هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

سایر: گسترش هری پاتر و مشکلات سایتهای بزرگ

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۳/۴/۱۶ ۲۱:۴۹:۰۳ (1312 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص سایر
سایر
با توجه به افزایش روز افزون طرفدارن هری پاتر در سر تاسر دنیا سایتهای بزرگ هری پاتری از جمله godrics-hollow - mugglenet و TLC با مشکلات فراوانی از جمله کمبود پهنای باند مواجه شده اند.

سایت گودریکز هالو پس از هفته ها دان بودن مدتی پیش بازگشت ولی هم اکنون نیز با عوض کردن سرور باز با مشکل روبرو شده است.
سایت ماگل نت با دو مشکل بزرگ روبروست اول اینکه سیستم نظر های این سایت قدیمی است و باند زیادی مصرف میکند در نتیجه فعلا غیر فعال شده است. دومین مشکل کمبود باند برای انجمن های این سایت پاتری است که به طور مداوم چند 100 نفر در آن هستند.
سایت The Leaky Cauldron نیز با مشکل در قسمت نظر های خود مواجه است. از طرفی با توجه به اینکه این سایت از یک قالب بسیار ساده و کم حجم استفاده می کند باز هم در اوج اخبار فیلم 3 و کتاب 6 دچار مشکل کمبود باند شد.
به این ترتیب دو سایت ماگل نت و پاتیل سوراخدار رو به سرور های جدید آورده اند و برای خرید آن از اعضای خود خواستند تا آنها را با پول های اهدایی خود یاری کنند.
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.