هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

کتاب هفت: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]

فرستنده آلیشیا اسپینتold در تاريخ ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۰:۴۵:۳۹ (1796 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص کتاب هفت
کتاب هفت
[en]
The Times Online and The Observer have both released new interviews with the Harry Potter actor.

Of particular interest to book fans, the latter website provides an interesting experience Dan had with Jo during one of her OOTP set visits:

"Jo came down to the set at one point and I said, 'Oh hello, why are you here today?' And she said, 'Oh I just needed a break from the book - Dumbledore's giving me a lot of trouble.' And I said, 'But isn't he dead?' And she said, 'Well, yeah, but it's more complex...' I was like, [briskly] 'OK, I'm not gonna ask anything else!'"

The interview also includes talk on Equus and Dan's personal life. The Times article finds Dan discussing what he wants to happen to Harry at the end of Deathly Hallows:

"I want him to die because I have a melodramatic yearning for a death scene. And the prophecy in the fifth book says only one of Harry and Voldemort can live. Or is it that neither can live while the other survives? Oh God, what is it? The fans will kill me if I've got that wrong."

MuggleNet
[/en]

[fa]سایت ماگل نت خبری را در مورد احتمال بازگشت دامبلدور در کتاب 7 منتشر کرد.این خبر بر طبق گفتگوی دان رادکلیف و رولینگ در محل فیلمبرداری محفل ققنوس میباشد.

دن:رولینگ به محل فیلمبرداری آمد و من گفتم"اه سلام,چرا امروز اومدین اینجا؟"
او جواب داد"چون به یک استراحت از نوشتن کتاب احتیاج داشتم,دامبلدور منو واقعا دچار مشکل کرده"
من گفتم "ولی اون که مرده"
رولینگ جواب داد"خب بله,ولی این خیلی پیچیدست..."
من به سرعت گفتم"باشه,من دیگه هیچی نمی پرسم"

منبع : MuggleNet
[/fa]
ارزش: 10.00 (1 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
bkh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۴ ۷:۳۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۴ ۷:۳۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۹/۱۳
از: هاگوارتز
پیام: 73
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
اگه بر نگرده بهتره چون هم كتاب هفتم باحال مي شه هم من مي شم رييس ديوان عالي قضايي جادوگران « ويزنگاموت»
لرد پاتر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱ ۲۰:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۲/۱ ۲۰:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۲/۱
از: بالای جسد ولدومورت
پیام: 206
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
دامبلدور مرد و دیگه زنده نمیشه اصلآ زیبایی کتاب به اینه که هری خودش ولدمورتو نابود کنه و خودش به تنهایی دنبال جان پیچها بره اگه دامبلدور برگرده اصلا کتاب دیگه هیجان نداره و رولینگ هم اینو خوب می دونه
goz marshal1
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۳۰ ۶:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۳۰ ۶:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۲۷
از: کوچه دیاگون
پیام: 6
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
دامبلدور نمرده
تمامي ا ين دلا يل برا ي اثبات ا ينه كه دامبلدور نمرده و تمام اتفاقات نقشه ا ي بوده كه توسط دامبلدور كشيده شده بود .
البته تك تك ا ين دلا یل به تنها يي قانع كننده نيست اما اگه همه را با هم در نظر بگ يريد،اون وقت...

نا اميدي بزرگ دامبلدور<------01
هري به همراه دامبلدور در بالاي برجي بودند كه علامت شوم اونجا بود.
هري شنل نامريي را پوشيده بود كه دامبلدور دستور داده بود قبل از رسيدن به برج اونو بپوشه.
هري صدا ي پاها يي را شنيد و به اطراف نگاه كرد اما دامبلدور با حركتي به او گفت كه عقب برود . هر ي
چوبدستي اش را بيرون كشيد و به ديوار پشتش چسبيد.
هري كه زير شنل نامريي بود و از خطر در امان بود. چرا دامبلدور هري را Freeze(منجمد) كرد؟
تنها توجيهي كه ميشه ارائه داد، ا ينه كه دامبلدور از قبل برنامه ا ي برا ي مرگ خودش داشته (تا به نظر بياد
كه مرده ) و نمي خواست كه هري صدمه ببينه برا ي ا ينكه هر ي با يد شاهد ماجرا مي بود و به همه مي گفت كه دامبلدور مرده.
شايد هم دامبلدور به اسنيپ قول داده باشه كه هر ي مداخله نكنه چون هم حس هري نسبت به اسنيپ را مي دونست
و هم اينكه مي دونست اسنيپ بايد چه كار كنه.

فوكس هيچ تلاشي براي محافظت از دامبلدور نكرد.<---02
مي د ونيم كه فوكس در اطراف برج بوده چون بعد از مرگ دامبلدور خود ش را نشون داده . پس چرا اين جا
به كمك دامبلدور نيامده بود تا جون اونو نجات بده؟
من فكر مي كنم كه دامبلدور خودش نمي خواست زندگي اش حفظ شود؛
و ا ين حرف ، تئوري اي را كه همه ي اينها نقشه دامبلدور بود ه را تاييد مي كنه. يعني دامبلدور خودش مي خواست كه اون شب بالاي برج بميره.

Avada Kedavra طلسم آواداكداورا <-----03
وقتي كه به طور دقيق قسمتي كه اسنيپ دامبلدور را كشت م يخوندم، يه چيز عجيبي تو ذهنم بود كه زياد
بهش توجه نكردم... اما بعدش اين اولين قسمتي بود كه باعث شد فكر كنم دامبلدورنمرده.ما در قسمت هاي قبل ديديم كه طلسم آواداكداورا باعث مرگ آني و افتادن فرد روي زمين مي شه به هر حال وقتي اسنيپ از اين طلسم عليه دامبلدور استفاده كرد دامبلدور به هوا پرتاب شد و از برج پا يين
افتاد.چرا اين طلسم نسبت به دفعات قبلي كه آن را ديديم متفاوت عمل كرد؟شايد طلسم ي كه اسن يپ به كار برد متفاوت بوده . توجه داشته باشيد كه كل اشاره كتاب روي طلسم ها ي بي كلامه .
پس ممكنه اسنيپ گفته باشه آواداكد اورا اما طلسم ي كه در ذهنش بوده ا ين نبوده فقط طلسمي بود ه كه باعث م ي شده دامبلدور مرده به نظر بياد.
هيمن طور عنوان فصل هم مشكوك به نظر مي و اين همون چيز بدشگوني هست كه
تريلاني در صفحه 543 در فصل بيست و پنج به اون اشاره كرده پس اسنيپ در اين قسمت از طلسم آواداكداورا استفاد ه نكرده فقط يه نوع طلسم بوده كه نور سبز رنگ ايجاد مي كنه.
كسي چوبدستي دامبلدور را نديد <--------04
اولين چيزي كه در شب حادثه اتفاق افتاد خارج شدن چوبدستي دامبلدور از دستش بود اما الان چوبدستي اش كجاست؟
مي دون يم كه چوبدستي يه جادوگر خيلي براش مهمه. پس جادوگري به قدرت دامبلدور، خيلي براش مهمه
چوبدستيش دست آدم هاي بد نيفته!
ممكنه خيلي چيزا در ا ين مورد ندونيم اما يه چيزي مي دونيم. پنج فصل پيش هنگامي كه هر ي و
اسلاگهورن به هاگريد در مورد مرگ آراگوگ دلداري مي دادند شعري در مورد جادوگري به نام Odo مي خوندند
And Odo the hero, they bore him back home, To the place that he'd known as a lad, They laid him to restwith his hat inside out And his wand snapped in two, which was sad
اما تا اونجايي كه مي دو نيم، هيچ كس چوبدستي دامبلدور را تكه تكه نكرد . بعد از اون صحنه بالا ي برج
ديگه به چوبدستي دامبلدور هيچ اشاره اي نشد.
پس چوبدس تي دامبلدور به خاطر ا ين گم شد ه كه هنوز تو دست خودشه و ا ينكه چون هنوز زنده س به
چوبدستيش احتياج داره!
ذهن خوانی <-----------05
مي دونين كه دامبلدور و اسنيپ هر دو مي تونستن كه ذهن رو بخونن و هنگامي كه اسنيپ وارد شد ،
دامبلدور صداش زد و هر دو براي مدتي به هم نگاه كردند . (مي تونستن از طريق ذهن حرف زده باشن .)
بعد از اون، دامبلدور به اسنيپ گفت: "Severus... Please……"
دامبلدور كسي نيست كه بخواد التماس كنه. بلكه از اسنيپ ميخواست كه اونو بكشه چون اگه اين كارو
نمي كرد ، خود اسنيپ مي مرد (به خاطر پيمان وفاداري كه با بلاتريكس و نارسيسا بسته بود .) و شخص ديگ ه اي
دامبلدور را مي كشت. در نتيجه قبلا دامبلدور به اسنيپ دستور داده بود در اين شرايط اون كارو بكنه.
در پايان هم اينو بگم:
همه مون ميدونيم كه رولينگ، كسي نيست كه بشه كاراشو پيش بيني كرد.

خوب نظرتون چیه دوستان
bkh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۹ ۱۸:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۹ ۱۸:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۹/۱۳
از: هاگوارتز
پیام: 73
 بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7
مي دونين من حدس ميزدم كه دامبلدور نمرده چون با اون هوشي كه داشت نبايد از اسنيپ رو دست مي خورد.
ولي اگه برگرده هيجانه كتاب 7 از بين ميره. چون كار هري آسون مي شه.
jfm_md
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۷ ۱۳:۳۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۷ ۱۳:۳۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۸
از: بيمارستان سوانح و بيماري هاي سنت مانگو-طبقه ي اول نه،طب
پیام: 76
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
ولي شايد قضيه مربوط به گذشته و خاطرات دامبلدور باشه و نه بازگشتش.
اين دنيل هم حرف رولينگ رو گذاشته كف دست ملت!!
lordmp
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۷ ۱۱:۵۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۷ ۱۱:۵۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶
از: یک جایی در این دنیای بی کران
پیام: 85
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
سلام . از نظر من دامبلدور دوباره زنده مي شود و در جنگ با لرد سياه به هري كمك مي كند .
ارادتمند شما فرگوس جان
فلوردلاكور
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۷ ۸:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۷ ۸:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۷
از: پاریس
پیام: 929
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
هووووم!

مشكوكيوس!چیزای عجیب می شنویم!

منم با حرف هری موافقم که ممکنه یکی از قدیسهای مرگ اون باشه!بسیار حرف جالبی زده!
shahr00z
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۷ ۳:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۷ ۳:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۲۲
از: كوچه نتراسون ( كوچه ي بغلي دياگون ) شماره ي 555
پیام: 36
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
دوستان عزیز سلام ...
من بعد از یک مدت طولانی برگشتم ...
می دونم که دل همتون برام تنگ شده ...
بگید ... اقرار کنید... و گرنه مجبور می شوم که به روش یک مرگخوار واقعی عمل کنم ...
اما خداییش اگه دامبلدور برگرده که من ذوق مرگ می شوم ... البته اگر لرد سیاه قبلش دخلم را نیاورده باشد ... چون به هر حال من دامبلدور را کشتم و اگر دامبلدور طبق معمول با تابلو بازی کار هاشو انجام بده اونوقت من به خاک سیاه می شینم ... البته رنگ خاک اصلاً مهم نیست بلکه این مهم است که من رسماً بدبخت می شم ...
harrypotter1449
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۲۳:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۲۳:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۲/۱۰
از: کوهستان اشباح
پیام: 217
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
عجب خبر خوبی بود.
مرسی از ارسال کنندش
یه کم امید وار شدیم.
اما ای دنیل دهن لق
sama
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۱۸:۱۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۱۸:۱۳
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱
از: بن بست اسپینر
پیام: 34
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
اگه دامبلدور برگرده که خیلی یه جوری میشه! تصمیمشو بگیره یا دامبلدور مرده یا زندست!!!ولی من دوست دارم سیریوس بلک برگرده!!
komeil_4lifee
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۱۷:۱۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۱۷:۱۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۲۲
از:
پیام: 433
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
اصلا این بحث و بی خیال شید بهتره ... چوا اصلا امکان پذیر نیست ... مدونید چرا ... چون رولینگ خودش گقت دامبلدور مرده .
elenah
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۱۳:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۱۳:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۱
از: شجره نامه ی خاندان بلک
پیام: 141
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
می دونستم رولینگ نمی تونه به این راحتی ها دامبلدور رو کنار بزنه.
asal watson
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۵:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۵:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۱۹
از: خانه اي در كنار پناهگاه
پیام: 11
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
اين رولينگ هم زده به سرش(البته ببخشيدا)خب اگه مي خواستي تا اخر كتاب دامبلدور باشه چرا كشتيش؟؟؟؟؟؟؟؟ولي اگه بياد خوب ميشه.
asal watson
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۵:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۶ ۵:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۱۹
از: خانه اي در كنار پناهگاه
پیام: 11
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
اين رولينگ هم زده به سرش(البته ببخشيدا)خب اگه مي خواستي تا اخر كتاب دامبلدور باشه چرا كشتيش؟؟؟؟؟؟؟؟ولي اگه بياد خوب ميشه.
melody
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۵ ۱۷:۳۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۵ ۱۷:۳۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۱۳
از: هافلپاف
پیام: 62
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
اين رولينگم چه سست عنصريه ها مي گم نكنه آخر سر بگه كتاب 7 آخرين كتاب هري پاتر نيست...
Sirious Black
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۵ ۱۵:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۵ ۱۵:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۲۸
از: سیاهچال آزکابان
پیام: 60
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
دلایل زیادی هست که دامبلدور زنده باشه ولی اگر زنده باشه یا زنده بشه فقط اسیپ خبرداره.اگر برگرده خیلی حال نمیده.فقط اگر قاب عکسش باشه بهتره
2007
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۲۳:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۲۳:۴۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۰
از: كنار بر بچ مرگ خوار
پیام: 789
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
من كه ميگم اين منظورش قاب عكس بوده چون دامبلدور اگه برگرده ديگه هري راحت ولدي رو نابود ميكنه

در ضمن كجاي پسران ديسموند ضايع بود
lovely_souren
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۱۴:۳۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۱۴:۳۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۶
از: چاله افتادم تو چاه
پیام: 99
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
من که مخالفم. اگه دامبلدور برگرده به نظر من که کتاب واقعا چرت می شه. حتی چرت تر از پسران سرنوشت_بعد ازب برزخ.
ممکنه رولینگ بخواد اطلاعاتی در مورد دامبلدور بده که قبلا کسی نمی دونسته اما فکر نکنم زنده باشه یا زنده بشه.
ied
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۱۴:۱۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۱۴:۱۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۱۷
از: وسط سبيلاي هوريس كنار نيكي پلنگ
پیام: 356
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
خوب به نظر من نحوه وارد کردن دامبلی بسیار مهمه چون ممکنه مثل فیلمهای هندی بشه
masoudgole
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۷:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۷:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۲۳
از: لندن-میدان گریمولد-خانه شماره دوازده
پیام: 10
 بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7
من می دونستم که برمیگرده.اگه برگرده چی میشه!
rebeka
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۶:۰۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۶:۰۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: The Deathly Hallows place...
پیام: 75
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
اينو كه خودمونم ميدونستيم ...
aliedrisi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۳:۴۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۳:۴۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۵
از: از کنار هرمایون جونم
پیام: 468
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
به نظر میرسه که استاد دامبلدور هم از نظر علمی وهم از نظر فنی مرده باشه
اما اینکه حالا رولینگ چه بلایی سر جسد اون مرحوم می یاره بر همه پوشیده است
اما یک موضوع کاملا مشخص است و آن این است که باید روزی 100 هزار مرتبه خدارو برای اینکه کاراکتر رولینگ نیستیم شکر کنیم
Sir M
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۰:۲۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۴ ۰:۲۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۱۴
از: رومانی
پیام: 104
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
جمیع ملت زیاد امیدوار به بازگشت دامبلدور نشین .
ممکنه منظور اطلاعاتی از گذشته ی دامبلدور باشه.

پیوست : فکر کنم این نظر رو بعد از یک سال نسبت به نظر قبلیم دادم!!!!!
navid&roya
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۲۱:۰۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۲۱:۰۸
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۸
از: Forks
پیام: 29
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
نمی دونم چی بگم ولی اگه دامبی بیاد داستان خیلی مزخرف میشه با این حال دن خیلی دهن لقه
samatnt
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۲۰:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۲۰:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۱
از: از جهندم سياه همسادتونم نمي شناسي؟؟؟؟؟؟
پیام: 998
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
نچ نچ مخالفم
role
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۲۰:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۲۰:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۴/۱۱/۲۴
از:
پیام: 486
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
بدیهی باید دامبلدور برگرده چون هری به اطلاعات و کمک نیاز داره.نحوه برگشتش هم یا از طریق اینه است یا ققنوس یا قاب عکس.در ضمن دنیل خیلی بی خاصیته که بیشتر اطلاعات نگرفت.
Aripotter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۹:۳۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۹:۳۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۱۶
از: ناکجا آباد
پیام: 400
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
خب در این که دامبلدور مرده که شکی نیست..ولی میشه گفت که مثلا می تونه به هری یه راهنمایی هایی رو بکنه..از طریق تابلوی تو دفترش..یا این که...
ممکنه که اون یه چیزایی رو در مورد مادر و پدرش بهش بگه..یا هر چیز دیگه ای
rezaonline
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۷:۵۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۷:۵۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۷/۱۱
از: مغازه ویزلی ها
پیام: 683
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
ایول.

من میدونستم این دامبی ی روزی بر می گرده.

حالا ین مردیکه نمی تونست دو تا سوال دیگه بپرسه؟

مرده شورش رو ببرن.
pendar mohajeri
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۴۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۴۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۴
از: دارقوز آباد !
پیام: 916
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
برگرده كه خيلي خوب ميشه !‌ايول دومبول !
ارش
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۱۸
از: تو میپرسند !!
پیام: 3737
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
سلام

امیدوارم که برگرده !

در ضمن کی به تو گفته دیگه هیچی نپرسی ، میمردی دو تا سوال دیگه میکردی ؟
negin.sdh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۸
گریفیندور
عضویت از: ۱۳۸۵/۳/۲۵
از: عمارت پوگین
پیام: 467
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
آقا بالاخره ما نفهمیدیم ... به بار می گه مرده و دیگه زنده نمی شه و بعد می گه نمرده
تکلیف ما رو روشن کن
miss.zolo
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱/۱۰
از: گودریک هالو
پیام: 313
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
وایییییییییییی یعنی ممکنه؟؟؟درضم دن تو غلط کردی چیز دیگه ای نپرسیدی ولی اگه دامبی جون برگرده واقعا عالی میشه
333444
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۹/۲۴
از: دریای محبت
پیام: 134
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
وای ی ی ی ی ی ی ی ی !!!! یعنی ممکنه دامبی برگرده!بی صبرانه منتظر اون روزم!
ویکتور12کرام
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۸/۲۳
از: مدرسه دورمشترانگ (بلغارستان)
پیام: 509
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
این که خیلی عالیه ایول
niloofar radcliffe.
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۰۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۶:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۴/۸/۱
از: تالار اصلي اسليترين كنار پنجره ي غم
پیام: 191
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
الهي كه نياي دامبلدور
بودنش همش ضرره با اون قيافه اش
پيره خرفت
keira
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۳:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۳:۳۰
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۵
از: تالار هافلپاف
پیام: 457
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
وای، چه باحال!
من ديگه نميتونم صبر کنم مخصوصاً اگه قرار باشه دامبلدور يه جوری برگرده
A_M_IT2005
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۲:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۲:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۹
از: کافه هاگزهد
پیام: 514
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
با تشکر از آلیشیا اسپینت

دنیل چی کار میکنی .
کی گفت دیگه هیچی نپرسی؟؟
دامبلدور بیا
جون هر کی دوست داری بیا.
voltan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۲:۳۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۲:۳۴
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۷
از: 127.0.0.1
پیام: 1391
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
هنوز اثر خاصی از دامبلدور هم دیده نشده پس فکر نمیکنم بشه گفت سیریوس هم اثر نمیتونه بگذاره

شاید توی کتاب آخر بعضی از قربانیان ولدمورت ( یا خودش کشته یه یه جوری مرگشون به اون مربوط میشده) بتونن یه کمکی بکنن
irmtfan
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۲:۳۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۵/۱۱/۲۳ ۱۲:۳۰
عضویت از: ۱۳۸۲/۱۰/۱۳
از: پریوت درایو - شماره 4
پیام: 3125
 Re: [en] Dumbledore: back (in some form) in Book 7[/en][fa]بازگشت دامبلدور به شکلی دیگر در کتاب 7 [/fa]
ممنون از ابن خبر جالب
این مصاحبه تیوری رو که دامبلدور رو یکی از قدیس های مرده میدونه تقویت میکنه.

به نظر من با توجه به این مصاحبه عنوان کتاب هفت به شکل قدیس های مرده بهتره

مطمانا کسی که مرده نمیتونه در کتاب اثری به جا بزاره که پیچیده باشه.
سیریوس بعد از مرگ یا سدریک دیگوری بعد از مرگ اثری نداشتن در نتیجه وقتی دامبلدور اثر داره به نظر من یکی از قدیس های مرده است

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.