هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۹:۰۰:۰۰ (1885 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم
فيلم
[fa]
تصویر کوچک شده
تری گیلیام کارگردانی که روزگاری , بخت اول کارگردانی فیلم سنگ جادو بود ولی بنا به دلایلی نتوانست هدایت فیلم سنگ جادو را به عده داشته باشد , در مصاحبه ای با AV Club و MTV درباره فیلمهای هری پاتر صحبت کرده است .
او در این مصاحبه درباره کار گردانی یکی از فیلمهای باقی مانده , اظهارات جالبی را انجام داده است ؛ او میگوید که هرگز میل ندارد کارگردان فیلم ششم و یا هفتم سری مجموعه هری پاتر باشد . او دلیل این بی میلی را کارخانه ای بودن این کار توصیف کرد و گفت : ...
در ادامه متن ...
[/fa]

[en]
تصویر کوچک شده
Warner Bros. turned down for Sorcerer's Stone even though JK Rowling wanted him for the film, says in a new interview that he has no intention to direct either Movie 6 or 7, debunking previous rumors that he would...

[/en]

[fa]
او دلیل این بی میلی را کارخانه ای بودن این کار توصیف کرد و گفت : کارگردانی هری پاتر , یک شغل کارخانه ای است
تری گیلیام از گذشته دوری سخن گفته است که باعث شد تا سنگ جادو را کارگردانی نکند ؛ به گزارش ماگل نت او درباره سنگ جادو گفته است :
جی کی رولینگ مرا برای کارگردانی این فیلم پذیرفت و خواستار ماندنم بر سر این کار شد ولی آنها ( شرکت برادران وارنر ) به هر دلیلی نمیخواست که من کارگردان باشم , و حالا هم هیچ میلی به کارگردانی فیلم ششم و یا هفتم ندارم چون این یک شغل کارخانه ای است
او در انتهای مصاحبه درباره دو فیلم اول هری پاتر و کارگردانی الفونسو کارون در فیلم سوم , صحبت کرده است , او گفته است :
کارگردانی آلفونسو کارون ( کارگردان زندانی آزکابان ) واقعا عالی بود اما هدایت دو فیلم اول به کارگردانی کریس کلمبوس به نظرم جز بدی چیزی نداشت ؛ آنها هدف و موضوع اصلی نداشتند , دارای جادوی پر قدرت نبودند کاری که الفونسو تمام کرد , شاید شبیه همان کاری بود که من امکان داشت انجامش بدم .

منبع : ماگل نت
[/fa]

[en]
"Warner Bros. had their chance the first time around, and they blew it. It's a factory job, that's what it is, and I know the way it's done. I've had too many friends work on those movies. I know the way it works, and that's not the way I work."

Gilliam went on to discuss what his Potter movie would have been like:

"Alfonso Cuaron's ["Prisoner of Azkaban"] is really good, but the first two I thought were just bad. They missed the whole point of it; they missed the magic of it... Alfonso did something much closer to what I would've done."

Source : Mugglenet
[/en]
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۵ ۱۵:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۵ ۱۵:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
پس همون بهتر كه كارگرداني هيچ كدوم از فيلم ها رو قبول نكرده . آخه فيلمي كه آلفونسو ساخت به درد ميخورد كه گفته كاری که آلفونسو تمام کرد , شايد شبيه همان کاری بود که من امکان داشت انجامش بدم ؟
براي فيلم چهار خواب بوده و نديده كه چقدر بهتر از سه فيلم قبلي بود ؟
راستي منظورش از اينكه گفته کارگردانی هری پاتر , يک شغل کارخانه ای است‌، چيه ؟ كارخانه اي يعني چي؟
تينا ساساني
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۷ ۲۱:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۷ ۲۱:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۱
از: there isn't any answer
پیام: 157
 بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر
مي گم بي ميليم اعلام داره ديگه حالا چرا اين اينقدر توپش پره مگه چيكارش كردن با اين كلومبس بي چاره گير ميده حالا اين كوارونم همچين گلي نكاشته حالا نيا كسي كه نمرده برات لوس
نگار اسدالهی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۷ ۱۵:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۷ ۱۵:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸
از:
پیام: 231
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
اصلآ بهتر
مثل نادر شاه افشار میمونه!! می خوای نازتو بکشن؟
برو بابا
saman_shik_a
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۷ ۱۴:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۷ ۱۴:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۵
از:
پیام: 138
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
خبر جالبی بود..
از خاتم باشه هری پاتریست بشی..
ملیندا
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۶ ۱۲:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۶ ۱۲:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۵
از: Canada
پیام: 137
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
واه واه واه چه افاده ای...
خب نمی یاد که نمی یاد چرا طاقچه بالا می ذاره؟
انگاری همه مردم مشتاقن این آقا بشن کارگردان با اون قیافش! ایش
خلاصه خداکنه هر کی می شه بتونه خوب کارگردانی بکنه (البته به غیر از ایشون ) مث فیلم چهار گند از آب درنیاد
khodom
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۲۱:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۲۱:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۵
از: The Burrow
پیام: 597
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
اول: كسي كه اينقدر طاقچه بالا مي‌زاره همون بهتر كه نياد و فيلم بسازه.

دوم: فيلمهاي هري پاتر از همون اول بر پايه غلطي بنا شدن. اما حداقل كريس كالمبوس چندين فيلم موفق توي كارنامش داشت. اما آلفونزو چي؟ آلفونزو كارگردان فيلم 3 واقعا مسير فيلم رو منحرف كرد و فيلم و كتاب از هم فاصله گرفتن‌. فيلم سه سطحي شد و اصل و اساس هري پاتر گم شد.
نتيجه هم اين شد كه در فيلم چهار دامبولدور به جاي يه پير خردمند و توانا تبديل شد به يه پيرمرد عصبي و خل وضع.
پس كسي كه از آلفونزو تعريف مي‌كنه همون بهتر كه نياد و فيلم بسازه.

من هنوزم فيلم دو رو بهترين فيلم ميدونم و فيلم چهار رو يك آشغال پرخرج.
ارش
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۲۱:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۲۱:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: تو میپرسند !!
پیام: 3737
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
سلام
نه
توروخدا
بیامیل
داشته
باش
Reza Torabi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۲۰:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۲۰:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۶
از: بيمارستان سنت مانگو
پیام: 219
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
من كه باهاش موافقم. گرچه همه ي فيلم ها تا حالا مزخرف بوده ولي فيلم سه خيلي جذاب تر از فيلم يك و دو بود. به هر حال حق نداشت به فيلم هري پاتر توهين كند. چون در واقع توهين به خود هري پاتر است.
براي اين كار بايد با بَر و بَچگز حالشو خوب جا بياريم تا ديگه از اين كارا نكنه.
hilda
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۷:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۷:۵۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۷
از: نا كجا اباد
پیام: 134
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
واقعا ببخشيد ولي چه غلطا نمي خواد كارگرداني كنه خوب نكنه ببينم كسي اصرار كرده
ilia.hermione
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۷:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۷:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۱
از: هرجا که حال کنیم. که فعلا هیچ جا حال نمیکنیم.
پیام: 219
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
خب که چی؟
نیاد به جهنم. خودم میرم آمیتاب باچان رو میارم از همه بهتر بلده.
Aripotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۴:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۴:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: ناکجا آباد
پیام: 400
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
چه پررویههههههههههههههههههههه
پرروپررووووووووووو
اتفاقا به نظر من که اصلا هم فیلم های یک و دو خیلی خوب بودن..
در ضمن نخوا..حالا انگار کارگردان قهد(املاشو نمی دونم )همه لنگ این بابان..
keira
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۳:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۳:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۵
از: تالار هافلپاف
پیام: 457
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
با نظرش درباره ی فيلمهای يک و دو و سه موافقم
اما حق نداره به فيلمهای هری پاتر توهين کنه
ghiozila
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۳:۲۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۳:۲۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: بالاتر از دست راست !
پیام: 291
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
به نظر من کاملا حرفش درسته چون کلا مبنای فیلمهای هی پاتر در آوردن پوله و بس
داستان که کاملا از پیش تعیین شدس و اجازه ی دخل و تصرف توش نیست کتابم که کاملا قطوره و فیلم با زمانش خوب از آب در نمیاد همه هم از جمله برادران وارنر یه پا کارگرداننو ماله خودشون نظر میدن
harry_blood
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۳:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۳:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۲۲
از: قصر خانواده مالفوی
پیام: 807
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
ها مه من فکر میکنم زشت ترین فیلم فیلم سوم بود و این یارو مکزیکی اصلا فیلم خوبی نساخت
voltan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۱:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۱:۴۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷
از: 127.0.0.1
پیام: 1391
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
واقعا جالبه
راست میگه این بابا هم دیگه . فیلم های هری پاتر فقط به خاطر پول ساخته شده و دست کار گردان رو هم بستن تو فیلم

کارگردان باید برای هر سکانس از روشی استفاده کنه که پول بیشتری تولید میکنه نه روشی که اون سکانس رو جالب تر و بهتر مینه

مثلا توی جام آتش بخش سکانس مرحله ی اول.

کافی متن کتاب رو با فیلم مقایسه کنید . فیلم که یه اکشن خیلی جذاب بود ولی توی کتاب بیشتر به احساس خود هری اشاره شده

و یه نکته ی جالب دیگش اینه که سعی کردن با استفاده از اما واتسون ( اونجا که هری رو بقل میکنه) این بخش از فیلم رو جذاب تر کنن

توی فیلم های دیگه هم همینطوره مثلا صحنه ای که هری سوار باک بیک ( ) میشه تو فیلم سه
rezaonline
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۱:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۱:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۱
از: مغازه ویزلی ها
پیام: 683
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
زده به سرش

ميخواد يا عقدش رو خالي كنه يا كلاس بزار :eyv

نمي دونم چشه
sorena
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۱:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۱۱:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱
از: اتاق خون محفل
پیام: 3113
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
خیلی دلش بخواد.
pendar mohajeri
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۹:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۹:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۴
از: دارقوز آباد !
پیام: 916
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
آدم اينقدر پر رو ! اين يارو خيلي رو داره بابا ! پيشنهاد كارگرداني هري پاتر رو بهش دادن طاقچه بالا مي ذاره .
mohammadbcb
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۹:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۷/۲۵ ۹:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۰
از: Hogwarts
پیام: 320
 Re: [fa]بی میلی گیلیام به کارگردانی هری پاتر [/fa][en] Gilliam unwilling to direct a Potter flick[/en]
این یارو رو برای کاگردانی قبول ندارن بعد میاد برعلیه هری پاتر صحبت میکنن مگیه فیلم کارخانه ای... عمرا

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.