هری پاتر نخستین مرجع فارسی زبان هواداران هری پاتر

هری پاتر نسخه موبایل

فيلم: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی

فرستنده آنتونین دالاهوف در تاريخ ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۶:۴۶:۵۷ (3006 بار خوانده شده) خبر های فرستاده شده توسط این شخص فيلم
فيلم
تولید فیلم جدید علی شاه حاتمی که خداحافظ هری پاتر نام دارد از ششم ژانویه در شهر دبی شروع شد.

این فیلم عربی، داستان پسر بچه ای اماراتی را روایت می کند که برای دیدن آخرین قسمت فیلم هری پاتر دچار مخاطرات و دردسرهائی می شود.

خداحافظ هری پاتر که اولین تجربه فیلمسازی علی شاه حاتمی در خارج از کشور به حساب می آید با امکانات دیجیتال حرفه ای فیلمبرداری می شود.


شعبه خاور میانه شرکت سونی، با حمایت از فیلم شاه حاتمی و به منظور آشناسازی سایر فیلمسازان ایران با مزایای فیلمبرداری دیجیتال، یکی از پیشرفته ترین دوربین های سینمایی خود به نام HDCAM / F900R را همراه با نمایشگری ویژه، در اختیار مسعود کرانی مدیر فیلمبرداری این فیلم گذاشته است.

علی شاه حاتمی اولين فيلمش را در سال ۱۳۶۷ کارگردانی کرده و فيلم هايی چون آخرين شناسايی، ترکش های صلح و لاک پشت و سريال تلويزيونی «خوش رکاب» را در کارنامه دارد.

رادیو فردا: چطور شد که به فکر فيلمسازی در خارج از کشور افتاديد؟

علی شاه حاتمی: من سالها منتظر این بودم که فیلمی در خارج از ایران بسازم و یا اینکه کار مشترکی بین ایران و کشورهای دیگر تولید کنم .

حدود چهار سال پیش از ایتالیا پیشنهادی داشتم که بنا به دلایلی کار شکل نگرفت. چند وقت پیش هم قرار شد فیلمی را در هند و با حضور آمیتا باچان کار کنم ولی مشکلات آب و هوایی آن کار را فعلا به تاخیر انداخته است. تمام مدتی که من در هند بودم باران می آمد و به من گفتند که باید تا سه چهار ماه دیگر صبر کنیم. همین شد که تصمیم گرفتم در این فرصت سه چهار ماهه فیلمی را در امارات بسازم. من الان یک سال است که بین ایران و امارات رفت و آمد می کنم و با توجه به اینکه فیلم های زیادی در این کشور تولید نشده است، بستر را مناسب دیدم که این فیلم را بسازم.

* «من سالها منتظر این بودم که فیلمی در خارج از ایران بسازم و یا اینکه کار مشترکی بین ایران و کشورهای دیگر تولید کنم.»

علی شاه حاتمی

موضوع و قصه فیلم حول چه محوری است؟

فیلم قصه یک پسر بچه است که در شهر دوری به نام راس الخیمه زندگی می کند. این پسر بچه در عین حالی که موذن مسجد است و باید روزی پنج بار اذان بگوید، علاقه بسیار شدیدی هم به سینما دارد.

فیلم هری پاتر در راس الخیمه اکران می شود ولی پسرک وقتی به دیدن فیلم می رود که دیگر فیلم را نمایش نمی دهند و راهی ندارد جز اینکه برای دیدن فیلم به دوبی بیاید. راه دور است و رفت و برگشت به دبی زمان زیادی می برد و ممکن است پسرک نتواند به موقع به مسجد برگردد. اما در نهایت علاقه شدید به فیلم هری پاتر او را به دوبی می کشاند و بقیه ماجرا را بگذارید وقتی فیلم تمام شد روی پرده ببینید.

این فیلم در چه کشورهایی اکران خواهد شد ؟

طبیعتا چون فیلم به زبان عربی است، در کشورهای عربی پخش خواهد شد و برای ایران قرار است که فیلم دوبله شود و شاید هم با زیر نویس انگلیسی فیلم را در کشورهای دیگر پخش کنیم.

تا چه اندازه به موفقیت ساخته جدید خود امید بسته اید؟

ببینید من در حال تجربه این کار هستم.. با یک سیستم جدید، یک کشور جدید و یک زبان جدید. این اولین باری است که من زبان بازیگرهای فیلمم را نمی دانم و به کمک مترجم تمام آن حس هایی را که می خواهم به بازیگرهایم منتقل می کنم. ولی احساس می کنم که این فیلم در کشورهای عربی با واکنش های مثبتی روبرو شود.

نوشتن فیلمنامه خداحافظ هری پاتر چقدر طول کشید؟

واقعیتش این است که یک ماه زمان برد تا من فیلمنامه را آماده کنم و البته در مراحل مختلفی آن را بازنویسی کردم . بعد آن را برای گرفتن مجوز ساخت به مسئولان اماراتی دادیم که دو ماه هم روی آن زمان گذاشتیم.

آیا در انتخاب بازیگر مشکلی هم داشتید ؟

تا آنجایی که من می دانم در کشور امارات بازیگر حرفه ای به معنای واقعی کلمه و به خصوص در آن گروه سنی که من می خواستم یعنی چهارده، پانزده ساله و آن هم برای نقش اول خیلی کم است. فقط یک پسر بچه بازیگر در امارات پیدا کردیم و من پس از دیدن او احساس کردم که دیگر نیازی به تست و امتحان نداریم، چون گزینه دیگری هم نداشتیم. ولی در مجموع خوب بازی می کند.

علی شاه حاتمی: احساس می کنم که این فیلم در کشورهای عربی با واکنش های مثبتی روبرو می شود.

در این فیلم، دو شخصیت هندی نیز حضور دارند که نقش های پررنگی هم به آنها داده ام وچون شخصا به «سیتار» خیلی علاقه مندم می خواهم یک موسیقی تلفیقی هندی و عربی روی فیلم بگذارم و به احتمال نود درصد از آقای فردین خلعتبری که اطمینان کامل به کار و استعداشان دارم، خواهم خواست که موسیقی این فیلم را بسازند.

شما در این فیلم از دوربین دیجیتالی استفاده می کنید. چرا به سراغ فیلمبرداری دیجیتال رفتید ؟

البته ما هنوز از لنزهای زایس سینمایی استفاده می کنیم و فقط دوربین را عوض کرده ایم. این ترکیب سینما و دیجیتال، قبلا در کشورهای دیگر تجربه شده است و بعضا هم کیفیت خوبی نداشته است.

ولی مشاور فنی ما در این کار شناخت کاملی نسبت به دوربین دیجیتال دارد و من تا اینجا از نتیجه و کیفیت فنی کار خیلی راضی هستم. سیستم دیجیتال این امکان را به ما می دهد که هر شب سکانس هایی که ضبط کرده ایم را نگاه کنیم، تا اگر احتمالا مشکلی در آن وجود داشت، اصلاح کنیم و دوباره بگیریم. این امکان در سیستم های سنتی سینما وجود ندارد. امتیاز دیگر این سینمای دیجیتال ، ۲۴فریم بودن آن است که در کپی کردن فیلم کمک بزرگی به حساب می آید.

وضعیت فعلی سینمای ایران را چگونه ارزیابی می کنید ؟

سینمای ایران از لحاظ جشنواره ای جایگاه خوبی دارد و در بیشتر جشنواره های دنیا حضور دارد. مثلا در همین جشنواره فیلم دوبی، دو فیلم از ایران شرکت کرد و به همین ترتیب در جشنواره های دیگر همیشه فیلم های ایرانی حضور دارند.

ولی ما از نظر گیشه با آن چیزی که در دنیا وجود دارد خیلی فاصله داریم. سینمای ما با اینکه خوب و حرفه ای است اما نمی تواند در جهان، بازاری همچون سینمای هند داشته باشد. الان فیلم های هندی در سراسر دنیا اکران می شود و فروش خوبی هم دارد ولی فیلم های ما به ندرت، آن هم در معدود سینماها اکران می شوند. ببینید ایجاد ارتباط بین مردم و سینما یک زبانی می خواهد که رسیدن به آن خیلی سخت است.

شما با توجه به سوابقی که در جشنواره فیلم فجر دارید، جشنواره امسال را چگونه می بینید ؟

فیلم هایی که در فجر حضور دارند، بیشتر «فیلم های شتابزده» هستند. اظهار نظر درباره جشنواره ای که همه فیلمسازانش معتقدند که با عجله به آن رسیده اند سخت است.

از طرف دیگر با نظر بعضی ها که می گویند، اول باید فیلم را اکران کرد و بعد آن را به جشنواره برد، موافق نیستم چرا که جذابیت جشنواره را از بین می برد. مردم برای این به فجر می آیند که فیلم جدید ببینند و اگر غیر از این باشد هیجان جشنواره از بین خواهد رفت.

منبع: رادیو فردا
ارزش: 0.00 (0 رای) - ارزش گذاری این خبر -
صفحه مناسب چاپ برای دوستتون بفرستید از این خبر یک pdf بساز
بی‌شک دیدگاه هر کس نشانه‌ی تفکر اوست، ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم
فرستنده شاخه
Moin123
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۳۰ ۱۹:۵۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۳۰ ۱۹:۵۰
عضویت از: ۱۳۸۶/۴/۳
از: مشهد
پیام: 38
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
از اونجای که منبع خبر رادیو فردا هست پس احتمال چرت بودن خبر زیاده
my love is just daniel
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۲۲ ۱۲:۴۰
عضویت از: ۱۳۸۳/۹/۵
از: london
پیام: 147
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
che jeleb kargardane irani dare in filmo misaze onvaght mige chon be zabane arabie fekr nemikonam to iran ekran beshe vaghan maskharas agar rast mige chera to iran nemisaze in hame bazigaraie bacheie bahal ham darim khaili mashkook mizane
pendar mohajeri
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۴ ۱۳:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۱/۴ ۱۳:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۵/۶/۱۴
از: دارقوز آباد !
پیام: 916
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
جالب بود که بالاخره یکی در ایران به هری پاتر توجه کرد .
rick_dracula@yahoo.com
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۷ ۱۵:۵۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۷ ۱۵:۵۶
عضویت از: ۱۳۸۶/۷/۱۸
از: اون دنیا
پیام: 208
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
کجای اون دوست داشتنیه
rick_dracula@yahoo.com
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۷ ۱۵:۴۹  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۷ ۱۵:۴۹
عضویت از: ۱۳۸۶/۷/۱۸
از: اون دنیا
پیام: 208
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
نامردا از جون هری چی میخواین ها؟
Moin123
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۶ ۲۳:۴۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۶ ۲۳:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۶/۴/۳
از: مشهد
پیام: 38
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
هری پاتر واقعا مشکل داره.این فیلم هم احتمالا اینو میخواد بگه.
شما ها خیلی ساده اید
harryj00n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۶ ۱۵:۴۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۶ ۱۵:۴۶
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۳۰
از: تالار قحط النساء گریف!
پیام: 1540
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
به نظر من بچه كه بوده مستعد بوده و سعي در شناخت ايرانيان و كارهاشون داشته ! به همين دليل در فايل سينما و اينا اين آدم رو دوست داشته !!!
هااااااا؟
لرد مخوف
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۲۲:۱۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۲۲:۱۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۹/۶
از: خانه رایدل
پیام: 125
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
وقتی درباره هری پاتر بد میگن ببین فیلمش چی میشه دیگه علنن بهش فحش میدن
ghol_morad
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱۸:۲۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱۸:۲۵
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۶
از: هر جا كه دل بره
پیام: 17
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
واسه چی از بچگی؟!!!
lincolnlady
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱۵:۲۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱۵:۲۱
عضویت از: ۱۳۸۶/۶/۲۸
از: بیمارستان سنت مانگو
پیام: 26
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
یه مقدار مشکوک میزنه!!!این همه سوژه واسه فیلم ساختن خارج ایران هست حالا چرا هری پاتر؟
واقعا دلیل اصلی که اینا نمی تونن ساکت بشینن چیه؟؟؟اون از بنامه ای که شبکه 2 ایران پخش کرد اینم از این!!اینجا برداشته بودن تو رادیو محلی برنامه ی شبکه2 رو پخش میکردن!!همه مرده بودن از خنده ما هم که کم آورده بودیم نمیدونستیم بهشون چی بگیم!!
killjoy
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱۰:۳۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱۰:۳۲
عضویت از: ۱۳۸۶/۳/۹
از:
پیام: 440
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
من از بچگی این مرد رو دوست داشتم
حسین پاتر
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱۰:۰۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱۰:۰۱
عضویت از: ۱۳۸۴/۴/۷
از: دره گودریک
پیام: 63
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
اطلاعيه ي سازمان ... بعد از اكران فيلم:
بسم ا... الرحمن الرحيم
بنا بر ساخت فيلم موهن "خداحافظ هري پاتر" توسط يكي از كارگردانان خودفروخته ي ايراني از تمام شما برادران و خواهران مسلمان تقاضا داريم در صورت مواجه شدن با اين فرد سريعا او را به قتل برسانيد زيرا وي كافر به دين اسلام،مبلغ دين شيطان،تاييد كننده ي قضيه هولوكاست و از عمال(اگه درست نوشته باشم)رژيم اسراييل است.
در ضمن از اون كاپشن ها كه ... نژاد مي پوشه هم بدش مياد.
در ضمن ياداور ميشويم كه نويسنده ي اين سري كتابها (هري پاتر) زني بي حجاب است.
والسلام
vali_ebrahimi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۲:۵۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۲:۵۸
عضویت از: ۱۳۸۶/۲/۱۴
از: دهكده جادوگران ناشناس
پیام: 153
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
اين همه كار
حالا چرا مؤذن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
همينجوريش تو ايران با هري پاتر دارند مخالفت مي كنند واي به حالش اگه اين فيلم به اين صورت پخش بشه
يعني هري پاتر بچه مسلمونا رو بي دين و ايمون مي‌كنه

فكر نكنم اين فيلم از روي حسن نيت ساخته بشه مگه اينكه واقعاً شاه حاتمي تو اين فكر نباشه ............
خدا كنه
vali_ebrahimi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۲:۵۷  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۳:۰۰
عضویت از: ۱۳۸۶/۲/۱۴
از: دهكده جادوگران ناشناس
پیام: 153
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
ـــــ
iranboy
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱:۴۱  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۱:۴۱
عضویت از: ۱۳۸۵/۴/۲۷
از: ته چاه
پیام: 730
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
ايول... ايول...

فكر ميكنم اين فيلم پس از ساخته شدن.
به علت نام و همينطور مربوط بودن محتواش به هري پاتر در كشورهاي غير عرب و حتي اروپا هم بينندگان زيادي جذب كنه.

فقط اميدوارم قشنگ بسازنش و فيلمنامه ي خوبي داشته باشه.

بعيد ميدونم فارسيش رو اكران كنن. ميدونيد كه بد آموزي داره! هري پاتر بده! دهه!!
ghol_morad
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۲۳:۵۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۵ ۰:۳۷
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۶
از: هر جا كه دل بره
پیام: 17
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
باید یه تاپیک تو سایت درست کنیم و طرفدارای شاه حاتمی حمایت خودشونو از کارگردانی فیلم هفتم توسط او اعلام کنند!!!
ghol_morad
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۲۱:۲۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۲۱:۲۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۶
از: هر جا كه دل بره
پیام: 17
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
می گن رولینگ ناراحته که تا حالا شاه حاتمی رو نشناخته!!!
تو سایت رسمیش اعلام کرده باید کارگردانی فیلم های قبلی رو به اون می دادم
goraz_sh
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۹:۵۳  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۹:۵۳
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۲۰
از: قبرستون
پیام: 117
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
خبرخوشحال کننده ایی ولی اکران چی میشه؟
lyra
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۸:۲۴  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۸:۲۴
عضویت از: ۱۳۸۶/۶/۲
از:
پیام: 27
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
آ ره واقعا فكر جالبي هست . فقط كافيه اين فيلم اكران بشه بعدش بيان كلي روش انتقاد كنند بگن چرا پسر موذن بود شما مي خواين دينتونو تبليغ كنيد و هزار عيب و ايراد ديگه كه اميدوارم كسي از دست اين كارگردان شكايت نكنه . من كه هيچ از كار اين اقاي شاه حاتمي خوشم نمي ياد .
به نظر من هر كي الان دنبال هري پاتر ميره و مي خواد كاري ازش بسازه بيشتر دنبال شهرت نه چيز ديگه
choobski
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۸:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۸:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۴
از: کارخانه ی دستمال سازی!
پیام: 387
 خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
ایول مطمئنم فیلم جالبی درمیاد...مخصوصاً برای ما ایرانیای هری پاتریست...

امیدوارم اخبار جدیدتر درباره ی این فیلم رو باز ببینم تو جادوگران تا بفهمم دقیقا چی به چیه!


در ضمن اگه میشه یه لینک بذارین توش بتونیم یه عکسی چیزی از این فیلم ببینیم(البته اگر وجود داره خبرش رو سایتی)...ممنون میشم!
فوکس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۷:۱۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۷:۱۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۷
از: دفتر دامبلدور
پیام: 207
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
حالا گذشته از اين حرفا,...
ببينيد همه ي ما حداقل با فيلم ""خوش رکاب"" اين کارگردان آشنايي داريم, فيلم كاملآ جهت داري بود که در قالب جنگ و گاهي هم طنز به تصوير در اومد!

ميترسم اينم مثل يکي از اون پروژه هايي باشه که توي سوريه و.....
فيلم برداري ميشه!
که همه ميدونيم دولت بي دليل اينهمه خرج نميکنه تا توييک کشور ديگه , اين فيلم ها ساخته بشن!!
.
فقط اميد وارم که اين فيلم , عادلانه به 'هري پاتر' نگاه کنه !!
فوکس
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۷:۰۲  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۷:۰۲
عضویت از: ۱۳۸۳/۶/۲۷
از: دفتر دامبلدور
پیام: 207
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
خبره جالبي بود!
ولي لازم نبود که تا دبي بره.
من حاضرم تمام خاطراتمو درباره ي مناسبت هايي مثل انتشار کتاب 5 و تولد جادوگران و ..... که تلاش مي كردم بيام تهران و بنا به دلايلي نميشد , رو بهش بدم تا ازش فيلم بسازه!
تازه فاصله ي شهر اونا تا دبي از فاصله ي مشهد/ تهران , که بيشتر نيست! خوب ولي هرچي بود گذشت چون نه ديگه من مشهدم نه قراره کتاب ديگه اي بياد!!
ولي مسافتي که طي کرده به ديدن فيلم توي سينما مي ارزه !!
من فيلم 5 رو توي سينما ديدم, زمين تا زير زمين فرق داشت با حالت عادي!
آریانا
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۵:۱۵  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۵:۱۵
عضویت از: ۱۳۸۶/۸/۷
از: زیر یک سقف
پیام: 108
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
عجب!!!!!! چه کارنامه ی درخشانی هم داره! و چه اعتماد به نفس بالایی!
harryj00n
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۲:۲۸  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۲:۲۸
عضویت از: ۱۳۸۴/۵/۳۰
از: تالار قحط النساء گریف!
پیام: 1540
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
/\/\oOo/\/\ !!!

بابا كارگردان !!
من با نظر فنر موافقم !! ... حقش رو خوردن اگه نذارن اين فيلم اچ پي 7 رو بسازه !!
بايد كودتا كنيم !!
ghol_morad
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۰:۲۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۰:۲۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۶
از: هر جا كه دل بره
پیام: 17
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
اره خیلی خوبه!!! باید کارگردانی فیلم هفتم هری پاترم بهش بدن!!!نامردی اگه ندن!!!
flash
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۰:۲۰  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۱۰:۲۰
عضویت از: ۱۳۸۶/۹/۳
از: روستاي بادلي ببرتون
پیام: 78
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
عجب!حالا چي شده به فكر هري پاتر افتاده؟!!
mohsen.rajabi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۸:۳۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۸:۳۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۱/۸
از: بارو
پیام: 86
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
خوبه پس یه کارگردان ایرانی هم رفت تو کارهای هری پاتری با رون هم موافقم بنظرم اصلا خبری ازش نشه
aliedrisi
فرستاده‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۷:۱۶  به روز‌شده در تاریخ: ۱۳۸۶/۱۰/۲۴ ۷:۱۶
عضویت از: ۱۳۸۵/۱۰/۱۵
از: از کنار هرمایون جونم
پیام: 468
 Re: خداحافظ هری پاتر به روایت فیلمساز ایرانی
فکر نکنم این فیلم رو از صدا و سیمای ایران پخش کنند.این فیلم معلوم الحال رو یکی از عوامل غرب برای فریب موذن های کشور های اسلامی داره تولید می کنه.البته من دست صحیونیست جهانی رو هم در این مساله دخیل می بینم.

هرگونه نسخه برداری از محتوای این سایت تنها با ذکر نام «جادوگران» مجاز است. ۱۴۰۳-۱۳۸۲
جادوگران اولین وبسایت فارسی زبان هواداران داستان های شگفت انگیز هری پاتر است. به عنوان نخستین خاستگاه ایرانی ایفای نقش مبتنی بر نمایشنامه نویسی با محوریت یک اثر داستانی در فضای مجازی، پرورش و به ارمغان آوردن آمیزه ای از هنر و ادبیات برجسته ترین دستاورد ما می باشد.