هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

رولینگ: حراجی سودبای طرح کشیده شده توسط رولینگ را در ماه دسامبر عرضه میکند

فرستنده Irmtfan در تاريخ ۱۳۸۶/۸/۲۷ ۸:۵۰:۰۰ (1303 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص رولینگ
رولینگ
همانطور که پیش از این به اطلاع شما رساندیم، مجموعه داستان افسانه های بیدل آوازه خوان که رولینگ آن را با دست نوشته است توسط حراجی سودبای در سیزده دسامبر در لندن برای فروش عرضه خواهد شد.
حال این حراجی موارد دیگری را نیز برای شرکت در این حراجی در سایت خود قرار داده است. این موارد شامل یک طرح زیبا است که خود رولینگ کشیده است. این طرح را رولینگ پیش از این در یک خیریه برای کودکان که توسط بی بی سی در سال 1999 برگذار شده بود، با مداد کشیده بود. در این طرح هاگرید، اسنیپ، هری، رون، هرمیون، پروفسور مک گونگال به همراه کج پا، دابی، کلاه گروه بندی، فاوکس ققنوس دامبلدور و یک اسنیچ طلایی دیده میشوند. این طرح با قیمت پایه بین 10,000—15,000 پوند در مزایده عرضه خواهد شد.

همچنین در همان روز طرحی از کلیف رایت که با آب رنگ کشیده است نیز در حراجی عرضه خواهد شد. در این طرح هری پاتر در حال گفتگو با باک بیک هیپوگریف دیده میشود. این نقاش که طرح روی جلد نسخه کودکان انگلیسی را نیز کشیده است این طرح را در گوشه سمت راست پایین با عبارت «Cliff Wright '02» امضا کرده است. این طرح با قیمت پایه بین 3,000—5,000 پوند عرضه خواهد شد.
همچنین اولین نسخه های دو کتاب اول رولینگ که قبلا برای مصارف خیریه عرضه شده بودند به نام های «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» و «کویدیچ در گذر زمان» به همراه نسخه های امضا شده ای از چهار کتاب اول سری هری پاتر نیز در این حراجی عرضه میشوند.
یادآوری میکنیم که در این حراجی کاتالوگی 48 صفحه ای از نسخه دست نویس افسانه های بیدل آوازه خوان برای فروش عرضه خواهد شد. که دارای متنی از طرف رولینگ و عکس هایی از کتاب خواهد بود.
تمام درامد حاص از این حراجی صرف موسسه خیریه صدای کودکان که خود رولینگ تاسیس کرده است خواهد شد.
کتاب دست نویس افسانه های بیدل آوازه خوان از روز 9 دسامبر ساعت 10 صبح به وقت محلی برای بازدید عموم مردم در حراجی قرار خواهد گرفت.
خود حراجی همانطور که نوشته شد در روز 13 دسامبر 2007 برگذار میشود.

Source: TLC
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
samar_piri@yahoo.com
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۸ ۱۹:۵۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۸ ۱۹:۵۴
عضویت از: ۱۳۸۶/۸/۸
از: کنار دوستان!
پیام: 125
 Re: [en]Sotheby's To Auction Original JK Rowling Sketch and More in December[/en][fa] حراجی سودبای طرح کشیده شده توسط رولینگ را در ماه دسامبر عرضه میکند[/fa]
چرا پایین عکس به فارسی نوشته شده 1999 میشه پاسخگو باشید؟ اگه میشه لطفا.
aliedrisi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۸ ۵:۲۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۸/۲۸ ۵:۲۹
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۵
از: از کنار هرمایون جونم
پیام: 468
 Re: [en]Sotheby's To Auction Original JK Rowling Sketch and More in December[/en][fa] حراجی سودبای طرح کشیده شده توسط رولینگ را در ماه دسامبر عرضه میکند[/fa]
رولینگ انجمن خیریه تاسیس کرده؟
تا حالا نشنیده بودم!

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.