانم رولينگ اشاره مي شود كه هري نمي داند تحت نظر است، اما تحت نظر است، و من تصور مي كنم كه يك حالت مبهم وجود داشته باشد. من آدم ناشناخته اي نبوده ام و داستان هاي من در روزنامه اطلاعات چاپ مي شدند. داستان هايي هم بودند كه نقد مي شدند، جايزه هم مي گرفتند. به نظر من اين زير نظر قرار دادن من از همان روزنامة اطلاعات شروع شده؛ از سال 68 كه كارم را شروع كردم.

ي خيال! يعني خانم رولينگ از وقتي 24ساله بوده شما را تحت نظر داشته؟اصلاچه مدركي داريد كه خانم رولينگ با آن فرد فرهنگي در ارتباط است؟

من مدركي ندارم، ولي فكر كنم همين كه ايشان الان در انگلستان است، كافي باشد. من الان چهار سال است خودخوري مي كنم كه حرفي نزنم كه براساس احتمالات باشد و تهمت به كسي نزنم. به اين خاطر كه خواسته ام كسي از اين حرف ها استفاده نكند. اين برايم خيلي مهم است. اصل داستان از اين قرار است كه داستان هايي را به تدريج از يك نويسندة گمنام به دست مي آورند و در طول دو دهه، يعني 60 تا 80 كپي برداري مي كنند.

شما اين حرف ها را جاي ديگري هم مطرح كرده ايد؟

من قبلا شكايتي به وزارت ارشاد و ادارة ارشاد شيراز نوشتم. آقاي سازگارنژاد (نمايندة سابق شيراز) تصريح كردند كه حقوق من را به خاطر استفاده از نوشته هايم بايد بدهند. من همان موقع از فيلمسازهايي كه از آثار من استفاده كرده بودند، اسم بردم. مثلا يكي از فيلم نامه نويسان بنام كشور كه شاگرد آن ذي نفوذ فرهنگي بود، بخشي از رمان تنهايم مگذار را به عنوان فيلم نامه انتخاب كرد و بعدها سريال شد. يا دنيا، بچه هاي بد، ملاقات با طوطي، و... نمي خواهم بيش از اين بگويم چون اسم هاي ديگري مطرح مي شود و درست نيست.

ما هم موافقيم .بيش از اين نگوييد!


مختصری از کتاب

شب يلداست و جواني افسرده، منزوي و بي خانواده در طبقة دوم آپارتمان شان نشسته است. ناگهان فردي پالتو پوش با كتاب هاي زيربغل ظاهر مي شود.
پالتوپوش آدمي است كوتاه قامت و پهن. پسر از حضور اين مرد در اتاقش وحشت مي كند و از مرد مي پرسد: تو كي هستي؟ و در جواب مي شنود: آمده ام كه تو را نجات بدهم، چون تو فرياد كشيدي. ... او به پسر مي گويد كه پسرك جادوگر است، درست مثل خودش. و براي اثبات حرف هايش به سمت شومينه اي مي رود كه شعله هايش در حال زبانه كشيدن اند. سرش را داخل شومينه مي كند و آتش را مي بلعد. برمي گردد و روي مبل مي نشيند.

اين بخشي از طرح داستان وسوسه يا ساحر ، نوشتة حسين مالكي است كه در ششم دي ماه، 1368 در صفحه 6 روزنامه اطلاعات به چاپ رسيده است. به نظر او،همين كه جوان مورد نظرمنزوي است و در طبقه دوم آپارتمانش زندگي مي كند،دليل خوبي براي كپي كاري رولينگ از روي دست او محسوب مي شود.

حسين مالكي كه روزنامه نگار، نويسنده و شاعر است، ادعا مي كند كه بخش هاي زيادي از سري داستان هاي هري پاتر، شباهت زيادي با داستان ها و دست نوشته هاي او دارد و اصلا شخصيت هري پاتر، چه از لحاظ فيزيك، و چه از نظر ذهني، شباهت زيادي با دوران نوجواني خودش دارد. به عنوان مثال، رمان مدار جنون كه در حقيقت، نوشته اي فانتزي از زندگي حسين مالكي است و به دوران جواني او مي پردازد، دربارة پسركي چشم آبي است كه پدرش را در نوزادي به خاطر شرارت هاي شخصي به نام هاني از دست مي دهد، از مادر جدا مي افتد و با عمو و زن عمو و پسرعمويش زندگي مي كند.
يوسف چشم آبي كه در اتاقي متروكه، كنار آشپزخانه روزگار مي گذراند، بعدها پي مي برد كه پدربزرگ اش با جني به نام طنطل دوست بوده است و طنطل او را در برهه اي از زمان، مورد حمايت خود قرار مي دهد.
هاني كه پدر و خواهر يوسف را از بين برده، نسبت به يوسف كينه اي دارد و در مراحل مختلف، با او به جدال مي پردازد، اما با بروز حوادثي جادويي به تدريج كور و ضعيف مي شود و در پايان به شكل فجيعي از بين مي رود.خدا را شكر يكي از بچه هاي مجله، درمدار جنون را قبلا خوانده بود و يادش بود كه داستان در مدار جنون هيچ ربطي به دنياي جادوگري اي كه رولينگ در كتابش تصوير كرده ندارد.كه طنطل عنصر مبهم و ماورايي است وهيچ ربطي به جن هاي خانگي حقير و مظلوم هري پاتر ندارد. كه حتي سرو كلة اشرف پهلوي هم در داستان آقاي مالكي پيدا مي شودوبه اين ترتيب وجه تاريخي و واقعي داستان پررنگ تر مي شود.


نمونه های خارجی:

همچنین در ادامه آقای جواد رسولی مطلبی را بیان میکنند که مقایسه ی این ماجرا بین یک نمونه خارجی و ایرانی و شباهت میان آن هاست.

آيا رولينگ يك سارق ادبي است؟

تصویر کوچک شده
از بين خارجي ها معروف ترين كسي كه چنين ادعايي دارد، يك خــانـم آمريكايي است كه بخــش هــايـي از مـصاحـبه اش با سي ان ان را اين جا آورده ايم. نمونة ايراني قضيه هم حسين مالكي است كه گفت و گوي بچه ها را با او خوانديد. بعد ديگر نوبت شماست كه فكر كنيد چقدر مي شود حرف هاي اين دو نفر را جدي گرفت؟
دنياي هري پاتر، جادوگر جوان، پر از ماگل است؛ اصطلاحي كه جادوگران براي مردم عادي به كار مي برند. در كتب نانسي استافر هم ماگل ها وجود دارند. موجودات كوچكي كه از دو پسر بچة يتيم مواظبت مي كنند و خوشبختي را به زندگي آن ها مي آورند. نانسي مي گويد كه او صاحب كلمة ماگل است، نه نويسندة كتاب هاي هري پاتر. اين طور نيست نانسي؟
بله. من فكر مي كنم هيچ شكي در اين نيست كه خانم رولينگ، شخصيت ها و صحنه هايش را از شماري از منابع مختلف برداشته است. بعضي وقت ها اين كار اشكالي ندارد. مثلا استفاده از افسانه هاي قديمي. اما خيلي جاها هم از كار نويسنده هاي ديگري استفاده كرده كه معاصر هستند و آثارشان را زودتر از او نوشته اند. متأسفانه در اين مورد خاص، او چيزهايي را هم از كتاب من برداشته.
اسم كتاب تو هست افسانه ره و ماگل ها (Legend of Rah and Muggles). كي اين كتاب را نوشتي؟
اين كتاب سال 1984 نوشته شد.
و كجا توزيع شد؟
خب، اين كتاب در نقاط مختلف كشور توزيع شد و البته اول در شرق و ساحل شرقي به بازار آمد. در جريان نمايشگاه كتاب نورنبرگ آلمان، كتاب به بازارهاي اروپا هم آمد.
تيراژ كتاب چقدر بود؟
چاپ اولش تقريبا در صد هزار نسخه به بازار آمد.
به نظر تو چقدر ممكن است اين اتفاق، تعمدي و با قصد و نيت قبلي باشد يا فقط برحسب اتفاق، اين شباهت ها بين كتاب تو و هري پاتر به وجود آمده باشد؟
شباهت ها زياد هستند. اسم يك شخصيت كتاب من لري پاتر است كه شباهت بيش از حدي به هري پاتر دارد. ليلي (نام مادر هري) عينا در كتاب من هست. نيمبوس كه در كتاب خانم رولينگ اسم يك مدل دسته جارو است و همين طور ماگل ها همه در كتاب من آمده. اگر شباهت ها در يك يا دو مورد بود، مي شد پذيرفت كه اين تصادفي بوده. اما وقتي تعداد به شش تا و هشت تا مي رسد، ديگر معلوم است كه كار از اين حرف ها گذشته.
نانسي، آيا دربارة اين كه جي كي رولينگ چطور به كتاب تو دسترسي پيدا كرده، هيچ اطلاعاتي داري؟ آيا رولينگ هيچ وقت در زماني كه كتاب تو چاپ شده، در آمريكا بوده؟


تصویر کوچک شده
خب، حداقل سه چهار راه براي دسترسي خانم رولينگ به كتاب وجود داشته. ما فكر مي كنيم رولينگ در دهه 80 احتمالا براي انجام يك پروژة تحقيقاتي در منطقة بالتيمور بوده. منطقه اي كه بدون شك، يكي از نقاط اصلي توزيع كتاب من هم بوده. از طرفي كنجكاوي برانگيز است كه در يكي از كپي رايت هاي ثبت شدة انتشارات اسكولاستيك، خانم رولينگ به عنوان يك شهروند آمريكايي در فهرست آمده، در حالي كه ايشان مدعي است تا پيش از مشهور شدن كتاب هايش در آمريكا، هيچ وقت به اين كشور نيامده. قبلا هم گفتم كه كتاب من در نمايشگاه كتاب سال 1987 آلمان عرضه شده بود. مطمئن ام خيلي از اروپايي ها و احتمالا خانم رولينگ در اين نمايشگاه شركت كرده بودند. يكي از شركت كنندگان معتبر در اين نمايشگاه، صاحب يك كتابفروشي معروف در لندن بود. بعيد نيست كه آن ها از كار من خوششان آمده باشد. از طرفي، اين كتاب فروشي يكي از آن هايي است كه خانم رولينگ به آن رفت و آمد دارد. ضمن اين كه هميشه بايد تصادف را هم جدي گرفت. مثلا اين كه يكي از ويراستارهاي رولينگ يا ناشرش به كتاب بر خورده باشند و آن را به او نشان داده باشند.

همشهری جوان
با تشکر از Arsess برای اطلاع رسانی این خبر
ارزش: 2.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
pendar mohajeri
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱/۱۰ ۱۷:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱/۱۰ ۱۷:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۴
از: دارقوز آباد !
پیام: 916
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی دزدی ادبی
عجب درغگوييه اين ! رولينگ مگه بيكاره بياد از روي نوشته هاي تو و اون زنه كپي كنه ؟ اينا مخضون خرابه
misty lord
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۳ ۰:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۳ ۰:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱۸
از:
پیام: 23
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
بابا بسه مگه ما کارو زندگی ندارین که سر یه موضوع به این تابلویی بحث میکنیم ؟<br />همه ی ما باید قبول کنیم که متاسفانه بازم یه ایرانی میخواد از آب گل آلود ماهی بگیره <br />و من واقعا متاسفم از اینکه یه ایرانیم چون الان انقدر که ما سر این اقای مالکی وقت گذاشتیم هری پاتریست های کشورهای دیگه حتی وقت فکر کردن هم براش نذاشتن.<br />این بحث رو تمومش کنید لطفا .
Lovely هری
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۰ ۱۷:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۱۰ ۱۷:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۹
از: پرایوت درایو-خانه شماره 4
پیام: 5
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
نمی دونم چرا دست بردار نیست.اصلا چی فکر کرده!!؟؟؟؟
یگ درصد هم احتمال نمی دم راست بگه...
کاش حداقل یاد داشت یه جواب قانع کننده و درست و حسابی بده.به هیچ وجه قانع نمیشم به هیچ وجه
به خصوص اونجاش که ازش پرسیدن"يعني چه؟آخر چرا اين آدم بايد اين كار را بكند؟"
خدای من چه جوری به خودش جرات می ده
وکشمت مالکی :poser:
bobmorane
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۹ ۱۸:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۹ ۱۸:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۷
از: گاراژ ابی تیزی
پیام: 264
 Re: رولینگ از رو من کپی کرده نه مالکی
اگه به همین راحتی می شه مدعی شد .
اقا منم مدعیم .
اصلا رولینگ از رو من کپی کرده نه مالکی .
ولی قول بدین این قضیه بین خودمون بمونه .
در ضمن ارباب حلقه ام طرح من بود .
اصلا برقم من اختراع کردم نه ادیسون .
elheye_kermoooo
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۹ ۱۷:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۹ ۱۷:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۸
از: محل زندگی کرم ها...
پیام: 13
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
بابا...داره چرت و پرت میگه!توجه نکنید!
ژان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۹ ۱۶:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۹ ۱۶:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱۲
از:
پیام: 433
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
آقا این رولینگ کتاب هفتم رو از رو نوشته های من کپی کرده ... چی ؟! ... کتاب هفتم هنو نیومده ؟!! .... خب .. پس ...چیزه منظورم کتاب کوییدج های جادویی و زیستگاه آنها بود !!!!!! ..... چی ؟! ... اصلا چنین کتابی نداره ؟؟؟ ... اااااا ببخشید من منظورم جنگل های سکوت دارن شان بود ...
half-bloodprince
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۸ ۲۲:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۸ ۲۲:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۱۷
از:
پیام: 460
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
من مطمعنم که رولینگ هری پاتر رو از من تقلّب کرده
آخه من هم تو دفترچه خاطراتم نوشتم که روز اوّل مهر به مدرسه رفتم که با روزی که هری به هاگوارتز رفت چند روز بیشتر فاصله نداره
:poser:
sia
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۸ ۱۹:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۸ ۱۹:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۳
از: میدان گریملود شماره ی 12
پیام: 290
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
نزگول جان اگه می خوای با حس درونیت به ما ثابت کنی هیچ کس باور نمی کنه.
اگه اینطوریه منم حس درونیم بهم می گه که این کتاب مال رولینگه.
اما شما رو چه حسابی میگین این کتاب مال رولینگ نیست.
اصلا ربطی به ایرانی بودن نداره منم همیشه ودر همه جا می گم ایرانی هستم.ولی بدون دلیل نمی شه به کسی تهمت زد.
حرفهایی که این اقا می گه اصلا دروغ محضه.
نازگول
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۸ ۱۴:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۸ ۱۴:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۸
از: موردور
پیام: 14
 حرف آخر!
مسعود پاترونوس
بیش تر نویسنده های ما با نوشتن کتابی زیبا نه تنها خودشان را از مردم بالاتر نمی دانند بلکه سعی می کنند خودشان را هم رنگ مردم نشان بدهند
شما تا زمانی که یک نویسنده نباشی نمی تونی به این مطلب برسی.
من می تونم براتون نام ببرم اما نمی خوام نام ببرم. چون مهم این است خودتون این موضوع رو درک کنین نه این که دیگران براتون توضیحش بدن. ( مثل این که یک فرمول ریاضی بدن و شما مجبور بشی اونو حفظ کنی)
برای من مهم نیست که نویسنده کی باشه فقط از این بابت اعصابم خورد می شه که چرا کسی که از دست نوشته های و استعداد های ذهنی دیگران استفاده می کنه اومده و انقدر هم مشهور شده. و چطور تونسته چنین کاری کند؟
من رولینگ را قبول ندارم چون نویسنده های برتر را می شناسم و فکر می کنم تنها نوشته های آن هاست که ارزش خواندن را دارد.
نویسنده های ایرانی در هر زمینه ای مطلب می نویسند تخیلی ( سبک فانتزی) عرفانی و ...
خیلی از کتاب های ایرانی ها هم هستند که به خارج از کشور رفتند و چه بسا طرفدارای بسیاری هم دارند.
شما چطوری می تونی این افراد را نادیده بگیری.
چرا فکر می کنین تنها خارجی ها هستند که می تونن کتاب بنویسند و تنها کتاب های آن هاست که می ماند.
اما سخت در اشتباه هستید.
مالکی نانسی و خیلی های دیگه یی هستند که از نوشته های اونا تقلید شده چطور می تونین اسم این ها را تنها یک شباهت جزیی که بین بیش تر کتاب ها هست بگذارید؟
چطور می تونین مطمئن باشین که همه ی نویسندگانی که می گن از کتاب های ما تقلید شده بی کارن و قصد معروف شدن را دارن.و تنها این رولینگ است که راست می گوید.
چرا کورکورانه به اتفاقات اطرافتان نگاه می کنید و چرا سعی نمی کنید واقعیت را درک کنین؟
فقط به خاطر چنین فردی؟!
بعضی هاتون فکر می کنین چون قضیه مربوط به شهرت ایران است من این حرف ها را می زنم اما باور کنین که این طور نیست حتی زمانی که تو ایران جنگ شه و ایران با فلاکت هم شکست بخوره باز هم من می گم یک ایرانی بودم هستم و خواهم بود!

من همین جا بحث را تمام می کنم دیگر خودتون ادامه اش بدین با حرف هایی که بعدها از گفتن آن ها پشیمان می شین.
من جزء کوچکی از حرف هامو گفتم دیگه بقیه اش پای خودتونه!
jadoogar
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۳:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۳:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۹
از: Silent Hill,The Church
پیام: 292
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
جناب مایکل گرنجر مطمئنی که پست منو کامل خوندی بعد اومدی نظر دادی؟ من کجا گفتم رولینگ بهترین نویسنده است؟ بهترین با معروف ترین خیلی فرق داره شما بهتره یه کم نه تنها پست من بلکه پست بقیه را نیز به دقت بیشتری بخوانی. این شما هایید که همش توهین می کنید( در جواب به پست دیگرتان) و سر هر مطلبی هموطنانتان را وطن فروش می نامید. این توهین نیست؟ اگر هر کس در اظهار نظر آزاده پس چرا یه نفر را به خاطر اظهار نظرش وطن فروش می نامید؟ شما یا هرکس دیگری بیشتر توهین کرده اید. من پست های قبلی ام در مورد خبر قبلی مالکی به قول شما با توهین نبود. شما فکر می کنید وطن فروش کم توهینیه؟
من از یه ایرانی انتقاد کردم و ایراد های خودمان را گفتم (که خودم هم شامل می شود) ولی شماها چندین نفر را وطن فروش خوادید.
من هنوز هم سر حرفم هستم. شما تحمل انتقاد را ندارید و این باعث میشه که عیوب خودتان را نبینید.
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۲:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۲:۳۰
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
ببینید این کتاب Legend of Rah and Muggles رو دو سال پیش وقتی داشتم در مورد کلمه ماگل تحقیق میکردم بهش رسیدم و جریان شکایت این خانم هم به نتیجه نرسید و نتونست اثبات کنه که رولینگ از روی کتابش کپ شده
در حالیکه من این کتاب رو گرفتم و نگاه مختصری بهش کردم و اگه رولینگ از روی این کتاب چیزهایی رو کپی نکرده باشه واقعا شباهت هایی که وجود داره حیرت آور و شگفت انگیزیه و در حد تلپاتی هست
در مور مالکی عزیز که بنده براش شفای عاجل و معروفیت بیشتر تا حدی که عطششون سیراب بشه استدعا دارم

بنده پیشنهاد میکنم اول شهریور به نام روز مالکی ماگذاری بشه و در تقویم ها چاپ بشه بلکه ایشون رضایت حاصل کنن و خر (kherre )هری پاترو ول کنن

شعار های راهپیمایی گسترده هری پاتریست ها در روز مالکی: ای مالکی مظلوم جی کی رولینگ مایی...
توپ تانک سرقت ادبی دیگر اثر ندارد...

حق کپی رایت نوشته های رولینگ حق مسلم ماست...
مالکی مالکی خدا نگه دار تو ... سقط شه سقط شه دزد نوشته های تو

( با عرض معذرت از بی وزنی شعار ها تا اول شهریور وقت زیاده چند تا با وزنشو درست میکنیم با کمک هم)

در مورد ایرانی ها و نویسندگیشون بله ما گذشته ای بسیار درخشان داشتیمو حالی بسیار اسفناک داریم
این گذشته درخشان اتفاقا مایه سر افکندگی من و شما هست که اون گذشته منجر به این اینده شده

ما در گذشته فردوسی و حافظ داشتیم ولی الان چی داریم؟
ما در گذشته نردیک مترجم هایی مثل شجاع الدین شفا و ذبیح ا... منصوری داشتیم الان چی؟

این مایه افتخار نیست بلکه مایه شرم ساری من و شماست که اون ایرانی تبدیل به این ایرانی شده
masoud_patronus37
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۲:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۲:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۲۲
از: دهکده ی هاگزمید
پیام: 418
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
یه موضوع را باید مشخص کنم و اون اینه که اگر فردی میاد و میگه ایشان ایرانیه و چقدر پر رو هستش و...منظورش ایرانی بودن به معنای امروزی کلمه هستش
ما یه تاریخ مشخص و فرهنگ بالا در گذشته داشته ایم ولی الان از ان فرهنگ و تاریخ چیزی باقی نمانده
وقتی ما میگیم که فلانی ایرانی بازی در اورده و ......منظورمان اخلاق های بد ایرانیان در حال حاضر است
نزگول جان شما نوشته ای:
چرا می گین نویسنده های ما خوب نیستن یا اصلا دیگران آن ها را نمی شناسند
---------------------------------------------------------------------
بله ما نویسنده ی خوب زیاد داریم .نویسنده های خوبی که ان قدر خود را برتر میدانند که به کل از مردم دور هستند . از شما میخواهم که یه نویسنده ی خوب ایرانی مثال بزنید و بگید این نویسنده در فلان روز با مردم دیدار داشته است.مطمئنم که چنین نویسنده ای پیدا نمیکنید.نویسنده ای که به خاطر نوشتن یک کتاب موفق خودش را برتر از دیگران بداند نویسنده ایرانی نیست .چون یکی از اخلاق های ایرانیان از گذشته تا به امروز مردم دوستی و هموطن دوستی است
-----------------------------------------------------------------------
در مورد اینکه رولینگ کاری نکرده هم باید بگم که اتفاقا رولینگ کار بسیار سختی را انجام داده و ان تقلید از کتاب های دیگران است به نحوی که هیچ یک از دیگران نتواند بگوید که از داستان ها ما استفاده کرده است
Arsess
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۱:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۱:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۴
از:
پیام: 16
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
در ضمن کساییی که میگن اصلا نباید یه همچنین چیزی تو سایت اورده بشه اسم سایت محل گفتن اخبار خوب راجع به هری پاتر که نیست من که میگم یه جوری جور کنید ما هم با این یارو ادیب فضیل مشهوری که حقش به شدت اجحاف شده حرفی بزینیمو بشونیمش سر جاش........................................................................................................................... <<<< کاملا" موافقم . میشه دوستان دیگه هم در این مورد نظر بدن ببینیم چند نفر موافق داریم که این کار رو انجام بدیم . مثلا " یه نامه کامل با تایید اعضاء سایت بنویسیم.حالا نه فقط بخاطر محکوم کردن این شخص . در مورد اون چیزی که اکثریت تصمیم بگیرند >>>> ....................<<<چطور میشه یه محیط نظر سنجی برای این کار راه انداخت تا تعداد موافق ها و مخالف ها مشخص بشه و تصمیم گرفت >>>
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۰:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۰:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
کافیه نظرات رو بخونی میفهمی کی توهین کرده!
گری اولدمن
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۰:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۰:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۳۰
از: در محله ی نیوکراس جنوب لندن
پیام: 54
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
وای من در مورد دروغ گفتنه این یارو یه خورده شک داشتم اما با خوندن این خبر مهر تایید خورد که کاملا دروغه امپراتور تاریکی منطقی ترین ادمیه که من تو این نظر دادن ها دیدم اولا کی به نویسنده های یرانی توهین کرد اصلا هم این طور نیست من الانم که مملکتمون تو دنیا داره گند بالا میاره افتخار می کنم به گذشته ام و اینکه ایرانی او (جدا از سیاستمون)
این مالکی اصلا هر سوالی که ازش پرسیده میشد یه چیزه دیگه تحویل میداد شماها باور میکنید نمی دونستم یعنی ایرانی ها انقدر ساده ان!!!! بابا دست خوش ارررررررررره درسته که این یه همچنین داستانی نوشته اما اینکه رولینگ از روش تقلید کرده......میتونه جوکه سال باشه

در ضمن کساییی که میگن اصلا نباید یه همچنین چیزی تو سایت اورده بشه اسم سایت محل گفتن اخبار خوب راجع به هری پاتر که نیست من که میگم یه جوری جور کنید ما هم با این یارو ادیب فضیل مشهوری که حقش به شدت اجحاف شده حرفی بزینیمو بشونیمش سر جاش
negin_ata
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۹:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۸ ۰:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: کوچه ی ناکترن
پیام: 139
 تمام اون فرهنگ غنی مال گذشته بود
یه نویسنده این کار رو نمی کنه این اقا یه نویسنده نیست کسی هست که دنبال مطرح شدن و شهرته
negin_ata
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۹:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲۰:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: کوچه ی ناکترن
پیام: 139
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
حرف سر این نیست که ایرانی ها ادم های خلاقی هستن یا نیستن.
مسئله سر این نیست که ما خودمون رو قبول داریم یا نداریم.
خودمون رو باور داریم یا نه.
مسئله سر سوء استفاده ی افراد فرصت طلب برای مطرح شدنه و مسئله سر اینه که ما نباید باور کنیم.
این اقا اگه استعداد به خصوصی داره خودش تشخیص میداد که این کار یه شاهکاره.
اگه تشخیص نداده لیاقتش و شهرتش لایق کسی هستش که تشخیص داده.
اگه این اقا لیاقت این ایده رو داشت و توی جعبه نمی گذاشتش.
میدوند جهان چه قدر جمعیت داره؟خوب این هم یک ایده ای که ممکنه به ذهن هر کسی برسه.مهم پروروندن داستانه
پس اگه رولینگ از کیلومتر ها دور تر قدرت این کار رو تشخیص داده و با قلم توانمندش این اثر رو به یه شاهکار ادبی تبدیل کرده باید رولینگ رو بیشتر باور کنیم.
اگه کسی تونسته با قلمش جوون هایی رو که تا به حال لای کتاب رو باز نکرده بودن تشویق به کتاب خوندن کنه این فرد ارزشش خیلی زیاده.و نباید شک کنیم لایق بیشتر از اینهاست.
هممون بخشی از متن اقای مالکی رو خوندیم روراست باشیم آیا این قلم یه قلم قدرت مند بود؟.آیا با این نوع نگارش این کتاب به جایی میرسید؟
ایا می تونست فراتر از مرز های شیراز رو برای فروش طی کنه.
ایا میتونست مشهور شه؟
ایا فکر میکنید تنها ایده مهمه؟
ایا فکر نمی کنید چیزی فراتر از یک ایده توی این کتاب!!
این کتاب یه شاهکاره ادبی هستش با شخصیت پردازی قوی.
ایا فکر نمی کنید دلیله شباهت هری پاتر به نوجوانی اقای مالکی کمی نه خیلی ابلهانه هستش.
شاید چند روز بعد اقای مالکی بگه هرمیون همون دختر همسایه ما هنگامست که در دوران نوجوانی بهش درس میدادم
می خواین این رو هم باور کنید؟
با خودتون فکر نمی کنید که این کتاب با قلم این انسان بی هنر به چاپ دوم هم نمی رسید؟؟؟؟
این اقا اگه خیلی استعداد داره هنوز هم دیر نشده کتابی بنویسه که از ایده ی قبلیش قوی تر باشه.کسی که یک بار این کار رو کرده صد در صد باره دیگه قوی تر کار میکنه به شرطی که کتابش رو توی جعبه ای بگذاره که درش قفل باشه.و قول بده دیگه به هر کسی اعتماد نکنه.
پس بهتره بازیچه ی هر کسی نشید.
kima
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۹:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۹:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱۱
از:
پیام: 35
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
ketabaye in agha bayad tahvim beshe!!!!!!!!!!!!
negin_ata
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۹:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۹:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: کوچه ی ناکترن
پیام: 139
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
من باهات موافقم مردم ما چشمشون رو به حقایق بستن.
فقط توی این موارده که حس میهن دوستیشون گل میکنه.
جاهایی که لازمه ایرانی بودن خودشون رو ثابت کنن ابروی ایران رو میبرن
تو جایی میهن پرستیشون گل می ندازه که هیچ لازم نیست.
اخه بابا جون یه کمی درک کنید که اینها همش برای سر کار گذاشتن یه عده و مطرح کردن نام افرادی که اگه صد سال هم تلاش میکردن کسی بهایی بهشون نمی داد
negin_ata
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۹:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۹:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: کوچه ی ناکترن
پیام: 139
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
نه دیگه اینجا رو اشتباه کردی.
چون ما تو یه جامعه ی اسلامی زندگی می کنیم هرمیونی وجود نداره.
هرمیون همون دختر همسایه هنگامست که اقای مالکی در دوران نوجوانی تو درسا کمکش میکرده.
dadli
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۸:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۸:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۳
از:
پیام: 34
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
بابا بس کنید دیگه

گذشت زمان همه چیز رو ثابت می کنه
نازگول
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۸:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۸:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۸
از: موردور
پیام: 14
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
بگذارید در یک جمله جواب سوالتونو بدم.
من به خاطر ادعای این فرد نیست که می گم هری پاتر مال رولینگ نیست چون می دونم حس درونی هیچ وقت به آدم دروغ نمی گه و من کاملا احساس می کنم کتاب هری پاتر متعلق به رولینگ نیست و این فرد از این می ترسد که روزی دستش رو بشه
در ضمن من از ایرانی بودن حرف می زدم به خاطر این که بعضی از شما با حرف های سطح پایینتون ایران را به یک جایی که هیچ فرد خلاقی توش نیست، تشبیه کردید.
اما آیا این درست است؟
چرا می گین نویسنده های ما خوب نیستن یا اصلا دیگران آن ها را نمی شناسند.
اطلاعاتتون کمه میاین این حرف ها را می زنین دیگه
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۷:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۷:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...

فرستنده: لوييس لاوگود فرستاده شده در تاریخ: ۱۷:۱۰:۵۷ یکشنبه ۷ اسفند ۱۳۸۴

جالبه.واقعا آدم لذت می بره...اوقققققق
بهتره روراست باشیم. هیچ جای دنیا اینقدر مثل ما مغرور و پر افاده نیستند. جناب نزگول مطمئنید که این ما هستیم که نمی فهمیم؟ جنابعالی راحت میای می گی که وضیعیت پاکی یا ناپاکی رولینگ مشخص نیست. به خاطر دو کلام ادعای یه هموطن؟ فکر می کنید که شما در حد اظهار نظر درباره ی پاکی یا ناپاکی معروف ترین نویسنده ی دنیا و چه بسا معروف ترین فرد جهان هستید؟ بر فرض هم که ناپاک باشه، چایکوفسکی هم فاسد بود ولی از بزرگترین انسان های تاریخ جهان است.
شما چقدر از ایران خودت خبر داری؟ چقدر دنیا رو می شناسی؟ می دانی که در دنیا چه جایگاهی داری؟ می دانی با توجه به معیار های دنیا ما مانند هیچ زمان از دنیا نیستسم؟ مطمئنید که شما وطنتان را بیشتر از ما دوست دارید؟
می خواهید بگید که نویسنده های خوبی داریم؟ با فرهنگیم؟ قبلا هم گفتم که باید الان خودمان را ببینیم. این شمایید که چشمتان را به حقایق بسته اید. چه در مورد رولینگ و چه در مورد خودمان.
تو همه جا رسم بر اینه که بر اساس میانگین ها یه جامعه را ارزش گذاری می کنند و میانگین ما با چیزی که شما فکر می کنید زمین تا آسمان تفاوت دارد . بهتره که شما هم از لاک خودتون بیرون بیایید و وارد یه لاک بزرگ تر شوید تا بدانید نظر یه دنیای پیشرفته ارزشش به مراتب بالاتر از نظر شماست.
فرستادن نظر

---------------------
تو خودت با اینکه ما رو ((با هر کی که بودی)) نمیشناسی میگی ما از ایران هیچی نمیدونیم و کوته فکر! هستیم
این اولا!
دوما یه سری ها هستن "شاید مثل شما" که تا یه چیزی میشه میگید ایرانی ها فلان هستن ! آره! اصلا این حق ماست. تاریخ مارو هیچ کشوری نداشته ، فرهنگ ما رو هم هیچ کشوری نداشته به الان نگاه نکنید ! فرهنگ ایران بعد از حمله اعراب و دوره قاجار خراب شد. درسته ، ما نباید فقط بگیم تاریخمون خوب بوده و فقط به گذشتمون فکر کنیم
ولی اگه بخوایم به حال هم فکر کنیم با این همه ضربه هایی که خوردیم روی پای خودمون وایسادیم .


----
چقدر دنیا رو می شناسی؟ می دانی که در دنیا چه جایگاهی داری؟ می دانی با توجه به معیار های دنیا ما مانند هیچ زمان از دنیا نیستسم

در باره این توضیح بده من که اصلا نفهمیدم!


----------------
میای می گی که وضیعیت پاکی یا ناپاکی رولینگ مشخص نیست. به خاطر دو کلام ادعای یه هموطن؟ فکر می کنید که شما در حد اظهار نظر درباره ی پاکی یا ناپاکی معروف ترین نویسنده ی دنیا و چه بسا معروف ترین فرد جهان هستید؟ بر فرض هم که ناپاک باشه، چایکوفسکی هم فاسد بود ولی از بزرگترین انسان های تاریخ جهان است.



آدم رو سگ بگیره ولی جو نگیره!
رولینگ شاید معروفترین نویسنده باشه ولی بهترین نیست!
اصلا نوشته هاش هیچ ارزشی نداره و فقط سرگرمیه..تو خودت یه نکته ی مثبت رو توی کتاب های هری پاتر بگو!
این چه نویسنده ایه که تمام مطالب کتابش رو از همه جا کپی کرده؟(نه قضیه این مالکی ......در کل منظورم هست!)
هری پاتر برای من هیچ ارزشی نداره و چیپس مز مز رو به هری پاتر ترجیح میدم!

------------
یست. به خاطر دو کلام ادعای یه هموطن؟ فکر می کنید که شما در حد اظهار نظر درباره ی پاکی یا ناپاکی معروف..

---- هر کس یه نظری داره و نمیشه کسی رو محکوم کرد
شماها از رولینگ برای خودتون چی ساختید؟ یه فرشته؟ که بخاطرش به هموطن هاتون توهین میکنید؟

----------------
niloofar radcliffe.
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۷:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۷:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: تالار اصلي اسليترين كنار پنجره ي غم
پیام: 191
 Re: ادعای مالکی حقیقتی محض است!
بابا اين مالكي عجب خنگيه.......
جان ننه بابات ول كن آقاي نويسنده....
jadoogar
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۷:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۷:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۹
از: Silent Hill,The Church
پیام: 292
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
جالبه.واقعا آدم لذت می بره...اوقققققق
بهتره روراست باشیم. هیچ جای دنیا اینقدر مثل ما مغرور و پر افاده نیستند. جناب نزگول مطمئنید که این ما هستیم که نمی فهمیم؟ جنابعالی راحت میای می گی که وضیعیت پاکی یا ناپاکی رولینگ مشخص نیست. به خاطر دو کلام ادعای یه هموطن؟ فکر می کنید که شما در حد اظهار نظر درباره ی پاکی یا ناپاکی معروف ترین نویسنده ی دنیا و چه بسا معروف ترین فرد جهان هستید؟ بر فرض هم که ناپاک باشه، چایکوفسکی هم فاسد بود ولی از بزرگترین انسان های تاریخ جهان است.
شما چقدر از ایران خودت خبر داری؟ چقدر دنیا رو می شناسی؟ می دانی که در دنیا چه جایگاهی داری؟ می دانی با توجه به معیار های دنیا ما مانند هیچ زمان از دنیا نیستسم؟ مطمئنید که شما وطنتان را بیشتر از ما دوست دارید؟
می خواهید بگید که نویسنده های خوبی داریم؟ با فرهنگیم؟ قبلا هم گفتم که باید الان خودمان را ببینیم. این شمایید که چشمتان را به حقایق بسته اید. چه در مورد رولینگ و چه در مورد خودمان.
تو همه جا رسم بر اینه که بر اساس میانگین ها یه جامعه را ارزش گذاری می کنند و میانگین ما با چیزی که شما فکر می کنید زمین تا آسمان تفاوت دارد . بهتره که شما هم از لاک خودتون بیرون بیایید و وارد یه لاک بزرگ تر شوید تا بدانید نظر یه دنیای پیشرفته ارزشش به مراتب بالاتر از نظر شماست.
نازگول
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۶:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۶:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۸
از: موردور
پیام: 14
 ادعای مالکی حقیقتی محض است!
ملت به ظاهر ایرانی از خودتون خجالت بکشید.
اون رولینگ خیلی دلش هم بخواد بیاد نوشته های ایرانی ها رو بخونه. ما نوشته هایی داریم که در مقابل اثر نویسدگان خارجی شاهکار است چرا نمی خواهید اینو بفهمین؟
چرا نمی خواین دست از توهین کردن به یک نویسنده بردارید؟ آن هم به خاطر کسی که وضعیت پاک یا ناپاک بودنش مشخص نیست.
چرا فکر می کنین ما انقدر سطح پایین هستیم که هیچ کس رغبت نمی کند نوشته های مارو بخونه.
واقعا خجالت داره مثلا شما یک ایرانی هستید ( آره ایرانی هایی که هنوز ارزش کشورشونو درک نکردن )
چرا چشمانتونو در برابر حقایقی هر چند باور نکردنی بستید؟
چرا نمی خواین باور کنید رولینگ نویسنده واقعی اش نیست؟ آره سخته اما مجبورید قبول کنین
دیگه چه دلیلی می خواین؟
بالاخره می خواین زمانی به واقعیت برسید که رولینگ خودش اعتراف کنه؟
بعضی از دوستان گفتند این کارو کرده فقط به خاطر شهرت و معروف شدن این که بگه کتاب هری پاتری که انقدر معروف شده مال من بوده.
اما کدوم نویسنده ای میاد این جوری خودشو معروف کنه؟
کدوم نویسنده حاضر می شه به خاطر هیچ و پوچ انقدر توهین بشنود؟
کدوم نویسنده حاضر می شه به خاطر این کارش هر جا که اسمش بیاد به عنوان یک فرد دروغگو ازش یاد کنن از طرفی دیگه هیچ کس کتاباشو نخونه
کدوم نویسنده میاد این کارو می کنه؟؟؟؟؟؟
پس بدونین از این کارش یه دلیل محکمی داره.
و اما چه دلیلی مهم تر از این که نوشته هاشو یکی دیگه به اسم خودش چاپ کرده؟
در مورد او نویسنده خارجی هم باید بگم حالا خوبه خودتون جلو کتابشو دیدین ( اصطلاح ماگل)
پس چه جوری می تونین از رولینگ دفاع کنین؟
نازگول
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۶:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۶:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۸
از: موردور
پیام: 14
 ادعای ملکی واقعیتی محض است!
هری پاتر مال رولینگ نیست!
farda
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۴:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۴:۱۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۶
از: london
پیام: 30
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
hade aghal ye kam ensaf dashte bashid
farda
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۴:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۴:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۶
از: london
پیام: 30
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
be nazare man hagh kamelan ba eshooneh
farda
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۴:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۱۴:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۶
از: london
پیام: 30
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
akhe adam be khodesh ham toohin mikone masalan hamatoon irani hastid
phoenix_harry
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۸:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۸:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۲
از: azkaban
پیام: 49
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
mardoooom chegad bikaran
Arsess
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۸:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۸:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۴
از:
پیام: 16
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
حرفای این یارو خیلی باحاله ..................... اما از مواردی که من در آن دست نوشته ها اشاره کردم و مشابه کارکتر هری پاتر است ، این است که من نوشته ام همیشه در نوجوانی جلوی آیینه میرفتم (((چه شباهت بزرگی ))). مثلا" اگر توجه کنید . هری پاتر در دهم شهریور (اول سپتامبر) به اولین سفر خود میرود، با یک اختلاف یک ماهه با دهم مرداد . این ها خاطرات من هستند . (((ایشون انتظار داشتن وقتی تمام مدارس دنیا از اول پاییز شروع میشه هری پاتر ازبهار میرفته اونجا.یا مثلا" 45ماه میرفته ))) عکس هایی که در خرمشهر و قبل از مهاجرت گرفته شده اند و در زمان نوجوانی ماست . دقیقا" دارای همان شباهتی است که هری پاتر و دوستش رون دارند . در آن عکس شما عینا " یک جوان لاغر اندام میبیند که موهایش روی پیشانی اش است . و موهای دوستم هم قرمز است . (((به گفته ایشون هری پاتر باید موهاش کف پاش باشه که کتاب دزدی ادبی نشده باشه . راستی ببخشید پس هرمیون چی شد ؟))) من آدم ناشناخته اي نبوده ام و داستان هاي من در روزنامه اطلاعات چاپ مي شدند. داستان هايي هم بودند كه نقد مي شدند.......اصل داستان از اين قرار است كه داستان هايي را به تدريج از يك نويسندة گمنام به دست مي آورند(((تکلیف مارو روشن کن بالاخره گم نام بودی یا نه ))) آن فيلمساز اعتراف كرد كه ايده هاي من را يك نفر به او داده و آن يك نفر هم از بزرگان عرصة فرهنگ است و امروز ساكن لندن .او در جواب مي خواست به من بقبولاند كه اين ها همه سوءتفاهم است. مي گفت داستان هاي من را نديده، اما من مطمئن ام همين آدم است كه كتاب هاي چاپ نشده، دست نوشته ها و داستان هاي كوتاه چاپ شده و نشده ام را به خانم رولينگ رسانده . ((((((شما اول برادریت رو ثابت کن بعد ادعای پیغمبری کن.شما ثابت کن یکی از بزرگان عرصه فرهنگ از شما دزدی ادبی کرده (اونهم از کتابهاو دفترچه خاطراتی که هیچ وقت چاپ نشده )اون هم به صورت مستند .بعد بگو که دستنوشته های جناب عالی رو به رولینگ داده.))))))) ((((((((((در مورد اینکه اون دوستمون گفتن که مالکی دویونست مخالفم بر عکس کاملا" عاقل و باهوشه کاری کرد که از اوج گمنامی به اینجا برسه . تا الان هم سودشو برده .<<<<<<<<<<<<<<<<< قدیم میگفتن وقتی میری تو یه محل با گنده لات محل در بیوفت اگر بزنیش که خیلی عالیه تو میشی معروف محل و سر شناس اگر ازش کتک بخوری بازم معروف میشی میگن جوربزه واسادن جلوشو داشت در هر دو صورت برد با تو.حالا شده حکایت این داستان>>>>>>>>>>>>>>>>>>>))))))) سناريويي كه قرار است ما و شما باور كنيم، اين است. خانم جي كي رولينگ، از حدود 20 سال پيش يعني حوالي 1985 ميلادي و دهه 60شمسي، وقتي 21 ساله بوده، آقاي حسين مالكي را تحت نظر داشته. سپس از طريق يكي از وزراي سابق فرهنگي جمهوري اسلامي به نوشته هاي شخصي او كه هيچ جا منتشر نشده و فقط در جعبه اي در دفتر شركتي در تهران بوده، دسترسي پيدا مي كند. او با استفاده از اين نوشته ها مجموعة هري پاتر را مي نويسد و مشهور مي شود. (((((((((همیشه میگن یا خالی نبد یا میبندی اساسی بزرگ ببند ما باورمون نمیشد ))))))))
Arious
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۵:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۵:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۲۰
از: دفتر پيام امروز
پیام: 111
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
خيلي آدم حقه بازي است اين مالكي ديوونه. كه هري مثل تو بي ريخت بوده. پيست اسكي
lord_na
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۷ ۲:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۱۶
از: هیچکجا
پیام: 10
 Re: dvd
آدم بعضی وقتا یه چیزایی می شنوه می خواد از خجالت آبشه بره تو زمین
این بابا چقدر پرو بوده مثه همون خانومه که گفته بود یکی از مسئله های اینشتین رو حل کرده واقعا که
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
del it!
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۴۸
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...

فرستنده: هانی پاتر فرستاده شده در تاریخ: ۱۱:۳۱:۱۳ شنبه ۶ اسفند ۱۳۸۴

چقدر این ایرانیا پرووان بچه بشین سرجات
فرستادن نظر
---------------
تو کجایی هستی؟ عربی؟ عادت کردی تا یه چیزی میشهمیگی ایرانیها؟ حیف که سایت آسلامیه وگرنه 4 تا فحش بارت میکردم!

---------
ببخشید که سه تا پست پشت سر هم زدم دوستان منو ببخشن!
amin_potter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۲۸
از:
پیام: 17
 Re: وقتی سگ پیر ادعای تک شاخ بودن ...
خدایا این شتر آدمش کن
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
فرستنده: SHAGGY فرستاده شده در تاریخ: ۷:۱۰:۰۳ شنبه ۶ اسفند ۱۳۸۴

اين مالكي يا ميخواد جلبه نظر كنه يا خول و چله چون رولينگ نوشته هاي ايرانيا رو به هساب نمياره
_----------
اولا هساب نه و حساب!
دوما بیخود کرده به حساب نمیاره! مگه بقیه اصلا نوشته ی اون رو به حساب میارن؟نوشته های اون هیچ ارزشی ادبی نداره و فقط سرگرم کننده هست.
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 Re: وقتی سگ پیر ادعای تک شاخ بودن ...
مستر جان !<br />منظور من این بود که تابلو هست از روی کتاب اون زنه بعضی <br />کلمه ها رو پیدا کرده نه از روی کتاب این مالکی<br />این آقا با این کارش آبروی ما رو برده حتی اگه اسمش رو کل جهان روزی 100 بار بگن هم به ضرر خودشه هم ما!
Marvolo
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۶
از: آنگباند
پیام: 150
 وقتی سگ پیر ادعای تک شاخ بودن می کند!
من البته نظری در باب چرندیات آقای " ماله کش"( اوه ببخشید ، ماله کی ) ندارم! اما یک انتقادی دارم که به نظرم وارد است به رفقای توی سایت!
اینکه اصولا چرا خبری مثل این باید منتشر بشود؟!
این بابا رو خیلی جدی گرفتنش در ایران ( و متاسفانه بیش تر از سوی هوادارن خانم رولینگ ) و حالا مردک احساس رشد حجمی کرده ،هی چرندیات پشت چرندیات و هی مدام " گنده (...) ی " پشت " گنده (...) ی "!
در دنیا روزی هزار نفر از این جور ادعا ها می کنند! رولینگ در باب شخصیت " گلیدوری لاکهارت " به گمانم گفته که این پرسوناژ رو از جهان واقعی زندگیش کپی کرده و همین آدمی که سبب الهام لاکهارت بوده ، حتما حالا داره ادعا می کنه که همه ی " چند گانه " ی هری پاتر رو خودش نوشته و به خاطر بزرگواری اجازه داده که نام رولینگ روش باشه!
یک بابایی هم بود در سال های دهه ی هفتاد- که کار یک گروهی به نام بیتلز که حتما همه می دونن چه گروه راک مهمیه، تموم شده بود - ادعا می کرد آلبوم " سارجن پپر" این گروه کار او بوده و او چون فن ِ بیتلز بوده این کار رو براشون می فرسته تا گوش کنن و این جور حرف ها . بعد این چهار تا نابغه هم این کار ایشون رو می دزدن و به نام خودشون منتشر می کنن(!!!!!!!!) شگفتا که ادعای این مردک خیلی شبیه به این ادعا ست! اما خب در دنیا ی متمدن کسی به این جور ماله کش ها اهمیت چندانی نمی ده! امروز هم اسمی ازش نیست! ( من حتی اسمش رو هم یادم نمیاد!) اما ما خیلی به این جور آویزون ها گویا علاقه داریم تو مملکتمون!
من عاجزانه خواهش می کنم خیلی به این کردیت ندید! لا قل این جا که خدایی نکرده قراره " محل گرده همایی" هواداران رولینگ عزیز باشه!
به گلوی امپراطور عزیز رولینگ " تاثیر پذیری" از داستان های مهم ژانر فنتزی رو در کارش زیاد داره اما این ما جرای ماله کش ها خیلی بامزه است و بی تردید منتفیه!!!!
بووبو
دارکلرد
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۶
از: پیش دافای ارزشی
پیام: 821
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
نقل قول:
من رسما در صورت وجود مدرک از نویسنده ایرانی آقای مالکی حمایت می کنم.
ممنون از شما آقای باک بیک عزیز ( یا خانوم باک بیک)
ولی از همه اعضای سایت گله دارم. چرا خودتون رو باور ندارین؟
چرا به یه نویسنده اینقدر توهین میکنین؟
من از کسانی مثل هانی پاتر و یا اون گویناگ جونز واقعا شاکی هستم. اولا اومده گفته یه همچین چیزی رو پاش هم واستاده. بنابراین در این مورد و به این خاطر ازش کمال تشکر رو داریم. اما تا زمانی که مدرک مستدل و دال بر دزدی نباشه من یکی زیر بار این حرفها نمیرم. در مورد اون حرفی که اول بسم الله زدم هم باید خودمون رو باور کنیم چون تو این سایت نویسنده های بزرگی مثل آقای هری توپولو یا دارن شان چو چانگ پانسی پارکینسون و غیره ( اگه اسمشون رو نبردم متاسفم چون وقت ندارم ) داریم که انصافا خیلی خوب مینویسن و مدرک هم اومدن شما و نظراتی هست که میدین. شما اونقدر جذب این داستانا شدین که میگین زود زود بذارن و زیاد بنیوسن. آیا این افراد ایرانی نیست؟ جوابی که باید خودتون به خودتون و به وجدانتون بدین.
ایلیا


این چی بود الان؟ ملی‌گرایی؟‌ عرق پیراهن تیم‌ملی؟! یا زدن یک حرف متفاوت؟ شما اگه مي‌خوایی از نویسنده‌ی ایرانی حمایت کنی. برو از آقای قزوینی حمایت کن که از گوشه‌ی زندان اومده فن فیکشن به اون قشنگی نوشته. ملاک سنجش شما چیه؟ چیزی که داریم یا مدارکی که از غیب ظاهر خواهند شد؟ "جعبه‌ی قفل نشده، وزیر ارشاد سابق یا اسم نامعلوم، تشبیه‌های مدل شباهت‌ها و تفاوت‌های سیب با سیب‌زمینی؟" کدومشه مهندس؟ مرد حسابی قبل از جریان مثلث شیطان و انژری هسته‌ای حق مسلم ماست تعداد نفراتی که توی اروپا و آمریکا، اسم ایران رو شنیده بودن 12 درصد بوده! یعنی از مالدیو و گینه‌ی بیسائو هم کمتر.
بذا یه سناریو بگو که منطقی‌تر باشه:رولینگ که از قضا ایرانیه و هیچ احدی خبر نداره برای دیدن خاله جان راه می‌قوته بیاد ، اً وزیر وقت ارشاد که توی فرودگاه بوده در یک نگاه عاشق چشم و آبروی ایشون شده و در یک اقدام هماهنگ شده با کمک برادران ارزشی و ورزشی به محل اختفای اثر کشف نشده ایشون حمله شده و جعبه‌ی مذکور که قفل هم نشده بوده یافت شده و مدارک فوق‌سری در سطح امنیت ملی ایشون رو دزدیدند! سپس رولینگ برمی‌گرده به کشورِ شیطان متوسط و 20 سال رو در قحطی و گشنگی زندگی مي‌کنه چون احتمالاً چکشی چیزی توی سرش خورده بوده. بعد یهویی یادش می‌یوفته که یه چیزی بود من 20 سال پیش کش رفته بودم و یهویی چاپش می‌کنه. فقط اسامی مبارک رو به اسامی استکباری فاید اند و ریپلیس می‌کنه. داوود= دامبلدور ولدالله= ولدمورت و غیره به این صورت.
به نظر من این منقطی‌تر از داستان ایشون هستش!
50cent m
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۳:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۹
از: نیویورک
پیام: 63
 dvd
بابا کسی dvd با کیفیت نمی خواد شیراز این سایت قسمت اعلامیه نداره بزارم
negin_ata
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۱:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۱:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: کوچه ی ناکترن
پیام: 139
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
یعنی چی از انگلیسی ها هر چی بگی بر میاد نمی فهمم؟؟؟
این چیزها همیشه پیش میاد وقتی یکی مشهور میشه.
بخشی از متن اقای مالکی رو خوندیم.
من متن به این بی احساسی و یخی تو عمرم نخونده بودم!!
این تنها ایده ی هری پاتر نیست که کتابش رو معروف کرده بلکه بیش تر از ایده شخصیت پردازی کتابه که اون رو تا اینجا کشونده.
فرض رو بر این بگیریم که ایده از مالکی.
ولی رولینگ اون رو به کمال رسونده و پختتش که این مهم تره.
راستی اقای مالکی راست میگه خیلی شبیه هری پاتره مخصوصا موهاش
negin_ata
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۱:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۱:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: کوچه ی ناکترن
پیام: 139
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
خوب یکی به این اقا کمک کنه مثل اینکه حالش خیلی خوب نیست.
من با وکیل جی کی رولینگ موافقم این جور ادم ها پیدا میشن.
فقط نباید تحویلشون گرفت.
و بهشون توجه نشه.
LILI EVANZ 22
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۱:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۲۱:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲
از:
پیام: 191
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
خداییش شبیهه هم به وال مالکی هم اون نانسی درسته خیلی عجیبه ولی برای چی باید این ادعا رو بکنه برای اینکه انقدر توهین بشنوه؟؟؟؟ حتما یه چیزی هست دیگه
اصلا بعید نیس که ایده اش دزدی باشه از این انگلیسی ها هر چی بگی بر میاد .

وطن فروش نباشید
zzpater
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۹:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۹:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۴
از: در آغوش سلنا
پیام: 254
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
عجب انسان کنه ایه این مالکی!!!!
ول هم نمی کنه
بابا کم بیار دیگه
مردک....................
D-Y-Z-2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۸:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۸:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۱۵
از: مریخ
پیام: 241
 من رسما در صورت وجود مدرک از نویسنده ایرانی آقای مالکی حمایت می کنم.
ممنون از شما آقای باک بیک عزیز ( یا خانوم باک بیک)
ولی از همه اعضای سایت گله دارم. چرا خودتون رو باور ندارین؟
چرا به یه نویسنده اینقدر توهین میکنین؟
من از کسانی مثل هانی پاتر و یا اون گویناگ جونز واقعا شاکی هستم. اولا اومده گفته یه همچین چیزی رو پاش هم واستاده. بنابراین در این مورد و به این خاطر ازش کمال تشکر رو داریم. اما تا زمانی که مدرک مستدل و دال بر دزدی نباشه من یکی زیر بار این حرفها نمیرم. در مورد اون حرفی که اول بسم الله زدم هم باید خودمون رو باور کنیم چون تو این سایت نویسنده های بزرگی مثل آقای هری توپولو یا دارن شان چو چانگ پانسی پارکینسون و غیره ( اگه اسمشون رو نبردم متاسفم چون وقت ندارم ) داریم که انصافا خیلی خوب مینویسن و مدرک هم اومدن شما و نظراتی هست که میدین. شما اونقدر جذب این داستانا شدین که میگین زود زود بذارن و زیاد بنیوسن. آیا این افراد ایرانی نیست؟ جوابی که باید خودتون به خودتون و به وجدانتون بدین.
ایلیا
sia
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۸:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۸:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۳
از: میدان گریملود شماره ی 12
پیام: 290
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
بابا این عجب زگیلیه.ول کن نیست
من کاملا آقای مالکی رو درک می کنم گرسنگی بهش فشار آورده.
آخه کی میاد کتابای تورو بخونه.حتی احتمالش از صفر هم کمتره.
دیگه جون من اسم این آقا رو نیارید
voltan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۷:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۷:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷
از: 127.0.0.1
پیام: 1391
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
ای مالکی
ای بیکار
ای دزد
ای الاف
خجالت بکش
اگه نمیکشی
نقاشی بکش
فلوردلاكور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۷:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۷:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: پاریس
پیام: 929
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
با امپراطور بسیار موافقم!
این آقا هدفش اینکه معروف بشه و شما دارید معروفش می کنید! به نظر منم این آقا دروغ می گه
کلا دوست ندارم دیگه ببینم این آقا چی می گه یکم ماجراش لوس شده!
raspinapotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۷:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۷:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۹
از: بن بست اسبینر
پیام: 29
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
وای افتضاحه/خجالته/زشته.....
آخه یکی نیست بگه 100% هم اگه درست بگه به جایی نمی رسه
اگه رولینگ جیک بزنه هم خودش می دونه و هم ما میدونیم که همه با اونیم حتی اگه مدعی هم وطن خودمون باشه درست نمی گم؟؟
hp100
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۷:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۷:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۵
از:
پیام: 1
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
به نام خدا
یکی به من بگه اصلا" شما به چه دلیلی قبول میکنید رولینگ از 22 سالگی شروع به نوشتن کرده.نمی خوام تهمت بزنم ولی باید یه مدرکی باشه.
phoenix666
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۶:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۶:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۱۹
از: otag khabe dambeldor
پیام: 59
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
gal lal khalekh az farda be harry bayad begim asgar
be hemione bayad begim sakine
be ronaldam bayad begiim cheragali
MIKE_L
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱۳
از: هاگزمید
پیام: 545
 مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
آی مالکی جون....

کاش الان من پیش تو بود تو عالم توهم تو...
کاش پیش تو بودم تا یه حالی بهت بدم..
ارش
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: تو میپرسند !!
پیام: 3737
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
حالا اگه کله کتابم برای مالکی باشه دیگه کار از کار گذشته و هیچ کاری نمی تونه بکنه تازه تمام دنیا پشت رولینگ وایسادن چی فکر می کنید خودتون که بهتر می دونید ولی انگار اون احمق جون نمی دونه بی نهایت برات تاسف مندم (نبابا شوخی کردم مگه خرم )
MerryPotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۳
از: سوری، لیتل ونیگینگ،ویستریاواک،شماره 12
پیام: 283
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
آخی
بهت پیشنهاد میکنم که توی تیمارستان بستری بشی
شما هم شیزوفرنی حاد داری نه ؟ عزیزم
مشکلی نست حل میشه
ولی با بستری شدن
شیزوفرنی در مردان زیادی شایعه و همه هم از دم می خوان که کتاب بنویسن
بازم برات دعا می کنم که انشا ا... شفا یابی
shima_korn
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۳۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۲۹
از: جایی که در ذهن نمی گنجد!
پیام: 111
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
حالا نکرده با یه نویسنده ی کم شهرت تر در بیفته!
چسبیده به رولینگ!
گویناگ جونز
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۵:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۱
از: لندن
پیام: 9
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
بابا این مالکی دیوونست.
Rana
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۴:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۴:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۴
از: یه جای خوب!
پیام: 17
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
inghadr bad ghezavat nakonid.shayad rast begooyad.
mccartney_felton
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۳:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۳:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۸
از: خونمون( قصر مالفوی ها)
پیام: 196
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
بابا رولینگ نمیدونه یه کشوری به اسم ایران وجود داره
خود ایران گمنامه چه برسه به نویسنده هاش و مالکی!
من خودم تا دوسه روز پیش نمیدونستم مالکی کیه؟!!!!
bloodybaron
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۳:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۳:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۸
از: خوابگاه دختران گریفیندور مدرسه جادو وجادوگری هاگوارت
پیام: 37
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
bikhod kardi chenin edeayi kardi bashare poro
voltan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۲:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۲:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷
از: 127.0.0.1
پیام: 1391
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
خدا تما مریز ها رو شفا بده
انشا الاه
hanii khanoom
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۱:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۱:۳۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۷
از: هاگزمید
پیام: 128
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
چقدر این ایرانیا پرووان بچه بشین سرجات
dadli
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۱:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۱:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۳
از:
پیام: 34
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
به نظر من نمیشه قضاوت کرد
گذشت زمان همه چیزو ثابت میکنه
عبداله
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۹:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۹:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۷
از: آن سوی سرزمین جادویی
پیام: 71
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
شفاءک الله یا اخی
shadi.
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۹:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۹:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۱۰
از: بالای سر جسد ولدی!
پیام: 993
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
خیلی احتمالش کمه اما محال نیست.ولی آقای مالکی خیلی با جربزه بودن که اومدن حقشونو بگیرن اما باید قبول کرد که اگر داستان ماله آقای مالکی هم باشه فعلا در تمام دنیا به اسم رولینگ چاپ شده و جنگیدن با دنیا کاره درستی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Arious
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۷:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۷:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۲۰
از: دفتر پيام امروز
پیام: 111
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
بازم ميگم احتمالش كمه. مثل همه شما كه همين نظر رو دارين.
SHAGGY_MEISAM
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۷:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۷:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۰
از: bestwizards.com
پیام: 403
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
اين مالكي يا ميخواد جلبه نظر كنه يا خول و چله چون رولينگ نوشته هاي ايرانيا رو به هساب نمياره
ali20
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۴:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۴:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۶
از:
پیام: 1
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
این یارو دیوونست
دارکلرد
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۶
از: پیش دافای ارزشی
پیام: 821
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
دوستان! یه کم منطقی باشید! یه کم فکر کنید. استدلال کنید. اصلاً همچین چیزی ممکنه؟! این احتمال یک در چند میلیارد هستش؟! جعبه‌ی قفل نشده. تماس با وزیر ارشاد سابق کشورمون توسط یک دختر 22 ساله‌ی گمنام که پول داشته فقط قهوه‌ بخره؟! شاید رولینگ از روی کتابی مثل گروشام گرینج خیلی تقلید کرده باشه ولی این‌که در اون وقت توی سال‌های انقلاب و سال‌های جنگ که ایران شیر تو خر بوده به صورت اتفاقی از جعبه‌ی قفل نشده ایشون داستان ایشون رو کش رفته و 20 سال بعد چاپ کرده؟
من واقعاً متأسفم که سایت‌های هری‌پاتری اسم این آقای مالکی رو انداختند توی دهن و معروفش کردند. جداً به ایشون تبریک می‌گم به هدفشون رسیدند! اسمشون افتاد توی دهن. یه چیزی مدل شهرام کی که جزو خواستگارای جنیفر لوپز بود!
مرد حسابی اقلاً خالی می‌بندی یه چیزی بگو یه کم منطقی باشه! یا اجنه کمکت کردند. یا برادران عزیز فضایی یا این‌که ما رو بدجوری گرفتی.
البته من به پشتکار ایشون تبریک می‌گم چون این جریان رو برای عالم و آدم هری‌پاتریست ایرانی به صورت ایمیل خبر و و و ارسال کرده. کلاً معروفیت خوبی برای خوش دست و پا کرده! یادم باشه از روش ایشون حتماً استفاده کنم، در ضمن کتاب ارباب حلقه‌ها رو تالکین از روی من کپی کرده! مطمئن باشید جون آقای مالکی راس می‌گم
مایکل گرنجر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۶
از: غرب تهران
پیام: 143
 دزد
من از اولشم به این رولینگ شک داشتم
خب وقتی تو روزنامه ها چاپ شده میتونه دو چیز باشه!!!
1: به صورت کاملا تصادفی
2:به صورت کاملا دزدی!
در هر مورد از ارزش هری پاتر کم میشه!

اون زنه هم بدبخت راست میگه! من شک ندارم!
50cent m
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۰:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۶ ۱۳:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۹
از: نیویورک
پیام: 63
 dvd gobelt of fire
کاری با عزیزان داشتم اینه افرادی که در شیراز زندگی میکنن اگه فیلمهری پاتر و جام آتش با کیفیت بسیار عالیییییییییی و تضمین شد این فیلم متعاق داوران فیلم در لندن در یکی از جشنوارهاست من این dvd
رو دارم هر کی می خواد فقط شیرازی به ایمیل من در یاهو پی ام میزارن mamal431_shiraz@yahoo.com
خیلی ممنون
Arsess
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۵ ۲۲:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۵ ۲۳:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۴
از:
پیام: 16
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
سلام ممنون از زحمتی که کشیدی . من قبلا 1 درصد احتمال درست بودن ادعای این آقا رو میدادم الان میگم که بسی خندیدیم و شاد شدیم بسه دیگه کاسه کوزرو جم کن
pishi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۵ ۲۲:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۴/۱۲/۵ ۲۲:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۴
از: nashenakhteh
پیام: 169
 Re: مصاحبه با آقای مالکی ، مدعی د...
beh nazare man keh in aga hamash chert o pert migeh o mikhad jalbe tavajoh koneh va mikhad mahboobiate rolingo begire keh koor khoonde ageh raste chera ishoon gabl az roling maroof nashodan????????

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.