هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: jkrowling.com: پاسخ به پرسش در مورد مارک اوانز

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۳/۴/۱۶ ۱۹:۵۹:۲۷ (1268 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
دقایقی پیش رولینگ به سوال در مورد مارک اوانز پاسخ داد. این سوال در نظر سنجی (FAQ) با کسب 46 درصد آرا بالاترین رای را کسب کرده بود و درنتیجه رولینگ این سوال را برای جواب دادن انتخاب کرد.
رولینگ در جواب به اهمیت مارک اوانز گفت:
« مارک اوانز هیچ کس نیست. اون به همون اندازه بی اهمیته که آقای پرنتیس ، مادام مارش و گوردون دادلی بی اهمیت هستن. فقط یه شخصیت کاملا فرعی بود که یه اسم لازم داشت ولی نقشی به جز همونی که تو کتاب 5 دیدید نداره. بله نظریه های زیادی در این مدت در این مورد از شما شنیدم شاید هوش زیادی در این مورد به خرج دادید. مارک اوانز تو کتاب 6 برمیگرده همه چی به اون ختم میشه شاهزاده اونه اون وارث گریفیندوره و و و
ولی چرا من نام فامیلی اون رو اوانز انتخاب کردم؟ ممکنه شما هم به اندازه من از انتخاب این اسم متاسف باشید. این یه اسم کاملا معمولی بود که من روش زیاد فکر نکردم میتونستم به سادگی فامیلش رو اسمیت یا جونز بزارم ( یا بلک یا توماس یا بران )
چیز دیگه ای که باید بگم اینه که خیلی از تئوری های شما به بیراهه رفته وقتی من به پرسش های همگانی سر میزنم و میبینم سوال های خوب کم رای آوردن تاسف میخورم. »
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
پری دریایی
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۹ ۱۴:۴۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۳/۷/۱۹ ۱۴:۴۷
عضویت از: ۱۳۸۳/۴/۲۷
از: حمام ارشدها_داخل تابلو
پیام: 120
 Re: jkrowling.com: پاسخ به پرسش در مورد ...
بچه ها از این به بعد هی بریم تو سایت رولینگ نظر الکی بدیم.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.