هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

مصاحبه: [fa]رولینگ در شو تلویزیونی ریچارد و جودی وصحبت در مورد اتفاقات کتاب هفتم[/fa][en]Full coverage: JKR on Richard & Judy[/en]

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۵/۴/۶ ۱۹:۰۰:۰۰ (3872 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص مصاحبه
مصاحبه
[fa]
مصاحبه زنده رولینگ در شوی تلویزیونی ریچارد و جودی که بعد از ظهر ها در انگلستان پخش میشود، در دسترس عموم قرار گرفت.
البته مصاحبه کنندگان وارد جزییات کتاب ها نشده اند ولی اگر شو را ببینید حتی بیشتر از قبل عاشق جو میشوید.
میتوانید شو را از سایت ماگل نت دانلود کنید
همچنین میتوانید 45 عکس از این شو را که یکی از اعضای سایت ماگل نت درست کرده اینجا ببینید.

ویرایش->

فایل های ویدویی زیر از سایت لیکی کالدرون قابل دانلود است:

  J.K. Rowling on Richard and Judy, part 1 (WMV, 118 MB)
  J.K. Rowling on Richard and Judy, part 1 (mp4, iPod friendly, 78 MB)

  J.K. Rowling on Richard and Judy, part 2 (WMV, 54 MB)
  J.K. Rowling on Richard and Judy, part 2 (mp4, iPod friendly, 36 MB)

همچنین یکی از اعضای سایت لیکی فایل های صوتی مصاحبه را قرار داده است:

Part one (mp3)

Part two (mp3)

<- خاتمه ویرایش
در ادامه متن نکات مهمی که جو در این مصاحبه اشاره کرده را بخوانید.
[/fa]
[en]
K Rowling's live interview on the UK afternoon talk show Richard & Judy has just concluded. Although the presenters lacked any in-depth knowledge of the series, if you're anything like me, you'll love Jo even more after watching it.

You can find full coverage of the interview below:

Video: here

Transcript: here
Screencaps: here
Here are some of the key points mentioned:
[/en]

[fa]
- رولینگ به خوبی در حال نوشتن کتاب هفتمه.

- هنوز فصل آخر کتاب هفتم رو در یه جا به صورت مخفی نگه داری میکنه. البته این فصل کمی اصلاح شده که این اصلاحات عبارتند از: دو شخصیت دیگه کتاب کله پا میشن (میمیرند) در حالیکه مجازات یکی به بعد موکول میشه.

- رولینگ نسخه اصلی این فصل رو در سال 1990 نوشته. رولینگ گفته بعضیا فکر میکنن با گفتن همچین چیزی قصد خود نمایی داره چون رولینگ در اون زمان حتی دارای ناشر نبوده.

- به رولینگ پیشنهاد شده که دلیل خوبی وجود داره تا هری رو در انتهای کتاب هفتم بکشه. چون اگه این کارو بکنه دیگه کسی نمیتونه بعد از اینکه اون کتابو تموم کرد ادامه ای بر کتاب بنویسه.

- جو تصدیق کرده که با نوشتن جزییات کم در موارد خاص در کتاب های قبلی ، حالا مجبوره که در کتاب هفتم بیشتر روی توضیح دادن اونها وقت بزاره

- در سه کتاب اول، اصلا نمیتونسته این شهرت و موفقیت رو تصور کنه « مثل موشی که جلوی چراغ یه ماشین گیر افتاده باشه» ولی الان همه اینا رو خیلی خوب میبینه. جو گفته براش خیلی عجیب و جالبه که به طور اتفاقی در روزنامه ها به مطالبی برمیخوره که منبعشون هری پاتره.

- دخترش جسیکا به طور بی نظیری با شهرت مادرش و اثراتی که این قضیه روی زندگیشون داشته کنار اومده. مثلا بچه هایی که تو مدرسه مدام برای فهمیدن نام کتاب بعدی تحت فشار میزارنش.

- ریچارد بهش گفته ممکنه این دیدار کمی گول زننده باشه چون بعضیا هستن که شاید این برنامه فقط براشون به این خاطر جذابیت داره که یکی از ثروتمندترین افراد دنیا رو توش میبینن. ولی جو در جواب گفته که اون افراد باید این نکته رو هم در خاطر داشته باشن که اون سابقا یه مادر تنها و طلاق گرفته بوده که این باعث میشه عیش این افراد منقص بشه.

- اگه یه بوگارتو ببینه چیزی رو خواهد دید که خانم ویزلی در کتاب 5 دید: مرده بچه هاشو

منبع : ماگل نت
[/fa]
[fa]
=============================================
دو خبر دیگه توسط دو تا از اعضای خوب سایت ارسال شده که منبع خاص و مشخصی هم توشون ذکر نشده ( مطمانا نوشتن یه سایت منیع نیست) من این خبر ها رو یکی کردم و در انتهای این خبر قرار میدم. مطمانا خیلی از این گفته ها تکراریه و بعضیا هم غلط ترجمه شده.
آخر اینکه اگه نکته ای توشون باشه تا بررسی دقیق مورد تایید سایت جادوگران نیست.
================================================
خبر اول: ارسال شده توسط چو چانگ


رولینگ دوشنبه در تلویزیون گفت: من هیچوقت نخواستم که اونو قبل از آخر داستان بکشم، چون من همیشه برای هفت کتاب برنامه ریزی میکردم و میخوام در هفت کتاب هم تموم کنم.
میتونم احساس نویسنده ای رو کاملا بفهمم که فکر میکنه:"خوب، من اونارو میکشم بنابراین این با من تموم میشه و بعد از اینکه من مردم و رفتم اونا قادر نخواهند بود که شخصیتو برگردونن"

او گفت:" کتاب آخر هنوز تموم نشده، اما من حالا کاملا داخلشم. من فصل آخر رو در حوالی 1990 نوشتم، پس میدونستم داستانها دقیقا کجا تموم میشن.
[/fa]
[fa]

ممکن است بعضی از شخصیتها بمیرند، اما فیلمها هنوز در دست وارنربراز قرار دارن. وارنر براوز گفت که فیلم پنجم در 13 جولای 2007 در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

در"هری پاتر و محفل ققنوس" به کارگردانی دیوید ییتس، هری نوجوان جنگ با لرد ولدمورت شیطانی(دوباره با بازی رالف فاینس) و دنبال کنندگان راه اورا ادامه می دهد

دنیل رادکلیف در نقش اصلی و اما واتسون و روپرت گرینت نقش هرمیون و رون را ایفا میکنند.ایملدا استانتوننیز نقش پرفسور دلورس آمبریج نفرت انگیز را بازی می کند.

رولینگ گفت: "فصل آخر مخفی شده ، هرچند حالا کمی تغییر کرده. مجازات یکی از شخصیتها به تاخیر میفته اما دو شخصیت دیگر می میرند که من خیال نداشتم آنها را بکشم."

"قیمت هرچیزی باید پرداخته شود. ما داریم با با بدی خالص مقابله می کنیم. اونها اضافه ها را هدف قرار نمیدن، میدن؟ اونها به سراغ شخصیتهای اصلی میرن.خوب، من هم میرم."

رولینگ از یک چیز مطمئن هست: "کتابی که بعد از هری مینویس، به اندازه اون موفق نخواهد بود."

" من فکر نمی کنم دوباره چیزی مثل هری بنویسم. شما فقط یکی مثل هری را می بینید"
[/fa]
[fa]
======================================================
خبر دوم: ارسال شده توسط دوشیزه اسنیپ

چی کی رولينگ در مصاحبه ای خبری افشا کرد که دو شخصيت در آخرين کتاب هری پاتر خواهند مرد و وی همچنين اشاره کرد که خود هری هم شايد جان سالم به در نبرد!

نويسنده ی ۴۰ ساله ی کتابهای هری پاتر گفت: من هيچ وقت وسوسه نشدم که هری را قبل ازپايان بکشم زيرا من هميشه برای ۷ کتاب برنامه ريزی کرده بودم و ميخواهم داستان را در همان ۷ کتاب به پايان ببرم.

ولی او اضافه کرد: من کاملا طرز فکر يک نويسنده را که فکر ميکند: خوب من همه ی شخصيت ها را ميکشم برای اينکه اين به اين مفهوم است که کس ديگری نميتواند آن را بازنويسی کند را ميفهمم. يس اين داستان با من تمام ميشوند و وقتی که من مردم کسی نخواهد توانست که شخصيت ها را دوباره برگرداند.

او در مصاحبه خود در برنامه ی ريچارد و جودی شبکه ی ۴ انگليس گفت: من خودم را(داستان را) لو نخواهم داد زيرا من نميخوام نامه های نفرت مردم را جدا از همه چيز دريافت کنم؛آخرين کتاب هنوز تمام نشده ولی من دارم کاملا روی آن کار ميکنم. من فصل آخر را در سال ۱۹۹۰ نوشته ام. بنا بر اين کاملا ميدانم که داستان چطور خاتمه می يابد.
[/fa]
[fa]
وی گفت: بعضی از مردم به من زخم زبان زده اند٬ و فکر ميکنم که آنها فکر ميکردند که اين کاری گستاخانه از من بوده که يايان هفت کناب خود را بنويسم با وجود اينکه نه ناشری داشتم و نه هيچ کس اسم مرا شنيده بود. فصل آخر ينهان شده است ولی با اين وجود آن را هم کمی تغيير داده ام.مجازات يکی از شخصيت ها به تعويق افتاد ولی بايد بگويم که دونفر که قصد نداشتم بميرند٬ ميميرند.

خانم رولينگ درباره ی صعود خود به شهرت گفت: من برای سه کتاب اول واقعا تکذيب ميشدم.

و اين همان جايی بود که صفت بی مزاح و سرد به من داده شد. من مانند خرگوشی بودم که در نور چراغ جلوی ماشين گرفتار شده بودم!(اشاره به رسانه ها)

او در مورد دخترش گفت: او هميشه پديده گرا بوده و اين برای او هميشه هم آسان نبود.تصور کنيد که مادرتان جی کی رولينگ باشد.يادم می آيد زمانی که او با تشبيه در پشت نرده ی مدرسه صحبت ميکرد در حالی که از او سوال کرده بودند که اسم کتاب بعدی چيست.

او همچنين گفت: من فکر نميکنم که ديگر هيچ وقت چيزی مثل هری داشته باشم. شما فقط يک بار چيزی مثل هری خواهيد داشت.

خانم رولينگ گفت که او هنوز در کافه ها مينويسد و شخصيت هرمايونی را بر اساس ترکيبی از شخصيت خود و خواهرش در دوران جوانی نوشته است.
[/fa]
[en]
- She is well into writing Book 7 now.

- Although she still has the final chapter of Book 7 stored away in a safe, it has been altered slightly: Two more people have kicked the can while another has gotten a reprieve.

- Jo originally wrote this chapter in 1990. By doing so, she says some people have found her to be arrogant as she didn't have a publisher at the time.

- It was suggested to her that she would have good reason to kill Harry off in Book 7 so that no one could write sequels to the book when she's finished.

- She concedes having "boxed herself in" by writing certain minor plot details in earlier books, which now means she has to spend a great deal of time explaining or tying up.

- For the first three books, she says she was in denial about her success and fame "like a rabbit caught in headlights." Although she found them "cool," she says it was also peculiar to see casual references to Harry Potter in the press.

- Her daughter Jessica has dealt magnificently with the effects her mother's fame has had on her, such as kids at school pestering her for the title of upcoming books.

- Richard suggested dating was tricky because some people might only show an interest in her because of her wealth, but she said it was being a single mother that made it hard.

- If she saw a Boggart, she would see what Mrs. Weasley saw in Book 5: her children deceased.
[/en]

ارزش: 7.00 (2 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
tooka
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱ ۱۲:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۶/۱ ۱۲:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۹
از: Hogwarts
پیام: 156
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
vaghan alie khob hameie naghshaie aslio mikoshe ke vaghti mord kasi baghi namoonde bashe betoone naghshasho too oon donya bebine
alemeh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۱۲:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۹ ۱۲:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۲
از: قبرستان -قطعه فراموشی-قبر تنها...
پیام: 120
 Re: [fa]رولینگ در شو تلویزیونی ریچ...
چه جلب !!!!!!!!!!!!!!!!!

بقیش بعدا خسته شدم .
سارا90
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۵:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۵/۴ ۱۵:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۰
از:
پیام: 22
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
همینش هم که هری تا حا لا نمر ده با ید خدارو شکر کنیم(از دست رولینگ) با این کارای رولینگ باید برای خودش یه بهشت زهرای جادوگران تشکیل بده
Megan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۸ ۱۴:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۳۰
از: هاگوارتز
پیام: 147
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
به نظر من که هری نمی میره اون دو نفر هم هری و رون نیستن ولی فکر کنم کسی که مجازاتش به تاخیر می افته اسنیپ باشه چون توی کتاب چهارش وقتی ولدمورت برگشت خودش گفت : یک نفر دیگه هم فکر نمی کنم دوباره پیش ما برگرده اون هم میمیره
alemeh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۵ ۱۰:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۵ ۱۰:۵۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۲
از: قبرستان -قطعه فراموشی-قبر تنها...
پیام: 120
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
به نظر من رولینگ خیلی باید لوس واز خود راضی باشه که نمی خواد بعداز اون هیچ کس کتاب هری رو ادامه بده در صورتی که اون خودش هنوز 40 سالشه و میتونه با نکشتن شخصیتهای اصلی بازم داستانشو ادامه بده .
ولی اگه قرار باشه هری بمیره داستان از مزه میافته
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۱ ۱۱:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۱ ۱۲:۰۱
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
بابا این رولینگ خیلی آدم عجیبیه!!!
اما خیلی حیف میشه اگه هری بمیره یا حتی هرمیون
چه قدر این رولینگ بی رحمه که به خاطر خودش و شهرتش همه رو میکشه!!!!!!
راستی قهرمانی ایتالیا را تبریک میگم
saharpotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۰ ۲۰:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۲۰ ۲۰:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۸
از: اگه توافق کنند{جنگل ممنوعه}
پیام: 7
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
انگار این خانم رولینگ از کشتن خوشش اومده اول

سدریک بعد سیریوس بعد دامبلدور حالام دوتادیگه نمی

کنه یکی دوتا از آدم بدا رو بکشه که ما دلمون خنک شه

اگه رون و هرمیون باشن من یکی حسابی کفری میشم

البته به گفته ی هری جون رولینگ همیشه دوپهلو حرف

میزنه هنوز میشه امیدوار بود

در ضمن اگه رولینگ رو بااز این سایت باخبر کنیم خیلی

خوب میشه {سایت رسمی در ایران با اطلاع رولینگ }

خیلی خوبه

erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۹ ۱۴:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۹ ۱۴:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
اين رولينگ مثل اينكه جنون كشت و كشتار داره . من احتمال خيلي زيادي ميدم كه هري هم در كتاب هفت بميره .
ensieh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۷ ۹:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۸ ۱۷:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۷
از:
پیام: 14
 شو ریچارد و جودی
بوی خون میاد .آخ جون.
komeiloonia
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۶ ۱۵:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۶ ۱۵:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱
از: سرزمین مردگان
پیام: 39
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
من با miss granger موافقم چون دارن شان واقعا مذخرف تموم شد اگه این کتاب نبرد با شیطان دارن شان هم این طوری تموم شه کسی دیگه کتاباش رو نمی خونه رولینگ هم نامش به بدی در تاریخ کتاب نویسا یاد میشه اگر کسی رو الکی بکشه
miss granger
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۵ ۲۱:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۵ ۲۱:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۱۰
از: جایی برای زندگی...
پیام: 41
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
به نظر من خیلی مسخره است که که داستان به مردن خشک و خالی ختم بشه .مگه آخر دارن شان یادتون رفته؟!
2000
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۴ ۱۴:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۴ ۱۴:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۳۰
از: همان جا
پیام: 88
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
من فقط از رولینگ می خوام که بشینه این کتاب آخری رو هم تموم کنه .

تورو خدا بشین این کتابت رو تموم کن.
هاگرید
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۴ ۱۱:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۴ ۱۱:۳۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۱۹
از: دروازه هاگوارتز
پیام: 31
 نظر بنده در باب آخر کتاب هفتم
با عرض سلام و خسته نباشید ،
به نظر من در کتاب هفتم هری ولدمورت رو می کشه و ولدمورت هم که از خیانت اسنیپ به خودش متوجه میشه اسنیپ رو می کشه . فکر نکنم رولینگ اون قدر خنگ باشه که هری رو بکشه و یا حتی هرمیون و رون رو چون اینجوری ایمیلش می ترکه .
Aripotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۴ ۳:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۴ ۳:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: ناکجا آباد
پیام: 400
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
به نظر من:
تابلو هری و ولدمورت اند دیگه
lvlorgana
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۳ ۰:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۳ ۰:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۱۸
از: na koja abad
پیام: 3
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
akh joon in dovvomin nazare mane:D hehe!:D khob be nazare man ke rowling faghat vase inke kam nayare gofte soraghe ghahremane asli mire! vagarna kas vase koshtane ziade !! yekish Snape ke age bemireee... khob badesham ke lorde siaho oon dombarike nekbat!! khodetoono narahat nakonin harry nemimire!!!
elijah wood
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۲ ۲۲:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۲ ۲۲:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۱
از: هاگزمید
پیام: 50
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
فکر کنم رولینگ هری رو توی کتاب 7 به کشتن بده
notron
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۲ ۸:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۲ ۸:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۲
از: وسط اتم
پیام: 54
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
قشنگه نه
baradaram
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۲۱:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۲۱:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲
از: همون شهري كه پشت درياهاست فقط يك قايق بايد بسازين!
پیام: 115
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
بابا شماها چه ساده اين رولينگ خيلي زرنگتر از اين حرفاست كه يهو كتابشو لو بده به نظر من اون دو نفر كسايي هستن كه اصلا به فكر ما نميرسه !البته من الان كلا هيچ چي به ذهنم نميرسه!
نگار اسدالهی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۲۰:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۲۰:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸
از:
پیام: 231
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
اگه رولینگ کسی رو بکشه باید به جرم قتل عمد بندازنش زندان!
قصاص هم بد نیست!
همین که گفتم!
-------------------------------------
این شادمهر هم عجب رویی داره.
ببخشید رو نه سنگ پای قزوین!
flor
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۱۹:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۱۹:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۰
از: بالای برج ایفل
پیام: 221
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
اصلا معلوم نیست شخصیت اصلی کتاب بمیره حتما اسنیپ وبلاتریکس می میرن ولی مالفوی میره زندان
sorena
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۱۱:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۱۱:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱
از: اتاق خون محفل
پیام: 3113
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
ایول هری جان.دستت درد نکنه.من میدونم دراکو میمیره.ای خداااااااا
باب:باب
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۱۱:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۱۱:۴۴
عضویت از: ۱۳۴۸/۱۰/۱۱
از:
پیام: 72
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
همه حرفهاي رولينگ برا جذب مشتريه
notron
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۸:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۱ ۸:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۲
از: وسط اتم
پیام: 54
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
معلومه تو کتاب هفتم همه رو می خواد بکشه
یکیش مادر رون ویزلی دومیشم هری سومیشم مالفوی چهارمیشم
این رولینگ خیلی خودخواه خوب یه داستان نوشته بنیان گذارش اون بوده وخوب پولی گیرش اومد حالا چی میشه کسی بیادوو ادامشو بنویسه (رولینگ قاتل )
دادلی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۱۷:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۱۷:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۹
از: پریوت درایو خانه شماره ۴
پیام: 9
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
ميگم كه رولينگ توي اين مصاحبه چه پيرهن ضايعي پوشيده بود آخه يكي نيست بهش بگه تو كه انقدر پول داري يه طراح لباس استخدام كن.
komeiloonia
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۱۶:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۱۶:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱
از: سرزمین مردگان
پیام: 39
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
بچه ها دیگه این بحث را باید تموم کنیم دیروز هاگوارتز بودم زمین لرزه اومده همه مردن من به این دامبلدور گفتم آشنا دارم مدرسه رو نوسازی کنیم این قدر پشت گوش انداخت که خودشم مرد حالا هم همه مردن
oldaten
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۱۲:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۱۲:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۱
از: هاگوارتز
پیام: 122
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
یعنی چی من نمیخواستم اونا بمیرن اگه نمیخواستی که نمیمردن
در هر صورت اگه نمیرنم که کتاب خنک کیشه
danger
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۱۱:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۱۱:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۸
از: خرزو خان اباد
پیام: 51
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
اگه هري بميره كتا ب خيلي مسخره ميشه
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۵:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۵:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
man masahebeh ha ro ghaboool nadaram
zzpater
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۰:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۱۰ ۰:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۲/۲۴
از: در آغوش سلنا
پیام: 254
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
من يه جايي خوندم رون و هرميون مي‌ميرن
ولي هري نمي‌ميره
دراكو رو نمي‌دونم
mccartney_felton
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۲۲:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۲۲:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۸
از: خونمون( قصر مالفوی ها)
پیام: 196
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
راستی من تو یکی از مجله ها مصاحبه دنیل رو خوندم
دنیل گفته بود که : خودم از خانم رولینگ شنیدم که هری تو قسمت هفتم میمیره !!!
voltan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۲۱:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۲۱:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷
از: 127.0.0.1
پیام: 1391
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
چه مشكوك

به نظر من چند تا سياه ميميرن
و مجازات پيتر پتيگرو ميره براي بعد

ولي خوب خيلي مشكوكه
tahere
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۱۹:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۱۹:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۷
از: سنـــــــت..مانگــــــــــو
پیام: 235
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
ايول به رولينگ
خيلي خودخواه مي تونه ادم باشه كه بخاطر خودش دنيا رو ناراحت كنه
در ضمن من با شاهزاده دورگه موافقم و حاضرم كمك بكنم
komeiloonia
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۱۵:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۱۵:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱
از: سرزمین مردگان
پیام: 39
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
بابا چرا همش این رولینگ یکی رو می کشه فکر کنم
خورده به بن بست سوژه بعدم اگه کتاب را تمام کرده چرا نمیده بیرون فکر کنم ما باید یک تریپ دزدی
به راه کنیم کیا با من هستن ؟
r_harry
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۲:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۹ ۲:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۹
از: روبروي خونه ي هاگريد تو جنگل ممنوعه
پیام: 1
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
مثل اينكه همه خبر معروف روزنامه ي پيام امروز رو فراموش كرديم تيتر بزرگي كه روي صفحه ي اول درشت زده بود:harry potter the boy who lived
هري پاتر نخواهد مورد اين رو بدونيمتصویر کوچک شده
aragorn_black
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۲۳:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۲۳:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۳۱
از: اهل همين نزديكي ها
پیام: 18
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
man feker nemikonam harry bemire chon ya harry bayad bemire ya lord siya v cho lord mazhare badiye mimire cho agar harry bemire doya ro baraye hamishe badi fara migire v chon dar zehn armaniye adamha khobi piroze v badi mahkom be shekaste pas lord hatman mimire
v man omidvaram ya ron ya hermiyon bemiran in to ri jaleb tare ta inke har do bemiran
v momkene harry ham bemiri vali bad az lord
phoenix666
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۲۳:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۲۳:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۰/۱۹
از: otag khabe dambeldor
پیام: 59
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
Aripotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۱۷:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۱۷:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: ناکجا آباد
پیام: 400
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
آخه شادمهر کجاش خوبه که بفهمی اسم کتاب چیه؟
امید وارم بیش از این لو نده
dj_negar
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۱۶:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۱۶:۳۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۶
از: یه جای خوب
پیام: 78
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
سلام این اولین نظر منه(اخ جون)
n2nجان من نظر تو در خبر رولینگ دکترای حقوق گرفته
خوندم از اعضای سایت درخواست دارم به نظر بقیه توجه کنند
در ضمن n2nجان فرزاد فرزین به درد هری نمی خورد
طوری می خواند که انگار لقمه درگلویش گیر کرده
n2n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۱۲:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۱۲:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۱
از: شب تنهایی تو جاده ی بی کسی
پیام: 14
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
سلام
من در خبر رولینگ دکترای حقوق گرفت در نظر شماره27
گفتم که رولینگ گفته دو نفر می میرن ولی کسی توجه
نکرد
چرا کسی به نظرهای من نظر نمی ده
راستی این فیلم هری و غول برره کی میاد
کاشکی فرزاد فرزین نقش هری رو بازی کنه
فرزاد فرزین=بهترین خواننده
mmhkky
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۰:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۰:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۳۱
از:
پیام: 28
 That`s stupid
خیلی مسخره ست اگه رولینگ بخواد فقط برای اینکه بعدا کسی ادامه ای برای هری پاتر ننویسه بیاد هری رو بکشه
ولی اگه به یک دلیل منطقی این کارو بکنه با اینکه ممکنه ناراحت بشم(خیلی ناراحت بشم )باز کمی هضم این واقعه راحت تره.




راستی از سایت dementor.ir خوندم که فیلم هری پاتر و غول برره فیلم سینمایی به کار گردانی مهران مدیری که بازیگراشم همون بازیگرای برره اند
پروف
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۹:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۹:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۲۳
از: اینوره!
پیام: 475
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
من که میگم حرفهای رولینگ همیشه ی خدا ایهام داره همونطور که هری در اولین نظر گفت اون همیشه دو پهلو حرف می زنه و به راحتی نمی تونیم معنی حرفهاشو بفهمیم ....خلاصه رولینگ نمیاد مدرک دسته ما بده .. ولی با اینکه اعتماد به حرفهاش ندارم میگم اونی که مجازاتش به بعد موکول می شه یا اسنیپه یا ولدی !!
shadmehr
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۸:۳۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۸:۳۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۳
از: آمپول می ترسم !!
پیام: 646
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
خوبه رولينگ داره راه مياد امروز فردا اسم كتاب 7 رو هم لو داده
shadmehr
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۸:۳۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۸:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۳
از: آمپول می ترسم !!
پیام: 646
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
مطمئن باشيد هري و جيني نفله مي شن اما ممكنه
ولدمورت پيروز شه؟
shadi.
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۵:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۵:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۱۰
از: بالای سر جسد ولدی!
پیام: 993
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
واقعا خیلی جالب بود....خیلی نکات رو هرچند مبهم ولی با این حال ذکر کرده بود.
قطعا اون دو نفری که می میرند رون و هرمیون هستند و اون نفر آخر هم هری!
البته شاید هم این طور نباشه ولی اولین چیزی که به ذهنم رسید همین بود!
shyma
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۵:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۵:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۲/۲۵
از: TeHrAn / ShAhRaKe GhArB
پیام: 61
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
اي ول چه باحال بود
ولي خيلي بد ميشه اگه هري بميره
نه؟
niloofar radcliffe.
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۴:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۴:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: تالار اصلي اسليترين كنار پنجره ي غم
پیام: 191
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
آره حق با ديانه
دراكو ميميره ولي رسمش نيست
هري هم ميميره چون اگه رولينگ نكشش طرفدارا دست از سرش برنميدارن
از شما هم ممنونم خبر خوبي بود
samuel black
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۴:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۴:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۲
از: از اعماق سایه های شب
پیام: 98
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
نقل قول:
قیمت هرچیزی باید پرداخته شود. ما داریم با با بدی خالص مقابله می کنیم. اونها اضافه ها را هدف قرار نمیدن، میدن؟ اونها به سراغ شخصیتهای اصلی میرن.خوب، من هم میرم."

این یعنی چی قیمت یعنی باید از خوبها کم شه بمیرن نهههههههههههههههههههههههههههههههههههه؟
ااااااااااااااااااااااااااااا
سایه مرگ
MerryPotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۳:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۳:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۳
از: سوری، لیتل ونیگینگ،ویستریاواک،شماره 12
پیام: 283
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
می تونم بگم که جالب بود......
من اگر تو انگلیس بودم برای نامه ی نفرت می فرستادم!!!!!!
برای اینکه آخر کتاب رو گفت!!!!!!!!!
اوه....
به احتمال زیاد رون و هرمیون هستند!
کاش نگفته بود ااااااااااااااااااه ه ه ه ه ه ه
عبداله
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۱:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۸ ۲۰:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۷
از: آن سوی سرزمین جادویی
پیام: 71
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
ای ول به ولت وری وری نمی دونم چی چی خیلی جالب بود ولی به نظر من اونی که کله پامی شه اسنیپه اگر یادتون باشه توی کتاب پنج این اسنیپ بود که به وسیله ی بابا جون هری کله پا می شد انشاالله که خودش باشه . و اون دو نفری که می میرن اگر بگیم که در کل این کتاب فقط همین دوتا هستن پس نفر بعد هم لرد سیاه هست دیگه . از این بابت که شکی نیست پس نفر بعد یا هریه یا شاید هم اسنیپ نه قرتاس این شکله یعنی چه؟
Aripotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۰:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۱۰:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: ناکجا آباد
پیام: 400
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
آره منم اینو توی یاهو خونده بودم ولی از سه عزیزی که این متن رو ترجمه کردن سپاس گزارم.
منم یکی که هیچی بارم نشد
torshi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۸:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۸:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۲۲
از: خونمون
پیام: 360
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
خيلي جالب بود... ولي كم كم داره گريه ام مي گيره... هري، رون و هرميون نبايد بميرند...!
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۵:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۵:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
چه جالب اميدوارم
psi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۰:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۷ ۰:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۴
از:
پیام: 404
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
آخی... نازی... وکتور جان گریه نکن هری پاتر بالاخره یه روزی می میره پس بهتره دعا کنیم شرافتمندانه و در راه خدمت به جامعه ی جادوگری کشته شه!!!
harrypotter1449
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۳:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۳:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۰
از: کوهستان اشباح
پیام: 217
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
خیلی جالب بود.
من می دونم رولینگ هری پاتر توی کتابه 7 نمی کشه
مثله اینکه باید خوشحال باشم
psi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۲:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۲:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۴
از:
پیام: 404
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
چقدر جالب!
و جالب تر از اون این که همین الآن اخبار اعلام کرد که رولینگ گفته احتمال داره هری رو تو کتاب هفتم بکشه!
تينا ساساني
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۱:۴۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۱:۴۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۱
از: there isn't any answer
پیام: 157
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
غم انگيزه متعجب برانگيزه آخه چرا بايد يك آلمه آدم فقط براي يكي فدا بشن ها ها ها

مي گم اين رولينگم ها اصلا حالش خوب نيست يكدفعه اي يك چيزي به ذهنش مي رسه و بعد غوغا مي كنه
moein
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۱:۴۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۱:۴۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۸
از: اتاق کارم در وزارت
پیام: 120
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
من پیشنهاد میکنم یه قسمت en هم سایت داشته باشه و از طریق سایت با خانم جوآن کتلین رولینگ صحبت کنیم تا اون این سایت رو به عنوان سایت رسمی خودش و هری پاتر در ایران قبول کنه
sourak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۰:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۰:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۲۲
از: كوهستان اشباح
پیام: 565
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
من چي بگم
نه واقعا من چي بگم
واقعا چيزي براي گفتن پيدا نميكنم
ايول هري جون. دمت گرم
نگار اسدالهی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۰:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۲۰:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸
از:
پیام: 231
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
فصل آخر مخفی شده؟!
انگار یکی از اسرار CIA رو مخفی کردن!
دو نفر دیگه کشته میشن؟!
مگه چند صد نفر قراره بمیرن؟!
---------------------
مثل این که هر بار باید چهارمی باشم!
mccartney_felton
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۱۹:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۱۹:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۸
از: خونمون( قصر مالفوی ها)
پیام: 196
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
ای ول !
عجب چیزه خفنیه !
ولی من میدونم دراکو میمیره
lovender
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۱۹:۰۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۱۹:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۳۱
از: تو جوب
پیام: 65
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
بیا فصل آخر هم نوشته اونوقت هنوز کتاب هفتمو بیرون نداده
ولی اینکه اینقدر پولدار چرا بچه شو به یه مدرسه خصوصی نمی فرسته که در برابر شهرتش بچش تحت فشار قرار نگیرد؟
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۱۹:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۴/۶ ۱۹:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 Re: رولینگ در شو تلویزیونی ریچار...
ببینید وقتی رولینگ مصاحبه میکنه همیشه توی حرفاش نکات زیادی وجود داره که هم ترجمه رو مهم میکنه و هم اینکه بعدا باید کلی تفسیر روش انجام بشه تا به جایی برسه. به همین خاطره که مثلا این قضیه مردن دو نفر در کتاب هفتم جای بحث های زیادی داره.

متن انگلیسی: Two more people have kicked the can while another has gotten a reprieve.

خب معلوم نیست که ایا منظور رولینگ این بوده که قبلا در فصل آخر کتاب چند نفرو کشته بوده و حالا دو تا دیگه بهشون اضافه شده یا نه؟

معلوم نیست اون کسی که مجازاتش به بعد موکول میشه در همین فصل این اتفاق براش میافته یا نه؟

مشخص نیست این افراد شخصیت منفی هستن ( با توجه به اینکه گفته کله پا میشن؟ ) یا شخصیت مثبت

این فقط نمونه مثالی بود از اینکه نشون میده رولینگ نیومده مثلا بنویسه دو نفر تو فصل اخر کتاب میمیرن و ترجمه چیزی که رولینگ گفته به این صورت اوج بی ذوقی و بی دقتیه و کاملا غلط هم هست.

این رو بگیرید برید سراغ بقیه جملات و مصاحبه ها و غیره

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.