هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

اخبار سايت: پوزش از کاربران

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۲/۱۰/۲۷ ۱۷:۳۱:۲۱ (1306 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص اخبار سايت
اخبار سايت
متاسفانه همانطور که احتمالا دیدید سایت جادوگران دات کام از ساعت ۵ بعد از ظهر روز پنج شنبه تا امروز ساعت ۵ بعد از ظهر به مدت دو روز بسته بود.

علت این امر در درجه اول سهل انگاری من در دادن دسترسی در بالاترین سطح (وب مستر) به مدیران انجمن ها بود که با نهایت تاسف یکی از مدیران انجمن با آی دی ساءورون با کمال بی مسوولیتی و بدون در نظر گرفتن هر گونه اخلاق و شرافتی اقدام به حذف من و لرد مملی و همچنین تانکس و پرانگز به عنوان مدیران سایت کرده و خود و افراد مورد نظرشان را مدیر کردند. باز به دلیل سهل انگاری من در نگرفتن نسخه پشتیبان از سایت مجبور به بستن سایت شدم تا بتوانیم بعدا سایت را بازیابی کنیم. از طرف دیگر به دلیل بد شانسی من جمعه باید جایی میرفتم و تا بعد از ظهر نتوانستم به کار سایت برسم همچنین لرد مملی هم از دیروز توانست برای این کار وقت بگذارد. همچنین امروز صبح نیز نتوانستم برای این کار وقت بگذارم.

از طرف دیگر وقتی با تنظیمات سایت ور رفتیم متوجه مشکل عظیمی در خود سایت شدیم که اگر این قضیه پیش نمیامد چه بسا تا یک ماه بعد هم این مشکل را پیدا نمیکردیم و آن موقع کار بسیار سخت میشد و ممکن بود کلا سایت نابود شود پس از همین جا از ساءورون عزیز و دارو دسته ایشان جهت انجام این عمل به اصطلاح هک تشکر میکنم. (عدو شود سبب خیر ....). در نهایت باید بگم که کسانی که در این عمل کاملا رزیلانه دخالت داشته اند راشناخته ایم وقطعا با کمک شما عزیزان و مشورت با همه برخوردی را که باید با این افراد داشته باشیم انجام خواهیم داد
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
role
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۲۳ ۲۰:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۲۳ ۲۰:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۴
از:
پیام: 486
 Re: پوزش از کاربران
چه خفن بودن
نیما بلک
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۵ ۱۹:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۱۱/۱۵ ۱۹:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۳/۱۱/۵
از:
پیام: 58
 Re: پوزش از کاربران
کاشکی مقدارش کمتر می شد
تازه کاشکی مصادف نمی شد با جشن تولد سایت

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.