هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: به روز شدن سایت رولینگ: سطل اشغال با مطلبی در مورد فستیوال هندی

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۶/۸/۲۶ ۱۰:۴۰:۰۰ (1275 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
جی کی رولینگ نویسنده محبوب هری پاتر سایت خودش را با دو مطلب در سطل آشغال به روز کرده است.
در اولین مطلب رولینگ به دادخواستی در مورد ساخته شدن نمونه عینی از قلعه هاگوارتز در هند در زمان برگزاری یک فستیوال مذهبی اشاره کرده است. رولینگ مطالبی را در روشن کردن این نکته که چرا این موضوع را به دادگاه کشیده گفته است:

جی کی رولینگ در خواست دو میلیون روپیه از یک خیریه مذهبی در هند کرده است
اخیرا گزارش هایی منتشر شده که اظهار میکنه وارنر برادرز و من علیه یه خیریه مذهبی در هند شکایت کردیم به این خاطر که اونا قلعه هاگوارتز رو به عنووان بخشی از فستیوال هندو ها ساختن. ولی حقیقت اینه:
کسانی که علیهشون شکایت شده خیریه های مذهبی نیستن. و چیزی که اونا برگزار کردن یک جسن مذهبی نبوده. درست بر عکس، اون یه مراسم بزرگ تجاری و دارای حامیان مالی عظیم بوده که شرکت هایی شامل بانک بزرگ های استریت هند هم در اون شرکت داشتن. البته این مراسم در خلال برگزاری یه فستیوال هندو ها برگذار شده.
این مساله به وارنر برادرز مربوط میشه چون این تخلف متعلق به اونا میشه نه من. اسم منم این وسط به عنوان یه نکته فنی و قانونی مطرح شده چون من در اساس خالق سری هری پاترم.
همچنین با توجه به مسایل فنی، وارنر برادرز به صورت اجباری به عنوان بخشی از ادعای شاکی در خواست جبران خسارت کرده. البته اونا از این حق چشم پوشی کردن، و نه دنبال خسارت بودن و نه پولی گرفتن. این ادعا که من یا اونا سعی داشتیم تا پولی از کسی بگیریم کاملا غلطه، بی خیال دو میلیون روپیه.
دادگاه رای داده که حق وارنر برادرز واقعا پایمال شده، و چنین مراسمی از جمله اونی که الان راجع بهش سوال شده برای برگذاری در آینده نیاز به مجوز وارنر برادرز داره. دادگاه همچنین همه کسانی که علیهشون شکایت شده رو ملزم کرده که در آینده مراسمی که حق وارنر برادرز رو نادیده میگیره برگذار نکنن.
تعدادی از خبرگزاری ها و روزنامه ها که این داستانو بر خلاف واقع گزارش کردن، بعد از اون اصلاحیه ها و پوزش هایی رو مخابره کردن، ولی داستان اولیه و غلط هنوز داره پخش میشه. همونطور که مارک تواین با بیان جاوید خودش گفته: «یه دروغ میتونه نصف دنیا رو دور بزنه قبل از اونکه یه حقیقت حتی بتونه قدم از قدم برداره»

رولینگ همچنین به نحو مضحکی جواب آن دسته از روزنامه های مصور و مجلات بدن سازی را داده که خبر از « گذر از سال های» معجزه آسای او و روش های آن داده اند:

رولینگ یوگا و پیاده روی میکنه، برای زیبایی صورت تزریق ژل انجام میده و چربی های موضعی رو با جراحی ورمیداره

ظاهرا من الان «رولینگ در گذر از سال ها» شدم. ( هر هر) اوهوم بله باید بگم رازی که پشت این رژیم سلامتی و زیبایی من خوابیده توسط یک «دوست» به طور محرمانه به اطلاع یه روزنامه تو بریتانیا رسیده.
امروزه بیشتر مردم وقتی بزرگ میشن دست از داشتن دوست های فانتزی و خیالی برمیدارن، ولی دوست خیالی من بعضی وقتا به دام روزنامه نگارا میافته و تعدادی از مسایل شخصی زندگی منو به طور کامل برای اونا افشا میکنه. این دوستان من که البته بر پایه حیاتی کربنی ساخته شدن اگه ازشون پرسیده بشه خواهند گفت که من پیاده روی منظم دارم و از یوگا و سایر ورزش های تنفسی استفاده میکنم روی پیشونیم دستمال تر میزارم، از خوردن کیک خودداری میکنم و حتی ممکنه رنج تعدادی از انواع جراحی داخلی رو هم به جان بخرم.
البته خیلی بد میشه اگه از این ابراز محبت روزنامه نگارا که به زیبایی اخیر من توجه کردن تشکر نکنم مخصوصا حالا که نسبت به اوایل سری هری پاتر موفقیت های بیشتری کسب کردم. و من حقیقتا از این تعارف های اساسی سپاسگذارم. البته اگه براتون صحت این مطالب جالبه، خب منم باید اونا رو افشا کنم. نه تنها وزنی کم نشده، بلکه من حتی از قبل از گرفته شدن اون عکس برای زده شدن در اون مقاله در اون روزنامه یه کمکی هم وزن زیاد کردم. در نتیجه بزرگترین توصیه جی کی رولینگ برای امروز اینه که : بیشتر بخورید. شاید پروژه بعدیم بتونه انقلابی در کتاب های رژیم گرفتن ایجاد کنه؟

Source: TLC
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
hrh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۷ ۱۶:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۷ ۱۶:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۶/۴/۱۹
از: خوابگاه هافلپاف
پیام: 69
 Re: [en]J.K. Rowling Updates with New Rubbish Bin Entries On India Religious Festival Controversy and More[/en][fa]به روز شدن سایت رولینگ: سطل اشغال با مطلبی در مورد فستیوال هندی[/fa]
من کاملا با رون ویزلی موافقم مسائل حاشیه ای
aliedrisi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۷ ۷:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۷ ۷:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۵
از: از کنار هرمایون جونم
پیام: 468
 Re: [en]J.K. Rowling Updates with New Rubbish Bin Entries On India Religious Festival Controversy and More[/en][fa]به روز شدن سایت رولینگ: سطل اشغال با مطلبی در مورد فستیوال هندی[/fa]
رولینگ رو می خواند به مسائل حاشیه ای بکشونند!
mohammadbcb
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۶ ۱۸:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۶ ۱۸:۵۲
عضویت از: ۱۳۸۴/۶/۱۰
از: Hogwarts
پیام: 320
 Re: [en]J.K. Rowling Updates with New Rubbish Bin Entries On India Religious Festival Controversy and More[/en][fa]به روز شدن سایت رولینگ: سطل اشغال با مطلبی در مورد فستیوال هندی[/fa]
همممممممممم
جالب بود
smpposter
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۶ ۱۱:۰۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۶ ۱۱:۰۴
عضویت از: ۱۳۸۶/۵/۲۰
از: اليا
پیام: 367
 Re: [en]J.K. Rowling Updates with New Rubbish Bin Entries On India Religious Festival Controversy and More[/en][fa]به روز شدن سایت رولینگ: سطل اشغال با مطلبی در مورد فستیوال هندی[/fa]
چه جلب

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.