هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]

فرستنده بیل ویزلی در تاريخ ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۲:۴۰:۰۰ (2040 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
[en]
Mallory: I must not quit
For the first time since she embarked on a relentless campaign to remove Potter from Gwinnett county's school libraries in August 2005, Laura Mallory has spoken out in detail about her motives. In a new article, she slams "myths" such as "this is a one-woman fight" and "witchcraft is just harmless fantasy." She writes that young children have been indoctrinated into witchcraft, causing their lives to be ruined. Furthermore, she implies that Potter is the reason for "violence, drugs, gangs, addictions, perversions" in schools nowadays, and that "we need God in America again."
[/en]
[fa]
نام «لورا مالوری» برای تمام طرفداران هری پاتر نامی آشناست، مادری كه از حدود یكسال پیش تلاش می‌كند كه كتابهای هری پاتر را از مدارس كشور آمریكا حذف كند. حال برای اولین بار خانم مالوری با انتشار مقاله‌ای آن لاین، به انگیزه خود برای حذف هری پاتر اشاره كرده است و همچنین به پاسخ(!!!) به دلایل واضح و روشن وكیل مدافع كتابهای هری در جریان دادگاه پرداخته است.
لورا مالوری در مقدمه‌ای به مشكلات اجتماعی آمریكا پرداخته است و تمام مشكلات اجتماعی كشور آمریكا را به خاطر دوری از خدا دانسته و دلیل دوری از خدا را در این كشور، هری پاتر دانسته و نجات از همه مشكلات را حذف هری پاتر دانسته است!!!

برای خواندن حرفهای لورا مالوری ادامه را ببینید.
[/fa]

[en]
In response to the question, "Do you believe Harry Potter promotes Wicca," JKR replied in a 2001 interview with this: "That's not true. Not once has a child come up to me and said, 'Due to you I've decided to devote my life to the occult.' People underestimate children so hugely. They know it's fiction. When people are arguing from that kind of standpoint, I don't think reason works tremendously well. But I would be surprised if some of them had read the books at all [Mallory hasn't].

"Witches and wizards are a huge part of children's literature; it'll never go away. Hundred years, two hundred years' time there'll be another kind of wizard story."


Emerson's Comment: Winners never quit and quitters never win. But those who never win and never quit are idiots.
[/en]
[fa]
لورا مالوری در مقدمه این مقاله نوشته: «جامعه امروز آمریكا به شكلی با شر و اهریمن مواجه هست كه در تاریخ بشریت بی‌سابقه بوده است؛ ما هر روز بوسیله وسایل ارتباط جمعی تحت بمباران تصاویر خشونت، سكس و جادوگری هستیم و ما آمریكایی‌ها چنان نسبت به شر بی‌تفاوت شده‌ایم كه حتی موقعی در جلوی چشمانمان هست نمی‌توانیم آن را تشخیص بدهیم. تلاش من در این مدت مبارزه با یكی از مولفه‌های شر هست كه در مدارس این كشور با ظاهری فریبنده و جذاب در قالب رمان هری پاتر به خورد كودكان ما داده می‌شود؛ امروز، نوجوانان و جوانان ما، نه تنها جادو را بد نمی‌ندانند بلكه آن را جالب و سرگرم كننده می‌دانند.»

تصویر کوچک شدهوی در پاسخ به اینكه «هری پاتر تنها یك رمان تخیلی و فانتزی است» گفته: «این غیرواقعی‌ترین جواب است و هر كس فكر می‌كند هری پاتر فانتزی است برود و كتابها را بخواند.» (حاشیه از مترجم خبر: من نفهمیدم چرا هیچ كس از این خانم نپرسیده چرا خودت این كتابها رو نخوندی؟!!! وقتی این كتابها رو نخوندی از كجا می‌تونی جواب بدی؟ چطور می تونی به بقیه بگی بخونن و حتما می‌فهمن شر هست؟؟؟)

لورا در نهایت اضافه كرده است: «جادو یك مكتب و مذهب است و طرفدارانش به تاریكی و پوچی و خودكشی می‌رساند. ما باید به سنت یهودی ـــ مسیحی بازگردیم كه این سرزمین موعود بر آن بنا شد. وقتی ما انجیل را از مدارس جمع آوری كردیم خداوند از مدارس ما رخت بربست و بالطبع نسلی بوجود آمد كه با خدا بیگانه‌اند. امروزه مدارس ما مملو شده از مواد مخدر، دزدی، انحرافات جنسی و خشونت، می‌خواهید بدانید چرا؟ جواب واضح است. ما در امریكا دوباره به خدا احتیاج داریم و اوست كه می‌گوید دزدی و قتل نكنید، اوست كه می‌گوید جادوگری و طلسم یك گناه كبیره و عمل شنیع است.
خداوند ما را ببخشد و چشمان نابینای ما و گوشهای كر ما را بازكند.»


پاسخ جی كی رولينگ

لازم به ذكر است در سال 2001 خبرنگاری از رولینگ پرسید: «آیا به نظر شما هری پاتر باعث تشویق كودكان به پیوستن به فرقه جادوگران می‌شود؟» رولینگ در پاسخ گفت:
«به هیچ وجه. تا به حال یك كودك یا نوجوان به من مراجعه نكرده و بگوید "من به خاطر داستان تو تصمیم گرفته‌‌ام عمرم را صرف جادو و فرقه ساحری بكنم." ما كودكان را دست كم می‌گیریم، آنها به خوبی می‌فهمند كه هري پاتر، داستانی تخیلی است. وقتی كسی چنين زاويه ديد غلطی به هری پاتر نگاه می‌كند، من فكر نمی‌كنم هیچ حرف منطقی جوابگوی او باشد و همچنين فكر نمی‌كنم چنين افرادی هرگز كتابها را خوانده باشند. جادو همیشه در ادبیات كودكان بوده‌اند و خواهند بود.»

برای ديدن اين مقاله به اين لينك مراجعه كنيد.

[/fa]

ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
lights_of2000
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۳/۱۱ ۱۵:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۳/۱۱ ۱۵:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۲/۹
از:
پیام: 240
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
بابا این خانم چه دشمنی با این جی کی داره ؟ نکنه دوست قدیمیش بوده و بعد دیده که اینقدر پیشرفت کرده حسودیش شده !
من که دیگه باهاش قهرم
vali_ebrahimi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۱۶ ۱۰:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۲/۱۶ ۱۰:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۶/۲/۱۴
از: دهكده جادوگران ناشناس
پیام: 153
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
اوه اواه
بچه ها خطري شد
اگه يه روزي سايتمون رو حك كردن بدونيد كار اين زنيكس
.............
راستي اگه ديدينش سلام من رو هم بهش برسونيد
goraz_sh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۸ ۰:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱۸ ۰:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۲۰
از: قبرستون
پیام: 117
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
رولینگ خیلی تیکه جواب داده نم با گفته اش موافقم
RogerDaviesRD
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۴ ۲:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۴ ۲:۴۱
ریونکلاو
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱۷
از:
پیام: 1220
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
چيزي كه جالبه اينه كه چرا هيچ‌كدوم از دادگاه ها اين خانم رو محكوم به خوندن هري پاتر نكردن!

شايد خودش بفهمه
siriusblack
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۴ ۰:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۴ ۰:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲۵
از: خانه شماره 12 میدان گریموالد
پیام: 70
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
یک سوال فنی!
آیا کسی یه تاپیک یا جایی می شناسه که با این خانم بشه صحبت کرد؟؟؟؟؟؟؟
و اما نظراتم برای این .....:
1- در زمانی که دین بر مردم حکومت می کرد افرادی مثه جنابعالی دنبال خریدن زمین بهشت در کلیسا ها بودند!!!
2در زمانی که دین حکومت می کرد علم داشت پسرفت می کرد (قرون وسطای اروپا و یا شبه ای از ایران فعلی)
3-زمانی که دین حکومت می کرد قتل و جنایت نثار افرادی می شد که به کلیسا چیزی اهدا نمی کردند.
4-زمانی که دین حکومت می کرد مردم با بدبختی زندگی می کردند
5-زمانی که دین حکومت می کرد هیچ کسی آزادی نداشت
....................
اگه بخوام بگم بازم هستش ولی تا اینجا کافیه!!!!
دینی که ایشون سینه چاکشه و ما به نوعی دیگر، از نظر من خط قرمزی است بین ملت ها و نژاد های مختلف.
فانتزی حق ماست!!!
تخیل محرک ما به سوی آیندست!!!
evilangel
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۲۱:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۲۱:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۵
از: دروازه آرگوناث
پیام: 157
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
بابا این هنوز معروف نشده دست ورداره؟!!!به خدا همه میشناسنت ول کن
ork
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۱۹:۱۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۱۹:۱۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۱۴
از: ار کاراژ بلر سگ کش
پیام: 49
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
دیوونه غم نداره هیچ چیزی کم نداره
hors_hana
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۱۵:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۱۵:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۹
از:
پیام: 271
 به شدت با دوستان خوبمون موافقم....
من به شدت با همه ی دوستان موافقم....
یکی هم که اسمش یادم نیست،حرف قشنگی زده بود.گفته بود:ولش کنین بد جور طرف دیوونس!!!<--->به شدت موافقم!!!!!!!!!!
unforgiven
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۱۵:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۱۵:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۲۴
از: TEHRAN
پیام: 13
 دیوانه ای از قفس برید ... !
بابا اینو ولش کنین تورو خدا .
طرف دیوونس .
333444
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۰:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳ ۰:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۹/۲۴
از: دریای محبت
پیام: 134
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
من تصمیم گرفتم عمرم رو صرف جادوگری کنم! بابا بچها حسابی معروف شدا! ما هم به عنوام پیروانش دورش جمع بشیم و به حرفاش باج بدیم شاید ما هم یه خورده شهرت بدست بیاریم!

چه بی سواده که فکر می کنه دلیل ناهنجاری های آمریکا هری پاتره!
zohreh_perave
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۲ ۲۰:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۲ ۲۰:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۱۸
از: لندن
پیام: 90
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
با سلام به همه
این خانوم کوته نظر نه تنها هری پاتر رو نخونده بلکه فکر می کنم در تمام عمرش تا بحال هیچ کتابی رو دستش نگرفته
چون این فقط خانوم رولینگ نیست که در مورد جادوگری و ....می نویسه فقط چون از همه قشنگتر می نویسه طرفداراش بیشتره
هرکی کتابای مستر پائولو رو خونده باشه متوجه می شه که حتی ایشون خودش عضو فرقه های جادوگری بودن
اونوقط خانوم رولینگ حتی نمی دونه اسم این فرقه ها چی هست ببین چی بهش نسبت می دن
تنها چیزی که شعورم اجازه می ده به این خانوم بگم اینه که خیلی احمقه
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۲ ۱۵:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۲ ۱۵:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
اره نيست قبلش همش تو كليسا بودن
ترنج
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۲ ۰:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۲ ۰:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۹/۲۴
از: جزیره رابینسن کروزوه
پیام: 12
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
حا لا این خانوم بیکار فکر میکنه با جمع کردن کتابهای هری پاتر تمام مشکلات آمریکا ودنیا حل میشه خشونت از بین میره واخلاق گرایی رایج میشه .ملت میخوان معروف شن راهشو بلد نیستن.
sorena
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۲۲:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۲۲:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۱
از: اتاق خون محفل
پیام: 3113
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
این لورا بیکاره ها.خب علاف برو یک گوشه بشین کتاباشو بخون بعد ماید حرف بزن
lovely_souren
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۲۰:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۲۰:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۶
از: چاله افتادم تو چاه
پیام: 99
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
این خانمه قیافش هم شبیه احمقاست.
با جواب رولینگ خیلی حال کردم.
در ضمن این کتابا بیشتر واسه نوجووناست تا کودکان. تو این دوره زمونه هم ای کیوی همه بالاست. نمی خواد این خانم...نگران ما باشه.
در ضمن اگه خیلی نگران آمریکاست بره با حرکات شیطانی اونا مبارزه کنه، نه با داستانای سرگرم کننده رولینگ که ملت واسش سر و دست می شکنن.
دیگه حرفی نیست.
rebeka
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۲۰:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۲۰:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: The Deathly Hallows place...
پیام: 75
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
یکی نیست به این کودن بگه وقتی این همه سایت این همه فیلم این همه کلیپ این همه مجله های تخصصی واین همه کتاب غیر اخلاقی اونطرفا { و البته این طرفا...} هست کی میره به این هری پدر مادر از دست داده که تازه مدیره مدرسشون که تنها کسی بوده که اونو درک میکرده فوت شده گیر بده بابا به خدا زشته ... نکنین از این کارا زشته خوبه یکی با شما این کارو بکنه
ترجمه شده از قسمتی از نامه لرد سیاه در حمایت از زهرا امیر ابادی ببخشید هری پاتر
jfm_md
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۹:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۹:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۸
از: بيمارستان سوانح و بيماري هاي سنت مانگو-طبقه ي اول نه،طب
پیام: 76
 واي!
واي!! ببين چقدر قضيه رو بزرگ مي كنن! هري پاتر هم يه كتابه مثل كتاب هاي ديگه!
shaparak
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۸:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۸:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۰/۲
از: آنجا که شاپرکها هنوز پرواز می کنند
پیام: 14
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
علت فساد در آمریکا خود آمریکا و آمریکایی ها هستن. نه یک داستان! فساد اونجا قبل از هری پاتر هم بوده.
نسترن جون
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۷:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۹
از: بارو
پیام: 15
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
این زنه خودش عامل فساد تو امریکاست می خواد گناه خودشو گردن یکی بندازه

دیوار کوتاه تر از کتاب های هری پاتر پیدا نکرده

بیچاره هری پاتر مظلوم
فاطمه خانوم
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۵:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۵:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۵
از: ناکجا اباد
پیام: 173
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
چی؟؟؟!!!! این با این قدش حرف از خدا می زنه؟!؟!؟!
یکی نیست به این بگه تو اگه راست می گی برو جلو بچه هاتو بگیر یه وقت مثل ولدمورت نشن!!!
ارش
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۵:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۵:۳۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: تو میپرسند !!
پیام: 3737
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
سلام

به قیافش نمیخوره انقدر عجوزه باشه !

حالا هری پاتر و به کله چیزای آمریکا مربوط میکنه ، خدا میدونه ایندفعه دیگه چیو ربط میده !
فکر کنم جنگهای آمریکا و عراقم بندازه گردن هری پاتر
paky
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۵:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۵:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۵
از:
پیام: 202
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
یکی دیوانه و آن یک روانی!
یکی خسرو ، یکی فرهاد آنی
بساط خنده مان هر ساله بر پاست
نگیر از ما خدا ، تا می توانی!

niloofar radcliffe.
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۴:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۴:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: تالار اصلي اسليترين كنار پنجره ي غم
پیام: 191
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
مردم خودشون انحرافات جنسي دارن يا دستشو كجه يا بي جنبه ان به هري پاتر چه؟؟؟
چه آدمايي پيدا ميشن
بيمغز
rezaonline
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۱:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۱۱:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۱
از: مغازه ویزلی ها
پیام: 683
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Murder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
من قبلا هم گفتم میخواد لقب احمق ترین ادم سال رو میخواد دوباره مال خودش کنه.


هری پاتر = دزدی و فساد


عقل از کلش پریده به خدا
sirus black
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۹:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۹:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۲۰
از: neverland
پیام: 35
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
من كه قبلاً گفتم اين خانومه عقده هاي كودكي داره احتما لاً بچهگياش مامانش نمي ذاشته كتاب قصه بخونه اين مي خواد از همه انتقام بگيره بايد درمان بشه اساسي
ملیندا
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۷:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۷:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۵
از: Canada
پیام: 137
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
"خداوند! بده این بنده ی بیمارت را شفا"

من نمی دونم هری پاتر بدبخت چه گناهی کرده که هر تازه به دوران رسیده ای که می یاد می گه ele bele jimbele .
این تازه به دوران رسیدگی اش که به کنار، اون بیچاره رولینگ هم که می شینه جواباش رو می ده می گه همش حرف، دروغه... جل الخالق
من یه فکری دارم بیاین همگی دست به دعا شیم این زنیکه رو از سردرگمی درش بیاریم .
manoocena
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۴:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۴:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۹/۲۲
از: Izengard
پیام: 86
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
hamoun laghab sale ghabl (ahmaghtarin adame sal)barash kafiye
aliedrisi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۳:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۱ ۳:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۵
از: از کنار هرمایون جونم
پیام: 468
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
من اول می خواستم هرچی از دهنم در میاد بار این یارو کنم ولی بعد دیدم بچه ها قبلا این لطف را در حقش کردند...
ma_tictac
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۳:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۳:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱
از:
پیام: 10
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
بابا این مخش تاب داره.این مشکلش اینه که یک ناسیونالیست دو آتیشه ست.نمی تونه تحمل کنه.فساد تو کشورش وجود داره برای همین دنبال مقصر می گرده.چه دیوار کوتاه تر از هری پاتر...
farzaneh777
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۲:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۲:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۲۷
از: common room
پیام: 25
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
خدایا شر این زن رو از سر ما کم کن
دیگه داره کفر منو در میاره
اه اه اه با اون قیافش
navid&roya
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۱:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۱:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۸
از: Forks
پیام: 29
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
این خانم یا خیلی دیونست یا اینکه عضو یکی از فرقه های شیطانیه که میخواد ما رو شستشوی ذهنی بده(مثل عامل ناشناته)
A_M_IT2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۰:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۰:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۹
از: کافه هاگزهد
پیام: 514
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
همچین حرف میزنه انگار قبل از هری پاتر امریکا بهشت بوده.
من قبلا فکر میکردم این خانم تحت طلسم فرمان ولدمورت این حرفا رو میزنه ولی حالا مطمئن شدم اگه یه گلوله توی سرش بخوره ، بعد از نیم ساعت میمیره ،
چون گلوله نیم ساعت دنبال مغز میگرده و آخرهم پیدا نمیکنه
mamhp
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۰:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۰:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۱۲
از: در هاگوارتز در خوابگاه گریفیندور
پیام: 6
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
بابا این زنه دیگه کیه؟
گیر داده به هری پاتر ولم نمیکنه!
pendar mohajeri
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۰:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۲۰:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۴
از: دارقوز آباد !
پیام: 916
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
ببخشیدا ، من همیشه می خواستم در برابر این جور آدما مودب باشم ولی این زنیکه دیوونه اس ! هری پاتر چه ربطس به دزدی و قتل و فساد داره ؟
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۹:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۹:۴۶
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
این زن که گیج می زنه اساسی در عجبم ماشاالله ...بزنم به تخته عجب آدم های عاقلی پیدا می شن
بابا اگه می خوای ریشه فساد رو توی جامعه ات ریشه کن کنی که اولا عمرا دوما با جلوگیری از منتشر شدن کتاب هری پاتر مشکلت رفع نمی شه
nodet
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۹:۰۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۹:۰۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۵
از: يه جايي زير اين اسمون
پیام: 8
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
ba ba yeki ino az barg bekeshe
ققنوس کوچولو
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۷:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۷:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۵
از: هاگوارتز اتاق دامبلدور میله طلایی مخصوص نشستن پرندگان
پیام: 29
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
چه قدر بده که یه ادم این قدر احمق و عشق نام باشه حالا اگه هری پاتر یه پسر فاسد خلاف بود باز یه چیزی این بد بخت که یکیو دوست داشت ولی اون قدر خجالت کشید که از چنگش در اوردن حالا عامل فساد شده ولی خداییش یه سوال ذهن منو مشغول کرده :
اگه هری پاتر از مدارس حذف بشه یعی دیگه امریکایی ها نمی تونن کتابهارو گیر بیارن می بینین این قدر خله که یک لحظه هم به این فکر نکرده تازه نفهمیده دولتی که انجیلو که یه کتاب اسمونیه از مدارس حذف کرده عامل فساده نه هری پاتر
role
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۷:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۷:۲۹
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۴
از:
پیام: 486
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
الحق که لقبش برازندشه!کی گفته جادو گناه کبیره است؟خدا کجا این علم رو حرام کرده؟حتی خدا دستور داده برای مبارزه با کسی که از این علم بد استفاده میکنه این علم رو بیاموزید!برای مبارزه با هر چیزی باید از همان راه وارد شوید.
mohammadbcb
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۷:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۷:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۰
از: Hogwarts
پیام: 320
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
بابا گیر الکی دادن به هری پاتر
hors_hana
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۶:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۶:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۹
از:
پیام: 271
 خداوندا...دیوانگان را شفا بده و شر این زن و کسانی چون او را از زمین بر کن...!
این فکر کرده کیه؟!
اون یه نفره و طرف داران هری پاتر میلیاردها میلیارد نفر!!!yntalk:
اگر قرار بود در آمریکا تاثیر بذاره تو:ایرانو انگیلیسو کاناداو پاریسو و...تاثیر میذاشت....!
حالا عدل اومده رو آمریکا که انگشت کوچیکهیه پای انگلیس هم نمیشه،تاثیر بذاره!
خدایا نسل کسانی رو که میخوان همین یه ذره دل خوشی رو هم از ماها بگیرن،از رو زمین بر دار
وقتی کتابهارو خوند و عاشقش شد و اون قدر اونو دوست داشت که اونو بپرسته اون موقع ماها رو صدا کنه تا حالشو بد جور بگیریم
اون موقع باید این علامتو نشون بده---->
2007
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۵:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۵:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۰
از: كنار بر بچ مرگ خوار
پیام: 789
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
این زنکه چی از جون هری پاتر می خواد
azarakhsh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۴:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۴:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۷
از: جايي كه عشق , غم رو در اعماق زمين دفن مي كند
پیام: 27
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
تازشم این زنه اونقدر در جهل گیر کرده ومغذش(اگر داشته باشه )قفل کرده که نمیفهمه اگه هری پاتر این اثرات و داشت چون اینگلیسیه اول رو بچه های انگلیس این اثرات رو میگزاشت
azarakhsh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۴:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۴:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۷
از: جايي كه عشق , غم رو در اعماق زمين دفن مي كند
پیام: 27
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
خداوندا خودت همه را به راه راست هدایت فرما و ما را از شر دیوانگانی چون این زن حفظ کن ونسلشان را از بین ما از بیخ و بن برکن آمیییین
اقا این زنه دیوانس چرا چرت و پرت میگه /شر/اونم هری پاتر
ولی نباید بیشتر از این ازش انتظار داشت کتابارو نخونده بفهمه هری پاتر داره بر علیه شر اقدام میکنه
پیشنهاد میکنم برای رهایی این زن از جهل و خرافات این دعای ذکر شده در بالا را چند مرتبه بخوانید
با آرزوی قبولیه دعای شما
keira
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۳:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۳:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۵
از: تالار هافلپاف
پیام: 457
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
"خداوند ما را ببخشد و چشمان نابینای ما و گوشهای كر ما را بازكند!"
الهی آمين!
اين خانومه رو به خاطر اراجيفی که ميگه ببخشای، کتابهای هری پاترو نخوانده،اظهار نظر ميکند پس چشمهای نابينايش را باز کن و همچنين گوشهای کرش را به خاطر نشنيدن جوابهای عاقلانه باز فرما!
amir_keivan2009
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۳:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۳:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۷
از: محفل ققنوس
پیام: 604
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
بچه ها میدونید چرا رولینگ انقدر دیر کتاب هفتو میده بیرون؟
چون که مجبوره هی بشینه پاسخ نامه برای این لورا مالوری بنویسه.
sia
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۳:۰۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۱۰ ۱۳:۰۷
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۳
از: میدان گریملود شماره ی 12
پیام: 290
 Re: [fa]مالوری: هری پاتر مسؤول همه ناهنجاریهای اجتماعی در آمريكاست.[/fa][en]"Harry Potter Responsible for Merder, Theft and ...in America", Mallory Says [/en]
من نمي فهمم اين چرا گير داده به هري پاتر.
بابا هري پاتر چه ربطي به خشونت ، دزدي، يا انحرافات جنسي داره.من كه نفهميدم.
در ضمن يكي به اين بفهمون هري پاترم يه داستانه مثل همه ي داستان ها.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.