هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب هفت: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]

فرستنده مونالیزا در تاريخ ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۰:۲۰:۰۰ (1890 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب هفت
کتاب هفت
[en]
تصویر کوچک شده
In a new interview today, David Thewlis, who plays Professor Lupin in the Harry Potter films, was asked, do you think Harry will be killed offoffed in the last book and film? ...
[/en]

[fa]
تصویر کوچک شده
دیوید تِولیس، بازیگری که در فیلم زندانی آزکابان از سری مجموعه هری پاتر، نقش پرفسور لوپین را بر عهده داشته است در گفتگویي جدید با یکی از سایتهای اینترنتی با بیان نظراتش درباره سرنوشت نهایی نوجوان جادوگر مظلومی که به خاطر سرنوشت تلخ روزگار باید دنیا را از تاریکی نجات دهد به سوال خبرنگار پاسخ داد...
در ادامه متن ...
[/fa]


[en]
He responded, "I think Dan Radcliffe thinks that but I'm not sure. I can't imagine JK Rowling killing offoffing Harry."

Source: Wizard News
[/en]

[fa]
خبرنگار پرسیده بود: آیا فکر میکنی که هری پاتر در جدال نهایی در کتاب پایانی قربانی سرنوشت بشه؟
توليس پاسخ داده: من فکر می‌کنم که دنیل رادکلیف (بازیگر نقش هری پاتر در فیلم ها) اینجور فکر میکنه ولی من مطمئن نیستم که هری در کتاب پایانی قربانی باشه. در واقع من اصلا نمیتونم تصور کنم که جی کی رولینگ قصد این رو داشته باشه در نهایت قهرمان داستان هری پاتر را قربانی بکنه.

منبع ، ويزارد نيوز

[/fa]
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
khalilzadeh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۹ ۱۵:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۹ ۱۵:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۲
از: یجای دور
پیام: 28
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
هری تو نباید بمیری
mohsen_2xl14
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۶ ۱۲:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۶ ۱۲:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۵
از: خوابگاه هافل
پیام: 246
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
به نظر من اگه دامبلدور برگرده و هري بميره بهتره.
چون من عاشق شخصيت دامبلدورم و براي من شخصيت اول كتاب آلبوس بود.
ویو.لت
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۵ ۱۸:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۵ ۱۸:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: اون یارو خوشم میاد!
پیام: 1548
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
ا!سلام سانی!!!بابا تو که داری کار الاف رو راحت میکنی!!!نزن سرتو به دیوار!!
ویو.لت
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۵ ۱۸:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۵ ۱۸:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: اون یارو خوشم میاد!
پیام: 1548
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
سیریوس جون یه سوال فنی داشتم:
شما که مردی چه طوری میخوای دوباره بمیری؟؟؟البته اگه بتونم یه دستگاه واسه بازگشت از اون دنیا اختراع میکنم!!!
mohammadbcb
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۵ ۱۵:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۵ ۱۵:۵۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۰
از: Hogwarts
پیام: 320
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
مردن هری که چیز حتمیه!...
حالا هر چقدر میخوان اظهار نظر بکنن.
پروف
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۵ ۱۱:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۵ ۱۱:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۲۳
از: اینوره!
پیام: 475
 دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکنOK..
خانم هرمیون لرد با مرگ هری چه جوری عشق ورزیدنو یاد بگیره پیشگویی میگه که یکی باید بمیره تا دیگری زنده بمونه پس یا باید لرد بمیره یا هری من فکر نمی کنم رولینگ بعد از این همه مدت حالا بخواهد لرد زنده بذاره اینم امکان داره که هری لردو بکشه بعد یکنفر دیگه هری رو بکشه مثل بلا و برعکس در آخر یکی باید اون یکی رو بکشه تا زنده بمونه
ghiozila
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۱۸:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۱۸:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: بالاتر از دست راست !
پیام: 291
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
بابا قضیه از این هم تابلوتر گیر میاد؟
تابلوئه هری میمیره نظره تِولیس هم بدرده عمش میخوره
hogwarts
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۱۷:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۱۷:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۱۲
از:
پیام: 6
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
hamedhamed_music70@yahoo.comخوب من با نظر دوستمون فرانك موافقم
سانی بودلر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۱۳:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۱۳:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۲۸
از: V.F.D
پیام: 125
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
امیدوارم بمیره .
ولی خدا کنه هرمیون و رونو نکشه .
باز می گم تا کتاب نیاد نمی تونیم حدس بزنیم .
این رولینگ انشاالله کی کتابشو تموم می کنه ؟؟؟؟؟؟
صد سال دیگه !؟؟؟؟؟!!!
role
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۹:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۹:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۴
از:
پیام: 486
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
هيچ كس نميتونه هري رو بكشه.اون هميشه در دل و جان ما زنده است!
تا وقتي كسي باشد كه داستان هري رو بخونه يا به اون فكر كنه هري زنده ميماند.
123456789
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۰:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۴ ۰:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۳۰
از: بارو
پیام: 8
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
یه نویسنده ی عاقل هیچ وقت جایی برای ادامه داستان نمیزاره که بعد از اون یکی هری پاتر هشت بنویسه پس هری باید بمیره تا داستان به کثافت کشیده نشه گرچه من نمیدونم بعد از مرگ هری و تموم شدن کتابها به چه امید زندگی کنم
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۲۳:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۲۳:۳۶
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
من از این دیوید تولیس خوشم میاد چون خیلی نقش لوپین رو خوب بازی کرده اما با نظرش کاملا مخالفم چون من فکر می کنم مرگ ولدمورت و هری به هم وابسته است و رولینگم مطمئنم که هری رو می کشه ...برای جذاب کردن داستانش
Jerry
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۲۱:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۲۱:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱۸
از: اینجا تا شیراز راه درازیست!
پیام: 154
 دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن
اه اه اه ....اگه اين بچه پررو خودش مثل بچه ي آدم نره يه گوشه بميره من خودم شخصا مي كشمش !!!
پس مطمئن باشين كه مي ميره!!!
ولي خدايي آخه اين پسره آدمه ما روش بحث كنيم؟!!
برين تو خط مسائل مهم مثلا اسنيپ
اوبي وان
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۸:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۸:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۱۳
از:
پیام: 12
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
دستت درد نكنه ولي اي كاش سوالاي بيشتري رو ازش مي پرسيد!!
ملیندا
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۶:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۶:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۵
از: Canada
پیام: 137
 Re: دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غ...
رولینگ بارها اعلام کرده دوست نداره کسی داستاناشو ادامه بده به همین دلیل هم که شده شخصیت های اصلی داستان یعنی هری و ولدی رو خواهد کشت (حالا ببینین کی گفتم)
در نهایت منم با اینیگو موافقم، داستان های رولینگ غیر قابل پیش بینیه... هری پاتر داستانی کاملأ تخیلی و در عین حال جذابه که ممکنه به هر صورتی تموم بشه! (فقط خدا کنه خوب تموم بشه )
ingo_ali
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۵:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۵:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۴
از: جايي به نام هيچ جا
پیام: 788
 دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن
البته کار رولینگ هم سر و ته نداره...

یه نویسنده اونم تو سبک تخیلی هر لحظه فکرش به تخیلش میره که تو داستان اینکار صورت بگیره یا نه؟
قربانی شدن هری پاتر هم همینطوره...

رولینگ قابل پیش بینی نیست..

elenah
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۴:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۴:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: شجره نامه ی خاندان بلک
پیام: 141
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
والا چی بگم. بگم نه رولینگ واسه رو کم کنی هری رو می کشه بگم آره، نمی کشه. هیچ کار رولینگ قابل حدس نیست. گرچه از سالها پیش اتفاق های کتاب 7 در نظرش بوده اما من که به شخصه هیچ دوست ندارم هری بمیره. من از همون اول که لوپین اومد تو داستان فهمیدم خیلی فهمیدست
j_sirius_black
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۴:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۴:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۴
از: میدون گریمولد شماره 12
پیام: 35
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
من کاملا" با نظر katie موافقم

ولی من شما بی تعصب های عشق خطر رو نمی دونم

فقط می دونم اگه پسر خوندم بمی ره

به خدای احدو واحد خودکشی می کنم

باور کنید راست میگم
daiel radcliff
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۳:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۱۳:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۷/۲۳
از: هاگوارتز
پیام: 107
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
منم باهاش موافقم نباید هری بمیره چون اگه بمیره مظلوم کشی میشه
ferrari
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۰:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۳ ۰:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۹
از:
پیام: 1
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
رولینگ تا حالا چند بار نشون داده که هیچوقت داستان هری پاتر برخلاف داستانهای دیگه به خوبی و خوشی تموم نمیشه و همه ما اینو تو ماجرای مرگ سیریوس و دامبلدور یا ماجرای قطع رایطه هری با چو که بعد از مدتها انتظار و تلاش هری بدست اومده بود دیدیم
من نمیتونم نظری راجع به آخر داستان بگم چون فکر من و رولینگ متفاوت آفریده شده ولی میتونم بگم مرگ هری به صورتی کاملا قهرمانانه چیز بعیدی نیست ولی مطمئنم اگه قرار مرگ هری باشه ولدمورت هم زنده نخواهد موند
paky
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۲۳:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۲۳:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۵
از:
پیام: 202
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
بابا بس كنين ديگه، آدم گه گيجه مي گيره از بس هركي يه نظري مي ده در مورد اين داستان هفت. هر كي از راه مي رسه مي خواد يه پيش بيني بكنه
اصلا ً مگه اين دني كوچولو تريلانيه كه پيش بيني مرگ هري رو مي كنه

ولش كنين اينا رو ، دندون رو جيگر مبارك بذارين تا كناب در بياد ديگه! نمي تونين برين مثل بعضي ها !!! خودتون داستانش رو بنويسين ، مملكت كه بي در و پيكره ، صاحاب( ببخشيد ، قانون كپي رايت ) كه نداره!!!
pendar mohajeri
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۲۲:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۲۲:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۴
از: دارقوز آباد !
پیام: 916
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
والا من هم نظر دن رو قبول دارم هم اينو حالا بگين چه كار كنم .
rasras111
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۲۰:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۲۰:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۹
از:
پیام: 3
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
به نام خدا

به نظر من در پايان داستان هري و ولدمورت هر دو مي ميرند چونكه زندگي اين دو به هم گره خورده و با مرگ ولدومورت زندگي هري معنايي نخواهد داشت
joogoolnet
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۹:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۹:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۱
از:
پیام: 9
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
من هم بعید میدونم هم چین چیزی رو چون ممکنه روی بچه ها اثر بد بذاره
1990
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۷:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۸:۰۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۲
از: هافلپاف
پیام: 809
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
ايشون اشتباه متوجه شدن. هري هوركراكس هفتم است و خودش با خواست خودش، خودش رو ميكشه.
عجب خودش خودشي شد ها....
اما جالب بود. بالاخره يكي اومد دلش برا هري سوخت. ميگم اين كتاب هفت نسبت به بقيه خنك تر است. چون همش رو ميدونيم.
نه كه همش رو ها. اما يكمشو ميدونيم. به نظر من اونم نبايد بدونيم.

از موناليزا هم تشكر.
miss.zolo
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۷:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۷:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۰
از: گودریک هالو
پیام: 313
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
دستت درد نکنه monalizzaخبر خوبی بود.خوب چی بگم اگه رولینگ هری رو بکشه خیلی هارو میکشه.ولی اگه نکشه پس باید کتابای دیگه رو هم بنویسه مثلا باید بنویسه بعد از اینکه ولدی نابود شد چه بلایی سر هری میاد.دنی هم بی خود میکنه همچین ...میزنه
katie
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۶:۵۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۶:۵۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۶
از: edinburgh castle
پیام: 7
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
رولینگ اینقدر احمق نیست که بخاطراینکه کتابو نشه ادامه داد هری رو بکشه. و داستانو الکی تموم کنه
ویو.لت
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۶:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۶:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: اون یارو خوشم میاد!
پیام: 1548
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
قبل از مردنش شر لرد ولدمورت(و كنت الاف!! )رو كم كنه!!!
keira
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۶:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۶:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۵
از: تالار هافلپاف
پیام: 457
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
من از توليس خوشم مياد چون خيلی به لوپين ميخوره و خوب هم بازی ميکنه اما با اين حرفش حال نکردم
هری بايد بميره چون اينجوری قشنگتر،احساساتی تر،ماندنی تر و خيلی ترهای خوب ديگه س...ممکنه وقتی ميخونيم و ميبينيم هری مرده ناراحت بشيم و گريه کنيم و چند هفته ای هم دپرس بشيم اما هيچ وقت اين داستانو فراموش نميکنيم چون مثل بقيه ی داستانهايي که خونديم نبوده،ادم بدا ميميرن و خوبا زنده ميمونن...من که از بس همه چي هندی تموم شده خسته شدم
erica
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۵:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۵:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۲۸
از: يه جايي نزديك خدا
پیام: 570
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
چقدر اين توليس زحمت كشيده كه به اين سوال جواب داده . ماها بعد از كلي بحث كردن هنوز نمي تونيم حدس بزنيم هري مي ميره يا زنده مي مونه . اونوقت اين ...
smith
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۳:۰۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۳:۰۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۵
از: کوچه
پیام: 352
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
دیوید تولیس : زنده ماندن هری ، تصور غیر ممکن
آخر این کتاب داد میزنه میخواد چی بشه...هر میمیره ، احتمالا ولدی هم بمیره ، شاید رون و هرمیون و جینی هم بمیرن ، اصلا همه میمرن ، چه بکش بکشی میشه
Reza Torabi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۶
از: بيمارستان سنت مانگو
پیام: 219
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
ورونيكا باهات موافقم. ولي شايد در صورتي كه هري توي كتاب هفت نميره يهو رولينگ به سرش بزنه كه كتاب هشت رو بنويسه و توي كتاب هشت سرنوشت هري رو بعد از اتمام مدرسه براي همه روشن كنه. (گرچه احتمال اينكه رولينگ كتاب هشت رو بنويسه خيلي كمه.)

من با دنيل موافقم. هري خواهد مرد چون كه رولينگ نمي خواد ديگه كتاب رو كش بده. واقعا كه خيلي حال گيريه.
نگار اسدالهی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۲۸
از:
پیام: 231
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
احتمالا هری بمیره
یا مثلا قربونی کسی بشه
نظر این دیوید تولیس نمیتونه ملاک باشه
hilda
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۷
از: نا كجا اباد
پیام: 134
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
به نظر من كشته مي شه چون خود رولينگ بارها اعلام كرده كه دوست داره يه جوري تموم كنه كه بعذا نشه ادامش داد
psi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۲:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۴
از:
پیام: 404
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
من فکر می کنم اگه هری پاتر بمیره داستان جالب تر تموم شه. چون دیگه هیچ کس نمی تونه هری پاتر رو ادامه بده و خاطره ی سری داستان ها و خود شخصیت هری بیش تر تو اذهان باقی می مونه ! ... حداقل برای من !!!
mamadmm
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۱:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۱:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۵/۳۱
از: همونجا که بقیه میایُن
پیام: 319
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
خوب نباید بمیره و باید فقز فلسفی بگیره ترک دنیا کنه
اینجوری باحالتره!
Reza Torabi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۱:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۱:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۶
از: بيمارستان سنت مانگو
پیام: 219
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
فقط اين رو بگم كه اگه هري بميره خودم گردن رولينگ رو ميشكنم و قلم پاش رو خورد مي كنم.
چونكه در اون صورت همه ي ما رو تا حالا سر كار گذاشته بوده.

دوستان ببخشيد اگه عصباني بودم و بد صحبت كردم.
از monalizza عزيز هم به خاطر خبر تشكر مي كنم.
ilia.hermione
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۰:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۸/۱۲ ۱۰:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۱
از: هرجا که حال کنیم. که فعلا هیچ جا حال نمیکنیم.
پیام: 219
 Re: [en] David Thewlis thinks Harry won't diego[/en][fa]دیوید تِولیس : قتل هری , تصور غیر ممکن [/fa]
چرا اینکار رو نکنه؟ هری باید بمیره. واگرنه همه چیز بی فایده خواهد بود. هری باید بمیره تا ولدی عشق ورزیدن رو یاد بگیره.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.