هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: جادوگر ماه اکتبر

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۶/۷/۹ ۸:۵۰:۰۰ (1768 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
و هری پسر همیشه زنده به عنوان جادوگر این ماه اعلام شد. همچنین متن نوشته شده حاوی نکاتی در مورد هری است که تا کنون بیان نشده بود. رولینگ در سایت خود در این مورد نوشته است:
(این متن نکاتی را از کتاب هفتم را افشا میکند)
[spoiler]
هری پاتر ( 1980- )

پسر همیشه زنده، تنها انسان شناخته شده که از نفرین آواداکدورا جان به در برد و فاتح لرد ولدمورت، که به نام دیگر تام ریدل نیز شناخته میشود. هری پاتر در سن هفده سالگی به بخش کاراگاهان که زیر نظر کینگزلی شکلبولت تجدید سازمان داده شده بود، پیوست، و مدارج ترقی را پیمود تا اینکه در سال 2007 به عنوان ریاست بخش فوق الذکر رسید.
[/spoiler]
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم

فرستنده شاخه
shadowgirl
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۷/۹ ۱۵:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۷/۹ ۱۵:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۶/۴/۴
از: هاگوارتز، بخش ممنوعه کتابخانه
پیام: 47
 Re: [en] Wizard of the Month[/en][fa]جادوگر ماه اکتبر[/fa]
عالی بود ممنون.
چه جالب! من هیچ وقت به تاریخ ها دقت نمی کردم و همیشه فکر می کردم ماجرای هری تو همین دوران خودم اتفاق می افته و هری هم سن منه . اما الان می بینم که هری 1980 به دنیا اومده و 1997فارغ التحصیل شده و... و ... و این یعنی هری 2016ازدواج میکنه... آخ جون هری هنوز ادواج نکرده... بچه دار هم نشده...
اینجا فقط دو سه تا چیز باقی می مونه: اول اینکه نتیجه می گیریم هری به خودش زحمت نداد تا دوباره به هاگوارتز بره و سال آخر رو بحخوه. نه اون و نه سایر بچه ها اون سال رو تکرار نکردند.
دوم هم این که این رولینگ عجب نامردیه! بابا از همه شجاعتر، وفادارتر و مظلوم تر اسنیپ بود. نه به این که اون جوری کشتش و نه به این که حالا اسمش رو هم به عنوان جادوگر ماه انتخاب نمی کنه

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۰-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.